vinoo Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) Też z początku miałem zamiar kupić joya lub pada specjalnie dla latadeł, ale na tyle dobrze ogarnąłem latanie duetem myszka+klawa, że nie ma to najmniejszego sensu. Zarąbiście helką lata się między drzewami na caspian ;D Radzę pograć parę godzin latadłami na myszce i wtedy zdecydować. Trzeba się przyzwyczaić. Znajomy np. zupełnie nie ogarnia joya, na myszce i klawie znacznie lepiej mu się gra. Pieniądze wyrzucone w błoto, bo specjalnie dla bfa kupił joya. Sprawdziłem FXAA injector. Tak to wygląda (imageshack po powiększeniu miniatury może dalej ją skalować na mniejszy rozmiar - prawy klik na obrazku i opcja pokaż obrazek/lupa): Caspian Border (ustawienia LOW) (FXAA OFF, MSAAx1) __ (FXAA OFF, MSAAx4) ______ (FXAA Inj. v3 ON) _______ (FXAA Inj. v4 ON) __ ______________________ ______________________ Grand Bazar (LOW) (FXAA OFF, MSAAx1) _______ (FXAA Inj. v3 ON) _______ (FXAA Inj. v4 ON) __ Ogólne wrażenia bardzo pozytywne. Dużym atutem są dodatkowe filtry, szczególnie sharpen. Ładnie wyostrza obraz, od razu więcej widać, szczególnie z powietrza. FXAA działa, co widać po screenach. Nie wygładza może tak jak MSAAx4, ale jest znacznie szybsze, co także widać po fps-ach. Z v4 gra się na prawdę przyjemnie. Poprzednia (v3) jest, przynajmniej dla mnie, strasznie oczoyebna, męczy niesamowicie wzrok. Na HD4770 fps spadł powiedzmy z 65 na 50. Na lepszych grafikach spadek fps jest ponoć nie odczuwalny. Plik injFX_Settings.h można edytować dostosowując efekty do własnych potrzeb. Osobiście nie modyfikowałem ustawień, def. ustawienia ver4 są jak dla mnie w porządku. Download: [ FXAA Inj. ver3 ] [ FXAA Inj. ver4 ] Pliki wrzuca się bezpośrednio do katalogu gry. Nie ingerują one w żaden sposób w pliki gry. FXAA inj. nie u każdego działa. GGC-Stream dało zielone światło dla tego narzędzia. Nie wiadomo natomiast jak ma się sprawa z panami z evenbalance. Masa ludzi ponoć używa tego od czasu wydania BC2 (również i w innych grach) i jak do tej pory nie było przypadku, aby ktokolwiek dostał bana od PB. @ath działa to zarówno na nvidi jak i ati, pliki wrzuca się luźno do katalogu gry Edit: FXAA inj. z lekkim efektem sepi Edytowane 26 Listopada 2011 przez vinoo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 No właśnie u mnie i ChS nie było efektu jak testowaliśmy. ;< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Kupilem, instaluje, dzis pogram ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 ath, sprawdzałeś ten pierwszy FXAA z mojego postu (bez efektu sepi)? Jeżeli nie działa również to stwórz w katalogu gry plik user.cfg i wrzuć tam komende: RenderDevice.Dx11Enable 0 Będzie wyłączać dx11 przy każdym starcie bf3, może w directx tkwi właśnie problem. Do user.cfg można wrzucać inne komendy, np Render.DrawFps 1 (ktoś się bodajże pytał jak ustawić na stałe pokazywanie fps w grze). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kekq Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Co sie dzis dzieje to jakas patologia! Co 10min disconnect EA Server ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 ath, sprawdzałeś ten pierwszy FXAA z mojego postu (bez efektu sepi)? Jeżeli nie działa również to stwórz w katalogu gry plik user.cfg i wrzuć tam komende: RenderDevice.Dx11Enable 0 Będzie wyłączać dx11 przy każdym starcie bf3, może w directx tkwi właśnie problem. Do user.cfg można wrzucać inne komendy, np Render.DrawFps 1 (ktoś się bodajże pytał jak ustawić na stałe pokazywanie fps w grze). Chciałem sobie zrobić obraz jak ten gościu -> Guru3D.com Forums - View Single Post - Battlefield 3 (Official Thread) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Co sie dzis dzieje to jakas patologia! Co 10min disconnect EA Server ... potwierdza człowiek sobie naexpi i go z serwera wywali, kiedy oni jakiegos patcha do tej bety wydadzą, chyba ze całe dice chleje bo kaske za grę niezłą zarobili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Chciałem sobie zrobić obraz jak ten gościu -> Guru3D.com Forums - View Single Post - Battlefield 3 (Official Thread) Tego nie osiągniesz gość trochę przesadził ze screenami.. Zdjęcia te pochodzą z lan party nvidi gdzie Repi z DICE przedstawiał krok po kroku rendering w BF3 ( ). Od kroku 14-15 DICE poszło w bardzo złym kierunku ;/ FXAA Injection raczej nakłada dodatkowo na wyrenderowaną już grafikę filtry i czegoś takiego nie osiągniesz. Conajwyżej można właśnie wyostrzyć grę/zastosować ten antialiasing FXAA i pobawić się kolorkami. Dostępne filtry w ver.37 (wszystkie wersje): #define USE_ANTI_ALIASING #define USE_PRE_SHARPEN //#define USE_BLOOM *NOT WORKING #define USE_TECHNICOLOR #define USE_TONEMAP #define USE_SEPIA #define USE_VIGNETTE #define USE_POST_SHARPEN #define USE_FINAL_LIMITER Wkleiłem te wartości z twojego linku do injFX_Settings.h i grafika nie uległa zmianie, jedynie fps zjadło. Spróbuj FXAA z mojego wcześniejszego postu i pobaw się w modyfikowanie wartości tych filtrów. Żmudna praca, ale może przyniesie Ci mniej więcej oczekiwane efekty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markof Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Mam problem z Battlefieldem na laptopie, na PC nie ma problemu, Laptop to GE600 od MSI, i5-460m i 5730, beta chodzila bez problemu, to kupilem drugi klucz bratu zeby mogl sobie ze mna pyknac. Sprawa wyglada tak, ze laptop sie poprostu zawiesza przy multiplayerze, to nie temperatury, bo kampanie mozna grac do upadlego, w bete tez mozna bylo. Niestety, w blizej nieokreslonym czasie po kilku minutach na multi laptop poprostu odmawia posluszenstwa. Aktualizowalem sterowniki, wylaczylem nawet druga karte graficzna w biosie, ale to nic nie dawalo. Ktos ma jakies pomysly? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Kto sie pisze na ten gigabyte cup? :D Chetnie bym wystartowal w 8v8 conquest :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) @markof Zacznij od tej tego. Tutaj też na dole są jakieś porady (spam grafiki). Niedługo wyjdzie patch, może on coś poprawi. Na pocieszenie - dużo osób boryka się z crashami, freezami itp. Nowe gameplaye z B2K (ps3) http-~~-//www.youtube.com/watch?v=M7cwT0jrtlQ http-~~-//www.youtube.com/watch?v=fGam8lFWfXwGość straaaasznie nie ogarnia. Trochę polecieli z tymi mapami, zmiany są konkretne. Zobaczymy jak to w praniu wyjdzie. Edytowane 15 Listopada 2011 przez Vinoo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 No zmiany sa na tyle konkretne że trudno rozpoznać że to te same miejsca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaluzaaa Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Kto sie pisze na ten gigabyte cup? :D Chetnie bym wystartowal w 8v8 conquest :D Ja się piszę. Muszę się tylko trochę poprawić w skoordynowaniu z teamem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) Fajni Ci konsolowi gracze BF3 , ach te precyzyjne ruchy ;) Karkand miodzio !!! Swoja droga to jest najwyzszej klasy kunszt programistyczny ze potrafili tak zlozona ''mechanicznie'' i rozbudowana gre jaka jest BF3 napisac dla maszyn z 512MB Ramu , 2 lata temu bym sie zalozyl o polowe pensji ze to nei mozliwe , jestem w pozytywnym szoku . Edytowane 15 Listopada 2011 przez Mario2k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 15 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2011 Fajni Ci konsolowi gracze BF3 , ach te precyzyjne ruchy ;) Nie wiem skąd oni tych graczy biorą do tych filmików. Spojrzeli by na leaderboardy i zaprosili kogoś sensownego. Nawet mi tak źle nie idzie, mimo iż nie moge coś ogarnąć tej gry w przeciwieństwie do poprzednich trzech (BC1, 1943, BC2). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misio-Jedi Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 Wiecie może jak się robi zrzuty ekranowe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 PrtScn :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 Print Screen, albo frapsem. @Mario2K Mój brat stryjeczny gra w BTF3 na PS3 i namawia mnie bym też kupił wersję konsolową. ;) Po obejrzeniu różnych filmików mówię DANKE. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misio-Jedi Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 print sceen coś nie działa, dzięki za przypomnienie że jest coś taiego jak FRAPS :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 x-frajerem też można robić scr, nie wiem czy origin sam w sobie nie ma narzędzia do screenów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly86 Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 (edytowane) Printscreen nie dziala w grze (robi foty bialej przestrzeni), xfire niby ma support dla BF'a, ale niestety screenow nie chce robic, jedynie FRAPS... A origin nie ma samo w sobie mozliwosci robienie screen'ow Edytowane 16 Listopada 2011 przez ChS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 (edytowane) Można także skorzystać z konsoli, niestety moment który chcemy uwiecznić może minąć zanim się wstuka poniższe Screenshot.Render Następnym razem wystarczy wcisnąć górę i zatwierdzić. Użyte już komendy są zapamiętywane w ~ No zmiany sa na tyle konkretne że trudno rozpoznać że to te same miejsca... i to mnie bardzo martwi, też zastanawiałem się czy to aby na pewno jest karkand i oman ;| W dodatku ta wspaniała kolorystyka.. Edytowane 16 Listopada 2011 przez Vinoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markof Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 (edytowane) Swietny Filmik :D Polecam wszystkie 3 odcinki operacji. Edytowane 16 Listopada 2011 przez markof 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 Kiedy unlockujemy SOFLAM snajperem bo nie moge znalezc info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 Z battlelogiem jeszcze się nie zapoznałeś? ;] Battlelog>Stats>Weapons>Recon @markof Gość ma niezłą zajawkę z c4 ;D Zerknąłem na jego profil, tak męczy snajperów a sam ma najwięcej killi reconem heh. HS czołgiem, na snajperze, w op. asshalt wygrywa ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba66 Opublikowano 16 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2011 zwykły noob z c4.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2011 (edytowane) Dobra. To kto się pisze na Gigabyte Cup? Głosowanie na tryb trwa od 11.11.2011 - 18.11.2011 czyli do jutra, wygląda na to, że będzie to Conquest 8v8. Chętnych i dobrze zgranych teamowo proszę o PM. Należy pamiętać, że trzeba mieć czas wolny. Czasu jest tydzień, a najlepiej dzisiaj by było zebrać ludzi i ćwiczyć, ćwiczyć i ćwiczyć. Treningi chętnie poprowadzę, tyle że DZISIAJ by było najlepiej wszystko ustalić. Jako że tryb to prawdopodobnie conquest, to wg. niego chciałbym ustalić ludzi. Kogoś do helki, czołgów, rush piechoty itp. Mam swoje typy ludzi, i wiem, że potrafią grać, lecz lista powstanie wieczorem. Dzisiaj chciałbym sprawdzić poszczególnych kandydatów podczas gry :) Oczywiście znanych mi graczy nie będę sprawdzał, bo od premiery gramy razem, i wiem jak sobie radzą. :) Sam turniej składać się będzie z 256 Teamów po 8 osób. Dziennie bedą 2 turnieje. Round of 256: 24.11.2011 - 19:00 CET Round of 128: 24.11.2011 - 20:30 CET Round of 64: 01.12.2011 - 19:00 CET Round of 32: 01.12.2011 - 20:30 CET Round of 16: 08.12.2011 - 19:00 CET Quarterfinal: 08.12.2011 - 20:30 CET Semifinal: 15.12.2011 - 19:00 CET 3rd Place decider: 15.12.2011 - 20:30 CET Final: 15.12.2011 - 20:30 CET Tak to wygląda :) Myślę, że jak się dobrze zgramy, i nikt nie wyjdzie ze swojej roli, mamy co najmniej 1 miejsce gwarantowane :) Najważniejsze jest zgranie. Wiem, że nie jest to klan, ale myślę, że zgrać się potrafimy bez żadnego problemu. Taktyki obmyślę jeszcze dzisiaj, ale miło by było poznać mapę/y na której/ych będzie się grało, więc dopiero po głosowaniu pewnie się dowiemy... Ale dużego wyboru nie ma, więc z taktyką problemu nie będzie. Chętnie wysłucham taktyk innych. Do tego typu turniejów 3 taktyki na mape wystarczą na każdą ze stron, łącznie 6 taktyk na mapę. Doświadczenie w taktykach jakieś tam mam, ale także jestem otwarty na sugestie. Kontakt przez PM. A i jako łączy nas jedno forum - Tag - PPC, i pod taką nazwą zgłoszę nasz "klan" :) GIGABYTE CUP - Battlefield 3 - strona Gigabyte Cup. Mam inny pomysł. Wbijać na TS, wszystko dogadamy :) Oczywiście TS serwerowy, utworzyłem tam osobny kanał, gdzie z każdym chwilę pogadam. :) Edytowane 17 Listopada 2011 przez Drunk_ZoZol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans15336 Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2011 Ja byłbym chętny :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2011 Moge z kims pobiegac, ale ze jestem noobem na 3lvl pewnie znajda sie lepsi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drunk_ZoZol Opublikowano 17 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2011 Tu nie chodzi o lvl. Jeżeli potrafisz biegać i strzelać na otwartej przestrzeni, to myślę że masz zawsze jakieś szanse. :) Mamy tydzień na trening, jutro będą pewnie zasady i mapy. Z unlockami pewnie biegać nie będzie można, wiec lvl jest obojętny, wtedy KD ratio się liczy ;) :D ale zgranie przede wszystkim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...