Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm sproboje jednak wolalbym semi-auto bez serii :P Wiec chyba G17 bedzie kolejny. Albo lepiej grach?

 

Polecam G17C. W BC2 biegałem z M1911, ale w BF3 najlepiej gra mi się właśnie z G17C. Wyciągam nim acc 21.7% (więcej niż jakimkolwiek karabinkiem), więc myślę że pod tym względem się też nie zawiedziesz.

 

Rozumiem że wolisz gorszy pistoled żeby K/D dalej spadało?

 

Możesz uzasadnić? G18 wydaje się być dobre tylko na krótki dystans. Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki i tobie alCatraz tez napewno sproboje ;) Jak juz podkreslalem dla mnie celnosc > szybkostrzelnosc co zreszta widac po moim battlelogu gdzie ma celnosc oscyluje okolo 21% duza w tym zasluga wlasnie M1911 gdzie nie chwalac sie :P mam 28% skutecznosci. Co ciekawe takim M1014 skutecznosc siega az 39% co mnie osobiscie dziwi troche w koncu buckshot nie nalezy do zbyt celnych :o. Assault Rifles zas oscyluje w 18-20% to akurat zrozumiale :) Napewno ciezko mi sie bedzie przesiasc na cos nowego w koncu z M1911 spedzilem troche czasu (od wyjscia gry :D).

 

Jedno pytanko G17C duzo sie rozni pomiedzy tym co bylo w becie a teraz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawe takim M1014 skutecznosc siega az 39% co mnie osobiscie dziwi troche w koncu buckshot nie nalezy do zbyt celnych :o.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Tom4hawk/iteminfo/870mcs/318315227/pc/

Accu: 117%

Co to jest 39% ;)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

zauwazyliscie ze BF teraz kosztuje na originie 135zł? 119 podczas premiery i 15 wiecej dzisiaj... *****

 

Prawie 3 ruskie klucze ;D Niedługo przejdzie pewnie do EA classics.

 

Dzieki i tobie alCatraz tez napewno sproboje ;) Jak juz podkreslalem dla mnie celnosc > szybkostrzelnosc co zreszta widac po moim battlelogu gdzie ma celnosc oscyluje okolo 21% duza w tym zasluga wlasnie M1911 gdzie nie chwalac sie :P mam 28% skutecznosci. Co ciekawe takim M1014 skutecznosc siega az 39% co mnie osobiscie dziwi troche w koncu buckshot nie nalezy do zbyt celnych :o. Assault Rifles zas oscyluje w 18-20% to akurat zrozumiale :) Napewno ciezko mi sie bedzie przesiasc na cos nowego w koncu z M1911 spedzilem troche czasu (od wyjscia gry :D).

 

Jedno pytanko G17C duzo sie rozni pomiedzy tym co bylo w becie a teraz?

 

Pistolami mieć acc 20-30% to żaden wyczyn. szczególnie im mocniejszy, gdzie wiesz że kula zrobi swoje i starasz się celniej strzelać. Im mniejszy dmg tym bardziej spamujesz aby uniknąć śmierci. W BF3 ostatnio coraz mniej gram, szczególnie infantry, ale np w takim BC2 mam m1911 acc 31% przy 6,5k killach tą bronią i nie uważam tego za wielki wyczyn. Znajomy ma ponad 40%, to jest coś. Przy okazji, nie wiem jak was, ale denerwuje mnie wolna zmiana broni w bf3. W BC2 pistol potrafi uratować życie, w BF3 natomiast zanim wyjmie przyboczną broń to już dawno gryziemy piach.

 

Tak w ogóle to ciężko Ci sprawdzić pistole? Każdemu pasuje co innego. Tutaj masz

, tutaj dmg pistoli/broni

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=M-7ndcOMXYI

Edit

[12:27:31 PM] zh1nt0: "The upcoming patch will include commo-rose improvements for PC as well as minimap improvements for PC"

[12:27:46 PM] zh1nt0: "we´re working on getting out a date right now but things got halted in the last second"

 

[12:29:23 PM] PR3SIDENT: what does that mean though daniel ? no patch for consoles yet?

[12:30:29 PM] PR3SIDENT: people will ask if USAS and MAV are in there too?

 

[12:30:45 PM] zh1nt0: Yea, USAS + frag rounds fix is in, MAV riding is fixed in that too...

We have a set date for PS3. We are working on getting a set date for Xbox 360 and PC. Sorry about all the confusion but things got pulled back in the last second. Terribly sorry for all of the mix ups with the dates. Sometimes things get pulled back.

 

[12:29:23 PM] PR3SIDENT: anything else you want to add into this details wise? What else can you share with us at this time?

 

[12:33:18 PM] zh1nt0: adjusting level of details on the minimap... three new mini map modes

[12:33:23 PM] zh1nt0: Satellite, hybrid and detailed

[12:33:28 PM] zh1nt0: Waiting for screenshots

:shock: :shock: [Źródło] No to czekamy na screeny ;]

Edytowane przez vinoo
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu są screeny The Battlefield Blog | Game Update will drop on the 27th of March for PlayStation 3. Xbox 360 and PC will come soon.. Po za tym zadyma na całego, ciąg dalszy "twitów", obiecanek, nieporozumień, brak umiejętności czytania ze zrozumieniem jak i przekazywania informacji. Dice kontra gracze. :mur:

 

IMPROVED COMMO-ROSE FOR PC

Dołączona grafika

 

As has been rumored for some time, we are making some improvements to the commo-rose on PC. This is partially based on feedback from the community.

 

Please be aware that the commo-rose will change depending on your current position – vehicles and infantry each have separate call outs. Each function should trigger appropriate voice messages as well as icons on the mini map.

 

Dołączona grafika

 

Each button should trigger appropriate voice messages as well as icons on the mini map. Players should keep an eye on the mini map for these icons that will flash when a team mate is requesting aid via the commo-rose.

 

IMPROVEMENTS TO MINIMAP

we are also adjusting the level of detail to give a clearer picture for players when using the mini-map.

The three new mini map modes are:

Dołączona grafika

 

Ps

To ma być naprawiony COMMO-ROSE FOR PC(widok w pojeździe) ? OMG. Tyle czasu i takie zmiany ?

Min mapka wydaje się lepsza ale daleko jej do tych z BF2 i BF2142.

Edytowane przez KaszaWspraju
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja pier.... haha, commorose i nowa minimapa miażdżą ;D a takie fajne projekty stworzyli gracze.. Gdzie tu zmiany? ;] Mogli chociaż delikatną białą ramkę wrzucić wokół każdej opcji w CR, aby nie zlewały się tak. Lista poprawek chyba nie wzbogaciła się o większą ilość wpisów względem ostatnich informacji. No nic, pożyjemy zobaczymy. Oby tylko pc nie eksplodował jak w końcu patch zawita an dysku..

 

Z ikonkami na mapie też przesadzili, nie dość że aktualnie gra jest strasznie zaspamowana ikonami to jeszcze wrzucili informacje o prośbie z CR na minimapę, jakby nie mogli dać małej ikonki nad graczem.

Edytowane przez vinoo
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiste, że nie wiedzą co jak mają zrobić. Fanowskie projekty ciągle okazują się lepsze.

 

EDIT

Originally Posted by sfscriv Dołączona grafika "Conquest mode" should be given back to the Battlefield Veterans: (default settings)

- Squad Leader only spawn

- 3D spot off

- Audio Auto-spot removed

- Enemy Squad Leader star removed

- skull & crossbones icon removed

- Kill cam off

- Infantry & vehicle regenertive health off

- Sniper scope glint removed

 

Future DLC maps

- Bigger playable area

- More control points

- Strategic value due to terrain and/or spawning equipment

- More space between control points

 

Integrated Teamplay Tools

- Functioning in-game in-squad VoIP

- Functioning Commo Rose with orders

- Functioning BF2 order system

- Readable mini-map

- Full size "M-key" map readable & interactive

 

Community Tools

- Spectator mode

- Battle Recorder

- LAN ability

- Mod ability

 

Lighting

- Sun intensity reduction

- Contrast too high

 

Vehicle

- Disabled at lower percentage health (currently, about 50%)

- Able to regain mobility at lower percentage health (currently, 100% required to regain mobility)

- Standard equipment smoke & flares (not unlock)

- Standard equipped coax on tank

 

**-- Extras --**

- Functioning Squad Leader only in-game VoIP

- For Squad Leaders only; Full size "M-key" map see orders of other squads

- Radio beacon taken away from Recon and given to Squad Leader as unlock

 

Mini-map

- Control point letters ("A" for Alpha, etc) added to the map & static control point status

- 3 zoom settings recalibrated

- Zoom setting maintained for respawn

- Middle zoom setting on initial spawn

Tak powonień wyglądać BF3 w dniu premiery, to tryb Normal, a to co teraz mamy to Casual. Dodać to w opcje serwerów i wyszukiwarki, mamy święty spokój i wszyscy są zadowoleni.

Edytowane przez KaszaWspraju
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiś cień szansy na pewne zmiany jeszcze jest, społeczność coraz bardziej naciska nie zostawiając suchej nitki na DICE. Przeróżne portale również zaczynają krytykować DICE. Do powyższych dodałbym jeszcze takie wpisy i jak dla mnie BF3 zostaje wtedy grą idealną:

 

- rejestracja obrażeń po stronie serwera

- usunięcie niebieskiego filtru

- usunięcie unlocków dla pojazdów zostawiając na wyposażeniu:

*** jet - flary, rakiety AA, bomby/rocket pods,

*** heli - flary, rakiety AA, rocket pods (gunner - działko, termowizja, rakieta TV z bardzo wolnym czasem przeładowania),

*** MAA, IFV, MBT - standardowe działa/ka, zasłona dymna dla kierowcy, termowizja dla gunnera i kierowcy, CITV dla czołgu i ew. guided shell dla kierowcy.

 

Pograłem wczoraj na bazarze, gość z przeciwnej drużyny jeździł ze swoim ziomkiem w IFV. Robił co chciał na mapie. Z racji, że nie mam unlocków w tym pojeździe, to ciach!o mu mogłem zrobić (reszta mojego teamu z tego co widziałęm również nie grzeszyła unlockami). Pancerz to ma niesamowity, rakiety tylko go łaskoczą, miny i c4 na drodze dzięki termowizji dostrzegał, nawet te starannie ukryte. Istna masakra. Lepiej jakby do razu każdy miał dostęp do wszystkich unlocków, albo tka jak wyżej napisałem - stałe wyposażenie.

 

Trochę info od Gustava Hallinga

Hello and good morning.

 

EDIT: The best way to reach and follow me is via my twitter: twitter.com/gustavhalling

 

Just to clarify:

As you should understand I can't talk freely about Armored Kill for a while but hopefully I can comment or answer of some of the questions.

 

I will also NOT answer about the parts I haven't worked on since I don't know the reasoning behind things, these includes:

Minimap, brightness, art direction, menu screens including spawn screen, VOIP.

 

Many of the questions I know people been asking and wants include things I can't answer yet but it may come as a surprise the coming weeks

PS3 players will probably notice some of the things that aren't in the patch notes on tuesday.

 

BF3

Commo Rose

This is a feature that was added very very late before ship by request from the community and we are still working on it, improving it for each update. The final goal is to make it closer to the BF2/2142 one. No plans to add it on consoles where other automated systems are in place.

 

Unlocks

We will not change and permanently add flares/countermeasures to vehicles.

Its a really important gameplay balance between choosing if you want to be an aggressive tanker against infantry or against vehicles. Selecting coax etc.

 

Assignments

Assignments are actually a big success when we been looking around.

I love the system myself since its clear and easy to see what you need to do.

HOWEVER, I do agree on that the squad deathmatch one wasn't the best one and I will make sure we do not add "win x times" to such a specialized game mode to it again.

 

Armored Kill

Mobile Artillery

The artillery system is something I am working on still so I can't say how it will end up.

I do understand your thoughts about team play but I don't want a system where you can't be effective by yourself. We did that in 1942 and it crashed and burned badly :P

However I´m not saying the mortar system is the best but its a start and we are making improvements based on feedback from players on it with every patch.

 

I would love to get ideas for it, some guide lines and questions:

- Needs to be fully effective without help from others

- How would the aiming screen look like? camera / minimap?

- How would team mates be able to help?

 

Map sizes

As the announcements said AK will have some of the biggest maps ever made.

I would compare them against Fusshe Pass, Dragon valley and Wetlands.

But than you have to realize that even if they are the same size in meters the vehicles and soldiers have different speeds in the games so its hard to compare 1-1.

 

Flags will also be less clustered in general in AK giving more room for vehicles but at the same time we can't forget about infantry also.

Its a hard balance that we are working on all the time.

 

But I truly believe that the maps AK delivers will offer 4 different styles from the biggest most spread out flags and size to the more normal size more comparable to caspian border.

 

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=c0SihPwgs4o

Edytowane przez vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- 3D spot off

- Audio Auto-spot removed

Co to właściwie znaczy ?

- Kill cam off

- Sniper scope glint removed

O ile wyłączenie kill cam jest dyskusyjne (jedni lubią, bo dzięki temu można niszczyć kamperów, inni wolą realizm i nie wiedzieć skąd i kto) o tyle ten błysk z lunety zdaje się był wielkim "krokiem w przód" w BF3 i wielką ich chwałą a tu nagle co ? OFF ? Mogliby to po prostu usprawnić, żeby błysk był jedynie pod słońce, bo czasem dochodzi do absurdalnych sytuacji, że w ciemnym metrze mamy mega odblask... tylko ciekawe czego. :rolleyes: Tutaj był fail, ale ogólnie idea rewelacyjna.

 

Community Tools

- Spectator mode

- LAN ability

 

Miód na moje uszy :D zwłaszcza LAN, no ale chętnie też bym pooglądał walki. :)

 

Lighting

- Sun intensity reduction

- Contrast too high

Nie zgadzam się z tym, uważam, że jest bardzo dobrze jak jest, jest realistycznie. Obawiam się, że wyjdzie z tego jednolita szarówka. Kontrast utrudnia grę, ale w słoneczne dni ludzkie oko także nie jest w stanie dostrzec wszystkiego w cieniach. Mogliby się pokusić o wybór pogody - słonecznie / pochmurno. W pochmurny dzień chmury robią za dyfuzor światła i jest "jednolicie".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maciek spokojnie, to co kasza wrzucił to wpisy jednego z fanów serii, który chciał przedstawić jak widzi idealnego BF3 ;]

 

3D spotting - czerwone trójkąty nad głową wroga (widoczne nawet przez dym..)

Audio auto-spot - automatyczny komunikat radiowy, informujący o znajdującym się w pobliżu wrogu

 

Nikt nie lubi kamperów, szczególnie snajperów i tutaj faktycznie przydaje się odblask czy killcam, ale imo jedno jest zbędne. Killcam powinien zostać całkowicie wywalony (tj. kamera zostaje w miejscu śmierci) i ew. mogliby zostawić odblask, z tym że niech ten efekt będzie widoczny jedynie jak snajper celuje we wroga. Natomiast np kampiący support już problemem nie jest, jak cie zabije to szybko dojdziesz skąd. Nawet nie mając killcama.

 

Słońce daje za bardzo po gałach, utrudnia z reguły gre jednej ze stron. Nie zgadza się trochę intensywność promieni z oświetleniem mapy, które są szare/ciemne. Czy realistyczne są plamy i refleksy na ekranie? Przecież nie gramy z zestawem soczewek na oczach. (trochę na siłę wrzucone). Mogliby dać opcje wyłączenia/zminimalizowania bądź nawet regulacji jasności słońca poprzez konsolę. Efekt jest ciekawy, ale strasznie dokuczający. Tymbardziej, gdy bawisz się w esport i często randomowe rzeczy sprawiają, że giniesz, drużyna przegrywa.

Edytowane przez vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj przydałby się taki unlock ;] Dzisiaj patch zawitał na PS3. Ludzie piszą, że niby poprawili delikatnie kolorystykę map (słońce bez zmian), ale żadnych konkretnych porównań z przed i po wyjściu patcha nie widzę jak na razie.

 

Lista poprawek odkryta przez graczy, nie uwzględniona w changelogu:

*Moved AA on Kharg (US on Carrier, Russian at Air strip) (Thanks whoever did this!!)

*Faster vehicle spawn (I mainly noticed air)

*Shorter game start countdown

*Much better responsiveness (Even better with AA turned off)

*You can fly through all poles from testing with jets and little bird so far. (EDIT - Only the top breaks, halfway down its still solid, which works out ok)

*Can spawn into AA guns (People actually use them now)

*Improved sound EDIT: Can hear footsteps, reloading as well as voiceovers ( ahh fuck theres a grenade etc), much more clearly, I could hear footsteps and reloading from next room.

*I think console sound cutout is fixed (EDIT: Reports that it isnt)

*Uninstalls B2K and forces you to re download (PS3 thing I think)

*Custom Servers (AU Pricing, 34.99 for 30 days, 9X.XX for 90 days, also has 1 day option and some others)

*Match Making option in multi player, seems to be for esport/organised scrims on custom servers.

*Reset some of my kit customisations

*Many Many small UI tweaks, minimap has more focus on team function icons (heal, repair, flags)

Icons for vehicles on spawn screen

Easier to see what spawn point is selected on map when selecting spawn

No blind colour mode, but all the icons seem to be much easier to see (seem to be tweaked towards blind mode type icons)

*Jets guided missiles are actually useful and can take out a tank and nearby infantry (runners from tank) in 2-3 hits tops)

*Stinger takes about 2-3 seconds to lock onto and fire, missiles seem to move slightly faster, 1 hit disable and if more then 1 engineer in area heli is generally fucked, I forsee a lot of heli's flying with ECM or Maintenance in future, range is greatly reduced but enough to keep helis off a flag and nearby area. EDIT: Lock on is UBER Fast, like seriously must be less then 2 seconds, there is however a minimum range which you can't lock on at all, might be about 15 -20 metres.

*Can quit between rounds

*Havoc is noticeably easier to fly but I still don't think its on par with Cobra, should be able to stand its own though.

*Other squad leader objectives are marked on flags, I could see this as SL, it shows a star next to objective X1 or X2 if 2 SL have marked it, this is awesome!

*Laser marker or maybe guided missile range seems to have been increased, could hit empty APC at C from Aircraft carrier on Canals using little bird.

*Jeep horn (

)

*5 flag wake

*(LatrellSwisher) Additional Dogtags have been added (A-91 and M26 dog tags. As well as a tag for the game 'Syndicate')

*The game remembers that you want to use M16A3 instead of AK-74 on both sides now (and vice versa)

*You can now quit the server during the one minute break where it shows the scores etc so you do not ahve to wait until the next game starts or quit before the last game ends.

 

Edytowane przez vinoo
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAV nie został do końca naprawiony. Mieli usunąć możliwość wykorzystywania go jako windy, ale jak widać zapomnieli, że w ich własnej grze, prócz pozycji stojącej i kucania (dla tych dwóch wynoszenie w powietrze zostało zablokowane), żołnierz może także kłaść się na MAV ;D

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=SCtZGbRmhZU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cmd85DICE

Dołączona grafika

Quote: Originally Posted by solidservo

S@K - CQ_Large - [ADD] Cement Factory and Factory - Electronic Arts UK Community

 

In BF3, S@K is a LOT (~20%) smaller than the original 64 Player version (see image in the thread I linked too), leaving the players a lot less room, and fewer tactical options.

On the other side of the river, there is almost no action/fighting at all due to those missing flags/the changed layout.

 

And it were those flags I had the most memorable fights for in Battlefield 2.

The other Maps of the B2K DLC do not have flags removed - so i am wondering why S@K has.

 

I looked at what areas make sense to keep, MEC main base and warehouses wasn't any fun in BF2, maybe 2 people swimmed over sometime to annoy people but you didn't stay there.

 

I instead added Market to the 64 player layout but it seems like its been missed by everyone in that thread, oooh, "really hardcore people" over there... =)

I'm sorry but all the conclusions in that thread is just wrong and are based on a wild dream of how things were, not how they actually played out.

 

However I do understand that Cement Factory was a fun area thats why i kept that flag position, moving the warehouse down and keeping the Gate house area.

 

There are also hundreds of other factors to put into this like performance and memory. (Not only for consoles but for low end PC's mostly actually).

 

BF2 levels where really big on the amount of buildings, making those buildings look like a modern game as the BF3 vanilla levels wasent easy and the b2K team struggled a lot getting performance and gameplay together.

 

I think we did a great job and that you should be grateful and not get stuck on small details that really dosent make any big difference.

 

Karkand also plays better with 7 flags than the original one. End of story.

Wow :mur:.

 

Edit

Wiadomość z twitter'a od Daniel Matros@zh1nt0

 

PC patch has a date which is tomorrow(29.03). Coming in hot we will go into maintenance mode from 9-11:30 CET. More details coming on the blog.

Edytowane przez KaszaWspraju
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytalem troche opinii po ostatnim patchu na ps3 i walka w czolgu nie wyglada zachecajaco. Reactive armor jest juz totalnie bezuzyteczne bo i tak w wiekszosci sytuacji po 1 celnym trafieniu mamy unieruchomiony sprzet. Do tej pory zwykle mozna bylo przyjac ze 3 pociski na klate i dopiero potem wysiasc i naprawiac, a teraz to 1 i lepiej uciekac ^^. W dodatku naprawa jest chyba polowe wolniejsza. Nie wiem czy to okaze sie bardziej wyzwaniem czy frustracja

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej tryb podglądania jak ma to miejsce w CS czy ET. W końcu coś się dzieje w kwestii esportu, oby następnym posunięciem był właśnie battlerecorder.

 

czytalem troche opinii po ostatnim patchu na ps3 i walka w czolgu nie wyglada zachecajaco. Reactive armor jest juz totalnie bezuzyteczne bo i tak w wiekszosci sytuacji po 1 celnym trafieniu mamy unieruchomiony sprzet. Do tej pory zwykle mozna bylo przyjac ze 3 pociski na klate i dopiero potem wysiasc i naprawiac, a teraz to 1 i lepiej uciekac ^^. W dodatku naprawa jest chyba polowe wolniejsza. Nie wiem czy to okaze sie bardziej wyzwaniem czy frustracja

 

Teraz wszyscy będą biegać z javelnami, który bez wsparcia soflamu zostawia poniżej 50% hp i umożliwia dodatkowo strącenie heli (w parze z laserem).. Takie zmiany są może i dobre, ale dla konsol, gdyż 12 osób w teamie to na prawdę mało. Changelog był ogólny dla wszystkich platform, więc może jednak jutrzejszy, PCtowy patch nie będzie uwzględniał zmiany dmg rakiet przeciwko MBT, oby. Patche są przygotowywane na każdą platformę osobno, więc może i MAV będzie działał poprawnie na PC. Edytowane przez vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak przed patchem, wszyscy ganiali z USASem i FAMASem, tak teraz nie ma z nimi nikogo. Nigdy nie używałem tych pukawek, ale jestem zadowolony bo zawsze w pojedynkach z posiadaczami tego ustrojstwa dostawałem mocno w ass.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taa można, tylko zastanawia mnie co mi ściągało po 9 (690Mb), jak kliknąłem na aktualizacje BF3 :blink: Teraz kliknąłem ponownie i leci 1,5Gb..

 

Dołączona grafika

Tak jak przed patchem, wszyscy ganiali z USASem i FAMASem, tak teraz nie ma z nimi nikogo. Nigdy nie używałem tych pukawek, ale jestem zadowolony bo zawsze w pojedynkach z posiadaczami tego ustrojstwa dostawałem mocno w ass.

 

Sa osoby które piszą, że usas aż takiego konkrentego nerfa nie dostał. Niby zmniejszyli lekko dmg, ale jest celniejszy i dystans min i max obrażeń został zwiększony, tak pisało parę osób na EAUK. Ciekawe jak to jest w rzeczywistości. Na filmiku od Nikko442 wygląda na osłabionego. Edytowane przez vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby to coś ściągnięte nie schrzaniło mi gry.. Też jestem ciekaw jetów. Po changelogu wnioskuję, że będzie prościej w powietrzu, ale blisko ziemi już może nie być tak ciekawie. BTW, flar już nie trzeba odblokowywać, jeżeli ktoś nie tknął nawet jeta to z miejsca będzie miał odblokowane.

 

omg, to teraz się zacznie. Zaraz pewnie ktoś dojdzie jak gość uzyskał taki efekt, info się rozejdzie po ludziach i wszyscy będą latać z laser gun'em - L85A2.. (brzydka miniaturka ;p)

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=us4EThP-9oA

Edytowane przez vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...