Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Lagi rzadko są winą gry. To raczej łącza (i nie chodzi mi tylko o przepustowość!). Gra ma dużo "pierdułkowatych" bugów, ale jest niezwykle przyjemna i można jej to wybaczyć.

Uważam, że jedynym POWAŻNYM problemem jest balans broni i czasem nadmiar snajperów(ale z tym walczą na serwerach coraz skuteczniej ;)).

 

Ciekawe jak będą się kształtować wymagania BF3. Pewnie szykuje się wymiana komputera....

 

Powinni też jakoś bardziej zachęcić do lvl. Bo aktualnie około 20lvl masz odblokowane wszystko i w zasadzie po kiego te lvl bić wyżej. Owszem platyny broniami są jakąś motywacją, ale tak naprawdę nic nie zmieniają.

No i powinni dać jakąś gwiazdkę powyżej platyny. Osobiście mam 10k killi AN-94 i szkoda, że nie ma za to nagrody ;)

 

BTW. Nie bardzo wiem jaki jest problem z ludźmi na 50lvl. Często są słabsi od ludzi na ~30.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez DeathTomahawk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dustone

Niektóre z błędów występują też na PC. Szczególnie drażnią mnie niewidzialne 'barierki' w otoczeniu.

 

@Harry Lloyd

auto-aim ciągle ma miejsce, w dodatku wczoraj typowi udało się zabić mnie przez zamknięte drzwi (miał zamiar je rozwalić, a ja stałem za blisko).

 

Jednak to jest nic, ja od paru dni mam tak, że wchodzę na serwer z np. pingiem <40 i mam cały czas teleportacje i koszmarne lagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lagi są winą gry/serwera jeśli cała ekipa je ma w tym samym momencie a tak ma się bardzo często (gram na hardcore przez to).Czesto ładuję cały magazynek kampiącemu gościowi ( siedzi w miejscu) i nic ale on wstaje i jednym strzałem mnie zabija. System hitboxów mieli przenieść z MOHA bo podobno był lepszy czyli sami wiedzą że nie jest dobrze. Opóźnienie jest czasem takie że wbijając nóż gościowi przy oknie zaczyna sie animacja wbijania ,gość wybiega z budynku i dostaje kosę przez ścianę (jakieś 2 m dalej) :lol2: . Kto grał to wie że starcia nożowników są częstym i dosyć śmiesznym widokiem.

A takie <span style='color: red;'>[ciach!]</span>ły jak poprawny napis kto wygrał to powinni poprawć w dwie minuty ale przecież to "stara" gra za którą już zapłaciliśmy więc można się zabrać za następną część i doić z niej i DLC kasę a graczy zostawić ze swoim bublem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dustone

Niektóre z błędów występują też na PC. Szczególnie drażnią mnie niewidzialne 'barierki' w otoczeniu.

 

@Harry Lloyd

auto-aim ciągle ma miejsce, w dodatku wczoraj typowi udało się zabić mnie przez zamknięte drzwi (miał zamiar je rozwalić, a ja stałem za blisko).

 

Jednak to jest nic, ja od paru dni mam tak, że wchodzę na serwer z np. pingiem <40 i mam cały czas teleportacje i koszmarne lagi.

 

to ze zostales zabity przez drzwi odrazu oznacza auto aim?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ze zostales zabity przez drzwi odrazu oznacza auto aim?

 

Akurat podałem to jako przykład kolejnego buga z knifem. Auto-aim nadal jest, zdarza się, że zabijam typa nie mając zamiaru (nie widząc go). Uruchamia się skrypt i kamera się obraca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie zamówiłbym sobie preordera (czy w sklepie gram.pl można po zamówieniu zmieniać adres wysyłki? bo planuję się przeprowadzić..), ale dostałem od EA kod na 45PLN do wykorzystania w EAstore i zastanawiam się czy tam będzie można zamówić preordera lub już po premierze.. O ile wyjdzie jeszcze w tym roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Po co te preordery składacie? Nic o grze nie wiadomo, a pomijając to, to zawsze można polować na lepszą cenę i ew. dodatki jakie różne sklepy lubią dawać. Wg mnie zamawianie na chwilę obecną to idiotyzm. Nawet kluczy do bety nie dodają, a zapewne będą (tak wiem że były już z MoH).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jeszcze się wstrzymuję, bo faktycznie może trafić się jakaś ciekawa okazja. W sumie prezent od EA sprawia, ze bardziej skłaniałbym się do zakupu na EAstore tuż po premierze, o ile wyjdzie w tym roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinni też jakoś bardziej zachęcić do lvl. Bo aktualnie około 20lvl masz odblokowane wszystko i w zasadzie po kiego te lvl bić wyżej. Owszem platyny broniami są jakąś motywacją, ale tak naprawdę nic nie zmieniają.

No i powinni dać jakąś gwiazdkę powyżej platyny. Osobiście mam 10k killi AN-94 i szkoda, że nie ma za to nagrody ;)

 

BTW. Nie bardzo wiem jaki jest problem z ludźmi na 50lvl. Często są słabsi od ludzi na ~30.

 

Pozdrawiam

 

A ja mam nadzieje że takich bzdurych pierdół w ogóle nie będzie i będzie jak na serie BF przystoi - czyli autentyczne stopnie i odznaki. Jak gra zejdzie do poziomu COD i innych tego typu to sobie kompletnie ją odpuszcze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam nadzieje że takich bzdurych pierdół w ogóle nie będzie i będzie jak na serie BF przystoi - czyli autentyczne stopnie i odznaki. Jak gra zejdzie do poziomu COD i innych tego typu to sobie kompletnie ją odpuszcze...

 

Mam taka samą nadzieję. Niech zrobią cały ten system punktacji/rang/odblokowania taki jak był w BF2 i będzie super bo grając momentami w BC2(na początku) miałem wrażenie że to klon CODa bo te levele tak szybko leciały :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

64 graczy na PC no i BF znów zaczyna mnie interesować. Ciekawe czy na PC będą większe mapy tak jak to było w BF2 zależnie od ilości graczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Wygląda o wiele lepiej niż BC2. W końcu powróci prone, 64 graczy i samoloty... może być naprawdę ciekawie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co wyczytałem w necie za oświetlenie w Frostbite 2.0 odpowiada moduł Enlight (wynaleziony juz kawałek czasu temu ale dopiero teraz starcza mocy by użyć to w miare komfortowo w grach)

 

 

miałem zmieniać płytę i proca na jakiegoś 4 rdzeniowca od amd ale chyba sie wstrzymam do premiery bulldożerka i zobacze benchmarki z tej gry (czy lepiej bedzie chodzić na amd czy na intelu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie oświetlenia Enlighten:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y

 

www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y

 

Z tego co czytałem, co zresztą widać po pierwszej scenie : ) to kombinowali z tym już przy okazji Mirror's Edge - swoją drogą, może po wydaniu Battlefield 3 przysiądą do ME 2 :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie, ale to co pokazali dotychczas wygląda na kompanię dla pojedynczego gracza. Będzie świetnie jak da się w to grac wspólnie ( pewnie 4 graczy) po sieci. O "multi" tak naprawdę nie wiemy nic konkretnego.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie oświetlenia Enlighten:

 

 

 

www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y

 

Z tego co czytałem, co zresztą widać po pierwszej scenie : ) to kombinowali z tym już przy okazji Mirror's Edge - swoją drogą, może po wydaniu Battlefield 3 przysiądą do ME 2 :smile:

 

dawałem ten filmik który podałeś już wczesniej w tym temacie ale to nic, zauwazylem na youtubie ze moduł liczący "enlighten" był prezentowany na GDC juz w 2008 roku ale jakoś się nie przyjął w grach mimo zapowiedzi, być moze przyczyną było zbyt duze obciążenie gry przy zaimplementowaniu tego kodu.

 

Znalazłem jeszcze jeden filmik z tym enginem

 

Geomerics Real-time 'enlighten' Technology

 

Co do Mirrors Edge to tam jest to efekt statyczny wyliczony na stałe (mozna to nazwać texturą), sporo silników gier posiada swoje lub kupione na licencji moduły renderujące światło na stałe , w Mirrors Edge moduł który wyliczył światło nazywa się BEAST

 

Autodesk - Autodesk Beast - Customer Showcase

 

podobny jesli chodzi o możliwosci moduł generujący statyczne oświetlenie znajduje się już w silniku UE3 i nazywa się Lightmass, ponizej macie porównanie starszej wersji unreal engine (bez lightmass) z nowszą (gdzie użyto lightmass)

 

http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare001.jpg

http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare002.jpg

http://www.laurenscorijn.com/wp-content/uploads/2009/11/UDKcompare003.jpg

 

Z tego co wiem to engine CRYTEKA (autorów Crysisa) też ma możliwość wyliczania takiego światła dynamicznie (czy zobaczymy to w pecetowej wersji Crysisa 2 to czas pokaże), poniżej filmik z jego możliwosci:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Pq39Xb7OdH8

Edytowane przez yuucOm
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie i pieknie tylko ten efekt w wielu momentach jest znacznie przesadzony, np w filmiku Global illumination in CryEngine 3 Tech Trailer. Nie wiem, byc moze tylko zeby wyrazniej pokazac o co chodzi. Zeby uzyskac takie przeniesienie koloru z powierzni odbijajacej swiatlo trzeba by zaswiecic ladnym halogenem z nie duzej odleglosci, albo wystawic material na dzialanie promieni slonecznych a odbicie koloru uzyskac na zaciemnionej powierzni. Tutaj troszeczke panowie przegieli :) co nie zmienia faktu ze fajnie to wyglada. Juz mirors edge na maksymalnych detalach wygladal rewelacyjnie moim zdaniem. Mimo ze cieniowanie bylo na stale wyliczone i wkomponowane w tekstury (przez co nie przypadkiem graficy wrzucili tyle szarego koloru w obraz)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

W jakiejś tam gazecie jest interview odnośnie MP. Najważniejsze jest to, że wracają samoloty, prone, są 4 klasy, 64 graczy na PC. Mam nadzieję, że będzie to lepsze od BC2 i skłoni mnie do zmiany platformy w końcu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie bardzo cieszy fakt że w czasach (gdy 90% gier pecetowych to porty z konsol) nowy Battlefield jest grą pecetową (do tego nielicznego grona mozna jeszcze zaliczyć Wiedźmina 2)

 

Ale mi ten króciutki teaser smaka narobił ...mmmmm....

 

http://www.abload.de/img/5c3a3cf9lmnn.gif

http://www.abload.de/img/65b01c6domya.gif

http://www.abload.de/img/44a5a373kmtb.gif

za duże gify na embed wiec zostawiam linki.

Edytowane przez yuucOm
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie bardzo cieszy fakt że w czasach (gdy 90% gier pecetowych to porty z konsol) nowy Battlefield jest grą pecetową (do tego nielicznego grona mozna jeszcze zaliczyć Wiedźmina 2)Ale mi ten króciutki teaser smaka narobił ...mmmmm....

 

Piszcie co chcecie ale gapilem sie 5min w te gify z teasera i jak dla mnie to grafika bf3 niszczy crysisa2 :rolleyes: (czyzby efekt tego ze gra jest robiona stricte pod PC?) scena w ktorej biegna waska uliczka... :blink:

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Piszcie co chcecie ale gapilem sie 5min w te gify z teasera i jak dla mnie to grafika bf3 niszczy crysisa2 :rolleyes: (czyzby efekt tego ze gra jest robiona stricte pod PC?) scena w ktorej biegna waska uliczka... :blink:

 

Gra na PC dostanie jakiś tam anty aliasing którego nie dostaną konsole, dodatkowo efekty DX11. Crysis 2 w nie których momentach wygląda gorzej od 1... np. woda wygląda zdecydowanie gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Carson dokładnie, a głównie tak dzieje się dzięki doskonałemu oświetleniu, które jest najważniejsze w grafice 3d. Tekstury też wyglądają wyśmienicie.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...