Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

heh uprzedziłeś mnie o minute :D Ogólnie ślina cieknie.Tylko to strzelanie z przybliżenia dziwnie wygląda troche.Efekt jakby cała broń latała we wszystkie strony i cięzko było wycelować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uprzedziliscie mnie kurka wodna.

 

Dam drugiego linka na wszelki wypadek bo z tego co wyzej po łączeniu HD i zrobieniu fullscreena mam złe proporcje ekranu (wszystko bardzo spłaszczone). drugi link jest z gametrailers (tutaj nie ma takich jaj)

 

Battlefield 3 Video Game, Fault Line Episode 1 HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

 

a tutaj można ładnie zassać na dysk

 

http://www.gamersyde.com/download_battlefield_3_faultline_episode_1-19438_en.html

 

Co do samego filmiku to powiem krótko

 

JA PIERD****E GDZIE MOJA SZCZĘKA !!! Oświetlenie...animacja...

Edytowane przez ZATOICHI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uprzedziliscie mnie kurka wodna.

 

Dam drugiego linka na wszelki wypadek bo z tego co wyzej po łączeniu HD i zrobieniu fullscreena mam złe proporcje ekranu (wszystko bardzo spłaszczone). drugi link jest z gametrailers (tutaj nie ma takich jaj)

 

Battlefield 3 Video Game, Fault Line Episode 1 HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

 

a tutaj można ładnie zassać na dysk

 

File download - Gamersyde

 

Co do samego filmiku to powiem krótko

 

JA PIERD****E GDZIE MOJA SZCZĘKA !!! Oświetlenie...animacja...

 

Juz mowilem i sie powtorze, dla mnie gra roku.

 

BC2 i nadchodzacy BC3 to obecnie jedyne gry, ktore trzymaja mnie przy blaszaku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm, wiadomo coś nt rozsądnych wymagań?

żeby się nie okazało że na gwałt potrzebuje zmieniać proca, pamięci i płytę, bo nie wyrobi...grafę będę mieć 6850/70 albo jak dobrze pojdzie z serwisem wymienię na 6950 więc nie powinno być pod tym względem źle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie z tymi wymaganiami, przecież nie wydadzą gry w którą prawie nikt nie będzie w stanie grać... Był co prawda Crysis ale tutaj rozgrywka na multi dla mas to podstawa.

 

Mnie bardziej zastanawia czy będzie tak, że przez wyłączenie bajerów graficznych będzie się miało nieuczciwą przewagę ze względu na większą przejrzystość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gregu: na dwóch rdzeniach to będzie raczej slide show jak wejdziesz w jakąś akcje. Ja się zastanawiam czy dobre 4 rdzenie uciągną silnik w 100%, ale myślę że była by przesada jeżeli nie.

 

andrew777: większość osób ma już 7 więc chyba nie problem. Xp ma juz 10lat ! według mnie dobra decyzja ten system to już przeszłość i nie muszą się skupiać nad dx9.

 

Ja już zamówiłem w ciemno. Możliwe, że będzie jak z bc2, że dostaniemy za to betę dużo wcześniej.

Edytowane przez sPiDeK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Nie przesadzajcie z tymi wymaganiami, przecież nie wydadzą gry w którą prawie nikt nie będzie w stanie grać... Był co prawda Crysis ale tutaj rozgrywka na multi dla mas to podstawa.

Ja bym wolał żeby zrobili, żeby max detale były osiagalne dopiero na kolejnej generacji sprzętu (więcej niż cztery rdzenie i grafy 28 nm). I nie żeby optymalizacja była skopana, tylko żeby faktycznie taka moc była potrzebna.

 

 

To co widać zapowiada bardzo wysoko ustawioną poprzeczkę, i oby tak wyszło, wtedy reszta devów będzie piekne baty zbierać za porty z konsol, gdy wszyscy będą widzieć co można zrobić na PC.

 

 

 

Skrytykuje tylko jedną rzecz, o czym ktoś wspomniał - trzęsąca się kamera przy iron sights. Z wizualnym realizmem można przesadzić, co pokazał NFS Shift. Oby to był tylko ficzer w singlu (który najlepiej jakby się dało wyłączyć).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Co ciekawsze fragmenty

 

Nowy silnik, Frostbite 2, podniesie poprzeczkę tego, co możemy zobaczyć na ekranie monitora. Jeszcze nigdy tak dobitnie nie poczułem, że obecna generacja konsol się starzeje: pokaz Battlefield 3 potwierdził, że obranie Peceta jako głównej platformy pozwala rozwinąć deweloperowi technologiczne skrzydła. Szczęka na ziemi, tętno jak po WF-ie – ta prezentacja mnie po prostu znokautowała.

Usprawnienia skupiają się wokół pięciu głównych manifestów: nowego modelu animacji (z użyciem technologii wykorzystywanej w serii FIFA). usprawnienie modelu zniszczeń (w skali makro – walących się budynków – jak i mikro – dziur po kulach itp.), zwiększenie skali konfliktu (duże mapy z większą liczbą obiektów), zmiana silnika renderującego (uwspółcześnienie efektów przez dodanie m.in. nowych rodzajów świateł) oraz przywalenie najmocniejszą oprawą audio, jaka jest możliwa. Następujące po tej deklaracji fragmenty gry potwierdzają, że DICE pracuje w pocie czoła.

Jaskrawa, biała kolorystyka przypomina bardziej Mirror’s Edge niż Modern Warfare – widać, że DICE szuka swojego własnego stylu wizualnego. Battlefield 3 na pewno nie będzie typową dla naszych czasów, „brązową” grą.

Przemierzamy zakamarki miasta niczym w Kane & Lynch 2 – tu pudełka z jakimiś rzeczami, tam bielizna; całość w teksturach, które są nieosiągalne na konsolach obecnej generacji.

W spowolnionym czasie widzimy, jak jeden z towarzyszy dostaje kulkę – rozlegający się harmider strzałów i efektów łączy w sobie realizm z nienachalnym efekciarstwem, dźwięki broni wymieszane z magnetyczno-minimalowo-dubstepowo-ciętymi dźwiękami. Moją uwagę zwraca też gęste powietrze, które otacza bohaterów. Trudno wytłumaczyć ten namacalny ciężar wypełniającej scenę substancji, połączenie efektów cząsteczkowych z symulacją wiatru i latającymi gazetami. To nie tanie efekciarstwo jak iskierki przysłaniające nam widok na każdym kroku w Killzone 3, ale budowanie realistycznie „pustej” przestrzeni.

Chyba od czasów pierwszego filmu z Half-Life 2 nic mnie tak nie zaskoczyło jak dzisiejsza prezentacja fragmentu kampanii Battlefielda 3. Trwający niecałe 10 minut pokaz brutalnie pokazał jak bardzo konsole ograniczają technologicznie gry. W przypadku najnowszego dziecka DICE to pecet jest główną platformą i to po prostu widać od pierwszych sekund pokazanego w San Francisco demka. Bliski fotorealizmu obraz, z ostrymi jak brzytwa teksturami, genialnym oświetleniem, efektami cząsteczkowymi, animacją postaci i fizyką sprawia, że dotychczas wydane strzelanki pierwszoosobowe wydają się być produktami ze średniej półki. Battlefield 3 to technologiczny majstersztyk. Skala w jakiej rozgrywane są walki i ogrom zniszczeń jakich doświadczamy nie mają sobie równych.

Jak cała kampania będzie trzymała taki poziom to mamy grę roku 2011, jeżeli nie, to przynajmniej posiadacze pecetów otrzymają najlepiej wyglądającą strzelankę w historii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beta powinna być przed połową października.

Mnie najbardziej ciekawi jak będzie wyglądał początek bety i pierwsze dni po premierze.

Pewnie nic się nie nauczyli i znowu będą serwery ledwo działać, a przeglądarka serwerów będzie <span style='color: red;'>[ciach!]</span>o warta.

Po premierze Vietnamu była po prostu katastrofa. BF3 powinno kupić o wiele więcej osób.

 

Mnie bardziej zastanawia czy będzie tak, że przez wyłączenie bajerów graficznych będzie się miało nieuczciwą przewagę ze względu na większą przejrzystość.

 

Tutaj nie ma się chyba co zastawiać. Edytowane przez andrew777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Tekstury i jeszcze raz tekstury tylko przyzwoitek jakości. Ale filmik pokazuje naprawdę spory realizm jeśli chodzi o takie rzeczy jak wybucy czy mechanika (zachowanie się) broni podczas oddawania strzałów. Także ja jestem pod tym względem spokojny. Szykuje się raczej godny następca BF2. Ale poczekajmy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż jestem ciekawy jak duża będzie przepaść między wersją na PC i konsole.

 

dzisiejszy news z ppe.pl

 

Czy Battlefield 3 zachwyci też konsolowców?

 

Nie trzeba być fanem FPS-ów aby zachwycić się dzisiejszym pokazem rozgrywki z Battlefield 3. Realizm ukazania współczesnego pola walki przebija wszystko, co do tej pory osiągnięto w gatunku. DICE jednak nie kryje, że dla BF3 priorytetem jest PC - czy konsolowcy muszą obawiać się o jakość swoich edycji gry?

 

Od Battlefield 2 minęło 5 lat. Chociaż koncepcje następcy istniały w studiu od dawna, ich realizacja i materializacja mogły nastąpić dopiero gdy pojawiły się odpowiednie narzędzia - nowy silnik. Dlaczego? Patrick Bach z DICE w wywiadzie dla serwisu Joystiq odpowiada krótko: "Bo żaden inny silnik nie może zbudować gry z serii Battlefield. Jeśli nie masz odpowiednich technikaliów, nie możesz zbudować odpowiedniego doświadczenia. Silnik Frostbite jest dedykowany wyłącznie tworzeniu gier z serii Battlefield".

 

W tym właśnie tkwi siła i tajemnica sukcesu szwedzkiego studia i serii BF - nie muszą zaprzątać sobie głowy uniwersalnością swojego silnika, dostosowywaniem (czyli także ograniczaniem) go na potrzeby licencjonowania, dla rozmaitych odbiorców i produktów. Dzisiejszy pokaz BF3 bez trudu chyba możemy nazwać "narodzinami nowego" - naszym oczom ukazano dziś nowe standardy, które po premierze gry staną się wyznacznikiem jakości dla konkurencji w gatunku FPS. Sam Bach żartobliwie stwierdził, że "DICE jako pierwsze zameldowało się w nowej generacji" - i patrząc na materiały z BF3 ciężko zarzucić mu przesadę.

Wciąż jednak obracamy się wokół PC jako głównej platformy dla BF3 - czy podobnych wrażeń i nowych standardów możemy oczekiwać też na konsolach? Zagadnięty na ową okoliczność podczas trwającego GDC 2011, Patrick Bach stwierdził, że posiadacze PS3 i X360 nie mają się czego obawiać:

 

"Streamujemy wszystkie dane. Nie ma pojedynczej klatki, która nie posiada streamowanych danych. Od tekstur, przez obiekty, bronie, dźwięki, po animacje - wszystko jest płynnie skalowane. Wszystkie główne systemy będą używały streamowania, więc to bardziej kwestia jak często musisz streamować i jak duże są pakiety danych. Silnik został zbudowany biorąc to pod uwagę".

 

DICE ma nadzieję, że ich technologia streamowania pozwoli konsolowym wersjom Battlefielda 3 zachować klimat i odczucia z pecetowego pierwowzoru. Co z drugiej strony wcale nie oznacza, że strona graficzna będzie równie imponująca, jak na PC - bo na pewno nie będzie. Dopóki nie ujrzymy gry w akcji na jakiejś dedykowanej giercowaniu maszynce, możemy tylko mieć nadzieję i trzymać kciuki, że będzie po prostu zajebiście i wizualnie najlepiej wśród konsolowych FPS-ów. Czujecie się choć trochę uspokojeni?

koniec newsa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli interesuje cie model strzelania z karabinu jak z railgun'a to Quake 3.

 

Jezeli nie masz nic do powiedzenia to pclol ;) Battlefield nie bedzie przesadnie realistyczny bo malo osob to ogarnie... jak arme i imho andrew dobrze to podsumowal ;]

 

@Harry zobacz sobie na temat battlefielda 2 kiedy gra wychodzila. Wtedy tez malo kto wierzyl w grafike i cuda pokazywane na filmikach ;)

Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludovic

Jezeli nie masz nic do powiedzenia to pclab. Battlefield nie bedzie przesadnie realistyczny bo malo osob to ogarnie... jak arme i imho andrew dobrze gada ;]

 

@Harry zobacz sobie na temat battlefielda 2 kiedy gra wychodzila. Wtedy tez malo kto wierzyl w grafike i cuda pokazywane na filmikach ;)

 

Arma II rulez a posty typu Quake 3... ArmA 2 to gra z najlepszym "battlefield" w historii gier :) Ale do tego trzeba mieć dużo cierpliwości ;)

 

A grafika? Bez przesady, oglądając trailer w 1920x1080 już tak słodko nie jest. Widać, że nie które tekstury super jakości nie są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli nie masz nic do powiedzenia to pclol ;) Battlefield nie bedzie przesadnie realistyczny bo malo osob to ogarnie... jak arme i imho andrew dobrze to podsumowal ;]

 

@Harry zobacz sobie na temat battlefielda 2 kiedy gra wychodzila. Wtedy tez malo kto wierzyl w grafike i cuda pokazywane na filmikach ;)

 

tyle samo co kolega odsylajacy do ARMA2 + mody ... a ze nie bedzie przesadnie realistyczny to chyba wiadomo bo to w koncu BF.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie czy myslicie ze jest szansa na taka grafe ( jak w tym filmie powyzej ) w Multi

czy raczej beda ciecia w detalach ? podobnie bylo chyba z BC2 ,.

np drobny szczegol kola w czolgu byly znacznei bardziej okragle niz obecnie w grze na max detalach :/

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...