Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, jest nas dużo. Proszę zrobić drugi team, tak będzie najszybciej i najprościej. Jest dużo dobrych osób, wybór był naprawdę trudny, i pierwsza grupa to ludzie priorytetowi. Hans, proponuję byś popisał i założył drugą grupę... Miejsc na gigabyte nie brakuje na razie... (2 grupy rumuńskie zarejestrowane, dodatkowo to samo forum...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usas/saiga/dao to największe nieporozumienie w tej grze. Ludzie idą na łatwiznę, pełno fragołapów można spotkać z tymi broniami na ciasnych mapach. Powinni usunąć explosive rounds z multi, tak jak usunęli w BC2. Tak w ogóle to mieli podać informacje na temat patcha w tym tyg. Mam nadzieję, że nie polecą sobie w kulki i pochwalą się czymś dzisiaj

 

 

 

 

Ale rozpier... a :D masakra juz nie moge sie doczekac :D

Edytowane przez yuucOm
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widac ze sie przylozyli do Karkandu , oby pozostala mozliwosc Flankowania po lewej ( po wzgorzu ) grajac US Army ,czesto z tego kozystalem .

 

 

b.t.w

 

 

Ktos mi moze powiedziec jak sprawdzic historie gry tego goscia : Spawninquisitor6

Mam juz naliczone blisko 60h gry i dzis pierwszy raz przy 2 podejsciach wsadzilem mu prawie caly magazynek raz w plecy

innym razem z podobnego 3m dystansu z boku , jak narazie w BF3 takiego zdazenie nie mialem w BF2 i BC2 owszem .

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi Mario. Ty mozesz nie mieć lagów, lecz inni mogą. I całkiem wkurzające to jest, zwłaszcza dla snajpera. Ja ostatnio mam takie lagi, że chowam się za ścianą, ginę już ZA ścianą, a killcam nagle przenosi mnie +/-2metry od rogu ściany gdzie się schowałem. [; Dzisiaj miałem to tak często, że strasznie mi gra obrzydła. Co dziwniejsze mam to od... 2 dni góra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pograłem troche wsparciem i musze powiedziec że te rozpylacze dają radę aczkolwiek moździerza nie trawie, siedzenie w miejscu i walenie w spoty mnie nie bawi, ciekawe ja jest na hc gdzie nie ma spotowania, na oslep sie z tego strzela??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możecie normalnie grać? ja mam takie lagi że masakra, myślałem że to sprzęt coś się pierdzieli kombinuje ze sterami itp. a to chyba gra... sprawdzałem na kilku serwerach i d.blada.?

 

 

Wszystko zalezy od rodzaju neta jaki posiadasz , jezeli masz lagi do wiekszosci serverow to zdecydowanei problem po twojej stronir.

Sa nawet tacy twardziele ze probowali grac uzywajac WiFi :)

 

 

B.T.W

 

Orientujecie sie czy jest jakas komenda do podniesienia Gammy w grze ?

w pliku PROF_SAVE_profile nic z gamma niestety nie ma :/

moze jest mozliwosc dodac takowy ?

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma gammy. W fxaa injector możesz ew. tym się pobawić:

 

/*------------------------------------------------------------------------------

TECHNICOLOR

------------------------------------------------------------------------------*/

#define TechniAmount 0.15 // 1.00 = Max

#define TechniPower 4.0 // lower values = whitening

 

// lower values = stronger channel

#define redNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max

#define greenNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max

#define blueNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co myślicie o zakazie RPG w conquest ? itp etc? pytam z ciekawośći bo na wielu servach za to można dostać kicka

 

Na metrze z wieksza iloscia ticketow gra sie o niebo lepiej.

 

 

 

Panowie, ktorzy biora udzial w gigabyte cup - taka luzna sugestia, przydaloby sie, zeby kazdy mial poziom na tyle wysoki, by w kazdym squadzie byly po 4 specjalizacje druzynowe, moga uratowac i pomoc.

Btw, jest juz 7 ekip.

Edytowane przez markof

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z czego jedna ekipa chyba rezygnuje. nr 5 dokładniej. Coś ich nie wyświetla w grupach, a miejsce mają niby. Specjalizacje? Chodzi Ci o granaty etc? Tzn. wystarczy by ludzie, którzy mają low lvl dobili po prostu jedną/dwie. reszta weźmie te lepsze typu magazynki/odporności/więcej wybuchowych etc. :)

 

Co do zakazu na conquest - Imo na metrze to masakra i da radę to zrozumieć. Ale już inne mapy gdzie sa pojazdy - no ludzie, bez przesady.. przecież USAS nie rozwali czołgu [;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie, jesli ktos jest chetny do drugiego skladu to niech sie zapisuje, bede sie bardzo cieszyl jesli uda sie zebrac w ogole 8 graczy :) Pozdrawiam :) Jesli macie pytania to na forum albo gg 2379297

 

ok mozna sie zapisywac .... http://battlefield.gigabyte.com/en/cups/teams/77-purepc-pl-2 :)

Edytowane przez Buziak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch notes for Nov 22 patch

Major client update for the PC version Battlefield 3 as well as a server-side update for all platforms.

 

The update will be made on Nov. 22nd 7:00 AM UTC / Nov. 21st 11:00 PM PST.

 

We’ll share release timing on the console patches as soon as we are clear on the timing, these take a bit longer due to console certification process.

 

 

---- Client-Side Changes:

 

-- Visuals, Stability and Performance Fixes:

 

• General performance and loading time improvements

• “Black Screen” fix for an issue occurring on some PC Configurations

• Stereo and Rendering Support for Nvidia and AMD Graphics Cards

• Adjusted the “stuttering” encountered on some PC configurations.

• Fixed several Crashes when joining MP and Co-Op sessions

• Fixed multiple problems when using multiple monitors (Eyefinity / Surround).

• Fixed visual corruption issues on certain Nvidia Cards

• Improved loading times for certain textures

• Added console command “GameTime.MaxVariableFps” to limit max FPS

• Added console command “UI.DrawEnable” to hide UI for screenshots / videos

 

-- Balance and Gameplay Adjustments (PC)

 

• Fixed a problem with high speed mouse movement

• Added back some missing Growlers on Kharg Island Conquest Large

• Added back EOR sound for SQDM and TDM

• You should no longer be able to damage a friendly vehicle when sitting in an open position

• Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it(note the affect this will have on Hardcore mode!)

• Spawn protection now should work in Conquest. You should no longer spawn on points too close to enemies

• You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM

• Combat areas on Kharg Rush tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after 1st base is taken and being able to enter the AA gun

• Fixed a problem with revived players not suffering suppression

• Fixed a problem with the camera when being revived in COOP

• Added joystick deadzone setting

• Fixed sound for when climbing ladders

• Fixed an issue with some weapon sounds in first person

• Fixed a swim sound loop error

• Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry

• Increased the damage of Helicopter Miniguns against jeeps.

• Reduced the physics impact of AA guns and Jet Cannons, players under attack from these weapons should no longer lose control.

• Increased the damage of the 44 Magnum slightly.

• Increased the range and minimum damage of the .357 Round from the MP412 Rex.

• Increased the range of all .45cal and 9mm weapons.

• Slightly increased the range of the P90 and MP7 and PDW-R.

• Slightly increased the range of the 5.56mm PDW-R and decreased the minimum damage at long range.

• Slightly increased the minimum range of the Mk11, SVD, and M39 EMR 7.62mm rifles.

• Decreased the maximum damage and maximum range of the G3 and SCAR-H 7.62mm weapons.

• Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft.

• Increased the damage and range of the 40mm BUCK rounds.

• Reduced the damage .50cal weapons do against Helicopters.

• Updated T90 canister shell tweaks to match Abrams canister shells

UI Changes (PC)

• Added round duration and ticket summary at EOR

• Advanced squad polish – should be more intuitive

• Significant changes to the Join Squad functionality (see below)

• Fixed a problem regarding keybindings while playing

• You should now get a better error message when being disconnected via Battlelog

 

---- Server Update Highlights

 

• EOD Bot exploit fix

• Several crash fixes

• Anti-stat padding measures taken, disallowing ranked servers to run obscure settings

• Improved team kill kick configuration

• Support for unranked servers. Unranked servers do not report players' scores to Battlelog, but server administrators can freely control all settings

 

 

-- Share your profile and stats with new Battlelog functionality

 

• Ability to share your Profile and Stats pages to Facebook, Google+, and Twitter

• User Profile and Stats pages on Battlelog can now be accessed without being signed in to Battlelog if you know a user's URL

• Single sign on from Battlelog to Origin. If you're not logged in to Origin and join a game server, Battlelog will automatically sign you in to Origin in the background and join the game server

 

 

-- Quick notes on Squad changes in the Nov 22 update

 

• Removed FIND ME A SQUAD option

• Allow players to join empty Squads alone, thus having 1/4 squad members

• Change order of options to LEAVE SQUAD, INV A FRIEND, SWITCH TEAM

• Disable Privacy flag when 1 man squad

• Reset Privacy flag from Private to Public when squad drops to 1 player

• All occupied Squads will now show up colored blue on the Squad Selection screen

• Players who choose not to join squads will also show up as Blue in the "Not in a Squad” line

• Squads that are currently empty will display as white -- if you wish to join an empty Squad, you can choose the first one marked with white text

 

 

-- A detailed look at Squad refinements

 

A detailed look at Squad refinements

 

Today's PC client patch features numerous tweaks to Squad functionality and is part of our ongoing efforts to make it easier to play with friends and Platoon mates. These changes will also be implemented for consoles when we release the PlayStation 3 and Xbox 360 updates shortly. Stay tuned for the exact date of the console updates.

 

First, we need to look at how joining with Squads and Platoons affects the balance of teams. Initially, servers are commanded to equal out each side, so joining with friends can impact that balance while joining with Platoons further hinders this. As a result we have made some adjustments to the in-game Squad management screen.

 

For PC, you are now able to highlight the various Squads and select which one you wish to join by selecting a Squad and then clicking the Join Squad button. Please note that the Squad Privacy option still allows 2 man Squads which, during 64 player sessions, can lead to players with no squad position –- the number of people with no Squads will be shown at the bottom of the Squad selection list.

 

After the patch is applied to consoles (in the near future) you will be able to join Squads by cycling through the list and selecting which Squad you wish to join.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...