Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Miny? przecież to darmowe Ribbons za 200 punków :) Nie wiem gram na serwerach przypadkowych, tam gdzie jest po prostu pełno (64 podbój) i nie można narzekać na snajperów, miny, "clajmory", latarki, moździerze i inne [ciach!]ły.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Imo dobrze, że unieruchomienie jest oparte na procentach, z tym że próg ten powinien być ustalony na poziomie 20-30%. Pojazd nie powinien tracić hp, jedynie powinno tracić się kontrole nad nim, możliwość dalszego poruszania się. Pomysł z gąsienicami nei sprawdziłby się. Czołgi już po pierwszym strzale z rpg stałyby unieruchomione. Każdy jak już strzela to wali w bok albo tył, żeby zadać jak największe obrażenia.

 

Z innej beczki. Gry oparte na tym samym PB GUID będą jednocześnie banowane, jeżeli w którejś z nich użyje się czita (gdy np. pb wykryje, że ktoś gra na dopalaczach w BC2 to pb zbanuje mu BC2 wraz z BF3, Moh i na odwrót - źródło)

Edytowane przez vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, ze nie ma nic piekniejszego niz gra zespolowa. Ciesze sie, ze skonczyla sie ta dziecinada z nozami i pistolami. Widze, ze wiekszosci spodobal sie ten serwer conquest w trybie hardcore :twisted2: i zaczelo sie zespolowe granie. Wczoraj na bazarze byla miazga i mam nadzieje, ze to dzisiaj powtorzymy :)

 

 

Dzięki za "dziecinade" :) to tylko odmiana od ciągłego grania w hmm.. conquest w trybie HC :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie sniper zabił dosłownie raz a grałem ok 20h, piechotą, pojazdami. W bc2 też na palcach jednej ręki można było policzyć moje zejścia od snipów.

Może chodzi o to, że ja biegam a nie stoję w miejscu ? ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie trudniej , powiem wiecej 2-3 razy trudniej ubic swiadomy ruchomy cel niz cienkiego gracza co to stoi w miejscu i sie tylko rozglada :)

Sa servery pelne ''dobrych'' malo ruchliwych celow sa tez i takie gdzie sie ludziska wierca jak po drugach siakis ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lol?

 

To to nie są wymyślone nazwy i mapy? o.0 w BF2 były z tego co pamiętam wymyślone... ej nie no fajnie w sumie :D Może coś więcej z europy dadzą kiedyś? :D np. jak do bf2 - europejskie siły specjalne i dać coś z polski :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taa jasne... może poruszasz się z prędkością światła. Jeszcze nie grałem snajperem w bf3, ale wiem, że potrafią zabić też ruchome cele.

 

Potrafi.. to trzeba robić tak, żeby wykorzystywać naturalne przeszkody a nie świecić gołą dupą na odkrytej przestrzeni. Ja nie mam problemów ze snipami, dla mnie nie istnieją. ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W BF3 nie grałem, ale w BC2 snajperzy byli dla mnie najmniejszym zmartwieniem. Może dlatego, że ja jak się nie ruszam, to się źle czuję (zupełnie inaczej niż w rzeczywistości :D). Nawet wczoraj zagrałem kilka rund i chyba tylko raz zginąłem od M95 jak siedziałem przy CKMie.

Grunt to wykorzystywać przeszkody i poruszać się chaotycznie - skakać, zmieniać kierunek, kucać itd. W BF3 powinno być nawet łatwiej, bo można się przytulać do ziemi.

Najważniejsze we wszystkich shooterach to tzw. situation awarness. To odróżnia dobrego gracza od słabego, a nie umiejętność celowania jak sądzi mnóstwo ludzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trafic kogos w ruchu to nie jest problem, sam sciagalem ludzi na Port Arica w biegu z maxem z heada. Wiadomo, ze jesli spodziewaja sie snajpera to beda skakac, kucac itp. ale na dobrego snipera to nie pomaga ;) Jak chce sprzedac heada to mozesz nawet zaczac zapoadac sie pod ziemie ale i tak cie trafi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mały komunikat, proszę o wejście dziś na serwer PPC w godzinach 20-23. Mowa o wszystkich z tej listy http://battlefield.gigabyte.com/en/cups/teams/50-purepc-pl

 

 

Inni gracze także mile widziani ponieważ nie została jeszcze ustalona 8-ka na jutrzejszy CUP.

Edytowane przez marcell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch najpewniej z BTK, 7.12 ps3, PC i box tydzień później.

 

....

Trzeba się żegnać z podczerwienią.

 

Teraz przegięli w druga stronę, praktycznie nie działa w cale. Tak to jest jak się słucha krzykaczy na forum. Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podobno sama sie przewraca jak liczba ticketow spada >10 troche zal :lol:

 

To skrypt, nie zrobia czegos takiego na zasadzie obrazen.

 

Co do IRNV, to aktualnie nie widac nic, bedzie trzeba znalezc nowy zloty srodek, i nowa optyke. Troche szkoda, irnv to byl jednak duzy krok przeciwko camperstwu, teraz znowu zacznie sie lezenie miedzy teksturami.

 

 

Co do GigaByte CUP, Unimorek, postaram sie byc na czas w dniu dzisiejszym, ale mam maly wypad, i nie wiem czy zdaze.

 

// Przypominam mapy, ktore jednak nie sa wymyslone.

 

Noshahr Canals

Seine Crossing

Kharg Island

Damavand Peak

Grand Bazaar

Edytowane przez markof

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh, a napisałem z godzinke temu do Markov'a by napisal wlasnie o pograniu dzisiaj w godzinach 21-22 ;D uni mnie wyprzedzil ;) i dobrze :) w pracy siedzę, i pewnie bede znow o 20-21 zalezy od autobusu (godzine czekalem wczoraj, ciekawe jak dzisiaj) a jutro o 18 jestem w domu, wiec spokojnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyglada to tak jak wygladac powinno. Uzywanie takiego sprzetu w jasnym oswietlonym pomieszczeniu mija sie z celem, bo widzimy mniej niz bez niego. Tak jest w rzeczywistosci, nareszcie sie skoncza chore konfiguracje latarka + nokto albo nokto za bialego dnia :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja poproszę więcej map nocnych :/ dwie na całą grę są... o ile metro mozna podciagnac pod to...

 

metro w wiekszosci jest dobrze oswietlone dlatego mogli by wprowadzic zniszczenia swiatla ;) wtedy to bylo by super, ciemno jak w .... i bez nokto nie da rady ;) Edytowane przez Buziak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie filmik zobaczylem... toz to masakra, wszystko sie zlewa w jeden kolor o.0 a nie ma map gdzie doslownie nigdzie swiatla nie ma... a co do anteny - robi wrażenie, ale ciekawe jak gra bedzie chodzic jak juz bedzie spadac [; btw. to trzeba liny rozwalic czy sama antenę? ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...