Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

nie bylo sensu smoke'ow uzywac. za duzy ping, nie widzialem czasem nawet jak ktos przechodzi, tylko nagle sie pojawial co metr-3 metry.

 

wlasnie czytalem, ze po naszym meczu nastepny team lamentowal na lagi na servie ... i grali u nich :P mozna by gdybac ale jak bysmy grali u siebie moze by to lepiej wygladalo ;) :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze kolesie wpadli jak wykozystac lagowanie na ich serverze ? druga rzecz ze bez wczesniej wytrenowanej taktyki mozna sobie grac dla samego siebie , zeby bylo cacy i taktycznie w Metrze na schodach powinien ktos uzyc smoke przed natarciem .

 

Niech no ktos zapoda tego screena z wynikami druzyny ppc tak dla analizy co kto ustukal .

Edytowane przez Bemx2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://forum.purepc.pl/findpost-t341386-p3677182.html

 

Zapraszam do udziału w dyskusji.

 

p.s. co do CUP-a pozostawiam bez komentarza. W skrócie - bez przygotowania nie ma sposobu na nawiązanie równorzędnej walki, już nie mówię o wygranej.

 

Sprawdziłem ping na ten serwer miałem 150 ms i wiecej. 2x timeout w ciągu meczu. Nie chce się tłumaczyć ale niestety tak było na co nie zwróciłem uwagi wcześniej.

Edytowane przez marcell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze kolesie wpadli jak wykozystac lagowanie na ich serverze ? druga rzecz ze bez wczesniej wytrenowanej taktyki mozna sobie grac dla samego siebie , zeby bylo cacy i taktycznie w Metrze na schodach powinien ktos uzyc smoke przed natarciem .

 

Niech no ktos zapoda tego screena z wynikami druzyny ppc tak dla analizy co kto ustukal .

 

http://www.incgaming.de/Bilder/Round1.jpg

http://www.incgaming.de/Bilder/Round2.jpg

 

Uni, swoja opinie napisalem. Troche szczera, ale trzeba miec dystans.

Edytowane przez markof
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje próby dostania się do budynku z B skończyły się na fragu 3-17 żyć nie umierać, a w pierwszym meczu 2x disconnect co skończyło się tak jak widać.

Edytowane przez marcell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We will release an update to the PC version of BF3 on Dec 6th -- that is, Tuesday morning around 8AM GMT next week. This coincides with an upgrade of many of our central systems which will be down for some hours starting around that time.

 

It will be both a client update -- approximately 2GB in size -- and a server update.

 

The client/server combination will be incompatible with older clients/servers. All players will be prompted to download the update once it has been released. All RSP companies will begin upgrading their servers at the same time.

 

The client update is large because it contains most of the content for Back to Karkand. This is not ideal, so we aim to make potential DLC content in the future as optional downloads.

 

 

 

Bugfixes:

Fixed a problem with spawn timer now showing blue border on startup and lost spawn point

Fixed a problem where player who joined queuing on End of round got spawn screen stuck on screen, but unable to do anything with it untill next round loaded

Fixed a problem where camera would change to 3rd person on killcam when killcam was turned off in server settings

Fixed stat references on several dogtags

Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS

Fixed a missing combat area lines on the minimap for Grand Bazaar conquest small

Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree

Fixed a problem where placing C4 with the russians soldier was playing US faction VO

Fixed a problem where TV guided missiles could be shot into its own helicopter and destroy it

Fixed a problem when attempting to fire lock on weapons without a target

Tweaked the chat, it should now be a bit easier to read

Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights

Fixed the G17 Supressed Laser not working properly

Added alternate HUD colors to help colorblinds

Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider.

Increased the Spawn protection radius on TDM

Fixed a problem with smoke on land vehicles, Missiles should now miss more often

Fixed a problem where users could end up with IRNV scope in any vehicle

Fixed a problem where player dies if vaulting over a ledge and into water while sprinting

Fixed several crashes and increased general stability

Fixed a problem where the user was unable to revive two players that have the bodies one over the other

Fixed so you can assign an axis and use as a digital input. This makes it possible for the player (on pc) to assign one of the sticks on a gameped to be used for throttle/brake.

Fixed a problem with the Kill camera acting up when suiciding from parachute

Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar

Fixed a problem where the game would enter a technical hang if the user pressed pause menu and tilde at the same time

Fixed a problem where you could get green flashes on screen

You can now reassign cycle weapons

Fixed so the weapon zooms automatically after bipod deploy is gone when using zoom toggle

Fixed a problem where the parachute would stay stuck in air if the owner was killed

 

 

Balance Tweaks:

Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired.

Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges.

Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.

Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo.

Fixed a bug where Ammo spec would give additional 40mm grenades instead of Frag spec.

Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec.

Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines. (We want to make a different fix in the future, it’s in JIRA).

Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots.

Fixed several weapon descriptions, calibers, and fire rates. The weapons themselves have not changed.

Fixed so the M9 and MP443 pistol can be equipped by the opposing faction when it is unlocked at 100 kills.

Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast.

Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles.

Reduced the effectiveness of Beam Scanning for Jets.

Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns.

Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles.

Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.

Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod.

Slightly increased the range of the 44magnum bullets.

Increased the close range damage of 4.6x30mm and 5.7x28mm bullets.

Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground.

Reduced the aimed accuracy bonus given by a Suppressor for the MP7, P90, PP2000, PP-19, and UMP45.

Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators.

Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns.

Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters.

Decreased the power of Miniguns against Jets and Helicopters.

Increased the power of Stingers against Jets.

Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.

Tweaked the AN94 so its burst fire better conveys the real world advantage offered by this weapon.

Added Single Shot to the AN94 as an available fire mode.

Slightly increased the recoil on the M416 and removed the Burst Fire mode (this weapon incorrectly had burst fire, which was not authentic).

Tweaked the spawns for TDM on Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak and Noshahar Canals

Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree

Tweaked the Gas station Capture area on Conquest on Caspian Border

Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals

 

 

 

Also, it will once again be possible to reduce the number of players required to start a round to 1 both in ranked and unranked mode. We changed it back after getting a lot of negative feedback from both individuals and the RSP companies.

 

Our plan is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znowu ciach!lone płaczki wypłakały na forum dice, że mortar za mocny, stingery za słabe, że non stop flary helki rzucają i stracić nie można, to co się dzieje z ta gra to tragedia, jeszcze trochę i niepełnosprytni wybeczą autoaim, to woła o pomstę do nieba, dzisiaj kupiłem dzieciakowi cod mw3 i jak widzę jego poczynania to dzisiejszy bf3 zmierza w tamta stronę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kombinują bo na forum ea pełno idiotów którzy przesiedzieli by cała rundę w krzakach albo za narożnikiem budynku, ale dzięki mortarowi czy noktowizji musza się ruszać i kończą rundę z ratio 0.3 i klepią bzdury na forum że to trzeba zmienić bo grac nie mogą, pociski wybuchowe też im nie pasują, śmigłowce też najlepiej jakby strzelały 5 pociskami z działka, a stingery po dwa naraz, co to ku... ma być przecież jak pamietam bf2 ogarnięty team w heli jak usiadł krażył nad jakąś flagą to żadna siła zywa nie miała szans łacznie z pojazdami, kiedy w końcu rakiete TV w heli zrobią bo to że czasem wybucha przy odpalaniu albo odbija sie od celu, to nikomu nie przeszkadza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy się martwicie idiotami na serwerach i kolejnych patch-y pseudo balansujących rozrywkę a miliony ludzi w tym i ja odkąd wyszedł patch nie może grać na serwerach z PB!! To jest istny szał. DICE/EA nie odpowiadają na maile i petycję. Podawałem już linka do tematu na forum Kicked From Server/ Punkbuster Fix . Cały czas wywala mnie po 30s z serwera z błędem PB No Packet Flow. Oczywiście wszystkie procedury przeinstalowywania PB, wyłączania UPnP czy w ogóle całego router-a nie pomagają i nie pomogą. Ręce opadają, EA Store nawet nie odpowiada na moje żądania zwrotu pieniędzy. Jak tak dalej pójdzie to zgłoszę sprawę gdzie trzeba.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłeś to co Tobie odpisałem kilkadziesiąt postów temu? Skasować trzeba folder PB z appdata, skasować folder PB w plikach gry, odinstalować PB z exe w katalogu gry, zainstalować ponownie z tego samego exe i w originie wybrać opcję od weryfikacji plików gry. U mnie pomogło, po patchu miałem ten sam problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi wszystko robiłem (włącznie z kasowaniem z appdata, katalogu BF3, usług z system32 i SysWOW64, przeinstalowaniem usługi i manualnie zupdejtowanie PB dla BF3), jeszcze tylko tej weryfikacji i re-install nie robiłem. Sprawdzę "napraw instalację", ale jestem sceptyczny co do tego.

 

EDIT: Nie wykrył żadnych problemów przy weryfikacji i nic nie pomogło dalej to samo.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi wszystko robiłem (włącznie z kasowaniem z appdata, katalogu BF3, usług z system32 i SysWOW64, przeinstalowaniem usługi i manualnie zupdejtowanie PB dla BF3), jeszcze tylko tej weryfikacji i re-install nie robiłem. Sprawdzę "napraw instalację", ale jestem sceptyczny co do tego.

 

Próbowałeś tego?

 

1.

Dude, I had the exact same problem. PBsetup and that Punkbuster_Service_Installer didn't work.

Since you get about 30 seconds in-game, you have to join a server, spawn, then go to options > gameplay and turn punkbuster back on. I have no idea WHY EA would make a patch that disables PB.

 

2.

search google for Punkbuster_Service_Installer

the 3rd result is the battlefield 2142. Download that installer.

run as administrator

install the pb services.

The problem is you used "pbsetup" , but pbsetup doesn't install the pb services. I know this will fix it for you, so don't dismiss this, try it !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no za kogo mnie macie :P W grze mam oczywiście PB włączone w opcjach, to pierwsza rzecz jaką weryfikowałem. Jak pisałem manualnie też PB instalowałem/updejtowałem (czyli pbsetup).

 

EDIT: z ciekawości wszedłem na zagraniczny serwer z PB i o dziwo jeszcze mnie nie wywaliło. Do tej pory próbowałem się łączyć z serwerami PL (g4g). To już zupełnie nie wiem o co chodzi

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no masakra dogadać się z Wami :P Oczywiście no offence i dzięki za szczere chęci. Przecież oczywiste jest że sam pbsetup.exe aktualizuje tylko klienta/serwer a usługi nam nie zainstaluje. Usługę instaluje się za pomocą pbsvc.exe (svc to skrót od service component dla niewtajemniczonych). Tak naprawdę dwie usługi A i B. Jeszcze raz napiszę, że mając na myśli "przeinstalowałem" PB tzn, że odinstalowałem usługę PB, skasowałem z AppData i katalogu BF3 PB, restart kompa (tak proforma tylko), następnie ponowna instalacja usługi przez pbsvc.exe i manualny updejt klienta PB dla BF3 za pomocą pbsetup.exe. Myślałem, że rozumiecie co mam na myśli. Czy ktoś z Was zajrzał w link, który podałem wcześniej i prześledził chociaż kilka postów? Kicked From Server/ Punkbuster Fix

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...