Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, mam poważny problem, i nie wiem czy ktoś się z tym nie spotkał przypadkiem. Battlefield po paru minutach gry mi się freezuje, a z głośników piardy głośne lecą. Czytałem że jest problem z zintegrowaną dźwiękówką. Myślicie że taka dźwiękówka za 7 zeta na usb załatwi problem? Nie chce mi się bawić w instalowanie systemu na nowo (ponoć na 32 bitach przy zmianie jakiejś linijki w regedit niweluje ten problem)... Ma ktoś takie gówienko i powiedziałby mi: czy przy wyłączeniu dźwiękówki na biosie działa ta pseudo karta za 7 zeta pod usb?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie freezy i pierdzenie dźwiękówki powodował RAM tyle że freez dotyczył całego kompa i nie tylko podczas grania.

Dlatego pewnie to nie ten sam problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi też całego kompa freezuje. Wg. ludzi w necie jest to problem z dźwiękówką realteca (komp z podpisu poszedł do Żyda, teraz siedzę na jakimś dziwnym mobo z i3 na pokładzie.) Miałby ktoś jak sprawdzić czy ta dźwiękówka po 7zł na usb działa osobno?...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli faktycznie tyle beda liczyli sobie za dodatki to zycze im powodzenia ze sprzedaza a klientom szukania serwerow, gdzie beda mogli pograc na nowych mapach.

 

Close Quarters is NOT... 30$ , its 14.99$

 

http://battlefieldo.com/threads/close-quarters-30-no-its-a-lie.5706/

 

Ciekawe czy te 15$ bedzie sie u nas rownac 15 euro, a nawet jesli nie to to wciaz spora cena za dodatkowe 4 mapy i 10 broni.

Edytowane przez KrzychuG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co racja to racja, wciąż za drogo za ten kontent. Właśnie maiłem dać ten link od chłopaków z Battlefieldo. :wink:

 

Odpowiedz na komentarz, ze troszke drogo za mapki:

 

Daniel Matros ‏@zh1nt0

@arcaine2 Our exp packs have always been the same price.

 

U nas prawdopdobnie bedzie kosztowal tyle co Karkand, 49zl.

Edytowane przez KrzychuG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Ciężko znaleźć DLC warte żądanej ceny, przede wszystkim porównujący do ceny gry, nawet premierowej. Ile lat się przecież robi gre, a ile czasu DLC, które w większości wykorzystują już gotowe materiały. Chociaż tyle że nowe bronie są, a nie tylko mapy. No ale wszystkie DLC będą razem wycenione na tyle co konsolowa wersja gry, i o wiele wyżej niż wersja pecetowa.

 

Zobaczymy jak sie dodatek bedzie prezentował gdy wyjdzie. Póki co jestem skłonny czekać na obniżkę. Armored Kill to będzie raczej natychmiastowy zakup.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

This year has been a remarkable year in sales for DICE and EA with Battlefield 3. Last week we first announced the possibility that the previously rumored “Battlefield Premium” feature we had all heard about months earlier could be a reality… We then confirmed that this information would be released at this year’s E3 Press Conference and now we’ve recently come across information through a joint partnership in information sharing with www.battlefield-inside.de , www.battlefield-3.cz and www.BATTLEFIELDO.com , given to us from a source from within DICE (undisclosed). We’ve seen some pricing information, but at this time do not feel it’s appropriate to speculate and cause any more confusion, as that information becomes more available we will let you know.

 

Battlefield PREMIUM

20 new maps (across all 5 DLCs)

20 new weapons (across all 5 DLCs)

More than 10 new vehicles (across all 5 DLCs)

More than 4 new game modes (across all 5 DLCs)

More than 30 new Assignments (across all 5 DLCs)

More than 20 new Dog Tags (across all 5 DLCs)

World premier: 4.6.2012 at 1:00 PM (PST) / 9:00 PM (UTC) - @ E3 Press Event

Two different packages (both include earlier access to DLCs)

Package 1 - BF Premium + B2K

Package 2 - BF Premium + All DLCs

 

MINUS JUŻ WYDANY B2K !

 

Stay tuned for more updates on this from us, as well as at this year’s E3 Press Conference starting June 4th.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdumiewające co potrafią oddani fani serii Battlefield:

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=XVjIcSSTyrI

I pomyśleć co by mogli zrobić, gdyby te łajzy z Dice/EA dali im odpowiednie narzędzia takie jak: Battlercorder, mod tools, spectator mode.

 

No to mamy kolejnego "pacza":

 

http://blogs.battlef...pdate-announce/

 

 

We are very happy to present the contents of our next Battlefield 3 game update! This is a big one, rolling out June 4-5. Read on for the full details, including a solution to the M26 dart issue, reduced suppression, and the introduction of colorblind support on console.

 

The next Battlefield 3 update goes live June 4-5 on all formats. As usual, the period between the last update and this upcoming one has been spent listening to our community, tweaking parameters, balancing performance, and eliminating issues that we have found with your help. In short, the June update will make sure Battlefield 3 plays even better.

 

The full June update change list is featured below. Changes are valid across all platforms (PC, PlayStation3, and Xbox 360) unless stated otherwise. The schedule for this update is:

PC and Xbox 360 worldwide: June 4th

PlayStation 3 in Japan/Asia: June 5th

PlayStation 3 in all other regions: June 4th

 

How to download the June update on your platform

PC: As soon as you start your Origin client, the latest game update will automatically start downloading (unless you’ve disabled the option “Automatically keep my games up to date”, in which case it will start downloading when you try to run the game). In Battlelog, you will be notified from the Game Manager. Once you acknowledge the update, it will start downloading within the Origin client.

 

PlayStation 3: When you start the game, you will be prompted that there is an update available. To continue, you must accept the update, which will install automatically.

 

Xbox 360: You will be prompted there is an update available. If you accept it, it will download. If you do not accept it at this time, you can find it manually in the in-game store or on Xbox Live Marketplace, named Multiplayer Update 3. If you do not locate it manually this way, you will be prompted again the next time you start the game.

 

Before we dive into the full change list, we would like to focus on a few of the biggest additions in this update. Let us know what you think in the comments section below.

 

M26 dart situation resolved

Some of you have noticed lately how a certain loadout has been overpowered. When the M26 Lightweight Shotgun System was mounted under an assault rifle with a heavy barrel, the M26 would accidentally fire assault rifle bullets instead of shotgun pellets. This is fixed in the June update.

 

Somewhat reduced suppression effect

Since the last update, there has been an interesting debate on the increased suppression effect we introduced. While a lot of players like the increased effect and the possibilities it introduced, some players felt suppression was becoming too powerful. Now, we are dialing the suppression effect back a notch. It will still be higher than it was prior to any of our patches. Let us know what you think of this tweak.

 

Adding symbol for custom server rules (console)

 

Dołączona grafikaThe "§" makes it easier to spot servers running custom rules.

 

We know a lot of you want to know whether a server you’re about to join is running extreme custom rules (such as setting the ticket count to max, leading to marathon games). By adding a “§” symbol in the console server browser, we make it quicker and easier for you to make an informed decision on where to join and where not to.

 

The “§” (see image above) signifies a server running custom rules. Note that this can still be either a Ranked or Unranked server, as some rule changes will turn a server Unranked, while some (such as ticket counts) do not affect the server’s Ranked status.

 

We are not enforcing this symbol. Instead, the “§” is a manual optional flag you can set if you are a server admin and want players to know you are running custom rules. We hope this will make it easier for server admins to get the right players flocking to their servers, while players will more easily find the type of gaming experience they prefer. Let us know what you think.

 

Colorblind support (console)

 

Dołączona grafikaNo more accidental team kills! Click for full size.

 

Earlier, we introduced colorblind support for PC players. We are now very happy to extend this to console players as well. After installing the June update, you will find an option to turn colorblind support on in the options menu. This will affect the colors of HUD symbols to more clearly differentiate teams. You can see above what this will look like.

 

Improved VTOL fighter jet (F35) performance

Based on community feedback, we have improved the performance of the F35 in Back to Karkand to better match that of the SU35, particularly when it comes to turning speed.

 

FULL JUNE (“MULTIPLAYER UPDATE 3″) CHANGE LIST BELOW

Vehicle related changes

> Tweaked the F35 handling to more closely resemble that of the SU35 (see above).

> Jet & helicopter ECM Jammer should now deflect missiles more reliably when it is active.

> Fixed an issue where vehicles wouldn’t spawn if their intended space was occupied by a deployable gadget. The vehicle will now spawn as intended and the gadget will be destroyed in the process.

> Fixed AA missiles not doing damage to vehicles moving at very high speeds.

> Reduced the direct damage from unguided Javelins to require better side hits for a 1 hit disable. This was previously too forgiving and easy to accomplish.

> Removed the direct damage from aircraft launched guided missiles. Players will need to have laser designated targets for full effectiveness.

> Adjusted the helicopter rockets to their original prepatch damage value against armored vehicles. This is a reduction; a revert of a knock on effect that was introduced accidentally.

> Fixed the US Tank Guided Shell doing the reverse damage values when guided and unguided.

> Adjusted the M224 mortar damage against vehicles. Some tweaks and adjustments in a previous update accidentally increased its effectiveness greater than intended.

> Increased the range on the AA guns so they can reach vehicles hovering at the maximum height in select maps.

> Replaced the VDV buggy on Gulf of Oman (Back to Karkand) with the DPV buggy for both teams at the City flag.

> Fixed a bug where some vehicle unlocks were still enabled after the player left the vehicle.

 

Soldier and gadget related changes

> Reduced the inaccuracy added when in suppression. There is still an enhanced suppression compared to the initial state in the game, but the effect is now less than it was in the last patch (see above).

> Reduced input lag for gamepads/joysticks on all platforms. Aiming as a soldier when using a gamepad or joystick should now be more responsive.

> Tweaked the deploy times on gadgets to be faster to deploy in high stress combat situations.

> Greatly improved the responsiveness when deploying a bipod when going prone and shortly after moving. The bipod deploy should no longer abort if the player deploys the bipod immediately after stopping.

> Fixed bug where you couldn’t deploy the mortar anywhere on Grand Bazaar.

> When changing the accessories of a weapon in the Customize screen, the weapon previously selected in the Deploy screen will now automatically be selected when entering the Accessories screen.

> Increased the effectiveness of the Aim Assist at close range. Testing in Close Quarters proved our current assist to be inadequate in tight quarters. This is a global change, and will improve the effectiveness of Aim Assist for all modes and maps. Aim Assist over distance is still significantly less effective. This is console only, as Aim Assist is not present on PC. If you prefer, you can also turn it off on console.

> Players will now spawn on the Radio Beacon looking in the same direction the Beacon is facing. The Beacon always faces in the direction the player is facing when it is planted. Previously the Beacon’s direction had no impact on the player’s spawn direction.

> The Spawn Preview camera on the Spawn Beacon has been updated to better reflect the direction the player will be looking when he spawns.

> 40mm smoke now stays longer again.

> Tweaked some tracers on sniper rounds to have better visibility at range (the tracers are smaller).

> Tweaked the flashlight so it is less blinding at the edge of the screen.

> Fixed bug where you couldn’t pick up your deployed gadgets after being revived.

 

Weapons related changes

> Fixed a bug where Heavy Barrels and Underslung Shotguns could be over powered. (This is the so called M26 dart issue, see above)

> All semi-automatic sniper rifles now properly have shorter range when using a suppressor.

> The L96 now properly shoots where the iron sights are aimed. The position was previously offset.

> The SKS now has the proper damage values when using a suppressor. The damage was previously too low at close range.

> Slightly reduced the suppression effect of SKS rounds.

> Decreased the long range damage of the SKS to highlight its close to medium range role.

> Slightly decreased the foregrip aimed accuracy penalty on the M4A1 to bring it in line with other guns.

> Slightly increased the foregrip aimed accuracy penalty on the SCAR-H to bring it in line with other guns.

> Reduced some of the vertical recoil and zoomed accuracy penalties added to the FAMAS in the previous update.

> F2000 foregrip accuracy penalty reduced and recoil reduction bonus increased.

> AEK971 foregrip recoil reduction bonus increased.

> SG553 foregrip recoil reduction bonus increased.

> FAMAS foregrip recoil reduction bonus increased.

> Fixed the M416’s M26 with Flechettes not having a name in the kill log.

> Fixed so all clip based LMGs have Extended Mags as an available unlock.

> All semi-automatic shotguns now fire at 220rpm. There was previously simply a small difference between them, whereas now they have different pellet counts instead of rates of fire.

> Improved the recoil and accuracy of the M26 to match the 870.

> Reduced the impact suppression has on shotguns. Shotguns are still affected by Suppression but it should no longer significantly impact their accuracy from the hip as it previously did.

> The 870’s pump speed has been increased slightly from 0.55 seconds to 0.48 seconds. The empty reload time for the 870 has also been reduced slightly.

> Improved the accuracy of aimed shotguns when on the move.

> The Saiga’s recoil has been reduced.

> The M1014 now fires 10 projectiles. The other semi auto shotguns have 9 pellets, and since the M1014 has a lower mag size and a slower reload it now fires 10 pellets to give it some edge.

> The USAS-12 now fires 7 projectiles.

> The MK3A1 now fires 8 projectiles.

> Fixed so the weapon’s fire mode is saved between spawns.

 

Miscellaneous changes

> Added colorblind option for consoles (see above).

> Added colorblind icon for squad leader (all formats).

> Added the option for console server admins to show a symbol in the server browser signifying custom rules are in effect (see above).

> Fixed an issue where footsteps couldn’t be heard behind you.

> Fixed so that the arming of an M-COM station will not be cancelled if you look at a dropped weapon.

> Fixed exploit where you could teleport to the AA gun on carriers by firing an EOD bot at its door.

> Fixed co-op ammo HUD not showing on first enter.

> Fixed so you get prompted if you really want to switch team when pressing the Switch team button.

> Fixed so that Assignments are being correctly sorted on the My Soldier\Assignments screen.

> Fixed issue with commorose not working on soldiers in vehicles (PC).

> Added blinking capture point icons in the 3D HUD, and added blinking neutral icons in objectives bar.

> Composed a more informative error message for when a console player attempts to rent a server in a location where there are currently no servers available.

> Fix for dog tag icons in the My Soldier/Assignments screen appearing slightly stretched.

> Fixed some tracers appearing behind the soldier or vehicle that fired them.

> Potential random audio crash fix.

 

 

Edytowane przez KaszaWspraju
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem, skończy się mapka podliczane są punkty i dosyć często jak ma zacząć się ładować następna to wywala bf i tylko w przeglądarce pisze ze "rozłączono nieznany problem"

Irytujace to trochę bo zawsze te 3-4min jestem w plecy na mapce :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wylaczenie battleloga ma akurat wiekszy zwiazek z patchem, ktory dzisiaj wychodzi i wazy nieco ponad 2GB (pewnie mapy z CQ w srodku) anizeli samym premium. Changelog masz kilka postow wyzej. Tak czy siak, bylo zapowiadane juz przed weekendem wiec w sumie nie ma co narzekac ;P

 

Jesli zas chodzi o premium to:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=uGCOz1eWsHk

 

Na PSN cena bodajze 179zl, wiec na PC zapewne bedzie podobnie.

Edytowane przez KrzychuG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Na PC będzie najgorsza cena, bo na PS3 wszystko można kupować w dwie osoby, i jest to legalne, a na klocku z kolei są tanie zdrapki MSP. Ostatnio kupiłem 4000 MSP za 105 zł, i właśnie tyle ma kosztować Premium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bf3: Close Quarters Gun Master Gameplay

oraz

Wszystko na razie słabej jakości, trzeba poczekac na filmki HD.

 

A propos, te s[ciach!]ysyny zabrały nam poczekalnię dla serwerów i wrzuciły do opcji premium.

Ponadto przeglądarka serwerów nie działa poprawnie, nie ustawimy żadnych opcji.

Edit :

Nowy battlelog ssie, mało intuicyjny, za małe niektóre ikonki, na co mi "com center" ciągle włączone z prawej strony?

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nadal będziemy mogli strzelać w niewidoczne ściany, krawężniki będą czasem nie do pokonania bez skoku, a jak wejdziemy do menu podczas reanimacji, to do gry już tak łatwo nie wrócimy. No, ale co to EA obchodzi - najważniejsze, że będzie kasa z dodatków. Kolejnej złotej kupy nawet nie muszę życzyć, bo to tylko kwestia czasu.

A propos, te s[ciach!]ysyny zabrały nam poczekalnię dla serwerów i wrzuciły do opcji premium.

Ponadto przeglądarka serwerów nie działa poprawnie, nie ustawimy żadnych opcji.

Wprawdzie Battlelog od początku był partactwem, ale z tym już trochę przegięli. W końcu:

“Playing with friends has never been this easy”

- Fredrik Loving, Battlelog Producer

Muszę przyznać, że w BF2, dołączenie do serwera, na którym grali kumple zajmowało mi mniej czasu - a przecież nie było tam żadnego scojalbadziewia. Edytowane przez _OskaR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niepokojące wieści po patchu :

Rex's reload animation is bugged.

Weird sounds when too many things playing at once.

Havoc handling nerfed

Soflam is out of this world. Dunno why, but was playing jet and even though i used ecm every time the lock began, it wouldn`t go away LOL. it was trying to lock even me behind a building. After got out from behind the building it got a lock, javelin shot, ecm used, flares used, boom, heli down. nice.

AA won`t lock even though you`re 10 meters away from target.

For me game is more broken than before.

Don`t know about the viper handling, i guess it stayed the same given the fact that the havoc handling has been nerfed

Still Sound loss,

Still dodgy hit detection especially with RPGs

Still some lag

Still kit selection bug

Still spawn screen bug

Repair tool animation is now bugged

 

Edit:

 

Piękny bałagan panuje teraz w Battlelog'u, właśnie stoję w kolejce do serwera, cześć moich ustawień wyszukiwarce zapamiętuje się, cześć nie. Nie można już podejrzeć (jeśli jesteśmy na stronie serwera) mapy jak jest aktualnie na nim grana. Dodano tam przycisk "quick match" co jest bez sensu, a jest on większy od "odśwież" więc mimo wolnie wciskasz go zamiast odświeżyć serwer. Screeny/miniaturki map bardzo wolno się odświeżają, inne zdjęcie, inna nazwa, jeszcze inne zdjęcie w zakładce serwera. Dodatkowo problemy z paczki językowymi skutkujące czarnym ekranem przy próbie połączania się z serwerem.

Tak "paczuje" tylko teraźniejszy Dice.

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po tym patchu chyba definitywnie kończę z tą grą, teraz gdzie nie spojrzę to widzę napis "PREMIUM". Nie wspominając o prawie nie działającej przeglądarce serwerów (czasami mogę zmienić jakiś filtr!) i dodatkowo wywaliło mnie dwukrotnie z serwera w środku rundy, wcześniej takiego czegoś nie miałem...

Edytowane przez carek
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

carek

 

Tak przy okazji pochwal sie ile spedziles godzin w BF3 ?? najlepiej zapodaj nicka

Kto jest prawdziwym graczem seri BF ten bedzie gral do czasu wyjscia kolejnej czesci , plewy same sie odsieja ;)

juz okolo polowa graczy z tego threada sobie odpuscila czestsze granie.

b.t.w

W BF2 grywalem przez prawie 5 lat ogolnie ponad 750h.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz okolo polowa graczy z tego threada sobie odpuscila czestsze granie.

 

Prawda. Np. swego czasu ostro "rąbaliśmy" w BF3 ze współlokatorem we dwójkę. Jakieś ~5 razy w tygodniu. Teraz gramy tylko jak jest jakaś większa ekipa...

 

Detekcja Hitów na małym dystansie leży i kwiczy, słońce jakbyśmy walczyli na innej planecie(co ciekawe modele maja okulary przeciwsłoneczne), bronie zachowują się zupełnie inaczej niż w rzeczywistości(szybkostrzelność, odrzut, rozrzut - ja wiem, że to na potrzeby balansu itd., ale balansu zbyt dobrego nie ma), darty potrafiące zabijać z 200m, jety przeczące prawom fizyki , nóż działający czasami itd.

Ciekawostka: w grze "postać" gracza będąca zawodowym żołnierzem strzela gorzej niż ja z kałacha na strzelnicy. Miodzio.

 

Wiem, że to nie symulacja pola walki i w sumie wszystko jestem w stanie grze wybaczyć poza tą cholerną detekcją obrażeń. Jak widać nawet jakoś sobie żyłem z tą detekcją obrażeń, ale fakt wprowadzenia "Premium" najpewniej zakończy definitywnie moją przygodę z BF-em. No ja k**** p**** dlaczego mam płacić za to, żeby być wyżej w kolejce na serwer?

 

Już lepiej jakby nie robili takich g*** tylko wprowadzili abonament np. 20zł miesięcznie + jakieś ankiety nad czym mają popracować w danym miesiącu.

A teraz to wygląda tak, że stare błędy jak były tak są, a jest dodawany tylko płatny kontent. Super. Już z Karkandem jest problem bo nie wszyscy mają i jak chce się pograć w większą ilość osób to trzeba patrzeć, żeby przypadkiem nie wbić na serwer np. z jedną mapą z Krk, a krk wiele osób dostało niejako z marszu. Co będzie przy większej ilości dodatków? Kombinacji będzie w cholerę i skończy się na tym, że wszyscy będziemy grać na podstawce. Brawo EA!

 

Dzięki takiemu podejściu EA powróciłem do pykania w gry singlowe zupełnie bez zobowiązań. W sumie powinienem być chyba wdzięczny...

 

Pozdrawiam

Edytowane przez DeathTomahawk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

carek

 

Tak przy okazji pochwal sie ile spedziles godzin w BF3 ?? najlepiej zapodaj nicka

Kto jest prawdziwym graczem seri BF ten bedzie gral do czasu wyjscia kolejnej czesci , plewy same sie odsieja ;)

juz okolo polowa graczy z tego threada sobie odpuscila czestsze granie.

b.t.w

W BF2 grywalem przez prawie 5 lat ogolnie ponad 750h.

 

Jeżeli lubisz jak ciągną z Ciebie kasę na każdym możliwym kroku za coraz gorszy produkt to brnij w to dalej. Nic nie robią w kierunku rozwoju e-sportu.

 

Czasu chyba, aż nad to spędziłem nad tą grą, bo na samym rankingu osiągnąłem 100 colonela.

 

Ostatnio odpaliłem sentymentalnie BF2 i powiem szczerze, że miałem tam lepszy wybór jakiegoś dobrego serwera na którym dało się fajnie pograć. Teraz w BF3 od dobrych kilku tygodni zaobserwowałem całkowity brak zbalansowania drużyn, albo jeden team siedzi drugiemu na bazie, albo odwrotnie...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...