Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, tylko że to jest gra a nie rzeczywistość, gra która musi być jakoś zbalansowana. Jeżeli ja podejmuje ryzyko wlatując w zasięg np dwóch soflamów, to czemu snajper ma również nie podejmować ryzyka namierzając mnie? Tymbardziej, że wystrzelenie javelina to 90% szansy na zestrzelenie. Do tego dochodzi bug z brakiem sygnału dźwiękowego, gdy javelin leci w moim kierunku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz samo to, ze javelin one shotuje latajace pojazdy to kpina. Skoro chca az takiego realizmu to nie rozumiem tu dlaczego heli potrzebuje 5 rakiet zeby zabic 1 czlowieka piechoty... albo 20 rakiet zeby zniszczyc czolg? W realnym swiecie 1 rakieta z apache rozwala pol budynku nie mowiac o piechocie... Jak dla mnie javelin powinien zabierac ok. 75% z oznaczeniem laserowym tak zeby heli musial ladowac zeby sie naprawic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba tez zaznaczyć że javelin to broń przeciwpancerna i nie ma opcji w realu aby stracic tym heli a tym bardziej samolot ( co mi sie zdarzyło kilka razy ja latalem jetem), po prostu lamerzy stekali na forum EA i dostali lamerska broń ktora niszcza wszystkow w okolicy bez zadnego wysiłku wysiłku wystarczy team lamerów złozony z suportu snipera i 2 mechanów z javelinami i zaden pojazd na mapie nie ma szans

edit dzisiaj pograłem na ruskim serwie spotkałem trzech jawnych cheaterów (takich co sie nie pierniczyli i kosili raz za razem oraz kilku takich co robili zasłone w postaci kilku zgonów i latali ze z sniperom ale kazde wychylenie to shot w leb tych jakos admini nie banowali a sam punkbuster działa z [gluteus maximus] bo powinien wykrywac nieprawidłowości ale tego nie robi)

Edytowane przez ptys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test na prcku standard czyli 3.5 GHz i OC@4.6 GHz

 

Ja w multi nie widze zadnych roznic pomiedzy 3,4 a 4,8 ghz... Nawet po zbiciu taktowan do 2,6 ghz gra dziala tak samo jak na podkreconym cpu. Po wylaczeniu dwoch rdzeni zdazaja sie drobne freezy w MP i cierpi na tym komfort gry, nie ma mowy o w pelni komfortowej grze na dwoch rdzenaich przynajmniej nie bez HT. Chociaz obiektywnie trzeba przyznac, ze gra pozostaje grywalna a Fraps nie pokazuje nic niepokojacego. Tylko, ze ja gram na medium i majac wybor pomiedzy bezkompromisowa plynnoscia a lepszymi detalami, zawsze wybieram to pierwsze, a dwa rdzenie w tej grze nie zapewniaja bezkompromisowej plynnosci.

 

Powiem wiecej na moim poprzednim procesorze Phenomie 960t gra dzialala dokladnie identycznie, nawet na stockowych taktowaniach 3,0 ghz, dlatego w bajki o tym, ze bf3 az sie prosi o kazdy dodatkowy mhz na procesorze nie uwierze... Szkoda podgrzewac gpu procesorem wkreconym na 5 ghz, lepiej wyciagnac ile sie da z karty niz zaklinac rzeczywistosc.

Edytowane przez login206

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystarczy team lamerów złozony z suportu snipera i 2 mechanów z javelinami i zaden pojazd na mapie nie ma szans

 

wlasnie o tym pisalem :)

ale czemu uwarzasz to za lamerski team?

czy taki team (zwiadowca, wsparcie, 2x technik w taktyce zwalczania sprzetu za pomoca soflam + javelin) jest bardziej lamerski, niz druzyna skladajaca sie z: 2x technik, wsparcie, szturmowiec gdzie mozna robic spam rpg (np. na metro)

sadze, ze taki team tez dalby sie mocno we znaki stronie przeciwnej B-)

ta gra jest po prostu malo realistyczna i juz.

jest efekciarska, ma niesamowita grywalnosc i fajny tryb MP - ta sa jej glowne atuty.

doszukiwac sie realizmu w BF3 w odniesieniu do prawdziwego pola walki to po prostu bezsens.

co powiecie na unlimited ammo w kazdym pojezdzie czy to jezdzacym, czy latajacym? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko że to jest gra a nie rzeczywistość, gra która musi być jakoś zbalansowana. Jeżeli ja podejmuje ryzyko wlatując w zasięg np dwóch soflamów, to czemu snajper ma również nie podejmować ryzyka namierzając mnie? Tymbardziej, że wystrzelenie javelina to 90% szansy na zestrzelenie. Do tego dochodzi bug z brakiem sygnału dźwiękowego, gdy javelin leci w moim kierunku.

 

ale nie jestes jednosobowa armia w heli czy tez jecie, to nie wina balansu gry ze reszta druzyny nie ogarnia

 

trzeba tez zaznaczyć że javelin to broń przeciwpancerna i nie ma opcji w realu aby stracic tym heli

 

mylisz sie

javelin jak najbardziej moze zostac uzyty przeciwko heli

jak rowniez przeciwko budynkom, czego juz nie mozesz zrobic w bfie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mylisz sie

javelin jak najbardziej moze zostac uzyty przeciwko heli

jak rowniez przeciwko budynkom, czego juz nie mozesz zrobic w bfie

 

budynki ok, heli nie z tego co wiem, jak masz źródło to podaj no chyba ze śmigłowiec stoi na helipadzie, druga sprawa to zasieg max 2.5km a w bf3 nieograniczony, a dlaczego lamerski no bo taki jest, nie wymaga od tych graczy kompletnie żadnych umiejetności, gdzies tu był filmik jak gość z rpg rozwalał wszystko łacznie z latajacymi helkami i ktos napisał ze tym by sie nie chwalił, dlaczego ?? koles miał super wyczucie i niezłego skilla sam próbowałem stracić heli w locie i jakos nie dawałem rady on to robił za kazdym razem co wymagało treningu i umiejetności, a jeveli jak ma oznaczony cel to widac to przez cała mape wystarczy łeb wystawic zeby złapac cel odpalasz i nie robisz juz nic, nawet sie specjalnie przykładac nie trzeba, lameriada i tyle

Edytowane przez ptys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś po wielu latach gry w bf2, zainstalowałem bf3. Pograłem troszkę,gra jest super.ale wysyp cheaterów strasznie zniechęca do rozgrywki. Grałem może na 5 serwach i na 2 z nich pojawiał się jakiś debil.

A tak poza tym wrażenia mam pozytywne, z początku ciężko się gra bez dodatkowego wyposażenia,ale i do tego dojdę o ile będę trafiał na normalne serwery.:)mój nick: GregoryStormPl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mylisz sie

javelin jak najbardziej moze zostac uzyty przeciwko heli

jak rowniez przeciwko budynkom, czego juz nie mozesz zrobic w bfie

 

I to jest niestety lipne. Są momenty kiedy wymagany jest szybki strzał, a tu nic ;)

 

 

Co do jevelina, czy walki z rpg to uważam, że jeżeli gra daje taką możliwość to czemu z tego nie korzystać? Jeżeli taka drużyna wymiata z korzyścią dla reszty składu to czemu nie??

 

-----------------------------------------------

Mnie boli głupota wielu graczy. Stanie takich kilku asów na Hotelu (karkand) i przez całą rundę stoją zdobywając po kilka fragów i są dumni jacy to oni cwani, że tam się znaleźli, kilku kolejnych kampi na skałach przy bazie, a kilku innych POJEDYNCZO zdobywa kolejne fragi, tracąc inne... Nikt nie pomyśli, żeby chronić budkę strażnika, gdzie stoi czołg i btr ;/ (o ile ktoś pomyśli, żeby ją zdobyć). Tak wygląda większość rund na karkandzie...

Czasami sądzę, że te rangi, odznaczenia i przedmioty do odblokowania są głupotą, przez to wiele osób gra pod stopień, a nie dla sensownej zabawy...

 

Szczyt głupoty to snajperzy z latarką lub laserem, którzy jawnie zdradzają swoją pozycję :lol: Pewnie czują się dumni, że mogą sobie coś doczepić do broni...

 

Dobrze, że gra potrzebuje dosyć mocnego sprzętu, bo z miejsca odpadło dużo dzieci neo..

Edytowane przez Sens
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The gunner selects direct attack mode to engage covered targets, bunkers, buildings and helicopters.

Javelin - Army Technology

 

F-10. SELF-DEFENSE AGAINST HELICOPTERSBecause Javelin positions are selected to cover enemy armor avenues of approach, the medium-range fields of fire afforded by these positions also enable Javelin gunners to engage aircraft. a.   Weapons Control Status. The weapons control status established for air defense weapons applies to Javelin gunners, too. Unless ordered otherwise, gunners should fire in unit self-defense only; for example, only engage aircraft that are attacking friendly positions.b.   Self-Defense Engagements. A Javelin gunner can automatically engage an enemy helicopter that is attacking its position. The gunner's target engagement sequence is the same as against ground targets. The Javelin should be in the direct-attack mode when engaging helicopters. The rotors of the helicopter may interfere with the sensors of the missile in the top-attack mode and result in erratic flight of the missile and a target miss.

FM3-21.94 Appendix F Javelin Employment

 

 

 

oczywiscie masz racje, ze bron byla projektowana jako przeciwczolgowa, do czyszczenia przestrzeni powietrznej nad wojskiem sa inne, dedykowane temu metody, ale jak najbardziej jav moze zostac uzyty przeciw helikopterowi

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@BeatX siedzieliscie we czworke i kampiliscie cala gre? nie ma co, ubaw po pachy. Dziwi mnie ze sie jeszcze tym chwalicie

 

to byla mniej wiecej tego typu zabawa:

JackFrags - How to use a SOFLAM - Battlefield 3 - GLHF SOFTLAMB JAVELIN TEAM - YouTube

jak dla mnie fun na maxa :lol:

nie gadaj, ze nie postrzelalbys sobie do wszystkiego co lata badz jezdzi :D

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze jeszcze mam bic brawo dla tych co siedza na wiezy na Caspian i doceniac ich skill ze ze spadochronu tam trafili?;>

 

niekoniecznie ;)

ale zawsze mozesz pokazac pro level oraz skilla i biegac z samym pistoletem :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko chodzi o to, że to jedyna bron, przed którą nie da się w żaden sposób obronić. Dzisiaj latałem sobie little birdem po wyspie chark i na całą rundę kilka razy mnie zestrzelili i właśnie był to javelin+sof[lam(e)], po prostu nie zawsze zdązy się za górkę schować a flary+ecm nie działają. :)

 

Ja nie używam, bo nie preferuje takiego stylu gry, ale skoro twórcy takie coś udostępnili to nie ma problemu, że ktoś używa takiego combo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Dresiarz_biczysz

Tylko chodzi o to, że to jedyna bron, przed którą nie da się w żaden sposób obronić. Dzisiaj latałem sobie little birdem po wyspie chark i na całą rundę kilka razy mnie zestrzelili i właśnie był to javelin+sof[lam(e)], po prostu nie zawsze zdązy się za górkę schować a flary+ecm nie działają. :)

 

Ja nie używam, bo nie preferuje takiego stylu gry, ale skoro twórcy takie coś udostępnili to nie ma problemu, że ktoś używa takiego combo.

 

Helikopterem trzeba latać nisko, zawsze za czymś dasz radę się schować. Tylko wtedy jest się łatwym celem dla jetow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Helikopterem trzeba latać nisko, zawsze za czymś dasz radę się schować. Tylko wtedy jest się łatwym celem dla jetow.

 

Dla jetowi tez ale przede wszystkim dla czolgow , na Atacama Desert w BC2 czolgiem ubilem w ten sposob kilkadziesiat sztuk .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe na ile to prawda, bo niektóre zmiany są bardzo interesujące:

 

New patch notes of the upcoming patch of february.

 

General Gameplay Changes:

*Added two different video options to regulate the saturation/colours/palette: Cinematic and Default

*Added contrast slider for both colour settings

*Sun glint toned down by 25%

*Brand new deploy menu

*Reworked,more accurate minimap

*Doubled the spawn-points in almost all the maps so it's no longer possible to prevent the enemy from spawning

*Completely fixed the player/squad display and managment in the squad rush and deathmatch modes

*Removed the autokill function on the hill above the tunnel in Damavand Peak and replaced by a no-fight zone

*Toned up the volume for the ammo/heal/repair/ride requests

*Toned up the footstep's sound

*Fixed the jets spawn in Kharg Island

*Fixed the bug where a prone man could penetrate walls

*Fixed the firing-when-reloading animation bug

*Fixed minor bugs

Battelog Related Changes:

*The party can now support up to 12 people

*The voice channel is now optimized to fully support the new party size

*Fixed voice lag problems

*Fixed general party bugs (cannot join party)

*Added the key-binding function for the Battelog's Voice (you can now set a button to mute the microphone)

Vehicles Changes:

*Sabot rounds for the LAV-25/BMP-2M will now have the same rate of fire of the standard rounds

*Speed increased for the rounds of the LAV-25/BMP-2M cannon

*Added HEI-T rounds for the LAV-25/BMP-2M as a new unlock

*Bigger armoured vehicles will now crush smaller vehicles

*Bigger armoured vehicles won't be longer moved by jeeps and smaller vehicles

*Completely reworked the helicopter's physic

*LMGs will now do damage to scout choppers

*Completely reworked the speed/damage of the jets by raising the min/max speed and the damage too to compensate the fewer time to deal a succesfull ground attack

*Completely reworked the jet laser guided missile

*Added the CBU-100 Cluster Bomb as a new jet unlock

*Added the BLU-109 Bomb as a new jet unlock

*Added specific buttons to deploy the landing gear and activate the hovering mode in jets (PC only)

*Added 2 different visive alarms for laser and thermal tracking

*Slightly buffed the F-35 to match the power/agility of other jets

*Added the jeep horn as the community asked

*Fixed the slipping of high armoured vehicles on low slope hills

*Buffed the horsepower of high armoured vehicles to match reality

*slightly buffed the damage of the .50 cal machine guns versus infantry

*Jeeps won't be disabled anymore by heavy caliber fire if hit on the rear/side

*Added brand new unlocks for the light veichles category

*Added TOW launcher as a new unlock for light veichles

*Increased the speed of all light vehicles by 18%

Infantry Changes:

*Completely reworked all the weapon attachments

*All weapon attachments will now affect the weapon deploy time

*Changed the weapon deploy time for Pistols, PDW, SMG, Assault Rifles, LMG respectively -30%, -15%, -10%, +0%, +10%.

*Reduced the spread value by a factor of 25% to match better the real behaviour of the firearm

*Increased the recoil value by a factor of 25% to match better the real behaviour of the firearm

*All the deployed equipments will now have less armour and a larger hitbox

*Javelin will no longer be able to lock on air units

*IGLA/Stinger launchers will now be able to lock on laser lighted air targets, earning less lockon time and wider range

*Reduced the splash damage of the Javelin against infantry

*Rocket launchers will now have their own attachments

*Added different scopes for the rocket launchers

*Added HE round for SMAW/RPG: high damage to infantry/buildings, low damage to vehicles

*Added AP round for SMAW/RPG: low damage to infantry/buildings, high damage to vehicles

*Reduced the max number of rockets to 4, 2 without extra explosives

*Incresed reload time/deploy time of SMAW/RPG

*Now it's no longer possible to run with a deployed rocket launcher

*Buffed the damage of the 870MCS shutgun at close range

*Slightly buffed the damage of the Slug round

*Increased the time to laser paint veichles and air units with the SOFLAM in automatic mode

*Decreased slightly the effective area where a SOFLAM can laser paint in automatic mode

*Now heart and head shots with a bolt action sniper rifle are a kill at any range

General Mechanic Changes:

*To effectively laserpaint a target it is now required to aim until the rocket lands

*The time to laserpaint a target is reduced by 35%

*Laser painting a target now garants half the points earned by the destruction/kill

*Added a Taget Designator ribbon

*Pilots now receive 30% of the points earned by the gunner/s and 10 points for every consecutive kill

*Added a Pilot ribbon

*In addition to the Support Class, C4 is avaible for everyone if an all-kit weapon is selected

*Added the Laser Painter as an all-kit accesory

 

źródło

Edytowane przez KaszaWspraju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

*Added the jeep horn as the community asked :razz:

 

widac powazne zmiany, podoba mi się ten patch.

 

aha, nie doczytalem ze to idealny patch w wydaniu graczy.

 

 

Tak z innej beczki, jak wam się udaje rozmowa przy użyciu funkcji Voice chat? zawsze kiedy probuje to dziala przez kilka sekund i sie wylacza, musze znow klikac "join voice", potem kilka sekund dziala i znow sie rozlacza.

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z innej beczki, jak wam się udaje rozmowa przy użyciu funkcji Voice chat? zawsze kiedy probuje to dziala przez kilka sekund i sie wylacza, musze znow klikac "join voice", potem kilka sekund dziala i znow sie rozlacza.

 

szczerze mowiac dziala na maxa do [gluteus maximus].

jeden z najgorzej dzialajacych voip wbudowanych w gre (i koncepcyjnie i w jakosci samego dzwieku)

juz taki AvP na steam mial o niebo lepsza jakosc voip.

szczerze polecam team speak - mozna sie podlaczyc np. do serwera purepc (adres: 62.67.42.172:9172 )

wczoraj gralem tak z M1si3k - komunikujac sie glosowo przez team speak, i bylo po prostu miodzio.

jakosc dzwieku super, zadnego echa, poglosu czy zaklocen.

czego chcec wiecej?! ;)

swietnie sie wczoraj razem latalo viper'em kiedy oboje sie komunikowalismy informujac o tym co sie dzieje na mapie, albo jaki cel atakowac.

przez takie porozumiewanie sie team w heli jest zdecydowanie bardziej skuteczny.

zreszta to samo tyczy sie wspolpracujacych graczy jadacych w jednym czolgu, badz bwp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z innej beczki, jak wam się udaje rozmowa przy użyciu funkcji Voice chat? zawsze kiedy probuje to dziala przez kilka sekund i sie wylacza, musze znow klikac "join voice", potem kilka sekund dziala i znow sie rozlacza.

 

Korzystam ze znajomym(max 4 graczy) i nie ma problemów. Jakość dźwięku lepsza niż w takim XFire, nie trzeba stosować zewnętrznych dodatkowych programów(osobiście nie trawie TS-a).

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Dresiarz_biczysz

to byla mniej wiecej tego typu zabawa:

JackFrags - How to use a SOFLAM - Battlefield 3 - GLHF SOFTLAMB JAVELIN TEAM - YouTube

jak dla mnie fun na maxa :lol:

nie gadaj, ze nie postrzelalbys sobie do wszystkiego co lata badz jezdzi :D

 

Pare razy namierzył heli bez soflamu, jak to zrobił ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...