alCatraz Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 Ja bym jeszcze jedną rzecz w BF chciał, nawet ważniejszą niż ogólna grafika - zmienne warunki pogodowe. Jak fajne były by mecze w ostrej ulewie, podczas burzy, czy w snieżycy? Albo we mgle, z widocznością kilkumetrową? Do tego żeby w trakcie jednego meczu także warunki sie zmieniały. Wg mnie było by to dużo fajniejsze niż zmienne pory dnia, o których ktoś wspominał wcześniej, co oczywiście też by było mile widziane. Jakkolwiek zarąbiaszczo brzmi to w pierwszej chwili, wydaje mi się że zmienne warunki pogodowe nie powinny mieć miejsca w grach multiplayer. Tam gdzie pojawia się współzawodnictwo, każdy czynnik losowo utrudniający zabawę powoduje frustrację zamiast satysfakcji. Wystarczy przypomnieć sobie niesławną Atacamę z BC2. Jaskrawość tej mapy doprowadzała wiarę do szewskiej pasji (zwłaszcza w ruskim heli). Momentami zwyczajnie nie było nic widać. Nie bez powodu dotychczasowe udane gry fpp miały przejrzystą grafikę w trybie mp, a jeśli już pojawiał się jakiś deszcz/śnieg to były to efekty bardzo subtelne. Co innego single, tam takie bajery są jak najmilej widziane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 (edytowane) ... a te efekty pogodowe musiały by raczej być liczone po stronie serwera jeśli miały by być czynnikiem losowym wpływającym na rozgrywkę, a to już większe koszty budowy serwerowni. Jako efekty czysto graficznie ok, ale pytanie na ilu mniej maszynach wtedy gra będzie grywalna w multli. Edytowane 4 Lipca 2011 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBaB Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 (edytowane) ...i pewnie każdy by wyłączał mgłę/śnieg/burze piaskowa, żeby tylko zobaczyć wroga :) /gdybanie mode on/ Panowie, a co powiedzielibyście na rozwiązanie bodajże z Project I.G.I. gdzie amunicja była na magazynki. Można było nosić chyba 3 czy 5 i jeśli zużylismy choćby jedną pestkę i robimy reload to "tracimy" cały magazynek. Wydaje się to bardziej realne chociaż nie wiadomo jakby się sprawdziło w multi. /gdybanie mode off/ Pytanie: gdzie będzie można kupić grę na płytce, żeby można było od razu zagrać po premierze? Mam za słabe łącze, żeby ściagać kilka gb. edit: literówki Edytowane 4 Lipca 2011 przez KuBaB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 Z tym magazynkiem wchodzimy zbytnio w gry typu Arma. BF to seria nie będąca jednak symulatorem i to mogłoby popsuć trochę zabawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeathTomahawk Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 Z tym magazynkiem wchodzimy zbytnio w gry typu Arma. BF to seria nie będąca jednak symulatorem i to mogłoby popsuć trochę zabawę. To jest akurat fajny patent. Wiadomo, że nie warto robić z tego symulatora, ale taki bajer uatrakcyjnia rozgrywkę. Trzeba się zastanowić nad każdym reloadem. Inna sprawa, że gracze musieli ba "padać" dużo szybciej niż w BC2. Inaczej i tak taki żołnierz musiałby przeładowywać po killu/dwóch. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2011 (edytowane) Panowie, a co powiedzielibyście na rozwiązanie bodajże z Project I.G.I. gdzie amunicja była na magazynki. Można było nosić chyba 3 czy 5 i jeśli zużylismy choćby jedną pestkę i robimy reload to "tracimy" cały magazynek. Wydaje się to bardziej realne chociaż nie wiadomo jakby się sprawdziło w multi. Z tym magazynkiem wchodzimy zbytnio w gry typu Arma. BF to seria nie będąca jednak symulatorem i to mogłoby popsuć trochę zabawę. BF2 właśnie tak ma z magazynkami, nie widzę powodu by w BF3 było inaczej. BF3 to nie jest następca BC2 ! Edytowane 4 Lipca 2011 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 9 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2011 Szczegóły na temat klas postaci w trybie multiplayer Battlefield 3 | Wiadomość 2011-07-08 11:25:43 | GRY-OnLine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2011 Papa pełna destrukcja otoczenia w MP: Battlefield 3 – Destruction is getting nerfed Dla mnie to rozczarowanie. Najpierw robią wielki hype wokół Frostbite i Destruction 2.0, a teraz przyznają że nie będzie on do końca tak zaawansowany jak się wszystkim mogło wydawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 10 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2011 (edytowane) WTF? "...you’re not going to be bringing buildings down in Battlefield 3 like you did in Bad Company 2..." "D2.0 is not gone. Not at all." To co w końcu? 2.0 to właśnie rozwalanie całkowicie budynków, 1.0 to rozwalanie samych ścian. Jeśli nie będzie można zawalać przynajmniej niektórych choćby tych mniejszych budynków to fail maksymalny. Już widać że nie chcą wycisnąć z dostępnej technologii ile sie da, tylko zrobić gre która bedzie chodzić na każdym kompie. I to jest jedna z wad PC względem konsol. Na konsolach każdy ma ten sam hardware, więc wyciskają ze sprzętu ile sie tylko da. Na PC w BF3 względem BC2 wszystkiego powinno być 10x więcej, a nie ograniczać ficzery. Co za czasy. Edytowane 10 Lipca 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 11 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2011 Spokojnie. Zapewne będzie opcja typu mniejsze domki do rozwalenia 2.0 a moze i 2.5 ;) Natomiast olbrzymy jedynie fasadowo. Jak ktos gdzieś napisał - "jaki sprzęt uciągnie roztrzaskujący się w gruzy drapacz chmur albo wieżę eiffela?" Po za tym - bierzmy pod uwagę, że frostbite 2.0 został zrobiony na kolejne lata i ma przynosić dochody - aby przynosić dochody to musi za każdym razem czymś graczy zaskakiwać i zachęcać do kupna. Jeżeli wszystkie ficzery tego engine'u udostępnią w battlefield 3 to czym nas zaskoczą za rok - dwa? BYĆ MOŻE silnik jest w stanie rozgromić w pył cały nowy york albo paryz - whatever - może i dzisiejszy sprzęt to uciągnie, ale nie zmiania to faktu, że prawdopodobnie nie będzie to odblokowane/dostępne w pierwszej tak naprawdę produkcji na tym silniku. Za rok - dwa, DICE powie - wprowadziliiiiśmy ficzer zamieniania caleeego miasta w gruz, nasi programisci siedzieeli nad tym ostatnie dwa lata (od wydania bf3) - a tak naprawdę to po prostu będzie chłyt matetingowy aby sprzedać kolejny produkt bo silnik możliwe, że potrafi to już na dzień dzisiejszy. Gdybanie, ale czy taki scenariusz nie jest możliwy? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 11 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2011 Battlefield 3 nie będzie dostępny na Steam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 15 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2011 Battlefield 3 Battlelog revealed - Battlefield 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 At first, The game says I need nvidia driver 275.35, while the last one is 275.33. So maybe there will be more graphic options when it is enabled... The only options i could change where resolution, which I took 1680x1024. Graphic Detail: High Some things that are noticed by the player and want to share with you: - Maps looks good. - Graphic settings is bugged, probably since the recommended driver version is not yet released. - Very low recoil, tough there is bulletspread. - Bullets bounce off metal. - Surround sound is REALLY good, the sound of the rockets that flew by my head made me smile, explosions are really nice, a good deep drum. - You can see your own legs when you look down, tough your weapon will stick thru your own leg... =x - You do not walk fully silent when crouching. - Infinite sprint. - Tank can swim and jump (funny bug rofl) AMD PhenomII 965 @ 4.5Gghz 4x2048MB DDR3-2133Mhz 2x 80GB Intel X-25 SSD on an Areca RAID controller. 1x GTX460, little bit clocked Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathray Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 To ja już odkładam siano na coś lepszego niż 460gtx. Ale pewnie będę musiał dokupić ze 2GB ramu też :/ Wiadomo kiedy open beta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 (edytowane) We wrześniu. Z tego co pamiętam to były informacje, że od 25. Edytowane 17 Lipca 2011 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 (edytowane) Screeny fajne, ale jak widać dużo jeszcze do dopracowania, szczególnie w tle. Na pewno nie zrobiły na mnie te obrazki wrażenia takiego jak filmiki z SP, no ale na razie sie nie ma co sugerować. Dym (z samolotu?) wypas. Przeglądarka serwerów na stronie www? Pause menu jak w BC1, czyli konsolowe. W BC2 na PC jest na prawde super pauze menu, wszystko na jednym ekranie i pod ręką. Beznadziejna mapka w tym menu. Edytowane 17 Lipca 2011 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Infinite sprint - to gramy super żołnierzami ? Szkoda , że nie ulepszyli menu z BF2 tylko dali to z BC2. Screeny wyglądają raczej słabo jak na Graphic Detail: High. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 Screeny wyglądają raczej słabo jak na Graphic Detail: High. Na trzecim screenie widać biednie wyglądające, płaskie budynki - :/ - oby to była kwestia testowanej wersji, która ostro przycinała detale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew777 Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 (edytowane) do usunięcia Edytowane 17 Lipca 2011 przez andrew777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deathray Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2011 A konkretniej: kanciaste modele, słabe oświetlenie, woda z plasteliny, drzewa sprzed 5 lat, ograniczone tekstury i modele tła i jeszcze te krzaczki i kępy trawy 2D prawie jak obracające się "do nas" obiekty w Wolfensteinie 3D. :lol2: No, ale wiadomka - alpha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Jezeli te screeny byly robione w trybie ustawien grafiki na High To porazka roku :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Jezeli te screeny byly robione w trybie ustawien grafiki na High To porazka roku :/ Tak, z pewnością tak będzie wyglądała finalna wersja gry na ustawieniach HIGH. Wymagając 4 rdzeni, najnowszej grafiki i 4 giga ramu. Przecież to alpha Mariu ^^ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=HB-1TTaOCR4 Battlefield 3 LEAKED Alpha Multiplayer gameplay Montage HD + więcej filmów na tym profilu - Battlefield3Alpha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Szkoda , że nie ulepszyli menu z BF2 tylko dali to z BC2.Dokładnie, także ta mapka podręczna z sytuacja na polu bitwy bardziej z BF2 mi pasuje a ta z BC2 drażni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Alpha / Beta W histori gier bylo tego we cholere i zbytnio sie w wersjach finalnych nie roznilo . Graficznie ten multi wyglada poprostu biednie . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Ale dźwięk zdaje się być super. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 50 leaked Battlefield 3 alpha screenshots - Battlefield 3 Chyba framegraby z filmików, ale coś tam widać. Ponoć ktoś nagrał cały mecz Rush w 1080p i ma sie gdzieś pojawić. Ogólnie jak na razie jest dużo gorzej niż na filmikach z singla, kwestia tylko jakie to są faktycznie detale i na jakim etapie jest multi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 No nie wierzę by to miało tak wyglądać w finalnej wersji. Brak AA i do tego słabe tekstury aż szpecą. Ja bym podchodził do tych screenów z dystansem. Apo5 a co mają wymagania do jakości obrazu. Każdy może sobie napisać, że potrzeba 4 rdzeni i GTX 580. Poczekamy do finalnej wersji. Zagramy i się przekonamy. Osobiście jestem raczej dobrej myśli, że te screeny to tylko wczesna wersja w niższych detalach. Poprzednie filmiki przecież wyglądały dużo lepiej. Ale nie raz się już zawiodłem trochę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=0MgQMoPwGwM&feature=mfu_in_order&list=UL http-~~-//www.youtube.com/watch?v=SDcbaR1THPQ&feature=mfu_in_order&list=UL Więcej tu http://www.youtube.com/user/UsamaFTW i tu http://www.youtube.com/user/mattverd24 Powiem tyle - jest dobrze. Odczucie pola walki rewelacyjne, zapowiada sie ogólnie sporo trudniejsza gra, kamera pracuje non stop przy każdym ruchu postaci. Animacja zabijania nożem jest genialna, ale przede wszystkim gdy nas ktoś zabija. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2011 Świetnie się prezentują te filmiki jak na wersję alpha. Miodnie będzie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...