Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Nie działa. Nie jestem w stanie się zalogować. Odświeża się strona i ciągle jestem na stronie logowania. Choć jak podam złe hasło to otrzymuje informację, że jest nie poprawne.

 

U mnie wszystko dziala, wiec czegos nie ogarniasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie działa. Nie jestem w stanie się zalogować. Odświeża się strona i ciągle jestem na stronie logowania. Choć jak podam złe hasło to otrzymuje informację, że jest nie poprawne.

 

Też niestety tak mam zakładałem 2 konto na origin w celu kontaktu z supportem i wtedy poszło bez problemu. Nie pomaga zmiana przeglądarki, kompa czy systemu, a nawet dostawcy internetu. A według supportu wsio jest ok. Pewnie dodatkowo nie możesz się zalogować na stronie battlefieldbadcompany2.

Ciekawostka jeszcze taka, że mają to wszyscy moi znajomi, co kupili pudełkową wersję, Ci którzy kupili sam klucz nie mają problemu.

Edytowane przez crashone
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też niestety tak mam zakładałem 2 konto na origin w celu kontaktu z supportem i wtedy poszło bez problemu. Nie pomaga zmiana przeglądarki, kompa czy systemu, a nawet dostawcy internetu. A według supportu wsio jest ok. Pewnie dodatkowo nie możesz się zalogować na stronie battlefieldbadcompany2.

Ciekawostka jeszcze taka, że mają to wszyscy moi znajomi, co kupili pudełkową wersję, Ci którzy kupili sam klucz nie mają problemu.

 

To nie ma nic wspolnego z kluczami, mozesz nie miec zarejestrowanej zadnej gry i kontaktowac sie z supportem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem z Firefoxem, Explorerem i Chromem. Z żadną z nich nie działa. Nie wiem, co miałbym popsuć, bo już swego czasu kontaktowałem się z supportem EA i nie miałem żadnych problemów. A teraz za chiny ludowe nie chce się połączyć. Ale skoro wam działa, to spróbuje założyć inne konto.

 

Edit: Uff... założyłem drugie konto i z niego poszło. Dziwne.

Edytowane przez makak_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam widok jarających się wzgórz. Przydałaby się mapa z kompletnie zniszczonym terenem, palącymi się lasami, zgliszcza wielkich budynków, po których można się poruszać, kratery po bombach heh. Na tym rozszerzonym filmie Caspian Border faktycznie nie wygląda na zbyt dużą mapę.

 

Informacja w sprawie narzędzi modyfikujących grę. Słyszymy, nie mówimy, że zrobimy, ale myślimy o tym hahaha. Mało im pieniędzy i tyle. Jeżeli przepisali silnik na nowo specjalnie dla PC to jaki problem stworzyć jakieś skromne narzędzie do modów, nie mówiąc już o edytorze map, którego tworzenie powinno pochłonąć najmniej godzin?! Po przepisaniu silnika gry, który był modyfikowany od czasu BC1, pewnie pozbyli się całego bałaganu w kodzie, więc... Strasznie lubią podkręcać ludzi i dawać nadzieję, niejednokrotnie na twiterze Demize odpowiada ludziom na pytania dwuznacznie dając do myślenia. Tak samo sprawa się ma z Battlerecorder'em i spectactor mode. Tyle ile ludzi w dice, tyle różnych odpowiedzi :D

Edytowane przez Vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam to zmienili zapis w umowie i usunęli treść związaną z dzieleniem się informacjami o zainstalowanych programach, parametrach sprzętu itp. z innymi firmami. Myślę, że wiele programów wyciąga takie informacje z naszych komputerów a my nawet o tym nie wiemy. W końcu kto czyta regulaminy? Jakby nie było jednak jest to pewna forma inwigilacji. Szum był, wymiękli i lekko zmodyfikowali umowę. Póki zatrzymują informacje dla siebie, póty nie będę siał paniki. Jednak steam to steam, jak chcesz podać info na temat swoich peryferii czy zainstalowanych programów, wciskasz dalej. Nie chcesz, krzyżyk i nara.

 

edit

Dołączona grafika

Jak w CODzie :D

 

 

Zmienione warunki licencji EULA w Origin:

 

2. Zgoda na gromadzenie i wykorzystywanie danych.

 

EA zdaje sobie sprawę z tego, że dla Użytkownika ważne jest, jak informacje o nim są gromadzone, używane i udostępniane, i wysoko ceni zaufanie Użytkownika do naszego starannego i rozważnego postępowania w tej kwestii. Informacje o naszych klientach są istotną częścią naszej działalności i EA nigdy nie dokona sprzedaży informacji pozwalających na identyfikację Użytkownika ani nie będzie używała oprogramowania szpiegującego czy instalowała takiego oprogramowania w urządzeniach Użytkownika. Nie udostępniamy informacji pozwalających na identyfikację Użytkownika bez jego zgody, z wyjątkiem sporadycznych sytuacji, gdy takie udostępnienie jest wymagane przepisami prawa lub spowodowane korzystaniem przez EA z jej praw.

 

Oprócz informacji dostarczanych przez Użytkownika bezpośrednio do EA, EA zbiera informacje niepozwalające na identyfikację (anonimowe) do celów doskonalenia produktów i usług, świadczenia usług na rzecz Użytkownika, wsparcia dostarczania aktualizacji, zawartości udostępnianej dynamicznie i wsparcia produktu, a także do celów komunikacji z Użytkownikiem. Informacje niepozwalające na identyfikację Użytkownika gromadzone przez EA obejmują informacje techniczne i powiązane identyfikujące komputer Użytkownika (w tym adres protokołu internetowego) i system operacyjny, a także informacje o korzystaniu z Aplikacji (w tym, lecz nie wyłącznie, pomyślnym zainstalowaniu i/lub odinstalowaniu), informacje na temat oprogramowania i korzystania z niego oraz urządzeń peryferyjnych. Jak stwierdzono powyżej, informacje te są gromadzone okresowo celem doskonalenia naszych produktów i usług, rozwiązywania problemów związanych z błędami i zwiększania zadowolenia Użytkownika z naszych produktów.

 

Te i wszelkie inne dane dostarczone EA i/lub zgromadzone przez EA w związku z zainstalowaniem i użytkowaniem przez użytkownika Aplikacji są gromadzone, wykorzystywane, przechowywane i przesyłane zgodnie z zasadami Polityki prywatności EA zamieszczonej na stronie www.ea.com <http://www.ea.com>. W przypadku sprzeczności między warunkami niniejszej sekcji i zasadami Polityki prywatności EA, obowiązują warunki Polityki prywatności.

 

Edytowane przez Vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na pomysł , żeby pojazdy do 50% uszkodzeń same będą się reperowały, a poniżej połowy są ciężko uszkodzone i nie mogą się ruszać.

 

 

Ona polega na całkiem innym traktowaniu uszkodzeń pojazdów. Dopóki nie stracą one połowy swojej żywotności są traktowane jako lekko uszkodzone i mogą... same się naprawiać. Wystarczy odjechać, gdzieś się schować i czołg się naprawi, tak jak odnawia się zdrowie rannego żołnierza. To po to, by pojazdami mogli się bawić nie tylko gracze grający saperami, którzy jako jedyni mogą naprawiać wozy.

 

Z drugiej strony, pojazd, który straci więcej niż 50% wytrzymałości, staje się ciężko uszkodzony. W przypadku czołgu oznacza to, że nie może on się ruszać, zaczyna się palić, dymić i powoli tracić resztę żywotności. Może nadal strzelać i... w zasadzie tylko to. Aby reanimować taki wielki, tłusty cel dla lotnictwa i artylerii potrzebny już będzie saper z wierną wiertarką.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie chybiony pomysł. Zaczynają za dużo kombinować chyba. W Bf2 przeciez było ok, sprawdzało się. Mechanik naprawia i jest to logiczne, nie ma mechanika trzeba uważać a teraz... nie wiem do jakich graczy oni chcą dotrzeć.

 

Co do licencji EULA w Origin to po przeczytaniu mam jeden problem. Będzie zbierał informacje na temat konkretnej Aplikacji czyli w tym wypadku samego BF3 czy też na temat wielu Aplikacji zainstalowanych na kompie, czyli innych grach, pakietach biurowych i wszystkim innym. Niby jeden wyraz a dwa różne znaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Jeśli będzie potrzebne 4-5 strzałów z bazooki (ew. 3 z perkami), to jeszcze by uszło. Ale jakby jeden strzał miał zabierać połowe zdrowia czołgu jak w BC2, to ta niemożliwość ruchu była by debilna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej okresowe monitorowanie wszystkich aplikacji.

 

Samoczynne naprawianie się pojazdów jest poronionym pomysłem. To ,że poniżej iluś tam procent pojazd zostaje unieruchomiony (zostaje możliwość korzystania z jego broni) jest dobrą opcją, ale samoczynna regeneracja "życia" pojazdu jest imo konkretnie z [gluteus maximus].. Jest w grze inżynier i niech on zajmie się naprawą pojazdów. Będzie beta to zobaczymy jak to w praktyce działa.

 

VOIP w grze..

Edytowane przez Vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będzie potrzebne 4-5 strzałów z bazooki (ew. 3 z perkami), to jeszcze by uszło. Ale jakby jeden strzał miał zabierać połowe zdrowia czołgu jak w BC2, to ta niemożliwość ruchu była by debilna.

 

raczej jakies 33/34 % przy trafieniu od frontu i kolejno w zaleznosci od miejsca w ktore trafisz obrazenia rosna. z perkiem warhead 25% wiecej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Od tyłu wystarczają dwa trafienia nawet bez expmk2, chyba że ktoś ma wzmocniony armor. Wtedy jednak z expmk2 też wystarczają dwa od tyłu. Więcej niż trzy z RPG nigdy nie potrzebowałem, z AT4 sie niestety zdarza z jakiegoś powodu.

 

Tak więc jakby czołgi miały non stop być unieruchamiane, to by to strasznie fun odebrało, a o fun chodzi w tej grze. Dlatego ficzer będzie fajny jeśli mocno zmniejszą damage z wyrzutni, ja osobiście bym wolał dokładnie tak jak jest BC2, bo i jest fun w czołgu, i jest fun w ich rozwalaniu.

 

EDIT.

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=JYe7hDbJ6tQ

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze. Chcesz, żeby czołgi były nieśmiertelne? Z reguły i tak jeden z pasażerów jest inżynierem, opuszcza pojazd i go naprawia. Nie wiem czy to potwierdzili, ale na trailerze z Caspian Border widać, że są 3 miejsca w czołgu. Jeżeli wszyscy pasażerowie czołgu graliby inżynierami, to bez synchronizacji wystrzelenia rakiet taki pojazd jest niezniszczalny.. W BF3 bodajże nie będzie perków zwiększających obrażenia od wybuchów, zwiększających życie jak kamizelka w bc2 i mgm ammo też chyba zniknie.

 

W finalnej wersji gry śmierć nie będzie nabijana jeżeli zostaniemy zreanimowani (twitter)!

Edytowane przez Vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I to jest ważne. Bo niestety często bywa że mając nadgorliwego medyka w drużynie giniemy 5 razy pod rząd bo koleś właśnie odznake zdobywa i robi wszystko żeby tylko reanimować jak najwięcej. Szału czasami można dostać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na 15 września ;) Dwa tyg. bety, potem miesiąc im zostaje na poprawki itp. Jutro nowy battlelog, może akurat betę zapowiedzą :D

 

Brak naliczania śmierci po reanimacji będzie dopiero w finalnej wersji gry, w becie śmierci będzie jeszcze nabijać. Zapomniałem dopisać w poprzednim poście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogłoski można sobie w buty wsadzić, poza tym gdyby ta beta faktycznie miała być 9go to już dziś miałbym dostęp z racji preorderu a z tego co widzę nic się nie zmieniło na koncie Origin.

Podsumowując nawet nie klikam. :-P

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...