Skocz do zawartości
Drunk_ZoZol

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

Crysis z paroma modami i pod x64 potrafi wykorzystać więcej niż 4 GB ramu. Sam miałem okazje się przekonać. BF3 ma spore mapy. Przecież nie wszystko będzie ładowane do pamięci karty graficznej. A to co widziałem na filmikach wskazuje jasno, że przy max detalach i z dużą ilością obiektów może być ciężko przy 4 GB. Wszystko zależy jak zoptymalizują silnik i ile danych będzie jednocześnie przetwarzanych. Podczas ładowania samych map i w czasie samej rozgrywki. Ilość graczy na mapie też ma znaczenie. Nie bez powodu zmniejszyli ilość graczy na konsolach. Nie jest pewne, że akurat trzeba mieć te 6 GB, ale kto wie czy przy 50-60 graczach jakie będzie zapotrzebowanie na ram. Z drugiej strony mało kto z rasowych graczy ustawia max detale w MP. Ale to można tak gdybać. Wyjdzie pełna wersja to się przekonamy. Co do Bety to ja sobie daruje. Nie spieszy mi się aż tak bardzo i wolę zagrać w finalny produkt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza Crysis wykorzysta, Kyle chyba sprawdzał to nawet 6 GiB potrafiło łączne użycie przekroczyć. W przypadku BF3 kwestia czy napiszą 64-bitowy exe, w co niestety wątpie. Tylko jeśli oni tego nie zrobią w przypadku gry kierowanej przede wszystkim na PC, to kto zrobi?

 

Z Crysisem to nie było tak, że jeśli miał dużo ramu do dyspozycji to po prostu zostawiał stare dane, zamiast nadpisać je nowymi? U mnie 4GB wystarczały do gry w zupełności.

 

BF3 miał działać tylko na x64 z tego co wiem, ale to stare informacje.

Edytowane przez OCM4n14k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BF3 miał działać tylko na x64 z tego co wiem, ale to stare informacje.

 

Nigdy nie pisali, że będzie działać tylko na x64 ver. systemowej. Win 7,Vista - nie ważne czy x86,x64.

 

Te akceptacje robione przez M$/Sony (szczególnie M$) to jest masakra, wszystko wiecznie opóźnione.

 

Podobnie by było z wersją PC gdyby jednak wypuścili na Steama, też musielibyśmy czekać trochę zanim Steam QA dałoby zielone światło dla BF3. Kto wie, może wtedy wydanie bety opóźniłoby się właśnie przez PC. Pamiętam, że długo się czekało właśnie na akceptacje patchy do BC2 przez steama. Jutro mijają dwa tyg. odkąd patch R11 dla bc2 znajduje się w Steam QA i nic, zero wieści. Khalms pisał, że bardzo wolno działają tam Panowie, więc może i dobrze, że nie będzie bf3 na Steamie.

 

Paczka nieśmiertelników i skinów za 4€. Kod na nieśmiertelniki opchnąć za połowę komuś kto kupi grę po premierze i skiny wychodzą za niecałe 9zł ;) Przekozacko inżynier wygląda :wub:

 

Wymagań też się obawiam, ale myślę, że 4gb nawet na ultra detalach będzie stykało. Dziwne, że do tej pory nie podali minimalnych i zalecanych wymagań, mogliby wrzucić jakiegoś becha do gry ;D

 

Parę nowych renderów

 

Gameplay z PS3 z Tokyo Game Show (w sumie to nie warto oglądać ;] - jedynie dla spragnionych czegokolwiek)

Edytowane przez Vinoo
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, może chodziło o to, że będzie działał tylko na Win 7 i Vista. Już nie pamiętam, było to tak dawno temu :P.

 

Gra nie będzie miała przekozackich wymagań, przecież ma trafić do szerszej publiki. Może maksymalne detale będą wymagały mocnego komputera, ale myślę, że na sprzęcie, który posiadam spokojnie pogram na średnich detalach. Po kupnie HD7xxx pewnie i w maksymalnych ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo jak bedzie wygladac sytuacja z rejestracja obrazen w BF3?? Grajac w BC2 ten problem jest dosc irytujacy. Nie raz strzelajac doslownie z metra ze snajperki prosto w glowe przeciwnika widac bylo ze ewidentnie gosc dostaje, ale hit marka nie bylo, a przeciwnik wciaz zyl. Byloby milo gdyby takie sytuacje w BF3 nie mialy miejsca ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na EAUK testerzy pisali, że działa poprawnie rejestracja. Open Beta blisko, sami się przekonamy niedługo.

 

Gra nie będzie miała przekozackich wymagań, przecież ma trafić do szerszej publiki. Może maksymalne detale będą wymagały mocnego komputera, ale myślę, że na sprzęcie, który posiadam spokojnie pogram na średnich detalach. Po kupnie HD7xxx pewnie i w maksymalnych ;].

 

Dlatego pewnie też wprowadzili w ustawieniach grafiki poziom ULTRA, czyt. dla wybrańców ;]

 

 

Nowy Battleblog. Z ciekawszych wpisów:

As an all-out warfare mode, Rush features a large variety of vehicle setups tuned specifically to that map’s landscape and features. Players can find all types of vehicles on Rush maps, including transport vehicles, armored vehicles, helicopters, and of course, jets.

Odrzutowców miało nie być na mapach typu RUSH :blink:

 

* You cannot use explosives or shoot at the M-COM to take it out. Only arm and disarm.

Jak najbardziej pozytywnie

 

* If the attacking team arms the M-COM but runs out of tickets, the match will continue until the M-COM detonates or defenders disarm it

jw.

 

* If the defenders start disarming an M-COM just before it’s about to blow, the explosion is prevented until the disarm is accomplished. If the defender gets killed during the disarm process, the M-COM will instantly blow

Bez sensu.. Magiczne dodawanie sekund jak w ostatniej chwili gość zacznie rozbrajać :blink:

 

Jutro ma być kontynuacja Gilotyny, więc będzie kolejny Battlelog? :?

Edytowane przez Vinoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten sam fragment gry z PC i XBOXA (to własnie w dynamicznym oswietleniu i dodatkowych efektach (oświetlane particle) będzie chyba najwieksza roznica nie licząc tekstur bo to oczywiste)

 

X360

 

Dołączona grafika

 

PC:

 

Dołączona grafika

Edytowane przez ZATOICHI
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak . Pytanie tylko jak ogromne to będą różnice. Crysis 2 też miał być ładniejszy i to sporo, a jak wyszło to każdy kto nie jest ślepy ten wie. Różnice nie są tak znaczące. Wydawca ten sam, a producent Crysisa zawsze starał sie dopieszczać swoje gry. Wyszła wersja multiplatformowa i zrobiło się tak sobie.

 

Jak to by nie miało być to na filmikach gra się prezentuje wyśmienicie. Największe wrażenie robi na mnie właśnie oświetlenie map. Ogrom ów map i oczywiście system zniszczeń. Na MP z dużą ilością graczy na takich mapach gra może być niezwykle ciekawa. W BC2 gram zdecydowanie krócej i rzadziej niż grałem w COD4. W BF2 nie grałem prawie wcale, więc będę musiał się wczuć.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że jestem ciekawy rozgrywki w BF3. Moje jedyne doświadczenie to gry typu CoD a podejrzewam, że to nie to samo. No i teraz w MoH'e gram a słyszałem, że to coś pomiędzy CoD'em a BF. Co nie było by złe, bo MoHa bardziej mi się podoba jeśli chodzi o multi niż BO, gdzie żadna z map z podstawki mi się nie podobała.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, BC2 ot kolejna sieczka gdzie specjalnie nie trzeba skilla żeby skończyć z przyzwoitym k/d ratio, w bf'ie 2 jest imo dużo ciężej o fragi.

A konkretnie chodzi mi o Hit Detection.

Nie mówie że to działa źle ale napewno trzeba troche pograć żeby się nauczyć "gdzie strzelać" żeby trafić, w BC2 takiego problemu nie było.

 

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bede sie spieral co jest wieksza sieczka, chodzilo mi o to ze dostosowanie sie do BC2 zajelo mi conajwyzej kilka godzin zeby bez problemu skutecznie zabijac, natomiast w BF'ie 2 to bylo conajmniej kilka dni.

 

ps.

W CoD'a nie gram wiec uwierze ci na slowo. :wink:

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co sie oszukiwac, BC2 troche odbiega od rzeczywistosci jesli chodzi o obrazenia :> jak dla mnie w MW2 obrazenia sa podobne do rzeczywistosci, czyt. 2-3 strzaly w okolice klatki piersiowej i jest zgon, 1 kula w glowe i jest zgon... nie to co BC2 gdzie i caly magazynek czasmi nie wystarcza, a trzeba wziac jeszcze pod uwage to ze polowa obrazen nie jest wogole zaliczona :P

 

BTW, wlasnie mi sie skasowalo wszystko w BC2, poziom, statystyki, odznaki itp. Moglby ktos mi pomoc na PW?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, BC2 ot kolejna sieczka gdzie specjalnie nie trzeba skilla żeby skończyć z przyzwoitym k/d ratio, w bf'ie 2 jest imo dużo ciężej o fragi.

A konkretnie chodzi mi o Hit Detection.

Nie mówie że to działa źle ale napewno trzeba troche pograć żeby się nauczyć "gdzie strzelać" żeby trafić, w BC2 takiego problemu nie było.

Zależy gdzie grasz i z kim grasz, poza tym k/d nie jest wyznacznikiem skilla..

Chyba graliśmy w różne wersje BC2, albo grasz jakimś cudem po lanie.. BC2 Hit Detection (chwila na yt) -

#2,,
,
Jest tego mnóstwo. Nauka strzelania za postać nic nie da, bo hitbox nie zawsze wlecze za postacią. Czasami jest zgrany idealnie, a czasami jest za modelem żołnierza.

 

Z BF2 to mało co zostało przeniesione w spadku do BF3. Szkoda.

Czy ja wiem czy mało, prone i jety są ;D Alfa testerzy pisali, że bliżej tej grze do BFa niż do BC.

 

Ciężka to jest ARMA na multi, kiedy się gra na mapie, na której jest noc ;).

 

Taaa, bez nvg ani rusz ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cos sie chyba ruszylo w koncu.

http://bf3beta.battlefield.com/

:D

 

https://www.facebook.com/battlefield.it?sk=wall (wloski oddzial EA)

 

"Domani ragazzi seguiteci...ci sono delle news su qualcosa che state aspettando da tempo..."

Follow us tomorrow... there will be news about something you have been waiting for long...

 

Obstawiam ze oglosza bete na 29, i 27 dla preorderow. (czyli rowno tydzien)

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...