Jabar83 Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 Crysis z paroma modami i pod x64 potrafi wykorzystać więcej niż 4 GB ramu. Sam miałem okazje się przekonać. BF3 ma spore mapy. Przecież nie wszystko będzie ładowane do pamięci karty graficznej. A to co widziałem na filmikach wskazuje jasno, że przy max detalach i z dużą ilością obiektów może być ciężko przy 4 GB. Wszystko zależy jak zoptymalizują silnik i ile danych będzie jednocześnie przetwarzanych. Podczas ładowania samych map i w czasie samej rozgrywki. Ilość graczy na mapie też ma znaczenie. Nie bez powodu zmniejszyli ilość graczy na konsolach. Nie jest pewne, że akurat trzeba mieć te 6 GB, ale kto wie czy przy 50-60 graczach jakie będzie zapotrzebowanie na ram. Z drugiej strony mało kto z rasowych graczy ustawia max detale w MP. Ale to można tak gdybać. Wyjdzie pełna wersja to się przekonamy. Co do Bety to ja sobie daruje. Nie spieszy mi się aż tak bardzo i wolę zagrać w finalny produkt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 (edytowane) Pierwsza Crysis wykorzysta, Kyle chyba sprawdzał to nawet 6 GiB potrafiło łączne użycie przekroczyć. W przypadku BF3 kwestia czy napiszą 64-bitowy exe, w co niestety wątpie. Tylko jeśli oni tego nie zrobią w przypadku gry kierowanej przede wszystkim na PC, to kto zrobi? Z Crysisem to nie było tak, że jeśli miał dużo ramu do dyspozycji to po prostu zostawiał stare dane, zamiast nadpisać je nowymi? U mnie 4GB wystarczały do gry w zupełności. BF3 miał działać tylko na x64 z tego co wiem, ale to stare informacje. Edytowane 15 Września 2011 przez OCM4n14k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 No może i tak było. W każdym razie ja grałem w tą grę również na 4 GB Ram i nie było żadnych przycinek typowych z braku ramu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 (edytowane) BF3 miał działać tylko na x64 z tego co wiem, ale to stare informacje. Nigdy nie pisali, że będzie działać tylko na x64 ver. systemowej. Win 7,Vista - nie ważne czy x86,x64. Te akceptacje robione przez M$/Sony (szczególnie M$) to jest masakra, wszystko wiecznie opóźnione. Podobnie by było z wersją PC gdyby jednak wypuścili na Steama, też musielibyśmy czekać trochę zanim Steam QA dałoby zielone światło dla BF3. Kto wie, może wtedy wydanie bety opóźniłoby się właśnie przez PC. Pamiętam, że długo się czekało właśnie na akceptacje patchy do BC2 przez steama. Jutro mijają dwa tyg. odkąd patch R11 dla bc2 znajduje się w Steam QA i nic, zero wieści. Khalms pisał, że bardzo wolno działają tam Panowie, więc może i dobrze, że nie będzie bf3 na Steamie. Paczka nieśmiertelników i skinów za 4€. Kod na nieśmiertelniki opchnąć za połowę komuś kto kupi grę po premierze i skiny wychodzą za niecałe 9zł ;) Przekozacko inżynier wygląda :wub: Wymagań też się obawiam, ale myślę, że 4gb nawet na ultra detalach będzie stykało. Dziwne, że do tej pory nie podali minimalnych i zalecanych wymagań, mogliby wrzucić jakiegoś becha do gry ;D Parę nowych renderów Gameplay z PS3 z Tokyo Game Show (w sumie to nie warto oglądać ;] - jedynie dla spragnionych czegokolwiek) Edytowane 15 Września 2011 przez Vinoo 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 Możliwe, może chodziło o to, że będzie działał tylko na Win 7 i Vista. Już nie pamiętam, było to tak dawno temu :P. Gra nie będzie miała przekozackich wymagań, przecież ma trafić do szerszej publiki. Może maksymalne detale będą wymagały mocnego komputera, ale myślę, że na sprzęcie, który posiadam spokojnie pogram na średnich detalach. Po kupnie HD7xxx pewnie i w maksymalnych ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kekq Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 Wiadomo jak bedzie wygladac sytuacja z rejestracja obrazen w BF3?? Grajac w BC2 ten problem jest dosc irytujacy. Nie raz strzelajac doslownie z metra ze snajperki prosto w glowe przeciwnika widac bylo ze ewidentnie gosc dostaje, ale hit marka nie bylo, a przeciwnik wciaz zyl. Byloby milo gdyby takie sytuacje w BF3 nie mialy miejsca ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 15 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2011 (edytowane) Na EAUK testerzy pisali, że działa poprawnie rejestracja. Open Beta blisko, sami się przekonamy niedługo. Gra nie będzie miała przekozackich wymagań, przecież ma trafić do szerszej publiki. Może maksymalne detale będą wymagały mocnego komputera, ale myślę, że na sprzęcie, który posiadam spokojnie pogram na średnich detalach. Po kupnie HD7xxx pewnie i w maksymalnych ;]. Dlatego pewnie też wprowadzili w ustawieniach grafiki poziom ULTRA, czyt. dla wybrańców ;] Nowy Battleblog. Z ciekawszych wpisów: As an all-out warfare mode, Rush features a large variety of vehicle setups tuned specifically to that map’s landscape and features. Players can find all types of vehicles on Rush maps, including transport vehicles, armored vehicles, helicopters, and of course, jets. Odrzutowców miało nie być na mapach typu RUSH :blink: * You cannot use explosives or shoot at the M-COM to take it out. Only arm and disarm.Jak najbardziej pozytywnie * If the attacking team arms the M-COM but runs out of tickets, the match will continue until the M-COM detonates or defenders disarm itjw. * If the defenders start disarming an M-COM just before it’s about to blow, the explosion is prevented until the disarm is accomplished. If the defender gets killed during the disarm process, the M-COM will instantly blowBez sensu.. Magiczne dodawanie sekund jak w ostatniej chwili gość zacznie rozbrajać :blink: Jutro ma być kontynuacja Gilotyny, więc będzie kolejny Battlelog? :? Edytowane 15 Września 2011 przez Vinoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2011 Tak swoja droga to gdzie kontynuacja "Guillotine", to nie mialo sie pojawic przypadkiem 16'go ? :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terak Opublikowano 16 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2011 Tak swoja droga to gdzie kontynuacja "Guillotine", to nie mialo sie pojawic przypadkiem 16'go ? :-| W stanach jest dopiero 10 rano wiec spokojnie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBaB Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 Rozszerzony trailer "Operacja Gilotyna" ukazał się w Internecie. Pokazuje on również pierwszy, oficjalny gameplay z gry na konsoli Xbox 360. Filmik do obejrzenia na Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 Cos biednie z tym nowym trailerem ,przysypiaja chyba ze nie zapodali go w Full HD z wersji PC 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 A ktoś twierdził że mają zapodać? "operation xxx continues", jak dla mnie została kontynuowana. Za tydzień może bedzie z PS3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 (edytowane) ten sam fragment gry z PC i XBOXA (to własnie w dynamicznym oswietleniu i dodatkowych efektach (oświetlane particle) będzie chyba najwieksza roznica nie licząc tekstur bo to oczywiste) X360 PC: Edytowane 17 Września 2011 przez ZATOICHI 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 (edytowane) No tak . Pytanie tylko jak ogromne to będą różnice. Crysis 2 też miał być ładniejszy i to sporo, a jak wyszło to każdy kto nie jest ślepy ten wie. Różnice nie są tak znaczące. Wydawca ten sam, a producent Crysisa zawsze starał sie dopieszczać swoje gry. Wyszła wersja multiplatformowa i zrobiło się tak sobie. Jak to by nie miało być to na filmikach gra się prezentuje wyśmienicie. Największe wrażenie robi na mnie właśnie oświetlenie map. Ogrom ów map i oczywiście system zniszczeń. Na MP z dużą ilością graczy na takich mapach gra może być niezwykle ciekawa. W BC2 gram zdecydowanie krócej i rzadziej niż grałem w COD4. W BF2 nie grałem prawie wcale, więc będę musiał się wczuć. Edytowane 17 Września 2011 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 BF2 jest naprawde ciezki do ogarniecia jesli nigdy wczesniej nie grales, oj polamiesz nie jedna klawiature. :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 Z BF2 to mało co zostało przeniesione w spadku do BF3. Szkoda. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 BF2 jest naprawde ciezki do ogarniecia jesli nigdy wczesniej nie grales, oj polamiesz nie jedna klawiature. :lol: Bez jaj, co tam jest ciężkiego do ogarnięcia? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 Ciężka to jest ARMA na multi, kiedy się gra na mapie, na której jest noc ;). BF2 był tak samo trudny do ogarnięcia jak BFBC2. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makak_ Opublikowano 17 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2011 Przyznam, że jestem ciekawy rozgrywki w BF3. Moje jedyne doświadczenie to gry typu CoD a podejrzewam, że to nie to samo. No i teraz w MoH'e gram a słyszałem, że to coś pomiędzy CoD'em a BF. Co nie było by złe, bo MoHa bardziej mi się podoba jeśli chodzi o multi niż BO, gdzie żadna z map z podstawki mi się nie podobała. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2011 Kidy w koncu zapodadza ta betke , mialem kuzwa nadzieje ze w ten weekend :/ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2011 (edytowane) Bez przesady, BC2 ot kolejna sieczka gdzie specjalnie nie trzeba skilla żeby skończyć z przyzwoitym k/d ratio, w bf'ie 2 jest imo dużo ciężej o fragi. A konkretnie chodzi mi o Hit Detection. Nie mówie że to działa źle ale napewno trzeba troche pograć żeby się nauczyć "gdzie strzelać" żeby trafić, w BC2 takiego problemu nie było. Sent from my HTC Desire using Tapatalk Edytowane 18 Września 2011 przez kelcior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2011 Bez przesady, BC2 ot kolejna sieczka gdzie specjalnie nie trzeba skilla żeby skończyć z przyzwoitym k/d ratio, Sieka to jest CoD i CS gdzie fragi czasami leca 3 x szybciej niz w BC2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2011 (edytowane) Nie bede sie spieral co jest wieksza sieczka, chodzilo mi o to ze dostosowanie sie do BC2 zajelo mi conajwyzej kilka godzin zeby bez problemu skutecznie zabijac, natomiast w BF'ie 2 to bylo conajmniej kilka dni. ps. W CoD'a nie gram wiec uwierze ci na slowo. :wink: Edytowane 18 Września 2011 przez kelcior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kekq Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2011 Nie ma co sie oszukiwac, BC2 troche odbiega od rzeczywistosci jesli chodzi o obrazenia :> jak dla mnie w MW2 obrazenia sa podobne do rzeczywistosci, czyt. 2-3 strzaly w okolice klatki piersiowej i jest zgon, 1 kula w glowe i jest zgon... nie to co BC2 gdzie i caly magazynek czasmi nie wystarcza, a trzeba wziac jeszcze pod uwage to ze polowa obrazen nie jest wogole zaliczona :P BTW, wlasnie mi sie skasowalo wszystko w BC2, poziom, statystyki, odznaki itp. Moglby ktos mi pomoc na PW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2011 jak chcesz mieć więcej rzeczywistości w grze to graj na hardcore - 1-2 kule wystarczy żeby zabić 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vinoo Opublikowano 18 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2011 Bez przesady, BC2 ot kolejna sieczka gdzie specjalnie nie trzeba skilla żeby skończyć z przyzwoitym k/d ratio, w bf'ie 2 jest imo dużo ciężej o fragi. A konkretnie chodzi mi o Hit Detection. Nie mówie że to działa źle ale napewno trzeba troche pograć żeby się nauczyć "gdzie strzelać" żeby trafić, w BC2 takiego problemu nie było. Zależy gdzie grasz i z kim grasz, poza tym k/d nie jest wyznacznikiem skilla.. Chyba graliśmy w różne wersje BC2, albo grasz jakimś cudem po lanie.. BC2 Hit Detection (chwila na yt) - #2,, , Jest tego mnóstwo. Nauka strzelania za postać nic nie da, bo hitbox nie zawsze wlecze za postacią. Czasami jest zgrany idealnie, a czasami jest za modelem żołnierza. Z BF2 to mało co zostało przeniesione w spadku do BF3. Szkoda.Czy ja wiem czy mało, prone i jety są ;D Alfa testerzy pisali, że bliżej tej grze do BFa niż do BC. Ciężka to jest ARMA na multi, kiedy się gra na mapie, na której jest noc ;). Taaa, bez nvg ani rusz ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2011 (edytowane) Cos sie chyba ruszylo w koncu. http://bf3beta.battlefield.com/ :D https://www.facebook.com/battlefield.it?sk=wall (wloski oddzial EA) "Domani ragazzi seguiteci...ci sono delle news su qualcosa che state aspettando da tempo..." Follow us tomorrow... there will be news about something you have been waiting for long... Obstawiam ze oglosza bete na 29, i 27 dla preorderow. (czyli rowno tydzien) Edytowane 19 Września 2011 przez kelcior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artuditu Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2011 Na jakiej zasadzie miałoby być dla preorderów? Tzn czy dostawaliście jakieś kody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2011 (edytowane) EA pisało że dla tych co złożyli preorder na Origin będą mieli key do bety dwa dni wcześniej. Było to w reklamówce pre-orderu. Edytowane 19 Września 2011 przez M1siek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kelcior Opublikowano 19 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2011 Nie wiem jak to bedzie u ludzi ktorzy zamawiali ze sklepow, np. gram.pl allegro itd. Ale jesli zamawiales w EADM/Origin/EA Store dostaniesz maila z wczesniejszym dostepem do bety, do sciagniecia bedzie pewnie z Origin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...