Skocz do zawartości
flasht

Crucial - Przewodnik Po Reklamacji.

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz juz nie mozna wysylac poczta do Wielkiej Brytanii paczek z zadeklarowana wartoscia. Wiec jak paczka zginie to nic nie dostaniemy...

 

Ciekawe ... Bo jak pierwszy raz wyslalem maila za pomoca formularza na stronie cruciala to dostalem odpowiedz o tresci

"Hello,

 

Thank you for contacting Crucial. We expect to reply to your e-mail within two to three business days. For faster service, you may also contact our online chat service at http://www.crucial.com/support, Monday through Friday, 7 a.m. to 6 p.m. (Mountain Time).

 

We apologize for any inconvenience this may cause. At Crucial, we are committed to providing high-quality parts and reliable service and support.

 

Regards,

 

Crucial Service and Support"

 

To nie jest autoodpowiedz?

 

Czy ludzie sa juz tak zmeczeni ze nie rozumieja / nie czytaja co inni pisza???

 

Po 1. To ze juz nie mozna wsylac ubezpieczonych paczek do UK to jest napisane juz w pierwszym poscie tego watku.

Po 2. Ja nie napisalem ze nie maja autorespondera na formularz, nie maja autorespondera na MAILA (crucialeusupport@...)

 

 

A generalnie moge jeszcze od siebie dodac, ze nie ma sensu doplacanie za potwierdzenie odbioru... poniewaz po tylu dniach nadal potwierdzenie odbioru do mnie nie doszlo, a paczka z nowymi pamieciami wrocila juz dawno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

WLasnie przed chwila jedna z moich crucialek wyzionela ducha :/ Pamiatki jak w sygnaturce. I teraz mam pytanie, czy jak padla jedna musze wysylac dwie czy jedna moge ?

 

Wlasnie jestem w trakcie wypelniania formularza a i jutro ich pomecze na czacie jeszcze ;)

 

Mam nadzieje, ze wsio pojdzie po mojej mysli w miare szybko.

 

aha, do osob ktore juz wymienialy padniete kosci w ten sposob... czy czesto sie zdazalo ze przysylali inne kosci niz wysylaliscie im ? Lepsze, gorsze kosci ?

 

I teraz wypelniajac formularz musze im napisac dokladnie jakie to sa kosci, a mianowicie: BL2KIT12864AA663.000 czy ta druga podobna nazwe ale konczaca sie nie zerami a .16FD2 ??

 

Z gory wielkie dzieki za wszelka pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha, do osob ktore juz wymienialy padniete kosci w ten sposob... czy czesto sie zdazalo ze przysylali inne kosci niz wysylaliscie im ? Lepsze, gorsze kosci ?

Dostajesz to samo. W tym przypadku na 100%

 

I teraz wypelniajac formularz musze im napisac dokladnie jakie to sa kosci, a mianowicie: BL2KIT12864AA663.000 czy ta druga podobna nazwe ale konczaca sie nie zerami a .16FD2 ??

Musisz im podac nr CT (np. CT12345.XX) oraz oznaczenie co to jest... BL2KIT12864AA663 jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, ino zamiast CT mam CL12345.XX, moze byc ?

Tak.

 

 

Dodalem szybkie FAQ w pierwszym poscie, zeby moze ludzie nie pytali 10 razy po to samo :-) Jak czegos brakuje to jak najbardziej pozwalam moderatorom dodawac kolejne pytania, bo ja niestety nie mam narazie czasu na zajmowanie sie tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem przyjemność odsyłac swoje 10AE do cruciala. Wszystko trwało 10dni. 7 dni potrzebowała poczta na dostarczenie reklamowanych kostek do cruciala.

Jakby w polsce tak serwisy działały ....

A swoją drogą dostałem zwykłe Ballistix-y i trochę mnie to zdenerwowało ale po włczeniu kompa i sprawdzeniu okazało się, że chodzą odrobinę lepiej niż 10AE :) Do takich samych taktów potrzebują 0,15V mniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ladnie pieknie tylko co jak sie czeka juz ponad 2 tygodnie na RMA? <_< Kilka krotnie wysylalem mail'a z formularza jak i bezposrednio na mail do supportu cruciala. Skutek taki ze 30 pazdziernika dostalem maila o tresci:

Hello,

 

Thanks for your email. We will aim to respond to it within 48 hours,

but may take longer during busy periods.

 

Please wait for a response before contacting us again, as it may delay

your reply.

 

Kind Regards

 

Lexar Crucial Sales & Support Team

no i od tamtej pory cisza :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

ja musiałem czekać na numer RMA ok tygodnia, więc to u nich standard.

 

Pisz maila bezpośrednio z ich strony i ze swojej skrzynki em@il ( jak już otrzymałeś info że przeczytali i proszą o podesłanie danych to wysyłasz jeszcze raz te dane i czekasz na numer RMA, lub od razu przyślą numer RMA, jak im wcześniej podawałeś wszystkie dane ).

 

Ja dostałem RMA po chyba czterech mailach.

 

Moje pamięci wysłałem do nich 26.10.07.

 

Na stronie Royal Mail sprawdzałem i okazało się że otrzymali je 01.11.07, a nowych pamięci nie widać, ale w między czasie był jeszcze weekend i święto więc poczekam.

 

Mam nadzieję że będą w tym tygodniu, bo klient któremu je sprzedałem i był tak zdolny że jedną spalił, się niecierpliwi ;)

 

Pozdrawiam

 

and Merry RMA's :lol2:

Edytowane przez Kencho-1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bede bede :]

 

A tak sobie myslalem, jak juz mi przyjda te crucialki, jak je ustawic :), bede staral sie nie przekraczac 2,2v, no moze 2,3v :D oczywiscie z nadmuchem. I tak mnie zastanawia wydajnosciowo jak bardzo rozni sie powiedzmy 800mhz 3-3-3-12 od 1000mhz 4-4-4-12 a od powiedzmy 1100mhz 5-5-5-15, jesli roznica jest znikoma to w sumie nie warto az tak katowac pamiatek. Sprawdzilem sam odczyt w everescie i wynik miedzy cl3 a cl4 roznil sie jakies 2500-3000mb/s na kozysc cl4 ofkoz. To dosc sporo w sumie. Ale zastanawia mnie jak sie to ma do pracy systemu. Moze ktos sie wypowiedziec na ten temat i uratowac moje przyszle pamieci ;) ? Z gory dzieki

 

Edit:

W koncu RMA mi przyszlo po ...13dniach hehe

 

ps. ponawiam pytanko wyzej :)

 

Edit2:

Wyslalem pamieci w srode 14.11 o godzinie 11.00, zobaczymy kiedy przyjda ;)

Edytowane przez Kinslayer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety i mnie dopadło w końcu zejście pamięci w zaświaty( 1 szt padła) i na RMA czekałem od 11.11 czyli 5 dni ( z tym, że najpierw wysłałem do USA maila przez pomyłkę i dopiero wieczorem do UK - ale chyba dobrze wyszło bo z Centrali przesłali maila do UK z info do mnie ,że mam bliżej i być może dlatego przyśpieszyli odpowiedź) , dziś przesłali mi RMA i w poniedziałek zostaną wysłane przez Royal Mail w UK( siostra w niedziele do UK leci) więc i ja doświadczę jakości obsługi Cruciala i brytyjskiej poczty. Mi zaproponowali a raczej narzucili Ballistix 667Mhz więc zamierzam dziś do nich naskrobać maila aby się nie wygłupiali - może coś wyszarpię więcej, zobaczymy :) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba sama z siebie, napięcie miała niskie bo ok 2V przy fsb 450 a od jakiegoś czasu musiałem zwiekszać napięcie aż do 2.2-2.3V i teraz znow chciała więcej , więc napisałem do cruciala a oni kazali odesłać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wiadomo coś, kiedy Crucial zdecyduje się umiejscowić swoje przedstawicielstwo w Polsce??

Najpierw w Polsce musi się pojawić oficjalny dystrybutor tejże marki ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw w Polsce musi się pojawić oficjalny dystrybutor tejże marki ...

Co, biorąc pod uwagę rynek wydajnych pamięci w PL nie jest na razie realne...niestety.

Jeden z dystrybutorów w Polsce chciał sprowadzać Cruciale do nas, ale firma podobno strasznie niechętna do rozmów :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Your item, posted on 19/11/07 with reference RR(...)PL was delivered in EAST KILBRIDE PDO on 19/11/07.

 

Thank you for using this service.

 

No to juz tydzien jest u nich :)

 

edit:

 

Dzis, czyli we wtorek 27.11 pamieci do mnie doszly, ten sam model co wyslalem :)

Edytowane przez Kinslayer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do mnie też dotarły dziś kurier UPS dostarczył- oczywiście Ballistix (za AE) - na razie ich nie otwierałem , rozważam możliwość sprzedaży bo w między czasie kupiłem Kingmaxy 1066 i jak na razie mi odpowiadają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, wlasnie przyszly nowe kostki od cruciala, Wymienialem moje 10AE poniewaz jedna zaczela sie sypac.

 

Zeby uzyskac RMA stracilem ponad 1 tydzien, potem juz wszystko z gorki. Paczke wyslalem Poczta Polska w srode a ku mojemu zdziwieniu rowno w tydzien do moich drzwi zapukal Pan z UPS'u z nowymi pamiatkami. Troche jestem wkurzony ze wymieniaja 10AE na zwykle Ballistixy 667..... no ale co poradzic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, wlasnie przyszly nowe kostki od cruciala, Wymienialem moje 10AE poniewaz jedna zaczela sie sypac.

Zeby uzyskac RMA stracilem ponad 1 tydzien, potem juz wszystko z gorki. Paczke wyslalem Poczta Polska w srode a ku mojemu zdziwieniu rowno w tydzien do moich drzwi zapukal Pan z UPS'u z nowymi pamiatkami. Troche jestem wkurzony ze wymieniaja 10AE na zwykle Ballistixy 667..... no ale co poradzic...

A dlaczego miałoby być inaczej? Na co mieliby wymieniać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...