Jump to content
flasht

Crucial - Przewodnik Po Reklamacji.

Recommended Posts

po wysłaniu maila o prośbę RMA dostałem taką odpowiedź:

 

o co w niej chodzi?

Hello,

 

Thank you for contacting Lexar Crucial. Due to higher than anticipated

seasonal demand, we expect to reply to your e-mail within four business

days.

 

For faster service, you may also contact our online chat service at

http://www.crucial.com/uk/support, Monday through Friday, 08.30 a.m. to

5.30p.m.

 

For immediate order status information, you can also find our

self-service options through this link. Just have your order number and

email address to hand.

 

At Lexar Crucial, we are committed to providing high-quality parts and

reliable service and support, and we appreciate your interest in our

company and products.

 

Regards,

 

Lexar Crucial Sales and Support Team

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe nie moge jakiego mam farta z tym Crucialem.

Ostatnio mi sie zwalily kolejne kostki i wyslalem do nich pare wiadomosci z dwoch roznych emaili.Wiadomosci wyslalem na strone glownej jak i do dwoch innych agentow,ktorzy wczesniej prowadzili rma-hahaha

Tak jak wyzej napisalem nowe memki dostalem w przeciagu 6-7 dni od momentu wysylki.Dzisiaj poszedlem sobie rano po buleczki do sklepu wracam a tu pismo z ups.No wiec dzwonie tam a oni,ze maja przesylka,ale przywioza jutro,no to ja na maila patrze a tam mail z Cruciala,ze wyslali mi kosci,moje zamowienie takie i siakie-ALE JA NIC NIE ZAMAWIALEM 2X1066 TRACER i co Wy na to?

Edited by 71proste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crucial musi mieć chyba niezły burdel u siebie.

Wysłałem na gwarę Ballistix 2x1GB PC2-8500, a wczoraj otrzymałem w paczce 2 kity 2x1GB PC2-5300.

Wprawdzie dostałem słaszy kit, jednak interweniować nie będę :D

Gratisowymi 2GB nie pogardzę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja chyba ulomny jakis jestem. Kolejne 2 kity dualowe 2GB zabilem :) To juz w sumie 4.

Sobie lecialy 24/7 1140Mhz @ 2.25V ... i umarly. W sumie nie do konca umarly... gry sie zaczely wieszac, kilka razy na dobe explorer sie wykrzaczal z bledem "Pamiec nie moze byc \"written\"" albo "Pamiec nie moze byc \"read\"" ... to na Asusie. Na DFI w ogole nie postowal nawet. Co ciekawsze GoldMem na Asusie odpalal sie tylko przy takich zegarach, jak sie zmiejszalo zegary to (UWAGA) - GoldMem sie wykrzaczal! :D

 

No coz... dzisiaj poszly do reklamacji... znowu...

Ale RMA dostalem z dnia na dzien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sprawie RMA, jedna nowość w kwestii nie poruszanej do tej pory.

 

 

 

Hello Pawel,

 

Thanks for the email. If you don't have the original packaging don't worry. As long as the modules are returned in suitable packaging and are not physically damaged.

 

If you have any further questions please don't hesitate to contact us. For a faster response please reply directly to this e-mail.

 

To check pricing or to place an order please follow the Crucial Product Search link on the left side of our Web site home page (http://www.crucial.com/uk) or call us on 0800 013 0330. All prices listed are only valid for one working day.

 

Kind Regards,

 

ALEX WOOD

 

 

 

Jedną parkę ramek swego czasu kupiłem od Yotomeczka, nie dostałem niestety oryginalnego pudełka. Coprawda w supporcie ze 3 razy zignorowali moje zapytanie o wysyłkę w alternatywnym opakowaniu, ale w końcu doczekałem się. Widać jednak można :rolleyes: .

 

Edited by sobih

Share this post


Link to post
Share on other sites

sobih wiec to nie Tomek ubil ramy a Ty :P

ciesze sie bardzo w imieniu Radka, ze uda sie to zalatwic w cywilizowany sposob. a oryginalne opakowanie od tych AE zaginelo w czasie przeprowadzki, co sie przytrafia. niech otworza przedstawicielstwo w PL, zeby bylo blizej memki wysylac :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja właśnie dziś wysłałem z PL listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru, priorytetem i zadeklarowaną wartością... co sprawiło nie lada kłopot Pani na poczcie bo zeszło jej z tym ok 40min i jeszcze sie trochę musiałem pokłócić... ostatecznie poinformowała, że list powinien dojść do końca tygodnia... mam nadzieję, że Crucial strzeszczy dupe z wymianą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...