Skocz do zawartości
flasht

Crucial - Przewodnik Po Reklamacji.

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem (w końcu!) RMA ...

Od poprzedniego mojego postu , międzyczasie , wysłałem im maila przypominającego o moim problemie, potem dostałem odpowiedź że moja płyta żle współpracuje z tym ramem i żebym kupił inny (link do nich na wybór innych kości). Odpisałem , że jak nie działa gdy jest teraz drugi zestaw (mam 2 zestawy 2x1Gb) i działa... Nazajutrz dostałem maila z RMA....

Wygląda że miałem największe schody z was wszystkich... Dzisiaj wysłałem , może teraz pójdzie sprawniej...

Faktycznie, u mnie było zero pytań tylko po 3 dnach chyba dostałem rma i że mam wysyłać, potem już expresowo poszło 6 dni z pl do uk i z uk do pl ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety Lanfestow Ci nie wymienia na Lanfesty,powniewaz nie ma juz tych kosci w oficjalnej sprzedazy(chyba,ze u mnie cos by sie znalazlo),wiec z mojego doswiadczenia wydaje mi sie,ze wymienia Ci je na Ballistix 6400(800),ktore maja te same parametry,lecz nie sa juz robione od jakiegos czasu na D9GMH-niestety,ale dobrego chipu jak w Lanfestach juz nie dostaniesz.Mozna spytac jak Ci padly??

A może się orientujesz na jakich robią te Ballistixy 6400? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w zeszłym tygodniu padła mi jedna z dwóch kostek z podpisu ...

we wtorek wysłałem mail'a do crucial'a, dzis dostałem już odpowiedź z RMA

 

dzięki flasht i bazi za faq jak sie zabrać za sprawe reklamacji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis poszła kostka listem poleconym priorytetowym z potwierdzeniem odbioru

 

ciekawy jestem kiedy dotrze i czy nie będa zadawać zbędnych pytań typu "dlaczego nie masz oryginalnego pudełka ?" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis poszła kostka listem poleconym priorytetowym z potwierdzeniem odbioru

 

ciekawy jestem kiedy dotrze i czy nie będa zadawać zbędnych pytań typu "dlaczego nie masz oryginalnego pudełka ?" :)

hi, ja nie maiłem pudełka ani woreczków ale poinformowałem ich w mailu, więc nie truli więcej, a poszło expresowo !!!!! w 6 dni do uk i z powrotem do mnie !!! to jest serwis :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie

 

Mam 4 kości po 1G

 

kupowane po 2x1Giga , ale z czasem mi się pomieszały jedna kość padła ... ( znaczy działa ale się komp na niej od czasu do czasu restartuje ) jak mam im wysłać kości .... To 2 kości 2x1 czy tylko tą zepsutą ?

( a jak 2 naraz ) to czy jest jakiś sposób na rozpoznanie która kość jest ze swojego dualu ... Wszystkie 4 są takie same jak dla mnie czy to nie ma znaczenia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie

 

Mam 4 kości po 1G

 

kupowane po 2x1Giga , ale z czasem mi się pomieszały jedna kość padła ... ( znaczy działa ale się komp na niej od czasu do czasu restartuje ) jak mam im wysłać kości .... To 2 kości 2x1 czy tylko tą zepsutą ?

( a jak 2 naraz ) to czy jest jakiś sposób na rozpoznanie która kość jest ze swojego dualu ... Wszystkie 4 są takie same jak dla mnie czy to nie ma znaczenia ?

Wysylasz napewno dwie, a co do kosci, to nie wiem, wysaje mi sie ze bez znaczenia jakies skoro sa takie same. Zobacz moze jakeis oznaczenia maja inne czy cos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze raz mógłbym mi ktoś w skrócie napisać czy tutaj jest coś ważnego napisane ...

 

Please return your item in its original packaging or similar to our address (shown below) writing the RMA number clearly on the package. When we receive it we will ship out a replacement under order number 23259328. Please return by Post (insured shipping method- in the UK this is Royal Mail Special Delivery) to ensure contents and credit, as proof of posting is not acceptable.

 

Please note, due to quality and tracking reasons removal/tampering with the warranty label or modification to Crucial Branded product will result in us not accepting your request to return the product. Therefore any product received in such condition will be returned to you. If you have purchased a kit, both parts must be returned.

 

 

??

Czy tylko wysłac im paczke nic więcej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba zawitam w klubie- wczoraj wziąłem się za sprawdzanie przyczyn niestabilność kompa i parka tracerów sypie się na potegę <_<

Co ciekawe memki nie były wcale katowane- chodziły prawie że na def...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestudiowałem topik i po zgłoszeniu RMA dostałem w 3h

 

Thank you for contacting us. Please write your RMA number on the outside of your package and return the product to Crucial within 10 business days.

 

Send your return to:

RMA Dept - RMA# ( tu mam swój nr rma )

3475 E. Commercial Ct.

Meridian, ID 83642

 

I teraz pytania:

 

1Mam to wysłać jako list polecony prio czy paczka priorytet? Chyba jako paczka cieżkoby było uzupełnić ten druczek w tyle numerków potrzebnych do wysyłki

2 Nr rma napisać tylko w adresie tak jak mi podali?

3 Nr potwierdzenia który dostane na poczcie ( czy to list czy to paczka ) mogę sprawdzić na royalmail?

 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysyłał ktoś z was pamięci, w ktorych były ściagane radiatory? Czy warto wysyłać? Mam pamięci, w których ściągnełem radiatory i orginalny thermopad uszkodził się, zszedł w niekórych miejscach. Co na to serwis? uwzględni gwarancję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość 71proste

Sciagalem i wysylalem parokrotnie i zero problemow,czemu?Oni nie sprawdzaja tych pamieci od razu jak dostana a jak sprawdzaja to tylko w skrajnych przypadkach,Wyglada to tak,ze dostaja uszkodzony ram i z miejsca wymieniaja na nowy,pozniej jak sie tego zbierze wiecej sprawdzaja ;)

 

Ostatnio dostalem info od Cruciala,ze obecnie maja spore braki na skladzie,trzeba czekac do 5 pazdziernika na wymiane modulow ddr2 800 i 1066

Edytowane przez 71proste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padła mi jedna/dwie kości pamięci z sygny. Jutro sprawdzę dokładnie która. Błędy można zobaczyć pod tym linkiem http://img88.imageshack.us/img88/4873/img0458b.jpg oraz http://img88.imageshack.us/img88/2158/img0459v.jpg

 

Posiada ktoś może informacje czy już mają pamięci na stanie, bo nie chciałbym czekać miesiąc na ich zwrot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się gorączkować i poganiać... tak myślę.

Kilka miesięcy temu kupiłem na allegro komplet Crucial Ballistix Tracer 2x 1GB żeby dołożyć do swoich dwóch.

Swoją drogą dostałem nowe Cruciale na 2.0V (stare mam na 2.20V) i dodatkowo jedna z nich była uszkodzona.

Troszkę zwlekałem aż w końcu postanowiłem zadziałać.

1 grudnia zarejestrowałem się na stronce Crucial UK i wysłałem zgłoszenie o numer RMA.

Numer otrzymałem mailem jakieś 5 minut później.

Przesyłkę nadałem również 1 grudnia późnym popołudniem, około 18

Kości odesłałem w oryginalnym kartoniku, owinięte folią bąbelkową i zapakowane w kopertę bąbelkową.

Koszt wysyłki to 15zł, polecony priorytet.

Przesyłka dotarła do Cruciala tydzień później, czyli 8 grudnia.

10 grudnia napisałem na forum aby poinformowali mnie o statusie RMA.

Po godzinie dostałem PM z informacją że kości zostały już wysłane kurierem UPS.

Wszedlem na tracking UPS i okazało się że kurier był już dziś u mnie, ale nie było mnie w domu.

Dostanę przesyłkę jutro :)

 

Całość trwała 10 dni - to nawet szybciej niż by reklamować w naszych serwisach.

Edytowane przez 2002JSQ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zareklamowałem na początku grudnia Cruciale 2x512MB DDR2 800 CL4 i właśnie otrzymałem 2x1GB w rozliczeniu (tak mi się przynajmniej wydaje :-D później to sprawdzę. Super serwis mają :-)

 

U mnie trwało to mega długo - z miesiąc. Ale święta, nowy rok, także nie płaczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działa, działa. Wysyłałem moje kostki jakiś w marcu. 2dni prio do Anglii, wymiana na nowe, i w sumie w 2tyg miałem je w domu.

Edytowane przez BArt_X

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...