Skocz do zawartości
EmillB

Lg L227wt

Rekomendowane odpowiedzi

tomek3232 ,na kuponie powinieneś mieć pieczątke sklepu,więc ja kupon wypełniam ,skanuje i wysyłam.

 

Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem tego cuda.Sporo czasu spędziłem na tym furum,porównując Wasze opinie,czytając recenzje różnych monitorów.W końu zdecydowałem się właśnie na ten model LG.

Wrażenie estetyczne wgniata w fotel.Duży-bardzo duży ,prezentuje sie bardzo pięknie.W końcu filmy wyglądają tak jak powinny ,a gry w rozdzielczości natywnej-cud,miód./PES 2008 wygląda bosko/.

Faktem jest ,że ustawienia fabryczne wypalają oczy ,od razu trzeba zmniejszyć jasność i kontrast.

Bardzo podobają mi się ustawienia :

Bujakashi

Moje :

Jaskrawość : 55

Kontrast : 55

Gamma : 0

 

RGB : Temp. Barw jedno miejsce w prawo od 6500K

 

Pozdrawiam

[\quote]

 

tylko przy dłuższym siedzeniu przed monitorem bolą oczy.

Na razie zostałem przy tych:

 

Jasność: 40

Kontrast: 70

RGB: Manualnie

• R: 41

• G: 30

• B: 38

Nie rewelacyjne ,ale oczy mniej bolą.

 

 

Żadnego buczenia ani buczenia przy zmianie jasności nie stwierdzam.Nie mam również żadnych martwych pixeli i mam nadzieję że tak zostanie.Równiez podświetlenie jak na ten typ matrycy jest bardzo dobre.

W zwyczaju mam siedzieć na przeciw monitora,więc kąty w żadnym wypadku mi nie przeszkadzają.

 

W menu serwisowym ,domyślnie była ustawiona matryca LPG22-WCG .Gdy cofnąłem zmiany w menu serwisowym domyślna wskakuje LPL20W 4L/tak jak u wielu uzytkowników którzy pisali poprzednie posty/.

Nie wydaje mi się jednak,zeby była to prawda,iż do tych monitorowiane są stare matryce.

 

btw.Gdzie sprawdzic datę produkcji monitora?.

Edytowane przez ftomekkk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dzisiaj dotarł i niestety pojawił się jeden wypalony subpiksel :( Na białym świeci na czerwono:

 

Dołączona grafika

 

Co prawda pojawił się na pasku zadań i nie jest zbytnio widoczny, ale pewnie go zareklamuję, bo chyba subpiksele też można reklamować? A jest jakaś gwarancja że wymieniony monitor będzie bez badów?

 

Gdzieś wyczytałem też że subpiksele można delikatnie "wymasować" i zniakają :rolleyes: Słyszał ktoś o takiej metodzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpal sobie progs tft test i zobacz czy będzie widoczny. Też słyszałem o masowaniu lecz sam nie próbowałem. Skoro i tak chcesz go wysłać na RMA to wymasuj :wink: . W kolejnym możesz trafić coś lepszego / gorszego.

Edytowane przez stolara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kupujcie tego monitora w Gral.pl

Sklep mam na miejscu, więc wybrałem się aby go kupić- niestety, na miejscu okazało się, że trzeba czekać 3 dni aż go sprowadzą (na stronie status: dostępny...). W takim wypadku, postanowiłem zamówić przez internet (w tym samym sklepie, z opcją odbioru osobistego, także w tym sklepie), ponieważ w razie czego byłoby 10 dni na oddanie go. Możecie sobie wyobrazić jakie niemałe było moje zdziwienie, kiedy niecałą godzinę (!!!) po zamówieniu, monitor był gotowy do odebrania...

Ale to jeszcze można przeboleć.

Udałem się do sklepu, sprzedawca sam zaproponował sprawdzenie czy działa itd.

Mając na uwadze Sirius.pl i monitory z gwarancja "z Łotwy" poprosiłem, żeby pokazał mi kartę gwarancyjną. I tu pojawił się problem (oczywiście, wg. sprzedawcy to żaden problem). Otóż nie mają do nich kart gwarancyjnych! Nawet "łotewskich" :damage_wall:

Jeśli monitor się zepsuje, to po prostu trzeba przynieść do sklepu i oni wysyłają do serwisu (na Łotwe? ;-) czy do Rumunii?). No ale ok, a co z gwarancją na bad pixele? Dowiedziałem się, że LG nie ma takiej gwarancji (co jest nie prawdą)- jedynie obowiązują ich normy ISO. Takiej gwarancji nie daje także LG, ani żaden inny sklep...

Ale naturalnie na sklepie mają (i polecają ;]) monitory Iiyama, które taką gwarancję posiadają (są sklepem partnerskim dla iiyamy).

Czym prędzej zrezygnowałem z zamówienia oraz robienia ew. przyszłych zakupów u nich w sklepie (a kupe sprzętu tam kupiłem...).

 

Btw. Tutaj: http://www.ico.waw.pl/product.php?id=1572 też chyba jest łotewski towar, ale przynajmniej taniej 100zł. No i piszą o roku gwarancji.

 

 

 

 

P.S Kupował ktoś l227 w Esc,Balta albo Znak(Gdańsk)? Dają normalną gwarancję? Zakupy odłożone na przyszły tydzień. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Planuje kupno LG 22' i tak się zastanawiam nad tym L227WT-PF a W2252TQ-PF. A miał ktoś do czynienia z takim czymś: LCD W2252V-PF??? parametry niby takie same a dodatkowo złącze HDMI oraz chyba niższa cenna.. powiedzcie coś o nim jak wiecie ;] bo HDMI by stykło dodatkowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie piszczy Wam ten monitor gdy ekran jest cały czarny? Np w jakimś programie testującym lub np po zakończeniu filmu? Jeśli jest to normalne to ok, ale jeśli to jakaś wada mojego egzemplarza to będzie trzeba jednak reklamować, bo tego martwiaka to bym nawet przeżył :P

Edytowane przez kica1983

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie piszczy Wam ten monitor gdy ekran jest cały czarny? Np w jakimś programie testującym lub np po zakończeniu filmu? Jeśli jest to normalne to ok, ale jeśli to jakaś wada mojego egzemplarza to będzie trzeba jednak reklamować, bo tego martwiaka to bym nawet przeżył :P

moj egzemplarz nie wydaje z siebie zadnych dzwiekow...nie zastanawiaj sie tylko reklamuj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kupujcie tego monitora w Gral.pl

Sklep mam na miejscu, więc wybrałem się aby go kupić- niestety, na miejscu okazało się, że trzeba czekać 3 dni aż go sprowadzą (na stronie status: dostępny...). W takim wypadku, postanowiłem zamówić przez internet (w tym samym sklepie, z opcją odbioru osobistego, także w tym sklepie), ponieważ w razie czego byłoby 10 dni na oddanie go. Możecie sobie wyobrazić jakie niemałe było moje zdziwienie, kiedy niecałą godzinę (!!!) po zamówieniu, monitor był gotowy do odebrania...

Ale to jeszcze można przeboleć.

Udałem się do sklepu, sprzedawca sam zaproponował sprawdzenie czy działa itd.

Mając na uwadze Sirius.pl i monitory z gwarancja "z Łotwy" poprosiłem, żeby pokazał mi kartę gwarancyjną. I tu pojawił się problem (oczywiście, wg. sprzedawcy to żaden problem). Otóż nie mają do nich kart gwarancyjnych! Nawet "łotewskich" :damage_wall:

Jeśli monitor się zepsuje, to po prostu trzeba przynieść do sklepu i oni wysyłają do serwisu (na Łotwe? ;-) czy do Rumunii?). No ale ok, a co z gwarancją na bad pixele? Dowiedziałem się, że LG nie ma takiej gwarancji (co jest nie prawdą)- jedynie obowiązują ich normy ISO. Takiej gwarancji nie daje także LG, ani żaden inny sklep...

Ale naturalnie na sklepie mają (i polecają ;]) monitory Iiyama, które taką gwarancję posiadają (są sklepem partnerskim dla iiyamy).

Czym prędzej zrezygnowałem z zamówienia oraz robienia ew. przyszłych zakupów u nich w sklepie (a kupe sprzętu tam kupiłem...).

 

Btw. Tutaj: 3095569[/snapback]

Panowie piszczy Wam ten monitor gdy ekran jest cały czarny? Np w jakimś programie testującym lub np po zakończeniu filmu? Jeśli jest to normalne to ok, ale jeśli to jakaś wada mojego egzemplarza to będzie trzeba jednak reklamować, bo tego martwiaka to bym nawet przeżył :P
u mnie nic nie piszczy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój monitorek jest z czerwca i składany w Polsce :).

Absolutnie bez głośny-nic nie piszczy.

Co do gwarancji,wydawało mi się że jest door to door i nie trzeba wysyłać monitora do sklepu,tylko odbiera go kurier z LG.Tak przynajmniej było do tej pory.Nie rozumiem również co ma sklep do honorowania 30 dniowej gwarancji na pixele??? Przecież dzwoni się na infolinię LG a nie wysyła towar do sklepu.

Poprawcie mnie ,jeżeli się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupowalem bardzo duzo sprzetu w Grallu, kupilem takze i ten monitor i jestem zadowolony, wiec nie wiem czemu robisz problemy, jesli tobie nie odpowiadac obsluga to twoja sprawa ale nie musisz od razu zniechecac innych do zakupu....

Nie robie problemu ani nie zniechęcam, tylko mówie, że nie dają gwarancji (kartki). Jak chciałem zobaczyć którą dają (poczytaj w wątku o w2252) to sprzedawca odpowiedział, że żadnej nie dają- po prostu mam przynieść do nich monitor i oni wyślą do serwisu. Na pytanie o gwarancji na bad pixele, odpowiedział, że LG takiej gwarancji nie ma, ma ją tylko Iiyama (spytał się jeszcze drugiego sprzedawcy i poszedl dowiedzieć na serwis) i dalej obstawał przy swoim.

Ty dostałeś normalną gwarancję? :/

 

Co do gwarancji,wydawało mi się że jest door to door i nie trzeba wysyłać monitora do sklepu,tylko odbiera go kurier z LG.Tak przynajmniej było do tej pory.Nie rozumiem również co ma sklep do honorowania 30 dniowej gwarancji na pixele??? Przecież dzwoni się na infolinię LG a nie wysyła towar do sklepu.

Poprawcie mnie ,jeżeli się mylę.

Bo tak jest, tylko w tym sklepie jest inaczej (przynajmniej, wg. tego sprzedawcy, na którego trafiłem ;]

O gwarancji na pixele czytaj wyżej. Jak mam oddać monitor na gwarancję 30 dniową, skoro nie otrzymuję gwarancji (jako papierka)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie robie problemu ani nie zniechęcam, tylko mówie, że nie dają gwarancji (kartki). Jak chciałem zobaczyć którą dają (poczytaj w wątku o w2252) to sprzedawca odpowiedział, że żadnej nie dają- po prostu mam przynieść do nich monitor i oni wyślą do serwisu. Na pytanie o gwarancji na bad pixele, odpowiedział, że LG takiej gwarancji nie ma, ma ją tylko Iiyama (spytał się jeszcze drugiego sprzedawcy i poszedl dowiedzieć na serwis) i dalej obstawał przy swoim.

Ty dostałeś normalną gwarancję? :/

 

 

Bo tak jest, tylko w tym sklepie jest inaczej (przynajmniej, wg. tego sprzedawcy, na którego trafiłem ;]

O gwarancji na pixele czytaj wyżej. Jak mam oddać monitor na gwarancję 30 dniową, skoro nie otrzymuję gwarancji (jako papierka)?

szczeze nie sprawdzalem nawet czy dostalem gwarancje, mam fakture wiec moga mi skoczyc, a nawet jak nie ma to sobie zalatwie bo pracuje w innym sklepie i takie rzeczy to nie problem dla mnie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczeze nie sprawdzalem nawet czy dostalem gwarancje, mam fakture wiec moga mi skoczyc, a nawet jak nie ma to sobie zalatwie bo pracuje w innym sklepie i takie rzeczy to nie problem dla mnie :P

No właśnie. Ciekawe czy by przyjęli. Nie każdy pracuje w sklepie komp. i może sobie załatwić :P Ja wole dopłacić te pare zł w innym sklepie, niż potem sie martwić :) (btw. to czemu nie kupiłeś "od siebie" ;D gdzie pracujesz? ;])

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanko: Czy wszystkie monitory mają 30 dniową gwarancją na martwe piksele niezależnie od sklepu w którym został kupiony (sirius.pl). Posiadam monitorek od 29.08 i po tygodniu pojawił się martwy piksel wrrrrrr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanko: Czy wszystkie monitory mają 30 dniową gwarancją na martwe piksele niezależnie od sklepu w którym został kupiony (sirius.pl). Posiadam monitorek od 29.08 i po tygodniu pojawił się martwy piksel wrrrrrr

Tak wszytkie monitory LCD LG mają tą gwarę.Tą gwarancję 30-to dniową na badpiksele daje LG, a nie sklep w którym kupiłeś.Tak że jeśli masz bada to kontaktuj się z LG w tej sprawie.Dzwon tu na infolinię LG 0-801-54-54-54 Oni cię poinstruuja co dalej masz robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wszytkie monitory LCD LG mają tą gwarę.Tą gwarancję 30-to dniową na badpiksele daje LG, a nie sklep w którym kupiłeś.Tak że jeśli masz bada to kontaktuj się z LG w tej sprawie.Dzwon tu na infolinię LG 0-801-54-54-54 Oni cię poinstruuja co dalej masz robić.

dzięki, wiesz może czy w sobotę można zadzwonić? i drugie pytanko: skąd wziąć numer fabryczny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega również nie ma gwarancji "LG-e" jedynie fakture ze sklepu na ktorej jest numer monitora. Po kilku tygodniach pojawiła się na monitorze cała pionowa linia wypalonych pikseli (nie wiadomo właściwie od czego). Wysłał od razu do serwisu w Łodzi, po tygodniu kurier przysłał monitor z wymienioną matrycą. Tak więc co do gwar. to wygląda na to że "sam dowód zakupu wystarcza" :huh: Sam też kupilem ten monitor, i gwarancje (nie wypełnioną, mam naklejoną na pudle w folii) , jedynie faktura z S/N mnie ratuje w razie czego...

Edytowane przez hyper_2002

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Ciekawe czy by przyjęli. Nie każdy pracuje w sklepie komp. i może sobie załatwić :P Ja wole dopłacić te pare zł w innym sklepie, niż potem sie martwić :) (btw. to czemu nie kupiłeś "od siebie" ;D gdzie pracujesz? ;])

pracuje w innym w sklepie ale mam spore kontakty w duzej ilosci serwisów. Gwarancje mozna wypisac zawsze, wazne abys mial dowod zakupu (karta gwarancyjna nie jest dowodem!! jak to nie niektórzy sie upieraja...)

 

Ja mam takie pytanko: Czy wszystkie monitory mają 30 dniową gwarancją na martwe piksele niezależnie od sklepu w którym został kupiony (sirius.pl). Posiadam monitorek od 29.08 i po tygodniu pojawił się martwy piksel wrrrrrr

LG daje a nie sklep wiec tak kazdy monitor ma

 

nr seryjny powinien byc na nalepce z tylu obudowy S/N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowie ktoś na mojego posta? (kilka postów wyżej) Bo ten W2252V-PF teoretycznie jest lepszy (przynajmniej od W2252TQ-PF) i na dodatek tańszy.. spotkał ktoś go albo coś o nim słyszał?

Edytowane przez FLUFIAR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowie ktoś na mojego posta? (kilka postów wyżej) Bo ten W2252V-PF teoretycznie jest lepszy (przynajmniej od W2252TQ-PF) i na dodatek tańszy.. spotkał ktoś go albo coś o nim słyszał?

Ale co tu wyjaśniać? To że 227WT jest lepszy od 2252TQ jest napisane w prawie każdym temacie o monitorach 22", mozesz takze przeczytac moja recenzję W2252TQ i również tam o tym pisałem.

 

A model W2252V od W2252TQ rozni sie tylko tym ze ma dodatkowe złącze HDMI i na pewno nie jest tańszy.

 

Który jest lepszy dla Ciebie? To już musisz sam wybrać, dla niektórych dodatkowe złącze HDMI jest decydujące, ale faktem jest że kolory 227WT ma DUŻO lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę prosić posiadaczy tego monitora, aby podali swoje ustawienia (jaskrawość, kontrast, gamma, kolory i ostrość? Próbuję znaleźć jakieś optymalne ustawienie, ale może komuś już się ta sztuka udała.

Sam monitor chyba ok - jeszcze za krótko go mam, żeby coś więcej powiedzieć.

 

Mam pytanie - jak włącza się i wyłącza dynamiczny kontrast? Można w ogóle?

 

edit: Ustawiłem sobie jasność i kontrast na 45, gammę na -50 (jak chcę jaśniej, to daję gammę na 0), kolory na +1 w prawo od 6500 (to chyba 7500) i nawet tak mocno nie odbiega od mojego poprzedniego 17" Samsunga na PVA (chociaż pewne różnice są).

 

PS Mam matrycę LPL22W.

Edytowane przez Mike L

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpal sobie progs tft test i zobacz czy będzie widoczny. Też słyszałem o masowaniu lecz sam nie próbowałem. Skoro i tak chcesz go wysłać na RMA to wymasuj :wink: . W kolejnym możesz trafić coś lepszego / gorszego.

ja ostatnio miałem monitor z dwoma bad pixelami.. pomasowałem lekko przez chwile i zniknęły... polecam te metodę na początek..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...