Jump to content
Sign in to follow this  
EmillB

Lg L227wt

Recommended Posts

Witam

Mam pytanie odnośnie Letniej promocji LG:

Jak wypełnić kupon wysyłając go przez pocztę e-mail

Czy wydrukować wypisać i zeskanować, a może wypełnić go na komputerze (pdf editor) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomek3232 ,na kuponie powinieneś mieć pieczątke sklepu,więc ja kupon wypełniam ,skanuje i wysyłam.

 

Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem tego cuda.Sporo czasu spędziłem na tym furum,porównując Wasze opinie,czytając recenzje różnych monitorów.W końu zdecydowałem się właśnie na ten model LG.

Wrażenie estetyczne wgniata w fotel.Duży-bardzo duży ,prezentuje sie bardzo pięknie.W końcu filmy wyglądają tak jak powinny ,a gry w rozdzielczości natywnej-cud,miód./PES 2008 wygląda bosko/.

Faktem jest ,że ustawienia fabryczne wypalają oczy ,od razu trzeba zmniejszyć jasność i kontrast.

Bardzo podobają mi się ustawienia :

Bujakashi

Moje :

Jaskrawość : 55

Kontrast : 55

Gamma : 0

 

RGB : Temp. Barw jedno miejsce w prawo od 6500K

 

Pozdrawiam

[\quote]

 

tylko przy dłuższym siedzeniu przed monitorem bolą oczy.

Na razie zostałem przy tych:

 

Jasność: 40

Kontrast: 70

RGB: Manualnie

• R: 41

• G: 30

• B: 38

Nie rewelacyjne ,ale oczy mniej bolą.

 

 

Żadnego buczenia ani buczenia przy zmianie jasności nie stwierdzam.Nie mam również żadnych martwych pixeli i mam nadzieję że tak zostanie.Równiez podświetlenie jak na ten typ matrycy jest bardzo dobre.

W zwyczaju mam siedzieć na przeciw monitora,więc kąty w żadnym wypadku mi nie przeszkadzają.

 

W menu serwisowym ,domyślnie była ustawiona matryca LPG22-WCG .Gdy cofnąłem zmiany w menu serwisowym domyślna wskakuje LPL20W 4L/tak jak u wielu uzytkowników którzy pisali poprzednie posty/.

Nie wydaje mi się jednak,zeby była to prawda,iż do tych monitorowiane są stare matryce.

 

btw.Gdzie sprawdzic datę produkcji monitora?.

Edited by ftomekkk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do mnie dzisiaj dotarł i niestety pojawił się jeden wypalony subpiksel :( Na białym świeci na czerwono:

 

Dołączona grafika

 

Co prawda pojawił się na pasku zadań i nie jest zbytnio widoczny, ale pewnie go zareklamuję, bo chyba subpiksele też można reklamować? A jest jakaś gwarancja że wymieniony monitor będzie bez badów?

 

Gdzieś wyczytałem też że subpiksele można delikatnie "wymasować" i zniakają :rolleyes: Słyszał ktoś o takiej metodzie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpal sobie progs tft test i zobacz czy będzie widoczny. Też słyszałem o masowaniu lecz sam nie próbowałem. Skoro i tak chcesz go wysłać na RMA to wymasuj :wink: . W kolejnym możesz trafić coś lepszego / gorszego.

Edited by stolara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie letniej promocji LG

Czy aby wziąć w niej udział monitor musi być kupiony rzeczywiście w autoryzowanym sklepie czy "zwykły" sklep też jest unzawany ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Nie kupujcie tego monitora w Gral.pl

Sklep mam na miejscu, więc wybrałem się aby go kupić- niestety, na miejscu okazało się, że trzeba czekać 3 dni aż go sprowadzą (na stronie status: dostępny...). W takim wypadku, postanowiłem zamówić przez internet (w tym samym sklepie, z opcją odbioru osobistego, także w tym sklepie), ponieważ w razie czego byłoby 10 dni na oddanie go. Możecie sobie wyobrazić jakie niemałe było moje zdziwienie, kiedy niecałą godzinę (!!!) po zamówieniu, monitor był gotowy do odebrania...

Ale to jeszcze można przeboleć.

Udałem się do sklepu, sprzedawca sam zaproponował sprawdzenie czy działa itd.

Mając na uwadze Sirius.pl i monitory z gwarancja "z Łotwy" poprosiłem, żeby pokazał mi kartę gwarancyjną. I tu pojawił się problem (oczywiście, wg. sprzedawcy to żaden problem). Otóż nie mają do nich kart gwarancyjnych! Nawet "łotewskich" :damage_wall:

Jeśli monitor się zepsuje, to po prostu trzeba przynieść do sklepu i oni wysyłają do serwisu (na Łotwe? ;-) czy do Rumunii?). No ale ok, a co z gwarancją na bad pixele? Dowiedziałem się, że LG nie ma takiej gwarancji (co jest nie prawdą)- jedynie obowiązują ich normy ISO. Takiej gwarancji nie daje także LG, ani żaden inny sklep...

Ale naturalnie na sklepie mają (i polecają ;]) monitory Iiyama, które taką gwarancję posiadają (są sklepem partnerskim dla iiyamy).

Czym prędzej zrezygnowałem z zamówienia oraz robienia ew. przyszłych zakupów u nich w sklepie (a kupe sprzętu tam kupiłem...).

 

Btw. Tutaj: http://www.ico.waw.pl/product.php?id=1572 też chyba jest łotewski towar, ale przynajmniej taniej 100zł. No i piszą o roku gwarancji.

 

 

 

 

P.S Kupował ktoś l227 w Esc,Balta albo Znak(Gdańsk)? Dają normalną gwarancję? Zakupy odłożone na przyszły tydzień. :E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planuje kupno LG 22' i tak się zastanawiam nad tym L227WT-PF a W2252TQ-PF. A miał ktoś do czynienia z takim czymś: LCD W2252V-PF??? parametry niby takie same a dodatkowo złącze HDMI oraz chyba niższa cenna.. powiedzcie coś o nim jak wiecie ;] bo HDMI by stykło dodatkowo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie piszczy Wam ten monitor gdy ekran jest cały czarny? Np w jakimś programie testującym lub np po zakończeniu filmu? Jeśli jest to normalne to ok, ale jeśli to jakaś wada mojego egzemplarza to będzie trzeba jednak reklamować, bo tego martwiaka to bym nawet przeżył :P

Edited by kica1983

Share this post


Link to post
Share on other sites

O nie, czyli 227WT też jednak piszczy? :blink:

Ale dzieje się tak TYLKO gdy ekran jest cały czarny, czy podczas normalnej pracy przy średnim/niskim ustawienu jasności/kontrastu też?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie piszczy Wam ten monitor gdy ekran jest cały czarny? Np w jakimś programie testującym lub np po zakończeniu filmu? Jeśli jest to normalne to ok, ale jeśli to jakaś wada mojego egzemplarza to będzie trzeba jednak reklamować, bo tego martwiaka to bym nawet przeżył :P

moj egzemplarz nie wydaje z siebie zadnych dzwiekow...nie zastanawiaj sie tylko reklamuj

Share this post


Link to post
Share on other sites

W czasie normalnej pracy jest cichutki, piszczał tylko gdy ekran był cały czarny. Napisałem "był" bo teraz o dziwo nie ma to miejsca :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie kupujcie tego monitora w Gral.pl

Sklep mam na miejscu, więc wybrałem się aby go kupić- niestety, na miejscu okazało się, że trzeba czekać 3 dni aż go sprowadzą (na stronie status: dostępny...). W takim wypadku, postanowiłem zamówić przez internet (w tym samym sklepie, z opcją odbioru osobistego, także w tym sklepie), ponieważ w razie czego byłoby 10 dni na oddanie go. Możecie sobie wyobrazić jakie niemałe było moje zdziwienie, kiedy niecałą godzinę (!!!) po zamówieniu, monitor był gotowy do odebrania...

Ale to jeszcze można przeboleć.

Udałem się do sklepu, sprzedawca sam zaproponował sprawdzenie czy działa itd.

Mając na uwadze Sirius.pl i monitory z gwarancja "z Łotwy" poprosiłem, żeby pokazał mi kartę gwarancyjną. I tu pojawił się problem (oczywiście, wg. sprzedawcy to żaden problem). Otóż nie mają do nich kart gwarancyjnych! Nawet "łotewskich" :damage_wall:

Jeśli monitor się zepsuje, to po prostu trzeba przynieść do sklepu i oni wysyłają do serwisu (na Łotwe? ;-) czy do Rumunii?). No ale ok, a co z gwarancją na bad pixele? Dowiedziałem się, że LG nie ma takiej gwarancji (co jest nie prawdą)- jedynie obowiązują ich normy ISO. Takiej gwarancji nie daje także LG, ani żaden inny sklep...

Ale naturalnie na sklepie mają (i polecają ;]) monitory Iiyama, które taką gwarancję posiadają (są sklepem partnerskim dla iiyamy).

Czym prędzej zrezygnowałem z zamówienia oraz robienia ew. przyszłych zakupów u nich w sklepie (a kupe sprzętu tam kupiłem...).

 

Btw. Tutaj: 3095569[/snapback]

Panowie piszczy Wam ten monitor gdy ekran jest cały czarny? Np w jakimś programie testującym lub np po zakończeniu filmu? Jeśli jest to normalne to ok, ale jeśli to jakaś wada mojego egzemplarza to będzie trzeba jednak reklamować, bo tego martwiaka to bym nawet przeżył :P
u mnie nic nie piszczy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój monitorek jest z czerwca i składany w Polsce :).

Absolutnie bez głośny-nic nie piszczy.

Co do gwarancji,wydawało mi się że jest door to door i nie trzeba wysyłać monitora do sklepu,tylko odbiera go kurier z LG.Tak przynajmniej było do tej pory.Nie rozumiem również co ma sklep do honorowania 30 dniowej gwarancji na pixele??? Przecież dzwoni się na infolinię LG a nie wysyła towar do sklepu.

Poprawcie mnie ,jeżeli się mylę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

kupowalem bardzo duzo sprzetu w Grallu, kupilem takze i ten monitor i jestem zadowolony, wiec nie wiem czemu robisz problemy, jesli tobie nie odpowiadac obsluga to twoja sprawa ale nie musisz od razu zniechecac innych do zakupu....

Nie robie problemu ani nie zniechęcam, tylko mówie, że nie dają gwarancji (kartki). Jak chciałem zobaczyć którą dają (poczytaj w wątku o w2252) to sprzedawca odpowiedział, że żadnej nie dają- po prostu mam przynieść do nich monitor i oni wyślą do serwisu. Na pytanie o gwarancji na bad pixele, odpowiedział, że LG takiej gwarancji nie ma, ma ją tylko Iiyama (spytał się jeszcze drugiego sprzedawcy i poszedl dowiedzieć na serwis) i dalej obstawał przy swoim.

Ty dostałeś normalną gwarancję? :/

 

Co do gwarancji,wydawało mi się że jest door to door i nie trzeba wysyłać monitora do sklepu,tylko odbiera go kurier z LG.Tak przynajmniej było do tej pory.Nie rozumiem również co ma sklep do honorowania 30 dniowej gwarancji na pixele??? Przecież dzwoni się na infolinię LG a nie wysyła towar do sklepu.

Poprawcie mnie ,jeżeli się mylę.

Bo tak jest, tylko w tym sklepie jest inaczej (przynajmniej, wg. tego sprzedawcy, na którego trafiłem ;]

O gwarancji na pixele czytaj wyżej. Jak mam oddać monitor na gwarancję 30 dniową, skoro nie otrzymuję gwarancji (jako papierka)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie robie problemu ani nie zniechęcam, tylko mówie, że nie dają gwarancji (kartki). Jak chciałem zobaczyć którą dają (poczytaj w wątku o w2252) to sprzedawca odpowiedział, że żadnej nie dają- po prostu mam przynieść do nich monitor i oni wyślą do serwisu. Na pytanie o gwarancji na bad pixele, odpowiedział, że LG takiej gwarancji nie ma, ma ją tylko Iiyama (spytał się jeszcze drugiego sprzedawcy i poszedl dowiedzieć na serwis) i dalej obstawał przy swoim.

Ty dostałeś normalną gwarancję? :/

 

 

Bo tak jest, tylko w tym sklepie jest inaczej (przynajmniej, wg. tego sprzedawcy, na którego trafiłem ;]

O gwarancji na pixele czytaj wyżej. Jak mam oddać monitor na gwarancję 30 dniową, skoro nie otrzymuję gwarancji (jako papierka)?

szczeze nie sprawdzalem nawet czy dostalem gwarancje, mam fakture wiec moga mi skoczyc, a nawet jak nie ma to sobie zalatwie bo pracuje w innym sklepie i takie rzeczy to nie problem dla mnie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gwarancja u mnie jest przylepiona na pudle (PL). A fakturę to trzeba do paczki dołączyć czy wystarczy sama karta gwarancyjna?

 

 

A monitor znowu piszczy na czarnym tle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gwarancja u mnie jest przylepiona na pudle (PL). A fakturę to trzeba do paczki dołączyć czy wystarczy sama karta gwarancyjna?

 

 

A monitor znowu piszczy na czarnym tle...

moze byc ksero dolaczone

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

szczeze nie sprawdzalem nawet czy dostalem gwarancje, mam fakture wiec moga mi skoczyc, a nawet jak nie ma to sobie zalatwie bo pracuje w innym sklepie i takie rzeczy to nie problem dla mnie :P

No właśnie. Ciekawe czy by przyjęli. Nie każdy pracuje w sklepie komp. i może sobie załatwić :P Ja wole dopłacić te pare zł w innym sklepie, niż potem sie martwić :) (btw. to czemu nie kupiłeś "od siebie" ;D gdzie pracujesz? ;])

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam takie pytanko: Czy wszystkie monitory mają 30 dniową gwarancją na martwe piksele niezależnie od sklepu w którym został kupiony (sirius.pl). Posiadam monitorek od 29.08 i po tygodniu pojawił się martwy piksel wrrrrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam takie pytanko: Czy wszystkie monitory mają 30 dniową gwarancją na martwe piksele niezależnie od sklepu w którym został kupiony (sirius.pl). Posiadam monitorek od 29.08 i po tygodniu pojawił się martwy piksel wrrrrrr

Tak wszytkie monitory LCD LG mają tą gwarę.Tą gwarancję 30-to dniową na badpiksele daje LG, a nie sklep w którym kupiłeś.Tak że jeśli masz bada to kontaktuj się z LG w tej sprawie.Dzwon tu na infolinię LG 0-801-54-54-54 Oni cię poinstruuja co dalej masz robić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak wszytkie monitory LCD LG mają tą gwarę.Tą gwarancję 30-to dniową na badpiksele daje LG, a nie sklep w którym kupiłeś.Tak że jeśli masz bada to kontaktuj się z LG w tej sprawie.Dzwon tu na infolinię LG 0-801-54-54-54 Oni cię poinstruuja co dalej masz robić.

dzięki, wiesz może czy w sobotę można zadzwonić? i drugie pytanko: skąd wziąć numer fabryczny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega również nie ma gwarancji "LG-e" jedynie fakture ze sklepu na ktorej jest numer monitora. Po kilku tygodniach pojawiła się na monitorze cała pionowa linia wypalonych pikseli (nie wiadomo właściwie od czego). Wysłał od razu do serwisu w Łodzi, po tygodniu kurier przysłał monitor z wymienioną matrycą. Tak więc co do gwar. to wygląda na to że "sam dowód zakupu wystarcza" :huh: Sam też kupilem ten monitor, i gwarancje (nie wypełnioną, mam naklejoną na pudle w folii) , jedynie faktura z S/N mnie ratuje w razie czego...

Edited by hyper_2002

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie. Ciekawe czy by przyjęli. Nie każdy pracuje w sklepie komp. i może sobie załatwić :P Ja wole dopłacić te pare zł w innym sklepie, niż potem sie martwić :) (btw. to czemu nie kupiłeś "od siebie" ;D gdzie pracujesz? ;])

pracuje w innym w sklepie ale mam spore kontakty w duzej ilosci serwisów. Gwarancje mozna wypisac zawsze, wazne abys mial dowod zakupu (karta gwarancyjna nie jest dowodem!! jak to nie niektórzy sie upieraja...)

 

Ja mam takie pytanko: Czy wszystkie monitory mają 30 dniową gwarancją na martwe piksele niezależnie od sklepu w którym został kupiony (sirius.pl). Posiadam monitorek od 29.08 i po tygodniu pojawił się martwy piksel wrrrrrr

LG daje a nie sklep wiec tak kazdy monitor ma

 

nr seryjny powinien byc na nalepce z tylu obudowy S/N

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowie ktoś na mojego posta? (kilka postów wyżej) Bo ten W2252V-PF teoretycznie jest lepszy (przynajmniej od W2252TQ-PF) i na dodatek tańszy.. spotkał ktoś go albo coś o nim słyszał?

Edited by FLUFIAR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowie ktoś na mojego posta? (kilka postów wyżej) Bo ten W2252V-PF teoretycznie jest lepszy (przynajmniej od W2252TQ-PF) i na dodatek tańszy.. spotkał ktoś go albo coś o nim słyszał?

Ale co tu wyjaśniać? To że 227WT jest lepszy od 2252TQ jest napisane w prawie każdym temacie o monitorach 22", mozesz takze przeczytac moja recenzję W2252TQ i również tam o tym pisałem.

 

A model W2252V od W2252TQ rozni sie tylko tym ze ma dodatkowe złącze HDMI i na pewno nie jest tańszy.

 

Który jest lepszy dla Ciebie? To już musisz sam wybrać, dla niektórych dodatkowe złącze HDMI jest decydujące, ale faktem jest że kolory 227WT ma DUŻO lepsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogę prosić posiadaczy tego monitora, aby podali swoje ustawienia (jaskrawość, kontrast, gamma, kolory i ostrość? Próbuję znaleźć jakieś optymalne ustawienie, ale może komuś już się ta sztuka udała.

Sam monitor chyba ok - jeszcze za krótko go mam, żeby coś więcej powiedzieć.

 

Mam pytanie - jak włącza się i wyłącza dynamiczny kontrast? Można w ogóle?

 

edit: Ustawiłem sobie jasność i kontrast na 45, gammę na -50 (jak chcę jaśniej, to daję gammę na 0), kolory na +1 w prawo od 6500 (to chyba 7500) i nawet tak mocno nie odbiega od mojego poprzedniego 17" Samsunga na PVA (chociaż pewne różnice są).

 

PS Mam matrycę LPL22W.

Edited by Mike L

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpal sobie progs tft test i zobacz czy będzie widoczny. Też słyszałem o masowaniu lecz sam nie próbowałem. Skoro i tak chcesz go wysłać na RMA to wymasuj :wink: . W kolejnym możesz trafić coś lepszego / gorszego.

ja ostatnio miałem monitor z dwoma bad pixelami.. pomasowałem lekko przez chwile i zniknęły... polecam te metodę na początek..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Było masowanie, było lekkie pukanie, były różne programy i nic to nie dało ;) Monitor wysłany do serwisu i prawdopodobnie już jest w Łodzi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.