kevin Opublikowano 24 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2007 witam serdecznie. planuję na dniach kupić telewizor lcd 19 - 23", po wstępnym zorientowaniu się w temacie pomyślałem o samsungu LE23R82B lub LE23R81B głównie ze względu na przystępną cenę. nie znam się bardzo na telewizorach lcd więc proszę was o jakieś opinie na temat tych telewizorów i czy wspomniane modele różnią się czymś poza wyglądem. poza tym intryguje mnie to jak wygląda sprawa wyświetlania pod kątem bo trochę obawiam się czy kąty 160/160 to nie będzie mało, i jeszcze jedno pytanko - czy jak kupię platformę n to czy będę mógł oglądać nsport i discovery chanell w HD. trochę namieszałem ale bardzo proszę o pomoc bo nie chcę kupić dziadostwa. z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 24 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2007 Sam mam samsunga le32r82b którego używam jako monitor i moge z czystym sumieniem polecić. 82 od 81 różni się wyglądem. Nie wiem jakie matryce są w tych mniejszych modelach... ( o ile nastąpiły jakieś zmiany, bo w końcu oznaczenia te same) u mnie nie ma problemów z kątami. Programy HD będziesz mógł oglądać w HD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...