marcin.055 Opublikowano 26 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2007 Witam, Szukam pierwszej kiere w moim życiu :D Mam na nią 100 zł i ani grosza więcej. Jestem początkującym więc nie chce wydawać tych 500 zł. Gram w F1 wiec wystarczy jak kiera będzie miała 180 stopni obrotu. Na FF nie zależy mi. Gałki do zmiany biegów tez nie potrzebuje bo i tak z tego nie będę korzystał. Zastanawiam się nad kupnem Apollo RW-2007. Co o tym sądzicie. Jakieś inne propozycje? PS i proszę nie pisać: dozbieraj do logitech taki i taki za tyle i tyle. 100 zł to jest 100 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 26 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2007 Uzywanego Logiego FFEX z gwara masz za 150 , za 100 jest uzywany Wingman Logiego i tego bym sie trzymal bo te kiery Apolla i innych firm to na jeden raz , gralem swego czasu na tym - syf i strata kasy. Wingmana szukaj ablo Microsoft Sidewindera za 80 z Allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.055 Opublikowano 26 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2007 używana- szukałem już na allegro i powiem, że mam dosyć ich tam. Znalałem fajną ofertę: piszę do sprzedawcy ile ma kierownica, czy jest na gwaracji a on odpisuje: nie wiem ile ma kierownica, nie wiem czy jest na gwarancji. Poprostu brak mi słów. A co z luzami???? używana jak sama nazwa wskazuje może mieć już luzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...