Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

daFojtek czyli zwykła ściema wykrywa dx 10 i włącza Very High a jak widać można to uzyskać na XP z dx9. Pamiętam jak były dawane screeny z porównania Crisis w dx 9 i 10 i był podobny screen co dał Nierealny z tym przenikaniem światła przez drzewa/ liście... dlatego jestem ciekaw screenów robionych pod Vistą z dx 10 + very hight i Xp dx9 "very high"... i czy rzeczywiście mamy racje że te mega efekty pod dx 10 to będzie ściema...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty argumentów nie masz ja tylko chce podyskutować a nie krzyczeć, że Crysis lepszy i kropka.

 

Widzisz w nieliniowych grach można stać pod drzewem i narzekać a można lecieć z nożem i wykosić całą wieś więc wydaje mi się, że to jak wygląda gameplay głównie wygląda od gracza. W CoD4 o to jak przebiega rozgrywka zadbali programiści skryptem na skrypcie.

 

W Half Life 2 nie widziałem tak ładnych powiek, takich spojrzeń i deformujących się policzków no ale może ślepy jestem.

 

@Nierealny no na horyzoncie GoW i BiA które być może w końcu pokaże jakieś duże obszary. Same świetne gry tej zimy będą ale NV i ATI dało pupy :/

Człowieku daruj sobie, ja ciebie nie przekonywałem do mojego gustu i mojego zdania, a ty na siłę próbujesz mi pokazać jaki to Crysis jest zajedwabisty i boski i w ogóle. Możesz dalej pisać, ale mnie nie przekonasz i dla mnie ta gra to porażka nie warta wydania żadnych pieniędzy...

 

Prawda jest taka ze gdyby grafika w Crysisie nie odbiegała tak bardzo od innych produkcji (oczywiście w pozytywnym sensie) to by nikt nie doszukiwał się na siłę plusów i walnął grę w kąt, bo "to wszystko juz było"... I niestety Crysisa bedzie sie wspominać z identycznych względów jak Far Cry'a - bo to jedna z pierwszych gier które pokazały TAKĄ grafikę... nie ze względu gameplaya albo klimatu... przykre.

 

a co do HL2 no to rzeczywiście albo nie grałeś w epizody albo patrzyłeś na teksturki i shadery...

 

I jeszcze raz powiem - jesli Crysis zdobędzie nagrodę Game of The Year w jakimkolwiek serwisie to sie zakryje nogami ze smiechu...

 

EOT z mojej strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedno jest pewne - EA dla większej sprzedaży wymusiło odnawiające się zdrowie, co ułatwia grę nawet na hardzie

ale to akurat jest dla mnie plus

 

edytor

to jak np. zmienić pogodę i czas dnia ?

 

jak dodać sobie wybrane pojazdy?

nauczyłem się spawnować sobie pojazdy - po prawej jest Ashipment czy coś i tam wybieram Vehicles - potem Land - i przeciągamy wybrany pojazd na mapę

co jest trochę dziwne - możemy e pojazdy skalować ! (górny pasek zadań)

 

jak dodać sobie bronie ?

 

czy można częściowo spolszczyć edytor ?

 

czy znacie jakieś stronki w tutorialem ale do SandBox 2 (może blogspot)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropo porównań, na nvnews znalazłem coś takiego:

 

DX9

post-19790-1193560737_thumb.jpg

 

DX10

post-19790-1193560779_thumb.jpg

 

Zagrałem jeszcze raz w demo i imho największa przyjemność z grania to poziom trudności delta ;), gdy żołnierze nie mówią po angielsku, nie są "oznakowani" na czerwono i sposób grania ala "rambo" szybko kończy się porażką.

 

EDIT:

 

SHADERS

post-19790-1193561435_thumb.jpg

Edytowane przez satoshie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo dłuższych testach i wgraniu najnowszych sterowników Nvidi stwierdzam że gra działa płynnie na podobno leciwym 8600gt w 1280/x1024 przy ustawianiach medium /high czyli połowa opcji high a połowa medium (shadery , textury , cienie)

 

FPS tak między 25-35 najczęściej , więc jestem jak najbardziej zadowolony , trochę widac że 1GB ramu to za mało do tej gry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo dłuższych testach i wgraniu najnowszych sterowników Nvidi stwierdzam że gra działa płynnie na podobno leciwym 8600gt w 1280/x1024 przy ustawianiach medium /high czyli połowa opcji high a połowa medium (shadery , textury , cienie)

 

FPS tak między 25-35 najczęściej , więc jestem jak najbardziej zadowolony , trochę widac że 1GB ramu to za mało do tej gry

Na szczęscie da sie grac :) gram podobnie 60% high i 40% medium, grafa jak w podpisie po O/C i daje rade :) Jeszcze jakby była obsługa dual core....

 

Może to przeoczyłem ale wie ktoś jak odpalić dx9 spod Visty? jakiś przełącznik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to nie miejsce na to pytanie :wink: , jak wymusić odświeżanie w Viscie?

 

Próbowałem direct refresh , refleshlock i wpisów do rejestru , nic nie działa - raz roz... ten system.

 

Na viscie crysis lepiej wyglada i działa o jakieś 20% wolniej przy ustawieniach very high prócz(cienie medium).

u mnie na viscie direct refresh w crysis raz dziala,a raz nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie (X2 3600+ 2700MHz, 8800GTS640 650/1400/1800MHz) ze wszystkim na high, bez AA, w rozdzielczości 1024x768 średnio ze 35FPS, ale zdarzają się momenty, w których framerate spada do około 25 klatek na sekundę - jest to na przykład miejsce, gdzie wyłączamy blokadę radarów, czyli widok na spory półwysep.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś jak w Edytorze dodawać zwierzęta i ludzi?

 

Jak dla mnie poziom Delta mógłby być trudniejszy :razz: Ale cieszę się, że poziom trudności nie robi z przeciwników Aimbotów jak to jest w CoD4 :lol: W dżungli Koreańce są trudno widoczne kamuflaż jest niezły.

 

@MaZZeo no widzę muszę sobie odpuścić bo się z Tobą dyskutować nie da odbierasz wszystko jako ataki. A mi się podoba klimat i gameplay i to moje zdanie. Ja się będę śmiał jak GOTY dostanie super skrypt aka gramy za Ciebie czyli CoD4 albo sprzedawany w krótkich episodach za nie mały hajs Episode Two :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest gra na wiele godzin. Samym demkiem bawię się już kilka h. Przyjemność sprawia mi same łażenie po wyspie, bawienie się kurczakami, pływanie itp. HL EP2 przeszedłem raz i nawet drugi raz nie odpaliłem bo nie ma do czego wracać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proc @ 2,9; grafa @ XTX, najnowsze catalysty (7.10) z domyślnymi ustawieniami, w grze 1280x1024 wszystko na medium, dźwięk na high

 

I na ekranie widzę właściwie nic. Jedynie jak spojrzę prosto w dół to widzę piasek plaży i swoje odbicie. Już w trakcie intro niewiele było widać :cry:

 

O co chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A masz ustawiony AA - u mnie AA dzila tylko na x16, albo bez , jak ustawie inaczej to mam sieczke na ekranie i wyglada jakby karta sie zjarala.

 

Mam jeszcze pytanie - czy wam tez karty grzeja sie bardziej jak w innych grach - u mnie temp dochodzi do 93 st C :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pare pytan

 

1) Jak włączyc DX 9 w tej grze bo na Viscie domyslnie uruchamia mi sie w DX 10

2) Ktos podawal najnowsza wersje sterow albo riva tynera gdzie mozna podkrecac takze shadery bo na najnowszych sterach jest to zablokowane,teraz chya to znikło bo nie moge nigdzie znalezc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proc @ 2,9; grafa @ XTX, najnowsze catalysty (7.10) z domyślnymi ustawieniami, w grze 1280x1024 wszystko na medium, dźwięk na high

 

I na ekranie widzę właściwie nic. Jedynie jak spojrzę prosto w dół to widzę piasek plaży i swoje odbicie. Już w trakcie intro niewiele było widać :cry:

 

O co chodzi?

Miałem dokładnie tak samo - wywaliłem sterowniki, poprawiłem Driver Sweeperem i zainstalowałem ostatnie Omegi. Poszło i gra się niesamowicie - wszystko na high, poza cieniami i detalami obiektów - na X1950Pro 512MB :)

 

2 GB to minimum do tej gry ;), Mi przy tej rozdziałce i high zostało 460MB z 2GB.

A Ty ludzi nie strasz, ja gram przy 1GB i doczytywanie nie zdarza się wcale tak często i można grać :) Nie zmienia to faktu, że 2GB grze zrobią bardzo dobrze, ale pisanie, że 2GB to minimum to lekka przesada. Edytowane przez soulburner

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja na kompie jak w singo na medium i rozdzialce 1024x768 przeszedlem demo. mam pytanie czy jest roznica na tych nowych sterach od nvidi ? mam problem gdy przeladowuje bron to mam niekiedy taki czarny pasek od czego to moze byc ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne ciekawostki z nvnews ;)

 

post-19790-1193566747_thumb.jpgpost-19790-1193566756_thumb.jpgpost-19790-1193566765_thumb.jpg

 

WOW :wub:

 

Niektórzy twierdzą, że quad core jest jednak jak najbardziej użyteczny w Crysis ;)

 

Here's another quick CPU test. Everything Very High at 768p with 5-6 koreans on screen at once shooting at me.

 

post-19790-1193566874_thumb.jpg

Here's another: (Everything High, Textures Medium @768p, fighting several koreans at once, breaking buildings, shooting trees etc)

 

I ran DX9 in Vista for the first time. It actually has the same performance as XP. I'm surprised.

 

post-19790-1193566905_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ widzę tutaj w topicu wiele postów w stylu " gra miażdży " albo " gra jest słaba " ale nikomu nie chce sie argumentowac swojego zdania postanowiłem sam opisac wrazenia po zapoznaniu sie z demem Crysis. A poniewaz tego troche bylo to wyszla z tego mini-recenzja. Mam nadzieje ze spolecznosc Forum PurePC doceni trud, przedstawiam tutaj moja opinie dlatego zeby nie wdawac sie w niepotrzebne przepychanki slowne , wkoncu nie sztuka jest powiedziec ze cos jest zle bo jest zle, albo super bo jest super. Zapraszam i miłego czytania, sorry ze tak duzo wyszlo.

 

Grałem w 1024x768 DX9, wszystko na High za wyjątkiem shadows, poziom trudnosci najwyzszy.

 

--------------------------------------------------------------------------

 

CRYSIS DEMO

 

Crysis to chyba najglosniejszy tytul tego roku,ba , mozna zaryzykowac i powiedziec ze tego tysiaclecia.

Oczekiwany przez graczy prawie jak Duke Nukem Forever a bardziej nawet niz kolejne czesci cyklu Half Life.

Zawdziecza to w sporej mierze materialom dozowanym przez producenta, jak rowniez obietnicom zrewolucjonizowania rynku gier dzieki mozliwosciom jakie oferuja dzisiejsze technologie. Jednak nie ma sie co oszukiwac ze to wszystko bylo by nic nie warte gdyby nie zainteresowanie i entuzjazm oczekujacych na ten tytul spolecznosc graczy. Niejednokrotnie przegladajac internet mozna bylo sie spotkac z tysiacami postow na roznych forach internetowych gdzie hype nakrecany przez ludzi potrafil przedstawic Crysis w swietle swoistego objawienia, mesjasza gier FPS. Miesiac temu jednak mialo miejsce swoiste apogeum, czerwona goraczka ogarnela graczy, ktorzy mogli wkoncu przetestowac swoja dlugo oczekiwana gre, niektorzy nie wytrzymywali presji piszac ze sa w stanie zaplacic nawet za klucz do bety multiplayer. Jednak dalej byla to tylko wczesna wersja programu, na dodatek na potrzeby testow trybu multiplayer.

 

Teraz kiedy producent wkoncu postanowil zareklamowac swoj produkt wypuszczajac wersje demonstracyjna z trybem single player kazdy moze samemu przekonac sie czy Crysis spelnil pokladane w nim nadzieje i oczekiwania. A te jak wszyscy wiemy nie byly male. Czy sie udalo ?

 

Fabuła

 

Autorzy gry przed premiera niewiele o niej mowili, zupelnie jakby traktowali ja po macoszemu. Takie samo wrazenie mozna odniesc grajac w demo. Akcja dzieje sie w 2020 a my jestesmy elitarnym odzdzialem wyposazonym w najnowszy przepakowany technologia sprzet. Zostajemy zrzuceni na wyspe kontrolowana przez wojska Korei. Kilka dni temu mialo miejsce tam odkrycie archeologiczne i mamy za zadanie zbadac cala sytuacje. Krotki briefieng w samolocie i tyle. W trakcie samej gry maja miejsce lekkie zwroty akcji, ale nie jest to poprowadzone w sposob ktory moglby wywolac napiecie u gracza - poprostu okazuje sie ze mamy do czynienia z inwazja(?) obcych. Znajome ? Moze i tak, ale wiele tytulow udowodnilo ze mozna i w tym polu sie wykazac (Half Life , Prey). No coz, poczekamy na pelna wersje, narazie akcja budowana było miarowo. A legenda kina, sam Pan Alfred Hitchcock mawiał ze "dobry film zaczyna sie trzesieniem ziemi, pozniej napiecie juz tylko rosnie". W demie niestety tego nie uświadczymy, a szkoda - wkoncu demo ma zachecic do kupna pelnej wersji.

Ale to wszystko nie ważne bo pierwsze co rzuca się w oczy jest

 

Grafika

 

Wszystko robi niesamowite wrażenie, odrazu widac ze mamy do czynienia z wykonaniem stawiajacym na najwyzsza jakosc. Dynamiczne oswietlenie, realistyczne cienie, ciekawe filtry, dopieszczone tekstury - oczywiscie wiele z tych rzeczy moglismy ogladac we innych tytulach, jednak tak naprawde wszystko zostalo zebrane w Crysis i jeszcze lepiej dopracowane. A nie wszystko mozna oddac na screenach, gra prezentuje sie o wiele lepiej w ruchu. Szkoda ze w demie pierwsze skrzypce gra wyspa ktora sama w sobie jest malo innowacyjna, ale coz, to tylko demo. Niestety wszystko ma swoja cene, tak samo wizualia w Crysis. Jesli chcemy zobaczyc prawdziwe oblicze gry musimy zainwestowac spore fundusze. Podsumowujac, jesli chodzi o grafike to Crysis bedzie pokazywana jeszcze przez jakis czas jako wzor. W parze z oprawą graficzną idzie

 

warstwa dźwiękowa

 

Solidnie odwzorowany voice-acting, odgłosy pojazdow i uzbrojenia, na dodatek swietnie wpasowujaca sie w to wszystko muzyka. Mozna tylko pozazdroscic wlascicielom solidnego akceleratora dźwiękowego.

Na osobna wzmianke zasluguje

 

Fizyka

 

Tworcy w zapowiedziach opowiadali ze chcieli stworzyc graczom nieograniczone mozliwosci. Jednak sami chyba nie uwierzyli we wlasne, skoro nie potrafili zareklamowac fizyki w Crysis. Mozemy podnosic praktycznie wiekszosc przedmiotow w grze, sporo mozliwosci daje nam nasz kombinezon - dzieki zwiekszonej sile mozemy cisnac w przeciwnika nawet wydawaloby sie bardzo ciezkimi przedmiotami - co wiecej, dzieki tej sile mozemy nawet chwycic przeciwnika i cisnac nim tak mocno ze rozwali sciany jakiejs chaty. Wyglada to dosc spektakularnie bo fizyka szmacianej lalki jest tu dobrze odwzorowana, czasami tylko przeciwnik upadnie w nienaturalny sposob. Jednak kiedy znudzi sie nam juz ciskanie wszystkim wokolo niewiele mozliwosci zostaje. Drzewa lamia sie w miejscu w ktorym strzelimy, chodz nietrudno znalezc niezniszczalne egzemplarze. Zagadka pozostaje rowniez dlaczego ten sam arsenal ktorym karczujemy dzungle z wszelkiej roslinnosci nie daje sobie rady z drewniana belka podtrzymujaca strop. Co prawda mozemy sobie poradzic w inny sposob uzywajac srodkow latwopalnych jak beczki z benzyna ( naduzywane w FPSach do bolu ) lub kanistry czy nawet granaty, ale tych nie znajdziemy za wiele w demie. Jesli juz piszemy o eksplozjach warto wspomniec o swietnej animacji tychze, pojazdy ekploduja bardzo efektownie dodatkowo zajmujac ogniem otoczenie nie mowiac juz o wyrzuconych w powietrze odlamkach i elementach otoczenia. Jednak i tutaj autorzy nie wykazali sie do konca inwencja bo przeciwnicy nie wazne jak blisko eksplozji nigdy nie zajmuja sie ogniem, ziemia na wyspie rowniez wydaje sie byc niewzruszona na nasze wysilki - ile mozna ogladac brzydka teksture spalonej ziemi zamiast krateru po eksplozji?! Tak samo mozna sie zdziwic czemu autorzy nie wysilili sie bardziej i nie umiescili wiecej obiektow ktorymi moglibysmy urozmaicic korzystanie z fizyki gry. Przez cale demo tylko w jednym miejscu napotkalem pnie na zboczu podtrzymywane palikami ktore nalezalo odstrzelic zeby stoczyly sie na przechodzacych nizej zolnierzy. Zabraklo czasu na wieksza pomyslowosc czy moze poprostu lenistwo ? Tworcy Half Life 2 pokazali ze mozna, jak widac zostana mistrzami w wykorzystywaniu fizyki w grze. Czyli przełomu tak naprawde brak Crysis w tej dziedzinie. A skoro wspomnialem o przeciwnikach to slow kilka o

 

Sztucznej Inteligencji i animacji

 

Tutaj mozemy zauwazyc pewna niekonsekwencje w pracy autorow. Z jednej strony przeciwnicy to wg fabuly wojskowi armii Korei Pn. Na pierwszy rzut oka zachowuja sie jak wojskowi, patroluja wytrwale teren, rozmawiaja miedzy soba, nieczesto zajmujac sie wlasnymi sprawami. I wtedy nagle pojawia sie gracz i wszystko psuje. Kiedy cos wzbudzi ich podejrzania zaczynaja sie skradac w naszym kierunku. O podejrzenia nie trudno bo cale szczescie wojacy nie sa glusi ani slepi, jednak do czasu. Jezeli ukrywamy sie w stealth mode zolnierz podejdzie do nas i zapyta sie grzecznie, "co to jest". Dopiero po chwili gdy wyskoczymy na niego lub wystrzelimy zacznie krzyczec na swoich kompanow lub zacznie strzelac. To nic ze stal przed nami kilka krokow, szkolenie CQC naszym zolnierzom jest obce a co dopiero jakies ataki melee. Prawie uwierzylem ze to zolnierze ... Potrafia zebrac sie w grupie, wystrzelic flare zeby wezwac posilki, ale co z tego skoro brakuje im pomyslu i wszyscy ida na rzez ta sama scierzka - prosto pod lufe gracza. Niektorzy wydaja sie przyspawani do dzialek na swoich pojazdach i nie uciekaja mimo ze pojazd zaczyna sie palic i zaraz eksploduje. Naiwnie reaguja rowniez gdy strzelamy ze sporej odleglosci uzywajac tlumika. Jakiez bylo moje zdziwienie gdy czajac sie w jungli ustawilem na drodze samochod z beczka latwopalna i przechodzacy patrol na odglos kul uderzajacych w beczke, ktora zajela sie ogniem, zaczal zblizac sie w kierunku beczki z zapytaniem "Co to bylo?". No panowie, takie rodzynki na najwyzszym poziomie trudnosci? Tak samo bezradni sa nasi przeciwnicy gdy nagle po krotkiej wymianie ognia uzyjemy kombinezonu na ich oczach i znikniemy... bylo i nie ma, jak z 2 letnim dzieckiem doslownie. A juz kompletnie rozbawilo mnie to gdy atakujac od strony morza, ukrywajac sie pod pomostem, nasi dzielni wojacy zgineli bohaterska smiercia spadajac z pomostu do wody. Kazdy wie jak otchlan moze byc niebezpieczna, ale bez przesady, zeby wojskowi gineli dlatego ze dotkneli wody? Przyklady mozna mnozyc, naprzyklad zolnierze nie umieja rzucac granatow do zamknietych pomieszczen - tak jak chocby robili to zolnierze z FEAR. Podsumowujac mamy produkt na tyle niedopracowany zeby mowic ze o rewolucji nie ma mowy.

Na pochwale zasluguja natomiast animacje zarowno naszych towarzyszy (wspaniala mimika twarzy przywodzaca na mysl Alyx z HL2) jak i przeciwnikow ktorzy potrafia w naplywie geniuszu nawet zrecznie przeskoczyc przeszkody, szkoda ze autorzy nie poszli dalej i nie nauczyli swoich podopiecznych czolgac sie lub przylegac za przeszkodami, o czołganiu sie tez zapomnieli.

 

Gameplay

 

Crysis przypomina pod wieloma wzgledami ich poprzednie dzielo Far Cry. Tak przynajmniej jest w demie, wedrujemy po wyspie wykonujac kolejne zadania, przy okazji w spektakularny sposob rozprawiajac sie z przeciwnikami. Dobrze ze tworcy pozostawili przy tym duza swobode graczowi ( a moze za duza patrzac na niedopracowane elementy ktore mozemy odkryc ) - sami decydujemy czy chcemy grac unikajac konfliktu czy w stylu rambo. Niestety po jakims czasie mozna smialo stwierdzic ze autorzy pozostawili graczy samym sobie nie wysilajac sie na jakies wyszukane sposoby zapewnienia mu rozrywki. Nie ma tutaj za wiele skryptowych wydarzen ktore napedzalyby fabule i wywolywaly napiecie u gracza. Przeciwnicy rowniez nie dostarczaja rozrywki na dluzej bo nawet na najwyzszym poziomie nie sa w stanie zaskoczyc nas niczym nieoczekiwanym. Mozesz przechodzic demo kilkakrotnie a i tak wszystko bedzie dzialo sie podobnie jak ostatnim razem. Wychodzi na to ze gracze beda musieli sami sobie dostarczyc rozrywki ( jakby nie dosc ze wydali niemale pieniadze na sprzet ktory pokazalby im prawdziwa wizualna strone gry ) zmieniajac styl w jakim beda przechodzic misje ( ja naprzyklad probowalem zastawiac pulapki wykorzystujac fizyke gry, niestety i tutaj pojawily sie ograniczenia ).

Jesli demo mialo byc demonstracja ogolnych zalozen ktore postawili sobie tworcy Crysis przy tworzeniu pelnej wersji to gra nie musi podobac sie kazdemu, dla niektorych bedzie po prostu nudnym FPSem ze wspaniala grafika.

Ale fanow tej produkcji nie trzeba przekonywac, prawda ?

 

Podsumowanie

 

Ciezko ocenic gre ktora miala tak szeroko zakrojona reklame i na dodatek poparta rzesza wiernie oczekujacych fanow. Jeszcze ciezej oceniac ja na podstawie samej wersji demonstracyjnej, chociaz do tego wlasnie sluzy - zareklamowanie gry. Dlatego czas odpowiedziec sobie na pytanie ktore zadalismy na poczatku - czy gra spelnila oczekiwania i zasluguje na miano tytulu rewolucyjnego, przelomowego, prawdziwego hitu ktory wgniata w glebe.

Niestety mozna zauwazyc ze Crysis nie tylko nie wprowadza rewolucyjnych rozwiazan i pomyslow w niektorych elementach rozrgrywki ale i ustepuje na wielu polach innym starszym tytulom ktore moze graficznie nie moga z nim konkurowac ale wcale nie oferuja mniej. Grajac w demo odnioslem wrazenie ze autorzy stworzyli narzedzie ktore nie do konca maja pomysl jak wykorzystac. Z jednej strony wspaniala grafika i dzwiek, z drugiej wkradaja sie walkowane schematy i masa niedopracowanych elementow. Jak na wymagania sprzetowe przed ktorymi stawiaja nas autorzy stosunek jakosc/cena ( do ceny dolicz sprzet w ktory musisz zainwestowac zeby zobaczyc Crysis w reklamowanym DX10 ) skutecznie zanizaja wymienione przeze mnie wpadki ( i nie tylko ale dlugo by wymieniac ).

 

 

Jedno jest natomiast pewne, gra napewno nie przejdzie bez echa i nie zdziwilbym sie gdyby w wielu serwisach uzyskala bardzo wysokie noty. Ja jednak z czystym sumieniem nie jestem w stanie sie podpisac pod tym i dlatego oceniam gre jako solidna pozycje ale bez zapowiadanego przelomu.

 

Ocena wstepna : 7.5/10

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

faktycznie giera dopiero na DELTA sprawia "more fun" :D szkoda troche ze tak szybko zuzywa sie energia w suicie. nie starcza jej aby podbiedz na turbo do wroga, uderzyc go super sila i zrobic sie niewidzialnym zeby zmylic wroga ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OpenSource jak w tej grze wlaczyc DX9 na Viscie

Vista emuluje niby DX9 ale sluzy to tylko do obslugi starych gier. Jedyna mozliwosci jaka mi przychodzi do glowy to albo ustawienie innych detali niz Ultra High albo jakies komendy w konsoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vista emuluje niby DX9 ale sluzy to tylko do obslugi starych gier. Jedyna mozliwosci jaka mi przychodzi do glowy to albo ustawienie innych detali niz Ultra High albo jakies komendy w konsoli.

to niezle jaja zeby nie mozna byloby sobie zmienic z DX10 a DX9 :blink: powodzenia wszystkim majacych viste i 8600GT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam problem z tym demkiem. Po zainstalowaniu go gra nie działa tak jak trzeba. Nie wiem dokładnie jak to opisać ale tekstury się chyba pieprzą. Nie widać przeciwników, przeszkód na drodze itp. Wygląda jak gry z 1995 roku. Zrobiłbym screena ale nie wiem jak. Sprzeda tjak w podpisie. Vista i najnowsze stery go grafiki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...