Lysyn Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Przez jaki plik uruchamiacie Crysis na Viscie 64? Bo uruchamiam plik Crysis.exe z katalogu Bin64 i nie rusza. Dopiero jak zapodam z Bin32 jest ok?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cozaq Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Bo dłuższych testach i wgraniu najnowszych sterowników Nvidi stwierdzam że gra działa płynnie na podobno leciwym 8600gt w 1280/x1024 przy ustawianiach medium /high czyli połowa opcji high a połowa medium (shadery , textury , cienie) FPS tak między 25-35 najczęściej , więc jestem jak najbardziej zadowolony , trochę widac że 1GB ramu to za mało do tej gry Hehe przetestowalem sobie te ustawienia i rzeczywiscie sa one chyba optymalne dla naszej karty dzieki ze to tu zamiesciles teraz gra sie jeszcze lepiej , ja jakos sam nie wpadlem na taka konfiguracje :D :D Edytowane 28 Października 2007 przez Itachi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper3 Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 powiedzcie mi czy jakbym zainwestowal w GF 8600GT@GTS to Crysis bedzie smigal lepiej niz na moim 2600XT? i czy to sie wogole oplaca, bo na 8800GTS mnei nie stac:/ Gram na 1024 all medium i jest grywalnie:) ale wolalbym na high Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Przez jaki plik uruchamiacie Crysis na Viscie 64? Bo uruchamiam plik Crysis.exe z katalogu Bin64 i nie rusza. Dopiero jak zapodam z Bin32 jest ok?? U mnie z nowymi sterami beta od nvidi działa wersja 64bitowa ale tylko wtedy jeżeli w wersji 32bitowej od znaczę opcję full screen w ustawieniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 sama vista pobiera wiecej ramu i bardziej "obciąża" peceta niż xp. możesz zrobić screeny poruwnawcze very high xp i very high vista ? to by chyba troche wyjaśniło co do ramu nie masz racji , vista o wiele lepiej zarządza ramem niz XP ... i jak gra potrzebuje więcej to pięknie zwalnia pamięć.Jak się ma C2D i 2G ramu to bez znaczenia czy vista czy Xp oczywiście mowa o DX9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 U mnie z nowymi sterami beta od nvidi działa wersja 64bitowa ale tylko wtedy jeżeli w wersji 32bitowej od znaczę opcję full screen w ustawieniach. :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sekatorus Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Raczej jako ciekawostke, napisze Wam, ze na sprzecie z podpisu na LOW gra chodzi calkowicie plynnie, tzn nie spada ponizej 25FPS a max to jakies 45. Wyglad to oczywiscie nie to co byc powinno, ale juz w tym tygodniu calkowita wymiana sprzetu i kolejne kilka godzin na demku:) Trzeba przyznac, ze Panowie postarali sie i na 3 letnim komputerze bez problemow da sie pograc, chociaz full gry na pewno bym na tym nie uruchamial, bo szkoda wrazen B-) Niepokoi jedynie fakt, ze na zupelnie High endowym sprzecie typu Q6600 i 8800GTX nie da sie pograc zupelnie na maxa... Co do gry w ogole, to jestem wprost zachwycony, FC do tej pory uwazalem za jedna z najlepszych gier i Crysis z pewnoscia bedzie godnym nastepca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 no wiec uruchomilem demo z tymi plikami ktore ktos tam umiescil vhighdetails.rar jedyna zmiana jaka zauwazylem to light beams z ksiezyca i ze slonca, reszta jak dla mnie bez wiekszych zmian ( czyli jednak pod DX9 da sie zrobic :P ), nie wiem gdzie widzicie ta kolosalna roznice. A moze dlatego ze nie mam karty DX10 ? :P w kazdym razie wydajnosc spadla kolosalnie dlatego wracam do starych plikow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martins2000 Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 ja ma w opcjach graficznych tylko low bo wyrsze ustawienia mam zablokowane,moze ktos wie czy sie da odblokowac pozostale chociaz na medium please!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 co do ramu nie masz racji , vista o wiele lepiej zarządza ramem niz XP ... i jak gra potrzebuje więcej to pięknie zwalnia pamięć.Jak się ma C2D i 2G ramu to bez znaczenia czy vista czy Xp oczywiście mowa o DX9.Co do ramu w viscie crysis zabrał 1.25gb(ram+swap) na xpeku 1.17gb , różnice niewielkie tylko dlatego bo extremalnie okrojona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) co do ramu nie masz racji , vista o wiele lepiej zarządza ramem niz XP ... i jak gra potrzebuje więcej to pięknie zwalnia pamięć.Jak się ma C2D i 2G ramu to bez znaczenia czy vista czy Xp oczywiście mowa o DX9.niesądze. piszesz "oczywiście mowa o DX9" te pojecie w zasadzie zaczyna sie zacierać, dx9.0 dx10 , doszliśmy tutaj do stwierdzenia że efekty very high da sie uzyskać na xp i na viscie, który oficjalnie miał być dostepny tylko na "visie jako wersja dx10", wiec wychodzi że bibloteki dx10 TO WIELKI KANT REKLAMOWY I KUPA :lol2: poprawcie mnie jeśli sie myle. przydałoby sie tylko sprawdzić jak pisałem wcześniej czy very high na xp i very high na visie wyglada tak samo ?? Edytowane 28 Października 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 no wiec uruchomilem demo z tymi plikami ktore ktos tam umiescil vhighdetails.rar jedyna zmiana jaka zauwazylem to light beams z ksiezyca i ze slonca, reszta jak dla mnie bez wiekszych zmian ( czyli jednak pod DX9 da sie zrobic :P ), nie wiem gdzie widzicie ta kolosalna roznice. A moze dlatego ze nie mam karty DX10 ? :P w kazdym razie wydajnosc spadla kolosalnie dlatego wracam do starych plikow. To spójrz na kamienie na twarze, duże liście i skorupę żółwia. Gwarantuję Ci że zobaczysz różnicę. Pozdrawiam. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Wszedzie sa widoczne roznice ;) Woda w vhigh wyglada prawie fotorealistycznie. Pod powierzchnia wyglada rownie pieknie, tworzy sie ladna gra swiatla (prom slonecznych). Edytowane 28 Października 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 niesądze. piszesz "oczywiście mowa o DX9" te pojecie w zasadzie zaczyna sie zacierać, dx9.0 dx10 , doszliśmy tutaj do stwierdzenia że efekty very high da sie uzyskać na xp i na viscie, który oficjalnie miał być dostepny tylko na "visie jako wersja dx10", wiec wychodzi że bibloteki dx10 TO WIELKI KANT REKLAMOWY I KUPA :lol2: poprawcie mnie jeśli sie myle. przydałoby sie tylko sprawdzić jak pisałem wcześniej czy very high na xp i very high na visie wyglada tak samo ?? light beams sa na mojej karcie tak jak pisalem czyli sciemniali, co do reszty trzeba by porownac screeny z xp z podmienionymi plikami i vista very high. Bo mozliwe ze te pliki wlaczaja jakies wylaczone/zablokowane efekty ale naprzyklad nie wszystko na kartach z DX9 da sie uzyskac. Zreszta mozna sobie tak gdybac, ja osobiscie podchodze sceptycznie do calej sprawy bo kolosalnej roznicy z podmienionymi plikami nie bylo a wydajnosc spadla ogromnie. Ot moze ludzie jak zwykle robia sobie nadzieje ;) To spójrz na kamienie na twarze, duże liście i skorupę żółwia. Gwarantuję Ci że zobaczysz różnicę. Pozdrawiam. :wink:wiesz co , az sie poswiece i zamieszcze kilka screenow bo widac ze jak zwykle musi sie znalezc jakis niepoprawny optymista. Tak sie sklada ze ja realnie patrze na sprawe ( vide moja recencja na 7 zakladce ) i jesli sugerujesz ze jestem slepy albo klamie to Ci udowodnie ze tak nie jest. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 light beams sa na mojej karcie tak jak pisalem czyli sciemniali, co do reszty trzeba by porownac screeny z xp z podmienionymi plikami i vista very high. Bo mozliwe ze te pliki wlaczaja jakies wylaczone/zablokowane efekty ale naprzyklad nie wszystko na kartach z DX9 da sie uzyskac. Zreszta mozna sobie tak gdybac, ja osobiscie podchodze sceptycznie do calej sprawy bo kolosalnej roznicy z podmienionymi plikami nie bylo a wydajnosc spadla ogromnie. Ot moze ludzie jak zwykle robia sobie nadzieje ;) wiesz co , az sie poswiece i zamieszcze kilka screenow bo widac ze jak zwykle musi sie znalezc jakis niepoprawny optymista. Tak sie sklada ze ja realnie patrze na sprawe ( vide moja recencja na 7 zakladce ) i jesli sugerujesz ze jestem slepy albo klamie to Ci udowodnie ze tak nie jest. Pozdrawiam. Ja mówię obiektywnie o efektach, róznica pomiędzy very high a high jest, dokładnie sprawdzałem. Zresztą nie ma co ciągnąc tyle tego wątku. PS. nie tylko ja widzę różnicę. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) zobacz sobie jak wygladaja nierownosci powierzchni w high a vhigh :lol: powiedz jeszcze ze nie widzisz zadnej roznicy, parallax wyglada swietnie. Jedyne czego chyba sie nie da osiagnac na dx9 to motion blur ruchomych obiektow (np. przewracajaca sie palma) i motion blur podczas biegania (w dx9 w crysisie) Edytowane 28 Października 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 light beams sa na mojej karcie tak jak pisalem czyli sciemniali, co do reszty trzeba by porownac screeny z xp z podmienionymi plikami i vista very high.widze że załapałeś mój wątek ;) Zrobi ktoś te porównanie, xp very high [podmienione pliki] i vista very high, do jasnej cholery. :ph34r: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 widze że załapałeś mój wątek ;) Zrobi ktoś te porównanie, xp very high [podmienione pliki] i vista very high, do jasnej cholery. :ph34r: Parę stron wcześniej wrzuciłem screeny z high i very high. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 A może ktoś porównać XP 32bit i Viste 64 bity? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Parę stron wcześniej wrzuciłem screeny z high i very high.przeczytałeś co napisałem ? bo chyba nie. xp very high [podmienione pliki] i vista very high teoretycznie gra powinna wyglądać identycznie, tylko czy aby napewno ? chodzi mi o udowodnienie że dx10 to nie do końca rewolucja. porównanie high i very high widziałem, różnica bardzo duża. Edytowane 28 Października 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zakinho Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 a na jakich sterach gracie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) przeczytałeś co napisałem ? bo chyba nie. xp very high [podmienione pliki] i vista very high] teoretycznie gra powinna wyglądać identycznie, tylko czy aby napewno ? chodzi mi o udowodnienie że dx10 to nie do końca rewolucja. porównanie high i very high widziałem, różnica bardzo duża. Napisz jeszcze IMO bo wg niektorych nie ma prawie zadnej roznicy albo jest nieznaczna ;) Napisalem ze gra napewno nie bedzie wygladac identycznie, dx10 w crysisie ma dodatek w postaci motion blur'a ruchomych obiektow (np. przewracajaca sie palma) i motion blur'a podczas biegania Edytowane 28 Października 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Napisalem ze gra napewno nie bedzie wygladac identycznie, dx10 w crysisie ma dodatek w postaci motion blur'a ruchomych obiektow (np. przewracajaca sie palma) i motion blur'a podczas bieganiatak przeczytałem to, ale czy aby napewno motion blur podczas biegania nie bedzie widoczny w xp very high ? wydawało mi sie że w Crysis różnica dx9.0 /dx10 to tylko ustawienia graphic high/very high... zrobi ktoś te screeny :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*Kamil* Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 ..."Napisalem ze gra napewno nie bedzie wygladac identycznie, dx10 w crysisie ma dodatek w postaci motion blur'a ruchomych obiektow (np. przewracajaca sie palma) i motion blur'a podczas biegania" WOW możliwości Dx 10 są ogromne ;) , różnica jest kolosalna hehe ;) . Pewnie można było to zrobić w dx 9 tylko po co... jakąś różnice musieli wprowadzić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 WOW możliwości Dx 10 są ogromne ;) , różnica jest kolosalna hehe ;) . Pewnie można było to zrobić w dx 9 tylko po co... jakąś różnice musieli wprowadzić...oczywiscie, ze mozna. w dx8 tez da sie robic to co mamy w dx9, idac dalej w dx8 da sie zrobic to co mamy w dx10, tylko po co. ludzie to maja problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 tak przeczytałem to, ale czy aby napewno motion blur podczas biegania nie bedzie widoczny w xp very high ?Motion blur podczas biegania i obracania się jest jak najbardziej widoczny w DX9. Robiłem screeny, ale ciężko to uchwycić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) fajnie sie mozna pobawic opcja " cl_fov " wpisujac rozne wartosci (kat widocznosci) :D probowaliscie przenosic sciete palmy? czasami dziala, czasami nie @zakinho: 163.74 ;) Edytowane 28 Października 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zakinho Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 @CarsonPoland na jakich sterach grasz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Motion blur podczas biegania i obracania się jest jak najbardziej widoczny w DX9. Robiłem screeny, ale ciężko to uchwycić.mnie również tak sie wydawało ! Sulaco bądź człowiekiem, zrób screeny porównawcze: xp very high [podmienione pliki] i vista very high. masz jako takiego pieca, może nie bedzie chaczyć u Ciebie :rolleyes: Edytowane 28 Października 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 przy obracaniu owszem ale przy sprincie ja go nie widzialem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...