Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

Mam parę pytań odnośnie Edytora.

Wie ktoś jak dodać jakiś przeciwników ?

Jak dodawać nowe drzewa , palmy ?

Ustawiać szczegóły grafiki ?

Skalować modele ?

I krok po kroku jak dodać do gry nuke :)

JEszcze nawet SP nie odpalałem. Od wczoraj siedzę w tym edytorze.

Edytowane przez Limak122

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i fajnie, przestal mi dzialac edytor, fak. Laduje level i edytor sie wylacza w trybie natychmiastowym, to samo jest jak probuje zrobic nowy teren. Wczesniej to dzialalo, moze maja cos z tym wspolnego nowe stery do grafiki. Wkurzylem sie...

 

@Limak tu HTTP://WWW.CRYMOD.COM/ szukaj pomocy ;)

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..."ale przeciwnicy juz nie zabardzo moga. icon_razz.gif Poza tym nie moga tez wchodzic do samochodow (w fizyce na dx10 moga icon_wink_smile.gif), sa ograniczenia. Tego nikt nie zauwazyl tylko kazdy ocenia fizyke do poziomu high"...

 

Ale DX 10 nie ma tu nic do rzeczy... jeżeli w DX 9 mogą przyjechać pojazdem i z niego wyjść itp. to tak samo mogą do niego wejść... tu chodzi o działanie "skryptów" a nie o fizyke...

 

Wyczytałem :

..."DirectX 9 nie będzie posiadać spektakularnej fizyki, ani cyklu dnia i nocy - dotyczy to trybu sieciowego.

 

Posiadacze kart graficznych zgodnych z DirectX 9 będą tym faktem zawiedzeni, nie ujrzymy również efektu niszczenia drzew, jaki dotąd znany był z wczesnych trailerów. Należy zaznaczyć, że dotyczy to tylko i wyłącznie trybu sieciowego, gdzie trzeba ograniczyć wykorzystanie mocy serwera do minimum, ponieważ gra posiada nieprzeciętne wymagania."

 

Dla mnie to jakiś marketingowy bełkot! Czy może po prostu się myle...

Jeżeli to jest prawda to pod dx 10 gra powinna śmigać o wiele szybciej a tak przecież nie jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Shadery.

CarsonPoland opisywał sposób, chyba nie do końca jesteś w temacie.

 

Very High mod ma zastosowanie do wszystkich ustawień.

Tylko shadery zmienily sie na custom po tym modzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja z konfiga Carson'a wgralem tylko sys_spec_PostProcessing.cfg zeby miec te promienie slonca i te efekty oswietlenia. Reszta na default wiec gra dalej mi plynnie w chodzi w miare (20-25fps) w 1024x768 all high oprocz shadows. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to sobie pograłem, roz. 1024x768 anizo x4 wszystko na medium. Gra jest ładna to trzeba przyznać ale też ma dobry klimat. Zabawa w predatora jest przednia i nie można jak dla mnie się nudzić :) Co do ścinania drzew itp to jakoś gram w dx9 i wszystko mi kule koszą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja z konfiga Carson'a wgralem tylko sys_spec_PostProcessing.cfg zeby miec te promienie slonca i te efekty oswietlenia. Reszta na default wiec gra dalej mi plynnie w chodzi w miare (20-25fps) w 1024x768 all high oprocz shadows. :)

Z tego co wiem to za te fajne promienie sloneczne odpowiedzialne jest Volumetric Effects.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

up)

 

Udało się komuś zrobić w edytorze walczącego aliena :D ? Bo mi ucieka do góry jak w niego strzelam :P

 

mi sie udalo dodac tego aliena co na koncu dema sie pojawia(dodalem go normalnie jak bronie, czolgi itp) i walil jakims lodem do mnie, ale wg mnie byl strasznie slaby wystarczylo sie lekko odsuwac do tylu i juz nie trafial do mnie .....

Edytowane przez TomaX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i Ya sobie pograłem w demko – raz na medium z lekkim high, raz na high z lekkim medium – przy tej drugiej opcji w 1024 nie było mnie niej 20 fps. Woda faktycznie realistyczna bardzo, ale przełomu w wyglądzie roślinności nie ma – świetnie za to wyglądają lokacje gdzie zamiast tekstury podłoża widać dziesiątki małych kamyków etc. Wygląd samych postaci tez świetny, ale już pojazdy to przeciętniaki. Mówiąc szczerze jednak nie czuję jakiejś GIGANTYCZNEJ przepaści miedzy Crysis a FC ;] Ot gdybym nie siedział w temacie, nie wiedząc nic o Crysis – jakby mi ktoś to odpalił na takich detalach jak u mnie (60% high i 40% medium) to bym się pewnie specjalnie nie interesował tym tytułem. Jedno co chwyta za jaja to możliwość sporej interakcji i idąca z tym zabawa w demolkę, uwielbiam wjeżdżać z impetem do garażu i detonować hummera :D Gameplay jest przyjemny niemniej nie zrywa beretty – to nie jest tytuł w który musze zagrać bo mnie cos niesamowicie ciągnie – po demie Bioshock byłem bardziej podekscytowany. Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naxt

Zrób open->multiplayer->i wybierz plik z rozszerzeniem cry ;p

dzieki pomoglo,tylko co teraz mam zrobic jesli zechce sobie pograc w tym edytorze

 

EDIT juz wiem ale co trzeba zrobic zeby gra była na całym ekranie a nie tylko w edytorze

Edytowane przez naxt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Hm ja również, spradziwłem 01. oraz 04. na 04 nie doczytuje mi połowy rzeczy w Crysis?!

mianowicie stojąc przy brzegu i patrząc w dal widze, że brakuje tam drzew i texturki są

niskiej rozdzielczości, fps-y się nie zmieniły tylko to wkurza i wróciłem do 01. Dziwne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba jeszcze o tym nie pisali ale jesli tak to przepraszam, a więc po kolei:

 

 

uruchamiamy edytor (sandboxa)

 

wczytujamy mapkę (np tę z single demka)

 

włączamy grę (z menu switch to game)

 

jak juz gramy w edytorze to uruchamiamy menu konsoli i wpisujemy:

 

i_giveallitems

 

i mamy ...sami zobaczycie :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba jeszcze o tym nie pisali ale jesli tak to przepraszam, a więc po kolei:

uruchamiamy edytor (sandboxa)

 

wczytujamy mapkę (np tę z single demka)

 

włączamy grę (z menu switch to game)

 

jak juz gramy w edytorze to uruchamiamy menu konsoli i wpisujemy:

 

i_giveallitems

 

i mamy ...sami zobaczycie :wink:

 

na tej stronie (jak przewiniecie troszke w dół):

 

http://forums.tweakguides.com/showthread.p...162&page=34

 

jest lista kommend do konsoli, mozecie sami posprawdzać rozne rzeczy , jak ktoś odkryje coś ciekawego niech da znać na forum

 

edit.

 

po uzyciu komendy:

 

i_giveallitems

 

 

warto użyć (z wiadomych przyczyn) :

 

i_unlimitedammo 1

 

fajnie się strzela z wyrzutni rakiet kilka rakiet jedna za drugą a potem wszystkie lecą za wskazaniem lasera

 

 

r_usepom 1 - uruchamia paralax mapping , opcja zarezerwowana o ile pamietam dla trybu very high (przypominam ze wszystkie komedy odpalamy z edytora, w demku nie chciały mi działać), analogicznie "r_usepom 0" wyłącza go

Edytowane przez ZATOICHI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to za te fajne promienie sloneczne odpowiedzialne jest Volumetric Effects.

nie wiem po co sie czepiasz, tylko ten plik przegralem i mam promienie sloneczne, bez niego nie mam. mam teraz nagrywac filmik ktore pliki przegrywam zeby komus udowadniac ?? omg, ale mnie to denerwuje gdy ktos sie niepotrzebnie czepia ...

 

sys_spec_PostProcessing.cfg

 

r_DepthOfField=2

r_MotionBlur=3

r_sunshafts=1

r_UseEdgeAA=1

r_Flares=1

r_Coronas=1

r_colorgrading=1

r_GlowScreenMultiplier = 0.2

 

poza tym sprobujcie nie zgrywac sys_spec_PostProcessing.cfg z konfiga Carsona i zobaczyc te promienie. Oczywiscie mowie o tych promieniach co je widac na krawedziach drzew czy innych obiektow.

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja z konfiga Carson'a wgralem tylko sys_spec_PostProcessing.cfg zeby miec te promienie slonca i te efekty oswietlenia. Reszta na default wiec gra dalej mi plynnie w chodzi w miare (20-25fps) w 1024x768 all high oprocz shadows. :)

 

Z tego co wiem to za te fajne promienie sloneczne odpowiedzialne jest Volumetric Effects.

Niektore efekty sa "odgornie" obcinane przez opcje "shading", mozna ustawic volumetric effects na vhigh a opcja shading na medium czesc efektow po prostu obetnie.

 

Jak sie bawicie komendami to wpisujecie pierwsza litere (od A do Z z pominieciem niektorych), wciskacie tab i macie wszystkie komendy zaczynajace sie na dana litere ;) Ale o tym pisal juz Chaos ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już znalazłem.

http://www.crymod.com/thread.php?threadid=...mp;hilight=nuke

 

Dla tych co nie wiedzą :)

widzialem nuke tylko na tym filmiku ... ale spodziewalem sie ze poza tym dymem bedzie jeszcze rzeczywiste wyparowanie wszystkiego w zasiegu, jakis pyl i wogole, i inne efekty zwiazane z rzeczywistem nukem. ale nie mozna miec wszystkiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...