Gość v1per86 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Fizykę również można pod xp ustawić na very high, jak i pozostałe opcje, nie tylko shadery.Jak ? :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Mam parę pytań odnośnie Edytora. Wie ktoś jak dodać jakiś przeciwników ? Jak dodawać nowe drzewa , palmy ? Ustawiać szczegóły grafiki ? Skalować modele ? I krok po kroku jak dodać do gry nuke :) JEszcze nawet SP nie odpalałem. Od wczoraj siedzę w tym edytorze. Edytowane 30 Października 2007 przez Limak122 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) No i fajnie, przestal mi dzialac edytor, fak. Laduje level i edytor sie wylacza w trybie natychmiastowym, to samo jest jak probuje zrobic nowy teren. Wczesniej to dzialalo, moze maja cos z tym wspolnego nowe stery do grafiki. Wkurzylem sie... @Limak tu HTTP://WWW.CRYMOD.COM/ szukaj pomocy ;) Edytowane 30 Października 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Jak ? :>Tak jak Shadery. CarsonPoland opisywał sposób, chyba nie do końca jesteś w temacie. Very High mod ma zastosowanie do wszystkich ustawień. Edytowane 30 Października 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*Kamil* Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 ..."ale przeciwnicy juz nie zabardzo moga. icon_razz.gif Poza tym nie moga tez wchodzic do samochodow (w fizyce na dx10 moga icon_wink_smile.gif), sa ograniczenia. Tego nikt nie zauwazyl tylko kazdy ocenia fizyke do poziomu high"... Ale DX 10 nie ma tu nic do rzeczy... jeżeli w DX 9 mogą przyjechać pojazdem i z niego wyjść itp. to tak samo mogą do niego wejść... tu chodzi o działanie "skryptów" a nie o fizyke... Wyczytałem : ..."DirectX 9 nie będzie posiadać spektakularnej fizyki, ani cyklu dnia i nocy - dotyczy to trybu sieciowego. Posiadacze kart graficznych zgodnych z DirectX 9 będą tym faktem zawiedzeni, nie ujrzymy również efektu niszczenia drzew, jaki dotąd znany był z wczesnych trailerów. Należy zaznaczyć, że dotyczy to tylko i wyłącznie trybu sieciowego, gdzie trzeba ograniczyć wykorzystanie mocy serwera do minimum, ponieważ gra posiada nieprzeciętne wymagania." Dla mnie to jakiś marketingowy bełkot! Czy może po prostu się myle... Jeżeli to jest prawda to pod dx 10 gra powinna śmigać o wiele szybciej a tak przecież nie jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Tak jak Shadery. CarsonPoland opisywał sposób, chyba nie do końca jesteś w temacie. Very High mod ma zastosowanie do wszystkich ustawień. Tylko shadery zmienily sie na custom po tym modzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) up) nie pie.... jak się nie znasz Udało się komuś zrobić w edytorze walczącego aliena :D ? Bo mi ucieka do góry jak w niego strzelam :P Edytowane 30 Października 2007 przez Nerevar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Wyszły nowe stery 169.04 beta - poprawiajace gre w Crysis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 ja z konfiga Carson'a wgralem tylko sys_spec_PostProcessing.cfg zeby miec te promienie slonca i te efekty oswietlenia. Reszta na default wiec gra dalej mi plynnie w chodzi w miare (20-25fps) w 1024x768 all high oprocz shadows. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gMolimo Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 No to sobie pograłem, roz. 1024x768 anizo x4 wszystko na medium. Gra jest ładna to trzeba przyznać ale też ma dobry klimat. Zabawa w predatora jest przednia i nie można jak dla mnie się nudzić :) Co do ścinania drzew itp to jakoś gram w dx9 i wszystko mi kule koszą :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martian1 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 ja z konfiga Carson'a wgralem tylko sys_spec_PostProcessing.cfg zeby miec te promienie slonca i te efekty oswietlenia. Reszta na default wiec gra dalej mi plynnie w chodzi w miare (20-25fps) w 1024x768 all high oprocz shadows. :) Z tego co wiem to za te fajne promienie sloneczne odpowiedzialne jest Volumetric Effects. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) zaciagam nowe stery od nvidi zobacze czy pod xp sie zmienilo czy nie, tylko cos ten serwer kulawy bo sciagam je z v=25kilo Edytowane 30 Października 2007 przez lukas666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaX Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) up) Udało się komuś zrobić w edytorze walczącego aliena :D ? Bo mi ucieka do góry jak w niego strzelam :P mi sie udalo dodac tego aliena co na koncu dema sie pojawia(dodalem go normalnie jak bronie, czolgi itp) i walil jakims lodem do mnie, ale wg mnie byl strasznie slaby wystarczylo sie lekko odsuwac do tylu i juz nie trafial do mnie ..... Edytowane 30 Października 2007 przez TomaX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 To i Ya sobie pograłem w demko – raz na medium z lekkim high, raz na high z lekkim medium – przy tej drugiej opcji w 1024 nie było mnie niej 20 fps. Woda faktycznie realistyczna bardzo, ale przełomu w wyglądzie roślinności nie ma – świetnie za to wyglądają lokacje gdzie zamiast tekstury podłoża widać dziesiątki małych kamyków etc. Wygląd samych postaci tez świetny, ale już pojazdy to przeciętniaki. Mówiąc szczerze jednak nie czuję jakiejś GIGANTYCZNEJ przepaści miedzy Crysis a FC ;] Ot gdybym nie siedział w temacie, nie wiedząc nic o Crysis – jakby mi ktoś to odpalił na takich detalach jak u mnie (60% high i 40% medium) to bym się pewnie specjalnie nie interesował tym tytułem. Jedno co chwyta za jaja to możliwość sporej interakcji i idąca z tym zabawa w demolkę, uwielbiam wjeżdżać z impetem do garażu i detonować hummera :D Gameplay jest przyjemny niemniej nie zrywa beretty – to nie jest tytuł w który musze zagrać bo mnie cos niesamowicie ciągnie – po demie Bioshock byłem bardziej podekscytowany. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Czy muzyczka w tej grze kiedy nic się nie dzieje nie przypomina trochę Call of Juarez,szczególnie kiedy chodzi się miedzy tymi górami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Sprawdziłem stery: 169.01, 169.02 i 169.04 i FPS jest taki sam, przynajmniej u mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) naxt Zrób open->multiplayer->i wybierz plik z rozszerzeniem cry ;p dzieki pomoglo,tylko co teraz mam zrobic jesli zechce sobie pograc w tym edytorze EDIT juz wiem ale co trzeba zrobic zeby gra była na całym ekranie a nie tylko w edytorze Edytowane 30 Października 2007 przez naxt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziuSS Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Sprawdziłem stery: 169.01, 169.02 i 169.04 i FPS jest taki sam, przynajmniej u mnie. U mnie tak samo... FPS ani wyżej, ani niżej.. Edytowane 30 Października 2007 przez RadziuSS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 u mnie to samo, najnowsze stery w xp nic nie daly zarowno w trybie high ani very high, ale i tak sie nie przejmuje tym bo gtsa juz sprzedalem i przesiadam sie na karte za 100 zl :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubMaFioZo. Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Witam. Hm ja również, spradziwłem 01. oraz 04. na 04 nie doczytuje mi połowy rzeczy w Crysis?! mianowicie stojąc przy brzegu i patrząc w dal widze, że brakuje tam drzew i texturki są niskiej rozdzielczości, fps-y się nie zmieniły tylko to wkurza i wróciłem do 01. Dziwne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 chyba jeszcze o tym nie pisali ale jesli tak to przepraszam, a więc po kolei: uruchamiamy edytor (sandboxa) wczytujamy mapkę (np tę z single demka) włączamy grę (z menu switch to game) jak juz gramy w edytorze to uruchamiamy menu konsoli i wpisujemy: i_giveallitems i mamy ...sami zobaczycie :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 @Limak tu HTTP://WWW.CRYMOD.COM/ szukaj pomocy icon_wink2.gif Dzięki !:) Niestety nadal nie wiem jak odpalić nuke w edytorze. Na tej stronie nie mogę tego znaleźć (co nie znaczy, że tego tam nie ma :) ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) chyba jeszcze o tym nie pisali ale jesli tak to przepraszam, a więc po kolei: uruchamiamy edytor (sandboxa) wczytujamy mapkę (np tę z single demka) włączamy grę (z menu switch to game) jak juz gramy w edytorze to uruchamiamy menu konsoli i wpisujemy: i_giveallitems i mamy ...sami zobaczycie :wink: na tej stronie (jak przewiniecie troszke w dół): http://forums.tweakguides.com/showthread.p...162&page=34 jest lista kommend do konsoli, mozecie sami posprawdzać rozne rzeczy , jak ktoś odkryje coś ciekawego niech da znać na forum edit. po uzyciu komendy: i_giveallitems warto użyć (z wiadomych przyczyn) : i_unlimitedammo 1 fajnie się strzela z wyrzutni rakiet kilka rakiet jedna za drugą a potem wszystkie lecą za wskazaniem lasera r_usepom 1 - uruchamia paralax mapping , opcja zarezerwowana o ile pamietam dla trybu very high (przypominam ze wszystkie komedy odpalamy z edytora, w demku nie chciały mi działać), analogicznie "r_usepom 0" wyłącza go Edytowane 30 Października 2007 przez ZATOICHI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Z tego co wiem to za te fajne promienie sloneczne odpowiedzialne jest Volumetric Effects.nie wiem po co sie czepiasz, tylko ten plik przegralem i mam promienie sloneczne, bez niego nie mam. mam teraz nagrywac filmik ktore pliki przegrywam zeby komus udowadniac ?? omg, ale mnie to denerwuje gdy ktos sie niepotrzebnie czepia ... sys_spec_PostProcessing.cfg r_DepthOfField=2 r_MotionBlur=3 r_sunshafts=1 r_UseEdgeAA=1 r_Flares=1 r_Coronas=1 r_colorgrading=1 r_GlowScreenMultiplier = 0.2 poza tym sprobujcie nie zgrywac sys_spec_PostProcessing.cfg z konfiga Carsona i zobaczyc te promienie. Oczywiscie mowie o tych promieniach co je widac na krawedziach drzew czy innych obiektow. Edytowane 30 Października 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Już znalazłem. http://www.crymod.com/thread.php?threadid=...mp;hilight=nuke Dla tych co nie wiedzą :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 ja z konfiga Carson'a wgralem tylko sys_spec_PostProcessing.cfg zeby miec te promienie slonca i te efekty oswietlenia. Reszta na default wiec gra dalej mi plynnie w chodzi w miare (20-25fps) w 1024x768 all high oprocz shadows. :) Z tego co wiem to za te fajne promienie sloneczne odpowiedzialne jest Volumetric Effects. Niektore efekty sa "odgornie" obcinane przez opcje "shading", mozna ustawic volumetric effects na vhigh a opcja shading na medium czesc efektow po prostu obetnie. Jak sie bawicie komendami to wpisujecie pierwsza litere (od A do Z z pominieciem niektorych), wciskacie tab i macie wszystkie komendy zaczynajace sie na dana litere ;) Ale o tym pisal juz Chaos ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Już znalazłem. http://www.crymod.com/thread.php?threadid=...mp;hilight=nuke Dla tych co nie wiedzą :) widzialem nuke tylko na tym filmiku ... ale spodziewalem sie ze poza tym dymem bedzie jeszcze rzeczywiste wyparowanie wszystkiego w zasiegu, jakis pyl i wogole, i inne efekty zwiazane z rzeczywistem nukem. ale nie mozna miec wszystkiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 takie rzeczy to pewnie jak beda 16sto rdzeniowe procki :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sesq Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Czy widział ktoś ( dajcie screena ) jak wygląda ta aberracja chromatyczna w crysisie ? ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...enlargement.jpg ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Znaczy to przez wode ? widziałem :P BTW polecam pobawić się TORNADEM w edytorze :DDD można zrobić lepszą rozpierduche niż nukiem jak się je odpowiednio skonfiguruje hehehehehhe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...