Miazga82 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Zeby mieć fajniejsze kolorki wystarczy w sterownikach zwiększyć opcje Digital Vibrance ;) Kolory sie robią bardziej soczyste. Wiele userów w ogole nie wie o tej opcji, a poprawia ona troche wyrazistość kolorów w samym windowsie i grach. Edytowane 5 Listopada 2007 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Dla stonowanej kolorystyki wystarczy same shadery podmienić. (kiedyś pisałem, że r_colorgrading- nie wiem czemu) W postprocessing jedynie to słońce jest, a na dx9 i tak wygląda dziwnie ta smuga i więcej przeszkadza, niż daje efekt, moim zdaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) vennor 2803591[/snapback] Zeby mieć fajniejsze kolorki wystarczy w sterownikach zwiększyć opcje Digital Vibrance ;) Kolory sie robią bardziej soczyste. Wiele userów w ogole nie wie o tej opcji, a poprawia ona troche wyrazistość kolorów w samym windowsie i grach. Jeżeli chodzi o "poświatę cyfrową", to wydaje mi się, że oferuje ona jednak nieco inny efekt. Edytowane 5 Listopada 2007 przez Vennor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Wielkie dzięki, zaraz będę testował.mam nadzieje ze to ten efekt o ktory Ci chodzilo bo podmieniajac ten plik zmienia sie oswietlenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Nie jest tak do końca , też się bawilem z Dx9 i 10 i kolorystyki roślinności się nie uzyska takiej samej , w Dx9 jest bardziej plasyikowo.Do tego efekt roślinnosci w oddali w dx10 jest inaczej bardziej naturalnie , porównuję to na CRT nie LCD . Aczkolwiek różnice nie są wielkie ale są , jedyne czy się różnią na poziomie dema to shadery i nic innego , ale to one dają taki naturalny efekt .... mam nadzieję że deszcz wreszcie zobaczę w wer DX10 ...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Też liczę na deszcz w wer DX10. Ale bardziej mi zależy na obsłudze dwóch rdzeni ,bo jak na razie pod Vistą jeden sobie śpi i stąd ta gorsza wydajność. Różnice bardziej kosmetyczne jak te lepsze odbicia od tafli wody. IMHO nie są one aż tak warte uwagi. No i ja się pytam gdzie ta lepsza wydajność i większa zarazem większa liczba obiektów na scenie w DX10? W ten sposób chcą mnie zmusić do zakupu Visty. Nie dzięki ,ale jeszcze długo ten OS nie zawita u mnie na kompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Też liczę na deszcz w wer DX10. Ale bardziej mi zależy na obsłudze dwóch rdzeni ,bo jak na razie pod Vistą jeden sobie śpi i stąd ta gorsza wydajność. Różnice bardziej kosmetyczne jak te lepsze odbicia od tafli wody. IMHO nie są one aż tak warte uwagi. No i ja się pytam gdzie ta lepsza wydajność i większa zarazem większa liczba obiektów na scenie w DX10? W ten sposób chcą mnie zmusić do zakupu Visty. Nie dzięki ,ale jeszcze długo ten OS nie zawita u mnie na kompie.Zgadzam się z tobą z zapowiadanych efektów jak na razie nawet Crisis nic nie przedstawił ... niestety , Co do 2 rdzeni to racja mam nadzieję że full będzie je obsługiwał pod DX10 ... innej opcji sobie nie wyobrażam skoro itro podaje C2D ... w razie czego można gierę reklamować na niezgodność :) ... ja już zamówiłem , a co do efektów DX10 to przyjdzie mam poczekać ze 2-3 latka myślę , bo to na razie wychodzi to tylko przeróbki a różnice są marginalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 mam nadzieje ze to ten efekt o ktory Ci chodzilo bo podmieniajac ten plik zmienia sie oswietlenie.To jednak nie to, choć teraz oświetlenie jest rzeczywiście lepsze :). O co dokładnie mi chodziło: jak już wspomniał konio68 - w DX9 roślinność jest okropnie plastikowa, do przesady zielona. w DX10 przyjmuje nieco żółtawą barwę - i na tym efekcie mi zależy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Ale chodziło mi o takie ślady gdzie: jak idziesz lub jedziesz po trawie, to ona jest w tym miejscu wgnieciona i tak samo na piasku, żeby były na nim widoczne takie wgłębienia po kołach samochodu. Można prosić o screena, czy to tak wygląda jak pisze. :) Takiego czegoś na Low i Medium nie widziałem :wink: AI jest slabe dlatego ze: -przeciwnicy reaguja na odglosy padanych strzalow/odglosy padajacych kul w przypadku strzelania z tlumikiem i podchodza do zapalonych beczek bo wydaje im sie ze sa to zrodla odglosow, podczas wymiany ognia sa na tym punkcie tak przewrazliwieni ze odwracaja sie tylem do atakujacego nawet jesli go widza !!! - nie potrafia omijac przeszkod co czesto konczy sie zablokowaniem ( glownie kierowcy pojazdow ) - nie reaguja na kompanow ktorzy padaja martwi kilka metrow od nich - nie probuja zachodzic do zrodla ataku od innej strony niz frontalna - rzucaja granaty w kierunku zrodla nieznanego halasu nie wazne czy sa tam jacys inni zolnierze czy nie - czesto zabijajac swoich - nie potrafia wrzucac granatow do pomieszczen - nie potrafia wychylac sie zza przeszkody i oddac strzalu, musza wejsc zza przeszkody zeby strzelac i jeszcze wiele wiele innych autorzy Crysis nie sprostali wyzwaniu, AI jest niedopracowane. Dali duza swobode w grze a to przynosi nieoczekiwane skutki wiec praca nad AI ktore mogloby reagowac w lepszy sposob na zachowanie gracza to nie jest kwestia kilku poprawek czy patcha jak wam sie wydaje, najwyzej moga odebrac kilka zachowan a to uszczupli tylko gre. Zgadzam się z tobą na całej lini, ale wyobraź sobie jak wyglądałby gameplay w Crysisie z A.I. wrogów rodem z SC:CT. Zapewne gra byłaby o wiele bardziej dopracowana technicznie, jednak ciągłe potyczki z Azjatami o tak rozbudowanej sztucznej inteligencji byłby strasznie trudne. Tego typu gry mają bawić konsumenta, a nie doprowadzać do frustracji poprzez ciągłe extremelane potyczki z wrogami. Może tego typu rozgrywka bawić przez pierwsze 15 min, ale potem staje się to denerwujące, następnie frustrujące i odpychające. A tego jak myślę twórcy wszelakiej maści gier nie chcą. Czasami rzeczy które składają się na grę trzeba wyważyć - szybka, zwarta akcja pełna efektów specjalnych kosztem prostej aczkolwiek wystarczającej sztucznej inteligencji. Chociaż bugi typu-wciąż obracający się plecami do mnie przeciwnicy też denerwują. Wczoraj grałem sobie w demko i stanowczo za dużo razy zdarzyło się tak, że walczący ze mną Azjata nagle obraca się plecami i coś tam próbuje zdziałać... Nie spodobała mi się również jedna z funkcji naszego kostiumu :-P Domyślam się co chcieli osiągnąć twórcy dodając Cloak, ale na pewno nie to co wyszło. Na poziomie delta najskuteczniejsze zabijanie wroga to perfidne przemykanie mu obok nosa właśnie z Cloak i strzelanie w plecy. To stanowczo za bardzo ułatwia rozgrywkę na poziomie Hard , nie mówiąc o łatwiejszych poziomach trudności. Moim zdaniem Cloak powinien być całkowicie usunięty lub możliwość z jego korzystania drastycznie obcięta. A mi bardzo podobają się twarze postaci w grze. Są bardzo realistyczne i "ludzkie". Ogólnie jedyne co grze mogę zarzucic to AI przeciwników i nic więcej. Gra się bardzo fajnie a kombinezon daje bardzo dużo możliwości pokonania danego odcinka i to jest duży plus, bo można albo wyciąć wszystkich w pień albo przejsc nie zauwazonym (dobra opcja jest że jak wejdziecie w krzaki i wyłaczycie Cloak to przeciwnicy się nie zjarzą że w krzakach siedzicie) :) Na mnie też największe wrażenie zrobiło wykonanie twarzy postaci w grze. Zwłaszcza kompanów głównego bohatera. Pewnie to zasługa tego ich zaawansowanego shaderownia modeli i textrury o wysokiej rozdzielczości. hehe Mimika twarzy też niczego sobie, wszystkie emocje które targają trzymanego za kark Azjatę widać na jego twarzy. :D Przed momentem: Mama: Co czytasz? - zapytała przechodząc obok monitora Synek: "Crysis na wyspie" - przeglądając topic Mama: Ucz się, ucz, czytanie książek to podstawa. :blink: Edytowane 5 Listopada 2007 przez Limak122 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 dziala SLI na viscie pod Dx10? i czy mozna juz grac, i czy gra sie nie zawiesza na visciex64 , bo wczesniej na 169.01 gra odrazu nawet czasami w menu sie zawieszala. prosze o odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Zgadzam się z tobą na całej lini, ale wyobraź sobie jak wyglądałby gameplay w Crysisie z A.I. wrogów rodem z SC:CT. Zapewne gra byłaby o wiele bardziej dopracowana technicznie, jednak ciągłe potyczki z Azjatami o tak rozbudowanej sztucznej inteligencji byłby strasznie trudne. Tego typu gry mają bawić konsumenta, a nie doprowadzać do frustracji poprzez ciągłe extremelane potyczki z wrogami. Może tego typu rozgrywka bawić przez pierwsze 15 min, ale potem staje się to denerwujące, następnie frustrujące i odpychające. A tego jak myślę twórcy wszelakiej maści gier nie chcą. Czasami rzeczy które składają się na grę trzeba wyważyć - szybka, zwarta akcja pełna efektów specjalnych kosztem prostej aczkolwiek wystarczającej sztucznej inteligencji.od tego typu dylematow mamy rzekomo wybor trudnosci gry, az cale 4 dlatego oczekuje od poziomu Delta czegos wiecej niz wiekszy aim przeciwnikow ( takie rzeczy to ja mialem w Q3 i Xearo na Nightmare :P ). wtedy ktos kto chce lightowo pograc gra na normal a ktos, kto chce pograc troche dluzej i lubi wyzwania, na poziomie Delta :) poza tym co to za radosc strzelac do pieknie renderowanych manekinow ? dla mnie zadna :( Edytowane 5 Listopada 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Chwile pogralem na Delcie przed usunieciem demka. Bylo fajnie jesli chodzi o mniejsza wytrzymalosc na pociski [; A pozatym raczej bez zmian. I taka drobna uwaga - chcielibyscie na samiutkim poczatku gry ( bo przeciez takie jest demko ) spotkac hiper inteligentne scrypty przy ktorych musielibyscie liczyc sie z kazdym nabojem? [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 I taka drobna uwaga - chcielibyscie na samiutkim poczatku gry ( bo przeciez takie jest demko ) spotkac hiper inteligentne scrypty przy ktorych musielibyscie liczyc sie z kazdym nabojem? [;Może nie hiperinteligentne, ale i nie głupie. Wystarczy takiej jak z Operation Flashpoint gdzie przynajmniej przeciwnicy reagowali na strzały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) chcielibyscie na samiutkim poczatku gry ( bo przeciez takie jest demko ) spotkac hiper inteligentne scrypty przy ktorych musielibyscie liczyc sie z kazdym nabojem? [;szczerze ? TAK jesli przez reszta gry mam walczyc z mackopodobnymi kosmitami ktorzy w swojej wysoko postawionej kosmicznej inteligencji probuja mnie zabic mechanicznymi mackami ( jak maszyny w Matrixie, moim zdaniem najwiekszy idiotyzm w koncepcji tego filmu ) zamiast strzelac , to wole sprytnie myslacych ludzi i oszczedzanie naboi. wkoncu obiecywali realizm , nie ? :) btw czy tylko ja zauwazylem ze dotychczas znamy tylko 2 rodzaje przeciwnikow ??? to chyba rekordowa liczba jesli chodzi o gry :D Edytowane 5 Listopada 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubMaFioZo. Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 no tak AI nie jest idealne ale jak dla mnie wystarczające :) podoba mi się ich reakcja gdy nagle przed soba zobaczą mnie 5 metrów nad ziemią i przeskakuje im nad głowami a oni - Wohaa cos takiego robią :D boją sie xD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Może nie hiperinteligentne, ale i nie głupie. Wystarczy takiej jak z Operation Flashpoint gdzie przynajmniej przeciwnicy reagowali na strzały. Przeciez reaguja :arrow: Yankeee!!!11 :plom: szczerze ? TAK jesli przez reszta gry mam walczyc z mackopodobnymi kosmitami ktorzy w swojej wysoko postawionej kosmicznej inteligencji probuja mnie zabic mechanicznymi mackami ( jak maszyny w Matrixie, moim zdaniem najwiekszy idiotyzm w koncepcji tego filmu ) zamiast strzelac , to wole sprytnie myslacych ludzi i oszczedzanie naboi. wkoncu obiecywali realizm , nie ? :) btw czy tylko ja zauwazylem ze dotychczas znamy tylko 2 rodzaje przeciwnikow ??? to chyba rekordowa liczba jesli chodzi o gry :D No to mijasz sie z targetem do ktorego kieruje sie ostatnio gry ;] Gry maja byc rozrywka. Fakt, na razie ta ynteligencyja razi i troche psuje troche klimat ( nie mowiac o wymaganiach [; ) ale z ostatecznym werdyktem wstrzymajmy sie - w koncu czeka nas jeszcze 10h single player w pelnej wersji :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) No to mijasz sie z targetem do ktorego kieruje sie ostatnio gry ;] Gry maja byc rozrywka.zgadzam sie w 200% z toba ale jesli porownojac do innych gier ( no bo przeciez nie stac kazdego zeby kupic kilka tytulow w miesiacu ) to musisz wybrac ta co daje najwiecej rozrywki . Potrzebny jest taki element ktory bedzie filarem tej rozrywki A w crysis porównując : zagadek zwiazanych z fizyka ( jak w HL2 ) - BRAK sprytu przeciwnikow ( jak w FEAR ) - BRAK elementow straszacych ( jak w FEAR ) - BRAK trzymajacej w napieciu fabuly ( jak w HL2 ) - jak narazie BRAK roznorodne/świerze otoczenia i roznorodni/nowi przeciwnicy- narazie BRAK niesamowite tempo akcji ( jak w etapach HL2 - auto i akcja z kominem i helikopterem, albo akcje obrony przed stalkerami w ep2 )- BRAK narazie mamy super grafike i dzwiek :) wiec co bedzie filarem rozrywki w pelnej wersji Crysis ? fajnie sie strzela, fajnie wybucha wszystko, fajnie działa kombinezon, wszystko fajnie tylko jakos tak ubogo za razem ... jak za cene mocnego komputera i 140zl na gre. Edytowane 5 Listopada 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Patrzac na Twoje argumenty ciagle widze porownywanie pelnych wersji do dema sp/mp. Podchodzac krytycznie do Feara i HL2 mozna by powiedziec - jakie straszne elementy? Ciemno cos skrobie za twoim uchem odwracasz sie a tam Alma. I tak co jakis czas [; Zagadki fizyka - no tak, chowaja sie przygodowki - mamy grav gun, musimy cos gdzies rzucic [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 zgadzam sie w 200% z toba ale jesli porownojac do innych gier ( no bo przeciez nie stac kazdego zeby kupic kilka tytulow w miesiacu ) to musisz wybrac ta co daje najwiecej rozrywki . Potrzebny jest taki element ktory bedzie filarem tej rozrywki A w crysis porównując : zagadek zwiazanych z fizyka ( jak w HL2 ) - BRAK sprytu przeciwnikow ( jak w FEAR ) - BRAK elementow straszacych ( jak w FEAR ) - BRAK trzymajacej w napieciu fabuly ( jak w HL2 ) - jak narazie BRAK roznorodne/świerze otoczenia i roznorodni/nowi przeciwnicy- narazie BRAK niesamowite tempo akcji ( jak w etapach HL2 - auto i akcja z kominem i helikopterem, albo akcje obrony przed stalkerami w ep2 )- BRAK narazie mamy super grafike i dzwiek :) wiec co bedzie filarem rozrywki w pelnej wersji Crysis ? fajnie sie strzela, fajnie wybucha wszystko, fajnie działa kombinezon, wszystko fajnie tylko jakos tak ubogo za razem ... jak za cene mocnego komputera i 140zl na gre. Gdzie kupiłeś pełną wersję Crysisa ? :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Patrzac na Twoje argumenty ciagle widze porownywanie pelnych wersji do dema sp/mp. Podchodzac krytycznie do Feara i HL2 mozna by powiedziec - jakie straszne elementy? Ciemno cos skrobie za twoim uchem odwracasz sie a tam Alma. I tak co jakis czas [; Zagadki fizyka - no tak, chowaja sie przygodowki - mamy grav gun, musimy cos gdzies rzucic [;masz racje, porownuje do wersji DEMONSTRACYJNEJ . pamietam jak mialem taka tez w przypadku FEAR i przechodzilem ja w nieskonczonosc zeby obserwowac jak rozne reakcje moga byc tych klonow - przednia zabawa ale to bylo 2 lata temu. jesli chodzi o HL2 to demka nie bylo ale byly prezentacje z Gmanem i masa spekulacji co do fabuly podsycane przez samych tworcow :) no i powiedzenie ze musimy cos gdzies rzucic wtedy bylo innowacyjne, a to tez bylo - 3 lata temu ?? a teraz co, mamy 2007 rok i Crysis pokazuje ze dla niego te aspekty nie sa standardem, ba, sam nie wyznacza nowych standardow poza graficznymi. Myslalem kiedys przy okazji Soldier of Fortune ze jak da sie przeciwnikom odstrzelic noge czy reke przy takim sprzecie jak Pentium II i 3dfx Voodoo 2 to co dopiero bedzie w przyszlosci ... no i jestem w przyszlosci i takie rozczarowanie ... ;) Chociaz zeby Crysis zablysnal tak jak kiedys Red Faction i tu poza chatami ( golym okiem widac ze zlozonych z elementow jak klocki lego ) rozwalalo sie betonowe budynki, skaly i inne to tu rowniez nie ma szoku :) Kiedy instalowalem Prey myslalem ze walka z kosmitami bedzie odtworcza i nudna jednak i ta gra potrafila niezle wciagnac i zaskoczyc bo miala to cos. gdzie to cos w Crysis ? moze sie powtarzam ale takie odczucia mi towarzysza i nic na to nie poradze ;) czepiam sie :P mam nadzieje ze jak wyjdzie pelna wersja bede sie mylil . Edytowane 5 Listopada 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 zgadzam sie w 200% z toba ale jesli porownojac do innych gier ( no bo przeciez nie stac kazdego zeby kupic kilka tytulow w miesiacu ) to musisz wybrac ta co daje najwiecej rozrywki . Potrzebny jest taki element ktory bedzie filarem tej rozrywki A w crysis porównując : zagadek zwiazanych z fizyka ( jak w HL2 ) - BRAK sprytu przeciwnikow ( jak w FEAR ) - BRAK elementow straszacych ( jak w FEAR ) - BRAK trzymajacej w napieciu fabuly ( jak w HL2 ) - jak narazie BRAK roznorodne/świerze otoczenia i roznorodni/nowi przeciwnicy- narazie BRAK niesamowite tempo akcji ( jak w etapach HL2 - auto i akcja z kominem i helikopterem, albo akcje obrony przed stalkerami w ep2 )- BRAK narazie mamy super grafike i dzwiek :) wiec co bedzie filarem rozrywki w pelnej wersji Crysis ? fajnie sie strzela, fajnie wybucha wszystko, fajnie działa kombinezon, wszystko fajnie tylko jakos tak ubogo za razem ... jak za cene mocnego komputera i 140zl na gre. buahahaha brak mi słów na te brednie :lol: ps. gdzie tak szybko dostałeś grę, że już w fulla?? grałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 buahahaha brak mi słów na te brednie :lol: ps. gdzie tak szybko dostałeś grę, że już w fulla?? grałeś. nie wiesz ze chinczycy maja wszystko wczesniej ? :P zobaczymy ile z tych bredni okaze sie bredniami ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 ciekawe masz podejście :] skreślasz grę przed jej wyjściem i piszesz tak jakbyś ją przeszedł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 nie wiesz ze chinczycy maja wszystko wczesniej ? :P zobaczymy ile z tych bredni okaze sie bredniami ;) No, ale to zdeka są brednie bo: A w crysis porównując : zagadek zwiazanych z fizyka ( jak w HL2 ) - BRAK Po co ?? Przecież to nie gra logiczna i HL2 bez tych elementów dalej byłby tą samą dobrą grą. sprytu przeciwnikow ( jak w FEAR ) - BRAK W sumie masz rację mogliby być bardziej rozgarnięci. elementow straszacych ( jak w FEAR ) - BRAK W FEAR owych elementów nie stwierdzono parę razy mały dreszczyk, ale nic specjalnego poza tym Crysis nigdy nie miał być horrorem, ani niczym takim. trzymajacej w napieciu fabuly ( jak w HL2 ) - jak narazie BRAK Jak na razie po demku nie da rady stwierdzić czy fabuła będzie wciągająca czy nie. roznorodne/świerze otoczenia i roznorodni/nowi przeciwnicy- narazie BRAK Wolę jedną grupę dobrze wykonanych przeciwników, których obecność jest czymś uzasadniona, niż całą masą przeciwników, którzy są nie wiadomo po co i na co. niesamowite tempo akcji ( jak w etapach HL2 - auto i akcja z kominem i helikopterem, albo akcje obrony przed stalkerami w ep2 )- BRAK Tego po demku też nie da rady stwierdzić nie wiadomo co będzie w full'u. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) ciekawe masz podejście :] skreślasz grę przed jej wyjściem i piszesz tak jakbyś ją przeszedł.podejscie moze mam dziwne ale nie skreslam Crysis (wrecz przeciwnie, ocenilem ja przeciez wstepnie na 7.5/10 ), zreszta co mi pozostaje poza wrazeniami z dema, domyslami i krytykowaniem tego co wyszlo niedopracowane? przeciez nie kupie pelnej wersji w ciemno, zobacze moze jakies filmiki z gameplay pelnej wersji i opinie znajomych ktorzy kupuja ta gre w pre-orderze. A przeciez ty Nierealny nie przyznasz sie na forum nawet ze wywalililes 140zeta w bloto, prawda ? :P Edytowane 5 Listopada 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Jak bedziemy wiedziec, ze kupił, a gra okaze sie crapem, to nie bedzie musial sie nikt przyznawac, ze wywalil kase w błoto. ;) edit: Tymbardziej gra nie okaze sie crapem bo ma moc technologiczna i tyle. "Rewolucyjna" grafa wystarczy aby uchronic gre przed krytyką. Z resza widac jak sie w demo zagrywacie i kombinujecie. Wystarczy popatrzec na ten temat i nfs pro strit. Wszystko wiadomo co jest/bedzie crapem, a co nie. Edytowane 5 Listopada 2007 przez Plusk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 podejscie moze mam dziwne ale nie skreslam Crysis (wrecz przeciwnie, ocenilem ja przeciez wstepnie na 7.5/10 ), zreszta co mi pozostaje poza wrazeniami z dema, domyslami i krytykowaniem tego co wyszlo niedopracowane? przeciez nie kupie pelnej wersji w ciemno, zobacze moze jakies filmiki z gameplay pelnej wersji i opinie znajomych ktorzy kupuja ta gre w pre-orderze. A przeciez ty Nierealny nie przyznasz sie na forum nawet ze wywalililes 140zeta w bloto, prawda ? :P oj mylisz się :] zjechałbym ją pierwszy :-P a kupić nie kupie wole inne gry np. cod4 i ut3 :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) AI jest slabe dlatego ze: -przeciwnicy reaguja na odglosy padanych strzalow/odglosy padajacych kul w przypadku strzelania z tlumikiem i podchodza do zapalonych beczek bo wydaje im sie ze sa to zrodla odglosow, podczas wymiany ognia sa na tym punkcie tak przewrazliwieni ze odwracaja sie tylem do atakujacego nawet jesli go widza !!! 1.- nie potrafia omijac przeszkod co czesto konczy sie zablokowaniem ( glownie kierowcy pojazdow ) 2.- nie reaguja na kompanow ktorzy padaja martwi kilka metrow od nich 3.- nie probuja zachodzic do zrodla ataku od innej strony niz frontalna 4.- rzucaja granaty w kierunku zrodla nieznanego halasu nie wazne czy sa tam jacys inni zolnierze czy nie - czesto zabijajac swoich 5.- nie potrafia wrzucac granatow do pomieszczen 6.- nie potrafia wychylac sie zza przeszkody i oddac strzalu, musza wejsc zza przeszkody zeby strzelac i jeszcze wiele wiele innych ... tak jak obiecałem, po własnym sprawdzeniu: Wypunktowałem, aby było prejrzyściej. 1. Nie spotkałem się z tym, aczkolwiek możliwe. 2. To zależy. Nie reagują, jak padają od strzałek. Jak są martwi, to gdy przechodząc spotyka kompana leżącego, to zaczyna poszukiwania. Minus tego taki, że po jakimś czasie sobie odpuszcza. 3. Nieprawda 4. Być może 5. jak wyżej 6. Z boku nie potrafią się wychylać, potrafią za to wychylać się góra-dół zza płotu czy beczki. zgadzam sie w 200% z toba ale jesli porownojac do innych gier ( no bo przeciez nie stac kazdego zeby kupic kilka tytulow w miesiacu ) to musisz wybrac ta co daje najwiecej rozrywki . Potrzebny jest taki element ktory bedzie filarem tej rozrywki A w crysis porównując : zagadek zwiazanych z fizyka ( jak w HL2 ) - BRAK sprytu przeciwnikow ( jak w FEAR ) - BRAK elementow straszacych ( jak w FEAR ) - BRAK trzymajacej w napieciu fabuly ( jak w HL2 ) - jak narazie BRAK roznorodne/świerze otoczenia i roznorodni/nowi przeciwnicy- narazie BRAK niesamowite tempo akcji ( jak w etapach HL2 - auto i akcja z kominem i helikopterem, albo akcje obrony przed stalkerami w ep2 )- BRAK narazie mamy super grafike i dzwiek :) wiec co bedzie filarem rozrywki w pelnej wersji Crysis ? fajnie sie strzela, fajnie wybucha wszystko, fajnie działa kombinezon, wszystko fajnie tylko jakos tak ubogo za razem ... jak za cene mocnego komputera i 140zl na gre. Po pierwsze, 115zł razem z wysyłką. W cenie wliczone darmowe mody, dodatkowe mapki, misje, tylko kwestia czasu. Po drugie, jak się grało w HL2, Fear i Stalkera, to co poradzisz? Teraz sedno sprawy- to nie jest gra dla ciebie, nie podeszła, nie podoba się, nie czujesz klimatu, tak więc daj spokój. Równie dobrze mogę napisać, że priorytetem jest otwarta przestrzeń plus miodność stzrelania i wtedy ani HL2, ani Fear, ani nawet Stalker nie spelni warunku. Stalker ma otwartą przestrzeń, świetny klimat, brakuje miodności walki. HL2 liniowa Fear ograniczona przestrzennie. Każda z tych gier jest bardzo dobra i każda oferuje coś innego. Crysis też jest (parrząc na demko) bardzo dobra, jest inna, niż wyżej wymienione, dla każdego coś dobrego. Rozumiesz już, dlaczego twoje posty są czasem upierdliwe w tym temacie? Gra nie jest w twoim guście- odpuść sobie. Edytowane 5 Listopada 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Co do poziomu trudności delta - spodobał mi się i na "normalu" już grał nie będę :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Luknijcie na level stworzony przez tego kolesia. Coś niesamowitego. :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...