bodpog Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Ktoś chciał deszcz w CRYSIS Exodius' WIP Jungle map :D Szkoda tylko, że nie ma filmiku z tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Ktoś chciał deszcz w CRYSIS Exodius' WIP Jungle map :D Szkoda tylko, że nie ma filmiku z tego. nie wiedzialem ze edytor umozliwia zmiane pogody ;) fajnie to wyglada, tylko czy mi sie wydaje czy na drugim screenie zolnierz zmókł i otoczenie jest jakies takie mokre ? a moze jakas burza jeszcze , to by bylo super :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Ktoś chciał deszcz w CRYSIS Exodius' WIP Jungle map :D Szkoda tylko, że nie ma filmiku z tego. Ja ale właśnie jestem ciekawy czy pod DX10 te opadające krople wprawiają w ruch liście paproci np ... nic muszę poczekać do 15.:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Oj to byłoby coś naprawdę dobrego. Jeszcze jak by te liście się realnie zginały pod naciskiem spadających kropli czy tez spływały po liściach. Ale to już zbyt drobniste szczegóły i chyba bym się nie spodziewał tego w fullu . Po za tym czemu by w demie mieli tego nie pokazać. Oczywiście rozumiem, że podczas deszczu obraz nam się od czasu do czasu rozmywa jakbyśmy wodą dostali po oczach. Coś jak w Bioshock chociażby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Oczywiście rozumiem, że podczas deszczu obraz nam się od czasu do czasu rozmywa jakbyśmy wodą dostali po oczach. Coś jak w Bioshock chociażby.Przypuszczam, że na szybce kasku będą pojawiały się krople wody - podobnie jak jest z krwią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 krople wody uginajace liscie ? hmm, setki kropel wody i obliczane ich przyspieszenie + detekcja kolizji z liscmi = zabojstwo procesora :D jedyna mozliwosc to osobno animowane liscie udajace poddawanie sie kroplom + nie istniejacy sztuczny deszcz jako animowane bitmapy :) ciekawe czy bedzie wiatr chociaz ? widzialem namiastke wiatru w HL2 podczas wychodzenia z pociagu na poczatku gry jak przesuwaly sie przedmioty na peronie, a w Crysis moze tez beda jakies wichury, sztormy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) No co, przecież wiatr jest i buja każdym liściem oddzielnie. Nie wspomnając już o tornado, które potrafi wyrzucić w górę nawet czołgi :lol: Edytowane 5 Listopada 2007 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grippem Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 krople wody uginajace liscie ? hmm, setki kropel wody i obliczane ich przyspieszenie + detekcja kolizji z liscmi = zabojstwo procesora :D jedyna mozliwosc to osobno animowane liscie udajace poddawanie sie kroplom + nie istniejacy sztuczny deszcz jako animowane bitmapy :) ciekawe czy bedzie wiatr chociaz ? widzialem namiastke wiatru w HL2 podczas wychodzenia z pociagu na poczatku gry jak przesuwaly sie przedmioty na peronie, a w Crysis moze tez beda jakies wichury, sztormy ... są tornada i podmuchy od bomby atomowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 są tornada i podmuchy od bomby atomowej Tornada może i fajne, ale mnie denerwuje fizyka - dlaczego jak strzelam w zwłoki zabitych żołnierzy, to nie poruszają się :? - w czasach Soldier Of Fortune to było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 Przypuszczam, że na szybce kasku będą pojawiały się krople wody - podobnie jak jest z krwią.W demie, jak wychodzisz z wody, to widzisz spływającą wodę z kasku. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 (edytowane) Tornada może i fajne, ale mnie denerwuje fizyka - dlaczego jak strzelam w zwłoki zabitych żołnierzy, to nie poruszają się :? - w czasach Soldier Of Fortune to było moze dlatego ze niemcy maja zakaz pokazywania krwi w krach i takie "tanczenie" zwłok to podchodzi według ich przepisów pod hardkorową przemoc, zas wersji dema to chyba jest... jedną naliczyłem poki co, i to miedzynarodową. pamietasz moze te bzdurne ploty o ucieczce cryteka z niemiec jesli przepisy beda ograniczaly ich w tworzeniu ( odpowiednio krwawych ) gier... no i byc moze w wersji pelnej juz bedzie ok, czyli na niemiecich półkach pociachana gra z zauważalnie bladymi, broczącymi zielona krwią, lekko zataczającymi się koreańczykami mamroczącymi "czuję świeże mięso" albo "zywy mózg" pod nosem, zeby nie bylo podejrzenia ze gracz czyni jakąkolwiek przemoc, nie mozna w koncu kogos.. eee.. czegoś zabic dwa razy.. :P) ( oczywscie na DELTA mamrotali by po koreańsku, pewien realizm musi być ), zas wersje pozostałe będą normalne, czyli urywające się flaki ( podlegającej oczywiście bezbłednie fizyce ) nawet przy najmniejszym chocby postrzale w stopę ( coś jak mutator "gibalicious 2" do UT2004, hehe ), trupy latające jak szmaciane lalki z Far Cry, urywane kończyny i głowy przy postrzale np. ze shotguna w staw łokciowy lub szyję, złamania otwarte, czyli prawdziwa uczta dla każdego małego nienasyconego przemoca zboka ;p... he he he... przy odrobinie szczęścia mozesz liczyc na "uncut ragdoll patch" albo jakiś mod wlasnie tego rodzaju, jak to bylo z Far Cry... bo faktycznie, nieruchome zwłoki wyglądają... drętwo. :D:D:D Edytowane 6 Listopada 2007 przez slimeck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flasht Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 Moim zadniem gra wcale nie wyglada ladnie a tym bardziej realistycznie... na dodatek na wypasionych konfigach chodzi wolno na max detalach... wiec... szkoda zachodu... a mialo byc tak pieknie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 Moim zadniem gra wcale nie wyglada ladnie a tym bardziej realistycznie... na dodatek na wypasionych konfigach chodzi wolno na max detalach... wiec... szkoda zachodu... a mialo byc tak pieknie...popieram Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 popieram gra zabija nawet SLI 8800gtx w dx9 na very high , fps w grze na poziomie 25fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 Luknijcie na level stworzony przez tego kolesia. Coś niesamowitego. :blink: Świetne, najbardziej podobają mi się te miejsca z otwartą przestrzenią czyli pierwszy screen i trzeci. Jeżeli jest tak przyjazny w użytkowaniu to może posypie się więcej licencji choć z drugiej strony już sporo poszło w konkurenta czyli ue3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flasht Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 gra zabija nawet SLI 8800gtx w dx9 na very high , fps w grze na poziomie 25fps. Co gorsza na DX10 jest jeszcze gorzej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 Jak łapie kurę i podrzucam ja do góry, to w momencie gdy trzymam ptaszysko w lapach jeszcze zyje, ale po wyrzyucie w gore od razu jest sztywna i wrecz gumowa - co jest? To nielogiczne ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flasht Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 Jak łapie kurę i podrzucam ja do góry, to w momencie gdy trzymam ptaszysko w lapach jeszcze zyje, ale po wyrzyucie w gore od razu jest sztywna i wrecz gumowa - co jest? To nielogiczne ... Duzo rzeczy jest nielogicznych... to samo jest ze wszystkimi zwierzetami... moze zawal? Tylko cos szybko sztywnieja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 kilka screenow :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 (edytowane) Moim zadniem gra wcale nie wyglada ladnie a tym bardziej realistycznie... na dodatek na wypasionych konfigach chodzi wolno na max detalach... wiec... szkoda zachodu... a mialo byc tak pieknie... A to pokaż mi bardziej realistyczną (pisze tu o ustawieniach very high aby nie było wątpliwości na medium ta gra wygląda bardzo średnio). Proponuje obejrzeć sobie końcówkę dema szczególnie kanion. Sorry Panowie ale czy przypadkiem nie przesadzacie nieco z wymaganiami w stosunku do tej gry? Filmu oczekiwaliście, który w dodatku działającego na słabszych grafikach? Podejrzewam, iż nawet w przypadku very high poszli na niemały kompromis - da się ładniej ale z drugiej strony ma działać w miarę grywalnie na najmocniejszych dostępnych kartach. Ot na dziś dzień nie ma popularnego sprzętu, który by stworzył obraz jakości filmowej w czasie rzeczywistym i żaden producent gier nie jest w stanie tego przeskoczyć. Natomiast ewidentnie jeśli chodzi o grafikę to widać iż crysis jest krokiem w dobrym kierunku. Edytowane 6 Listopada 2007 przez Zigi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 Duzo rzeczy jest nielogicznych... to samo jest ze wszystkimi zwierzetami... moze zawal? Tylko cos szybko sztywnieja... no to nie "rzucaj" przedmiotu ( LPM ), tylko "odłoż" go ( PPM ), efekt : kura przeżyje. ( MISSION ACCOMPLISHED ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturJak Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 Tornada może i fajne, ale mnie denerwuje fizyka - dlaczego jak strzelam w zwłoki zabitych żołnierzy, to nie poruszają się :? - w czasach Soldier Of Fortune to byłoBo jak byś strzelał prawdziwymi kulami w prawdziwe zwłoki, to tez by się nie ruszały. Tylko w Hollywood kola z pistoletu potrafi wyrzucić człowieka w powietrze. W życiu tak nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 To chyba zalezy od kalibru broni ;) Ale owszem, w filmach zazwyczaj jest to wyolbrzymione/przesadzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro18 Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 gra zabija nawet SLI 8800gtx w dx9 na very high , fps w grze na poziomie 25fps. yyyy... bo ja wiem... u mnie na jednym GTX z wolnym bądź co bądź procesorem chodzi 25-31 na dx9 very high bez AA... To jakbym dołożył jeszcze jednego GTXa to nie odczułbym zmiany? :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 W jakiej rozdzielczości? Bo wg. mnie 8800gtx do 1680x1050 v. high (framedropy do 17fps) nawet z 3,5GHz 6600 (powyżej niestety nie jest stabilny cpu w tej jednej grze) się nie nadaje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro18 Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 W jakiej rozdzielczości? Bo wg. mnie 8800gtx do 1680x1050 v. high (framedropy do 17fps) nawet z 3,5GHz 6600 (powyżej niestety nie jest stabilny cpu w tej jednej grze) się nie nadaje...Jak widać po moim sigu - 1280x1024. Zapomniałem że jestem ostatnim mohikaninem jeśli chodzi o 17'' monitory ;-) No to rzeczywiście przy wyższych rozdziałkach SLI może się trochę posrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmmaaarr Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 (edytowane) Zrobilem dzis male porownanie CPU Benchmarka z Crysisa. Wszystko prawie na VeryHigh , tylko cienie na Medium CPU X2 3800+ OC 306x9 = 2753MHz Ram 250MHz Acerage Framerate 21.01 CPU Intel E2140 OC 2919MHz RAM DDR2 547MHz ( 1095MHz ) Average Framerate 21.75 Liczylem ze roznica bedzie z 15-20 % na kozysc niskobudrzetowego Intela dla przykladu w SuperPi / Sandrze proc ten jest szybszy od mojego X2 20 - 30% Widac Crysis zbytnio proca nie wykozystuje :/ No nie wiem, raczej jednak jest roznica, ktos zapodal takie wyniki: GPU w 1600x1200 i high bez AA min26,93 sr34,83 max41 (P5W DH Dlx, E6600@3,0, Corsair Xms2 2x1Gb 675Mhz, XFX 8800GTX) a moje stery 163.71 (Win XP): GPU: 1600x1200 high bez AA Play Time: 75.86s, Average FPS: 26.36 Min FPS: 11.51 at frame 138, Max FPS: 36.18 1600x1200 very high (dx10) bez AA Play Time: 113.61s, Average FPS: 17.60 Min FPS: 7.73 at frame 140, Max FPS: 24.14 1280x1024 very high bez AA Play Time: 88.91s, Average FPS: 22.49 Min FPS: 11.60 at frame 149, Max FPS: 35.09 1280x1024 high bez AA Play Time: 66.09s, Average FPS: 30.26 Min FPS: 16.21 at frame 1955, Max FPS: 50.45 1280x1024 high z AA x2 Play Time: 69.65s, Average FPS: 28.72 Min FPS: 14.83 at frame 152, Max FPS: 44.92 at 1280x1024 high z AA x4 (przezroczystosc off) Play Time: 72.39s, Average FPS: 27.63 Min FPS: 10.44 at frame 145, Max FPS: 39.82 a 1280x1024 high z AA x4 + przezroczystosc (Probkowanie wysokiej jakosci) Play Time: 85.79s, Average FPS: 23.31 Min FPS: 13.18 at frame 1949, Max FPS: 32.06 at 1280x1024 high z AA x4 + przezroczystosc (Probkowanie wielokrotne) Play Time: 72.40s, Average FPS: 27.63 Min FPS: 9.71 at frame 145, Max FPS: 39.70 at 1280x1024 high z AA x2 + przezroczystosc (Probkowanie wielokrotne) Play Time: 69.79s, Average FPS: 28.66 Min FPS: 14.96 at frame 152, Max FPS: 44.89 1280x1024 high z AA x2 + przezroczystosc (Probkowanie wysokiej jakosci) Play Time: 72.22s, Average FPS: 27.69 Min FPS: 14.37 at frame 1947, Max FPS: 42.30 CPU: 1280x1024 high z AA x2 + przezroczystosc (Probkowanie wysokiej jakosci) Play Time: 55.94s, Average FPS: 26.81 Min FPS: 9.60 at frame 196, Max FPS: 36.89 Moglby ktos jeszcze zapodac test GPU kto ma C2D taktowany ze 3 ghz i GTX-a. Moze Konio68? tyle ze pod XP-ami. Edytowane 6 Listopada 2007 przez mmmaaarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 Jeśli mowa o CPU, CPU_bench jest relatywnie mało wymagający od CPU na tle prawdziwej gry, dokładniej walki z wieloma przeciwnikami. Sprawdzałem na Sempronie 64 i w benchu najmniej fps było 17 (przy niskich ustawieniach), a w prawdziwej grze spadało nawet do 10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 (edytowane) Moim zadniem gra wcale nie wyglada ladnie a tym bardziej realistycznie... na dodatek na wypasionych konfigach chodzi wolno na max detalach... wiec... szkoda zachodu... a mialo byc tak pieknie...mialo byc mysle, ze jeszcze za wczesniej na taka grafike, obecna raczej nie jest spowodowana brakiem umiejetnosci programistow w kwestii optymalizacji kodu, tylko sprzetu ktory nie potrafilby tego wyrenderowac, jeszcze z 3 latka, moze crysis2 :> ... bo jak widac mozna: wyglada przekosmicznie :blink: Edytowane 6 Listopada 2007 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sesq Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2007 WIELLKI PROBLEM Podczas ładowania gry gdy dochodzi do 100% i w momencie kiedy powinien pokazac sie orbaz gry komputer sie resetuje. Tak samo mam z wszystkimi grami jakimi ostatnio probowalem uruchomic: NFS:Pro Street demo, Wiedźmin zainstalowalem najowsze sterowniki nvidii i nic nie dało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...