martins2000 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 niech ktos mnie nauczy jak zmieniac w tych opcjach graficznych te pliki ,sam bym sobie sie bobawil i pozmienial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 OpenSource mam do Ciebie pytanie. Czy ta modyfikacja efektów, którą podałeś jest pod DX9 i czy bardzo obciąża kompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Właśnie mi dwie osoby potwierdziły, że u nich gra (full) wykorzystuje oba rdzenie po 50-60% :? Dx9 na XP. Przykładowy COD 4 u nich wykorzystuje ok. 90-95%. Wydajność ponoć nie wiele się zmieniła. Jeden z nich też się przesiadł jak ja na dwa rdzenie i względem A64 4000+ nie widzie zbyt dużej różnicy w wydajności. Dalej na poczatku jak lecą samolotem ma 12 FPS. Wszystko to szybkie relacje przez GG. Nie widziałem na własne oczy. Jutro potestuję osobiście fulla. Za to u mnie w demie mam podobnie z wykorzystaniem dwóch rdzeni. Tez nie wykorzystuje obu w 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 u mnie na viscie x64, gra odpala sie tylko z katalogu bin32 , ale zawiesza sie , podobnie jak w demie, mam sterowniki 169.04 beta. Czy ktos u siebie rowniez ma taki problem? pod Windows XP wszystko smiga jak nalezy. Screeny dam troszke pozniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Na Viscie 32 moj quad pracuje tylko jednym rdzeniem (dx10) wydajnosc hmm no nie wiem czy sie poprawiła. Raczej nie bardzo, chociaz gra na 1280x768 (panorama) wszytko na very high tylko cienie na medium i jest płynnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Ja także potwierdzam, full chodzi szybciej niż demko, ale tylko na sterach 169.02. Nie instalujcie tych najnowszych bo wyskakują błędy w grafie, a wydajność spada. Co do strzałów w dyńkę to trzeba dobrze trafić i można jedną pestką powalić każdego... też tak było w Stalkerze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) A testował już ktoś sterowniki pod vistę z numerkiem 163.75? Ewentualnie jakie inne stery pod crysis'a... jeszcze nie mam ale bym się już przygotował. ... w zasadzie już ciągnę te, które poleca LCC. Edytowane 12 Listopada 2007 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster666 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Ja także potwierdzam, full chodzi szybciej niż demko, ale tylko na sterach 169.02. ja jadę na sterach 163.71 i jest różnica w wydajności na rzecz fulla i wszystko działa bezproblemowo :D, oczywiście XP Edytowane 12 Listopada 2007 przez napster666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 W tej chwili najlepsze to 169.01 i 02 , na dniach pojawią się 169.05. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catalunya Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 ja jadę na sterach 163.71 i jest różnica w wydajności na rzecz fulla i wszystko działa bezproblemowo :D, oczywiście XPtzn. jakie detale, rozdzielczość, jaki fps? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Oprócz zwiększenia wydajności na sterach 169.02 zauważyłem także że full wersja pobiera więcej ramu od dema, mi pożarło niecałe 1.5GB/2GB Vista się trochę zakrztusiła gdy wyłączyłem grę :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 W tej chwili najlepsze to 169.01 i 02Płynność kosztem jakości? Czytałem, że są pewne różnice w odświeżaniu odblasków na wodzie i zapewne inne też się znajdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 wrzucilem 169.02 i chyba faktycznie jest poprawa.Jest w miare płunnie wszystko na very high tylko cienie i fizyka na high Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Ta gra na sprzęcie z podpisu jest niegrywalna, co z tego że 60-70% gry śmiga płynnie na medium, skoro wejście do pierwszej lepszej wioski i zrobienie show kończy się mega framedropami (15fps). Chyba trzeba dwóch rdzeni ;) Edytowane 12 Listopada 2007 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napster666 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 tzn. jakie detale, rozdzielczość, jaki fps? wszystko na high dodatkowo włączone promienie słoneczne, rozdziałka to 1680x1050, AA OFF jak i AF, fps nie wiem jaki ale i tak jest płynnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Płynność kosztem jakości? Czytałem, że są pewne różnice w odświeżaniu odblasków na wodzie i zapewne inne też się znajdą. Nie sugeruj się tym artykułem z elitebastards , tam testowali na 169.04 , a te są gorsze od 169.02 :wink: W tamtym artykule nawet dokładnie nie napisali , od której wersji sterownika dokładnie występuje ten błąd odnośnie jakości obrazu. Te błąd ma być naprawiony w 169.05 i m.in poprawiona obsługa sli. Edytowane 12 Listopada 2007 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Chyba trzeba dwóch rdzeni ;) Przeczytaj najpierw mój poprzedni post. Jak widać gra nie wykorzystuje w pełni dwóch rdzeni. Może na Viscie 32 bit jest inaczej. Ja nie wiem. Demko mi teraz ciągnie 60% z obu ,a u znajomych na fullu jest podobnie. Po za tym porównując demko na moim byłym A64 3000 podkręconym do 2.7 ghz ,a do tego e2180 podkręconego do 3ghz, różnice nie są wielkie. Na początku jak jest pokazany lecący samolot ,a wokół chmury. Jak miałem 12 FPS, to tak i mam teraz na dwóch rdzeniach. Potem lądowanie na ziemi. Podążanie za tym kolesiem z latarką i spotkanie po drodze wiszącego gościa na drzewie głową do ziemi. Jak było na jednym rdzeniu 16-18 teraz mam ok. 20 w tym samym miejscu. Różnice minimalne. Jedyne rozwiązanie to chyba 8800GT 512 MB do tego zestawu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hoodedman Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 jestesm w szoku. Mam wszystko na wysokich detalach tylko tekstury na srednich i efekt koncowy na srednich bo imho wtedy gra po prostu glupio wyglada (zaciaga blurem ze sie odechciewa) i podczas gry mam ~20fps w rozdzielczosci 1280x800 (oczywiscie bez aa i fa) I to wszystko na laptopie z c2d 2,2Ghz, 2gb ram, 8600GT mobile (570 na rdzeniu i uwaga - 420 mhz na memkach) myslalem ze gra bedzie kompletnie niegrywalna na takich detalach. Dziwne bo na tych ~20 klatkach (czasami 18 czasami 22-25) daje sie pograc i chociaz jest z czego zejsc to tego nie robie bo jakos daje rade grac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Przeczytaj najpierw mój poprzedni post. Jak widać gra nie wykorzystuje w pełni dwóch rdzeni. Może na Viscie 32 bit jest inaczej. Ja nie wiem. Demko mi teraz ciągnie 60% z obu ,a u znajomych na fullu jest podobnie. Po za tym porównując demko na moim byłym A64 3000 podkręconym do 2.7 ghz ,a do tego e2180 podkręconego do 3ghz, różnice nie są wielkie. Na początku jak jest pokazany lecący samolot ,a wokół chmury. Jak miałem 12 FPS, to tak i mam teraz na dwóch rdzeniach. Potem lądowanie na ziemi. Podążanie za tym kolesiem z latarką i spotkanie po drodze wiszącego gościa na drzewie głową do ziemi. Jak było na jednym rdzeniu 16-18 teraz mam ok. 20 w tym samym miejscu. Różnice minimalne. Jedyne rozwiązanie to chyba 8800GT 512 MB do tego zestawu.Nie sugeruj się początkiem gry. Walki we wioskach z dużą liczba przeciwników na 1 rdzeniu są niezbyt grywalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzperSon Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Jak można grać w Kryzysa bez Aniso? :unsure: To ja już wolę 1280x1024 z AFx8 niż 1600x1200 bez AF :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Omg ile bugów ma ta gra. Ciężko nawet policzyć. Najwięcej jest tych występujących podczas interakcji z przeciwnikiem. Najbardziej zabawne to np. pociski wylatujące pod kątem 90' z lufy przeciwnika, a czasami nawet przeciwnik odwrócony do nas plecami potrafi puścić w gracza serie z karabinu. Pozycjonowanie dźwięków też trochę kuleje i potrafi zmylić, tak na prawdę po okrzykach wroga trudno się zorientować gdzie on jest. W większości przypadków kierunek z którego dobiega głos oraz jego natężenie jest wzięte z kosmosu. Zdarza się także, że zabity koleś wydaje z siebie ostatni okrzyk dopiero po podejściu do niego, nawet gdy zabiliśmy go minutę wcześniej. Kolejne zjawisko to ożywanie przeciwników podczas ostrzału z daleka, lecz co jest najzabawniejsze giną ni z tego ni z owego jak się do nich bliżej podejdzie. Można by jeszcze wiele wymieniać. Ale w tej postaci w jakiej znajduje się gra traci ona bardzo dużo, podczas rozgrywki zapominamy zupełnie o realistycznych zachowaniach przeciwnika (jakich moglibyśmy się normalnie spodziewać) wykorzystując bezmyślnie wady sztucznej inteligencji. Jednym słowem babol nad babolami :mur: Edytowane 12 Listopada 2007 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Czyyyli do czasu wiekszego patcha ( serwis pack? :lol: ) daruje sobie zabawe Crysisem :( Niefajnie. 2 z 3 gier na ktore ostrzylem zeby pada na gebe. Herzlig Willkomen UE3.0... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Nie ma co marnować czasu na gre w tym momencie. AI jest tak beznadziejnie głupie, że po 3 godzinach gry mam dosyć. Boty w Counter-Strike'u sie lepiej zachowują. Edytowane 12 Listopada 2007 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Nie ma co marnować czasu na gre w tym momencie. AI jest tak beznadziejnie głupie, że po 3 godzinach gry mam dosyć. Boty w Counter-Strike'u sie lepiej zachowują. Boty czy hosty? Bo jak pierwsze to az tak tragicznie nie ma. Jesli za to AI jest glebokie jak kaluza.... :mur: Malo grywalny benchmark ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) No proszę. A ja mówiłem i powtarzałem jeszcze w poprzednim temacie, że dostaniemy ładne kolorowe pudełeczko,ale puste w środku ;) Czekam na patcha ,bo nie chcę marnować kasy by gra leża w szefce biurka. Pozostaje jeszcze COD4 i MP :P Przynajmniej z tego zakupu jak na razie jestem zadowolony. Edytowane 12 Listopada 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Na drugim levelu na hardzie po ostrzale watahy Koreańczyków kilku z nich tak się mnie przestraszyło, że tak spierniczali, że nie mogłem ich dogonić... nawet na speedzie... rozwaliłem ich dopiero po przejściu dobrych kilku km i wróceniu się do początku mapy bo w tym kierunku zapitalali... masakra ale cieniasy i bezmózgowcy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grippem Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Czyyyli do czasu wiekszego patcha ( serwis pack? :lol: ) daruje sobie zabawe Crysisem :( Niefajnie. 2 z 3 gier na ktore ostrzylem zeby pada na gebe. Herzlig Willkomen UE3.0... Ależ w GoW, CoD4 AI nie lepsze :lol2: Edytowane 12 Listopada 2007 przez Grippem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Ja się tu nie zgodzę ;). Jak dla mnie maximum game. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Pff proszę Cię. Już w demie zdarzyło mi się, że kilku Koreańczyków do mnie strzela ,a jeden np. stoi na wprost mnie jak słup soli. A zamiast się gdzieś chować to poruszają się z miejsca na miejsce jakby się czegoś naćpali. :) Edytowane 12 Listopada 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Znam przyczyne dlaczego tak chodzi gra i jak zwiekszyc wydajnosc. Po pewnej zmianie po wczytaniu (tzn dorysowaniu obszaru za pierwszym loadingiem) ok 4 sekundowym mam juz sredno 30/40 klatek na tych samych ustawieniach nawet przy obrotach z kolesiami :D Blad jest w pewnym pliczku :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...