LCC Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 I co mamy Cię błagać o wyjaśnienie co i jak zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Pff proszę Cię. Już w demie zdarzyło mi się, że kilku Koreańczyków do mnie strzela ,a jeden np. stoi na wprost mnie jak słup soli. A zamiast się gdzieś chować to poruszają się z miejsca na miejsce jakby się czegoś naćpali. :)Tia, biegają nienaturalnie ... w tę i z powrotem jak opętani, za okopami kucają i wstają z taką częstotliwością, że czujesz się jak na wesołym miasteczku z wiatrówką w rękach i skaczącymi nagrodami do zestrzelenia. Czasami stoją w bezruchu i zbierają kule na klatę ... raz tępi jak buty, a za chwilę sokole oczy, potrafią cię w krzakach wypatrzeć z ok 300m Edytowane 12 Listopada 2007 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 mozesz to rozwinac? o co dokladnie chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_gracz Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Znam przyczyne dlaczego tak chodzi gra i jak zwiekszyc wydajnosc. Po pewnej zmianie po wczytaniu (tzn dorysowaniu obszaru za pierwszym loadingiem) ok 4 sekundowym mam juz sredno 30/40 klatek na tych samych ustawieniach nawet przy obrotach z kolesiami :D Blad jest w pewnym pliczku :P? Edytowane 12 Listopada 2007 przez krystian_gracz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 zrozumcie go, może nie może powiedzieć :> do jutra pewnie bedzie miał zapchaną skrzynke PM ;) przepraszam za offa. jutro stestuje gre na kompie z siga i dam relacje, podobno 79GTX jakoś ogarniają, a na swoim mam duże oc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) ?Blad tkwi w pliku uruchamiajacym :P BTW - to to widzicie, a zeby tak napisac o co chodzi w mom momencie, o ktorym napisalem pod koniec poprzedniej strony to juz gorzej :P Tak więc, o co chodzi w tym porcie ? Czekam caly czas a przyleci moje wsparcie, wybilem tam wszystkich z radaru i nie wiem co dalej. To jest zaraz po tym, » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « jak przywolalem wsparcie by zatopic statek Edytowane 12 Listopada 2007 przez v1per86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian_gracz Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Blad tkwi w pliku uruchamiającym :PTo podziel się z nami jak ten błąd naprawić, chyba że ściemniasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hoodedman Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 niech ktos sie dowie jak cienie zlikwidowac kompletnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Blad tkwi w pliku uruchamiajacym :P BTW - to to widzicie, a zeby tak napisac o co chodzi w mom momencie, o ktorym napisalem pod koniec poprzedniej strony to juz gorzej :P Tak więc, o co chodzi w tym porcie ? Czekam caly czas a przyleci moje wsparcie, wybilem tam wszystkich z radaru i nie wiem co dalej. To jest zaraz po tym, » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « jak przywolalem wsparcie by zatopic statek Zalatw sobie solucje :wink: Powiesz o co chodzi z tym przyspieszeniem dzialania gry czy to byla tylko proba zwrocenia na siebie uwagi? e_shadows 0 Edytowane 12 Listopada 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 hmm co do AI mam mieszane póki co uczucia. Z jednej strony jest fajnie czyli chłopaki biegają, kryją się ale z drugiej zachowują się jakby im mózg wyżarło :D Dla przykładu jestem tak +- 100m od kolesia na skraju lasu i ładuje z tego dystansu do niego, a on zamiast uciekać, biegać, przykucnąć czy schować sie za skrzynie, która stoi 2 m od niego woli biegają sobie w kole o promieniu 2m i czekać aż po kilkunastu sekundach go wykończe. WTF?! Inna sytuacja: atakuje większą grupę i jest ok koleś stoi 5 m ode mnie ładuje we mnie, a tu nagle pomiędzy nami na linii strzału biegnie koleś i zatrzymuję się 20 m dalej. O co mu chodziło? Czy zobaczył UFO? :D a może leciał do Biedronki po czym przypomniał sobie, że dziś święto i będzie zamknięta :D? NIE mam bladego pojecia ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 (edytowane) Blad tkwi w pliku uruchamiajacym :Pdzieki v1per86 wiem o czym mówisz już ;) PT pozdro ;) btw.LPKorn3324 podglądałem gg, widziałem coś pisałeś, ale bede dopiero w środe pewnie, to przeczytam. Edytowane 12 Listopada 2007 przez FanEk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v1per86 Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 dzieki v1per86 wiem o czym mówisz już ;) PT pozdro ;) btw.LPKorn3324 podglądałem gg, widziałem coś pisałeś, ale bede dopiero w środe pewnie, to przeczytam. Wydaje mi się, że w tej samej przyczynie tkwi moj problem z przejsciem tamtego. Chcialbym jednak by dezwala sie osoba, ktora to przeszla, ale tez tam utknela. Pamietam, ze taki sam blad mialem w far cry'u z patchem na quick savy. Po zasavowaniu zacinal sie skrypt i nie dalo sie przejsc jednego momentu z dzialkiem. Tutaj pewnie jest to samo i jedynym sposobem jest przejscie tego momentu w jednym podejsciu. Jesli znacie inna metode lub jesli to co mowie dziala to piszcie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek-irl Opublikowano 12 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2007 Panowie pomocy, tak jak demko, full zawiesza kompa zaraz po zaladowaniu menu w vista dx10, pod dx9 jest ok, stery mam najnowsza bete ale na starych bylo to samo, kto juz pisal ze ma podobnie po vista, co ztym zrobic ??? :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boomer Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Mam problem z gra w ~2 mijsji, po zniszczeniu 2 czolgow nie wyswietla mi na mapie kolejnego miejsca, mam isc na jakies miejsce wykopalisk.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 (edytowane) To widze , że nic się nie zmieniło odnośnie AI względem tego , co widziałem na niektórych filmikach. Spotkanie face to face i zero reakcji :lol2: Ciekaw jestem czy będzie taka akcja , jaka była na filmiku na początku dema , czyli samochód wyrzuci w powietrze , a my będziemy mogli go odbić by nas nie pochlastało. Fajnie jakby takie akcje były w multi :lol2: Edytowane 13 Listopada 2007 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fracha Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Dokładnie mam to samo... czasem jakiś granat poleci a ogólnie to kiepsko z AI :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Ciekaw jestem czy będzie taka akcja , jaka była na filmiku na początku dema , czyli samochód wyrzuci w powietrze , a my będziemy mogli go odbić by nas nie pochlastało. Fajnie jakby takie akcje były w multi :lol2:Wszystko to jest, tak jak pokazują. Można robić co się chce. Ostatnio udało mi się zaparkować łódkę w jednym z domków na plaży - dość daleko oddalonym od wody. Oczywiście nikt nie przeżył, a krew się lała strumieniami :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 na viscie x64 nie dziala u mnie... tez sie wiesza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hoodedman Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 ja pier.... agrhhhh, wwrrrr, ten ciec w nano "sjucie" strzela kłębkami wełny - KURDE 4 magazynki na jednego typka? Zabil bym go predzej smiechem albo niosac przed soba LCD z wysietlajacym sie m jak milosc. Niech ktos jakiegos moda czym predzej robi bo dla mnie takie strzelanie to to debilizm. Call of Duty 4 sobie zrobili, ba - w CoD4 jeden magazynek z bolem wystarczal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 W głowę celuj, kamizelki kuloodporne mają widocznie. Jest aż tak źle z bugami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fracha Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Ja mam podobnie ze strzelaniem... Szczególnie na dalszą odległość jest to dość nieprecyzyjne. Władowałem w typa 4 magazynki z automatu i nic, wyciągnąłem pistolet i padł po jednym strzale :/ Mimo wszystko gra robi piorunujące wrażenie i bardzo cieszy oko ;) Maximum game ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hoodedman Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 (edytowane) mi sie podoba taki model gry, kiedy mamy malo amunicji, ale naprawde jeden strzal potrafi polozyc przeciwnika. (vide splinter cell)I wtedy nie mam nic naprzeciw, ze mnie ktos polozy jednym, dwoma strzalami. Ale przy modelu rozgrywki w ktorym ja musze wstrzelac polowe amunicji na 2-3 kolesi a oni mnie kilkoma kulami zalatwia... tym bardziej, ze niby mamy taki zaawansowany kombinezon a jedna seria jest nas w stanie polozyc - za kazdym razem. Czego zdecydowanie nie mozna powiedziec o przeciwnikach - oni sa czasami niesmiertelni wrecz. Gdzie tu logika. Czsami dochodzi do komicznych sytuacji, kiedy sie podkradamy do bazy czy jakiegos domku i nie da sie przeciwnika cicho wyeliminowac tylko po pierwszym magazynku wystrzelanym centralnie w niego trzeba go gonic po bazie.... żenua po prostu Oczywiscie to nie jest zasada - czasem udaje mi sie wystrzelic tylko polowe maga, ale to tylko czasem.... Fracha - no na dalsze odleglosci to nawet nie ma co strzelac bo wtedy jest tylko animacja zginajacego sie przeciwnika, ale mu nie zlicza obrazen - nie wiem dlaczego. Trzeba podejsc blizej i strzelac. Czyli to co bylo wizytowka FarCry czyli swoboda dzialania, eliminacja z odleglosci itp w Crysis ida w odstawke. CALE SZCZESCIE bron snajperska jest poprawnie zrobiona jeden strzal - jeden trup. To im sie tylko udalo. Za Crysisa musza sie zabrac ludzie z talentem do gier (moderzy :-) ), bo graficy swoje zrobili - owszem. Edytowane 13 Listopada 2007 przez hoodedman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 (edytowane) jakieś fixy gdzieś widziałem dla x64... U mnie na 32 bitach po początkowych problemach sytuacja się ustabilizowała po reinstalacji sterów od dźwięku i grafiki. Powyłączałem też dodatkowe programiki typu paski dla ikon, pogodynki itp. Wygląda na to iż na wysokich ustawieniach gra śmiga odrobinkę lepiej niż demo acz może to zaleta innej (mniejszej odrobinę 1366 x 768 zamiast 1240x1024) rozdziałki. Walki w lesie przeciwko patrolom 8 osobników wymiatają :). Zabawa w predatora jest przednia. Może AI i nie jest doskonałe ale bez przesady grać się da normalnie, a jakoś do tej pory idealnych tytułów pod tym względem nie widziałem. Ot wystarczy do normalnej zabawy bez przeprowadzania szczegółowego zachowania poszczególnych pacjentów. BTW ludzkie zachowania czasem też bywają nielogiczne i zdecydowanie są zróżnicowane. Graficznie giercydło przebija natomiast wszystko co się do tej pory ukazało, a dalsze lokacje wyglądają jeszcze lepiej niż ta początkowa z dema. Ech zobaczyć las nad rzeką w kanionie i umrzeć ... ;). Natomiast faktycznie albo coś skopali w algorytmach odpowiedzialnych za tworzenie dźwięku albo gra nie kocha sie z X-Fi+emulacja środowiska 3D na słuchawkach bo nasi przeciwnicy miast 20m od nas lądują na ucho o 0,5 metra + 5 w górę. Brzmi to wyjątkowo sztucznie i nienaturalnie. Gra łyka pamięć jak świeże bułeczki, dlatego ciekawi mnie jak na wyniki wpłynie rozszerzenie z 2 do 4 GB. To bodajże pierwszy tytuł z którym mam kontakt po wyjściu z którego trzeba odczekać chwilkę aż system wróci na swoje miejsce. Edit: Z tym załatwianiem przeciwników nie jest tak źle. Może wrzuciliście wysoki poziom trudności ale na normalnym da się ich położyć max kilkoma kulami. Ale nie w korpus a w główkę celować należy jak to już wielu wcześniej zauważyło. I nie serią a pojedynczymi strzałami. Na dalsza odległość i pojedyncze cele usypiacz jest zdecydowanie skuteczniejszy. I dobrze bo z kałacha wcale nie jest tak łatwo trafić kogokolwiek na pewien dystans jak to się wielu wydaje :) A jak wybieracie wysoki poziom trudności to się nie dziwcie że wam się obrywa. Na normalnym i włączonej maksymalnej ochronie można spokojnie przebiec się wśród przeciwników robiąc im krwawa łaźnie przy okazji. Edytowane 13 Listopada 2007 przez Zigi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hoodedman Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 (edytowane) Zigi to dziwne bo ja mam w lapie 2gb i tylko doczytuje przez pierwsze 5-10 sekund, pozniej plynnie zadnego swapowania, pry wyjsciu z gry wychodzi mi jak z CS`a, szybko i bezbolesnie. Wiec zryzygnowalem z dokupienia drugiej kostki 2gb Co do gamepaly`a - ja gram na normalu, w sumie na easy moze bylo by bardziej realnie, w sumie mam caly czas max armor bo ta niewidzialnosc trwa kilka sekund a pzniej jak niknie to nie mamy zadnej ochrony do kombinezon jest wyladowany - przydatnosc w walce - dla mnie - zerowa. Edytowane 13 Listopada 2007 przez hoodedman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spinnaker Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 to o co chodzi z tym przyśpieszeniem gry? Carson biega o ten "e_shadows 0"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanu Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Miałem drobną nadzieję, ze full będzie mimo wszystko działał lepiej. Niestety na moim configu w 1280x1024 AAxx AFx16 gra klatkuje zbyt mocno. Poziom 20 fps to nie jest to co tygrysy lubią najbardziej. Stery 169.02 , detale Very High. Smutne to trochę, ale w końcu kiedyś musiał nadejść ten moment... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 (edytowane) Zdolności percepcji przeciwnika też są lekko przesadzone. Podobna sytuacja miała miejsce w Stalkerze i mam nadzieje mody to poprawią. Najbardziej irytował mnie moment, w którym patrolujący helikopter podążał za mną mimo włączonego modułu niewidzialności. Leciał za mną i tylko czekał, aż mi się skończy energia i bedzie we mnie mógł nawalać. Dodam, że działo sie to w nocy, w czarnej dżungli. Widać nad graczem jest jakaś neonowa strzała pokazująca "Jestem Tutaj!!!" ... albo świecący napis na koszulce "Kick My Ass" :mur: Zigi: nie martw się, na Audigy2 dźwięk jest tak samo zrypany. Ciekawe tylko ile będziemy musieli czekać na patcha. Edytowane 13 Listopada 2007 przez Miazga82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 (edytowane) hoodedman: Mi nie doczytuje w czasie gry. Jeśli pogram tylko kilka minut to i owszem wychodzi dość szybko ale po sesji 3h już system troszkę wraca. Też gram na normalnym poziomie trudności i używam kombinezonu z powodzeniem :). Zarówno trybu ochronnego, niewidzialności jak i maksymalnej mocy. Tyle że "taktyka czołgu" się tutaj raczej na dłuższą metę nie sprawdza, a niewidzialność trwa dłużej jak nie lecisz biegiem na hura. Miazga82: Jeśli już koniecznie potrzebujesz wyjaśnienie to akurat w tym konkretnym przypadku można łatwo sobie wyobrazić noktowizor, który widzi cię w podczerwieni twoje ciepło mimo maskowania wizualnego ;) ale fakt, iż sprzęt ciężki ma odrobinkę zbyt "dobry wzrok". Edytowane 13 Listopada 2007 przez Zigi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Miałem drobną nadzieję, ze full będzie mimo wszystko działał lepiej. Niestety na moim configu w 1280x1024 AAxx AFx16 gra klatkuje zbyt mocno. Poziom 20 fps to nie jest to co tygrysy lubią najbardziej. Stery 169.02 , detale Very High. Smutne to trochę, ale w końcu kiedyś musiał nadejść ten moment...niom. nie ma lekko aniso mocno scina framerate, do tego jeszcze fsaa i fps leci. SLI dosc ladnie dziala, ale to nadal za malo. jedna karta bedzie w stanie to uciagnac za dwa, moze nawet trzy lata dopiero. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 13 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2007 Miazga82: Jeśli już koniecznie potrzebujesz wyjaśnienie to akurat w tym konkretnym przypadku można łatwo sobie wyobrazić noktowizor, który widzi cię w podczerwieni twoje ciepło mimo maskowania wizualnego ;) ale fakt, iż sprzęt ciężki ma odrobinkę zbyt "dobry wzrok". Eee, noktowizor?? Chyba nie, raczej kamera termowizyjna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...