Gość dia8el Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) ... Święte słowa swiety_76! Twoja opinia jest bardzo słuszna! Mi osobiście marzy się właśnie gra o klimacie HL oparta o CryEngine2.... Niestety teraz w grach jest tak, jak w kinie - dużo wybuchów, dużo efektów, bąbki srąbki i wodotryski... tylko na "TYM CZYMŚ" w grze nie ma się kto zająć... Pozdrawiam Edytowane 23 Listopada 2007 przez dia8el Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JORDAN 23 Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 Właśnie ukończyłem CRYSIS'A i mogę to w pełni powiedzieć, że gierka spełniła moje oczekiwania: pod względem graficznym, muzycznym i co najważnijesze pod względem "pomyślunku" jest niesamowita ,3mająca cały czas w napięciu, co tu więcej pisać, no może przyczepiłbym do jednej z misij the core (grawitacja) nuda i mały labirynt, za to the last one /misja na lotniskowcu/ pierwsza klasa + walka z potforasami :) super.... Mogłaby być chyba nieco dłuższa !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 ...Pozostaje czekań na nową grę opartą na tym engine bo potencjał to ma on ogromny. Potencjal moze i ma ale tylko wtedy gdy pod uwage wezmiemy kolejna tropikalna wyspe jako miejsce akcji. Roslinnosc to jest to w czym cryengine jest najlepszy i nie wyobrazam sobie uzycia tego silnika w grze typu hl2 (miejsce akcji, duzo budynkow). Budowle w tej grze nie zachwycaja i jakies lasy, dzungle czy jaskinie to wg mnie najlepsze zastosowanie tego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweł.s Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 dla mnie to on by się sprawdził w wowie/gw - tam roślinności jest sporo (lasy), fajnie by się grało gdyby przy rzucaniu czarów można by łamać drzewa, liście by wszędzie fruwały, wyrywało by co mniejsze krzaki...echhh marzenia ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zigi Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 Pojawiła się recenzja na PClabie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) Budowle w tej grze nie zachwycaja i jakies lasy, dzungle czy jaskinie to wg mnie najlepsze zastosowanie tego silnika. http://www.crymod.com/thread.php?threadid=11248&page=1 imho cieniowanie i ogolnie procedury oswietlenia sa w CE2 realizowane bardzo efekciarsko, tak wiec odpowiedni design pomieszczen i mozna pozamiatac wszystkie "budowlane" silniki Edytowane 23 Listopada 2007 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cozaq Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) Sisay1982Sisay1982 -> Dziekuweczka za config. A co tam, przejde gre jeszcze raz :D Ale pierw Bioshock i Stronghold :wink: Edytowane 23 Listopada 2007 przez Itachi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GURU500 Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 brak możliwości przenoszenia większej ilości broni czy bawienie się w grzybiarza i szukanie broni po zabitych Koreańcach w gęstej dżungli. A ty ile chciales aby tej broni nosic jak w innych grach np quake.... 20 rodzajow dla mnie to jest realityczne zolnierze wiecej nie nosza .. bron po koreancach sie zbieralo Zalezy kto co lubi mnie dzungla sie podobala:) i to skradanie sie i takie tam Statek byl troche wkurzajacy ale obcy - ich postac to ciekawy pomysl Dalej..wyjscie z kuli .. tak tam byla walka niezla.. no i zmiana klimatu ;p snieg Klimat psulo wlasnie Ai , blokowanie sie i tak dalej Ogolnie to coz mozna pograc i tyle Fabula oczywista w sumie ale koniec mi sie nie podobal zabardzo :) Masz racja gra nie ma tego czegos , hl2 przechodzilem kilka razy :) coz gierka i tak niezla multi jest nawet fajne Przejscie gry zajelo mi 15h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety_76 Opublikowano 23 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2007 (edytowane) A ty ile chciales aby tej broni nosic jak w innych grach np quake.... 20 rodzajow dla mnie to jest realityczne zolnierze wiecej nie nosza .. bron po koreancach sie zbieralo Co do realizmu to na pewno bardzo realistyczny jest nanosuit, kosmiczne samolociki STOVL i to że nie giniesz po jednym strzale i obcy. Porównaj to z realistycznymi elementami typu ograniczona ilość przenoszonych broni czy konieczność wciskania use aby zebrać magazynek. A żołnierz rzadko nosi więcej niż 2 bronie a w Far-cry może nosić 5 (plus materiały wybuchowe, granaty i ... pięści). Jak chcesz realizmu to masz Camper Strajka czy innego Ghost Recona. To jest GRA a nie symulator a wspomniane przeze mnie elementy są wkurzające. Wystarczyłyby nawet 3 bronie (np strzelba, coś maszynowego i snajperka) - czasami musiałem wyrzucać jedną broń, brać snajperkę po czym wracać sie do miejsca gdzie wyrzuciłem broń. A na szukanie broni w dżungli w celu uzupełnienia magazynków traci się tylko niepotrzebnie czas - gra przez to traci na dynamice. Edytowane 23 Listopada 2007 przez swiety_76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Oo... masakra. :D ... jak przestała działać grawitacja to się lekko zdziwiłem sytuacją i panującymi warunkami o grafice niewspominając. Takiego czegoś moje oczy jeszcze nie widziały. Ogólnie niemożna zaprzeczyć, że ta gra wygląda najlepiej z dotychczas powstałych i wydaje mi się, że jestem obiektywny w tej kwestii. Rozumiem, że stylistyka może być różna w grach i niektóre wyglądają dość realistycznie ale tu miejscami obraz do złudzenia przypomina rzeczywistość. Jestem pod wrażeniem. Kolejne screen'y w spoilerze. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Edytowane 24 Listopada 2007 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Ten screen powala, szczęka opada do ziemi!!! Patrząc na takie możliwości nowego Cry engine, to nie dziwię się, wysokim, wymaganiom sprzętowym. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 qqrydza ale Twoje screeny chyba nie są z ustawiniami all vhigh co ? kamienie i liście na ziemi powinny wyglądać bardziej szczegółowo, no chyba że to AA i AF włączony tak działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Fenek jakie aa jakie af na 320 mb ?? Detale są takie jakie daja dosc dobrą grafę i dobry fps. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 qqrydza ale Twoje screeny chyba nie są z ustawiniami all vhigh co ? kamienie i liście na ziemi powinny wyglądać bardziej szczegółowo, no chyba że to AA i AF włączony tak działa.o to chodzi? ;) gierka zaliczona :) imho gralo mi sie lepiej niz w CoD4, ktory mnie znudzil, a szczegolnie jego "ograniczenia", no ale to nie ten temat ;) graficznie Crysis wymiata. mozliwosci silnika to podejrzewam, ze dopiero wierzcholek gory lodowej. ogolnie b.milo zaskoczony jestem sama gra i czekam na dalsze czesci B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grippem Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 gierka zaliczona :) imho gralo mi sie lepiej niz w CoD4, ktory mnie znudzil, a szczegolnie jego "ograniczenia", no ale to nie ten temat ;) graficznie Crysis wymiata. mozliwosci silnika to podejrzewam, ze dopiero wierzcholek gory lodowej. ogolnie b.milo zaskoczony jestem sama gra i czekam na dalsze czesci B-) Jestem podobnego zdania. W Crysisa grało mi się przyjemniej niż w CoD4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 @Sulaco, jak to zrobiłeś, że krawędzie zieleni masz takie ładne, a nie chropowate i ziarniste? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nivea Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Witam. W rozdziale CORE na statku obcych jest ogromne pomieszczenie z 3 wrotami z pól siłowych. Nie potrafię wyjść z tego pomieszczenie. Spenetrowałem wszystkie części za polami, próbowałem dostać się do otwierających się otworów ale pęd powietrza mnie nie wpuszcza. Do tych urządzeń które na zmianę coś tam wypalają też próbowałem i nic. Proszę o podpowiedź gdzie jest wyjście. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trab Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Witam. W rozdziale CORE na statku obcych jest ogromne pomieszczenie z 3 wrotami z pól siłowych. Nie potrafię wyjść z tego pomieszczenie. Spenetrowałem wszystkie części za polami, próbowałem dostać się do otwierających się otworów ale pęd powietrza mnie nie wpuszcza. Do tych urządzeń które na zmianę coś tam wypalają też próbowałem i nic. Proszę o podpowiedź gdzie jest wyjście. Pozdrawiam. jesli sie nie myle to jestes w tym pomieszczeniu gdzie musisz wybijac te latajace potworki dopoki sie te wielkie wrota nie otworza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 qqrydza ale Twoje screeny chyba nie są z ustawiniami all vhigh co ? kamienie i liście na ziemi powinny wyglądać bardziej szczegółowo, no chyba że to AA i AF włączony tak działa. Filtrowanie standardowo mam na x16 ustawione a rozmycie powstaje przy ruchu co daje właśnie taki obraz. Na dodatek screen'y bez spoilera są na standardowych ustawieniach pod dx9 a kolejne już na zmodyfikowanym pliku ze wszystkim na max. Plik modyfikował Gregor1230 więc On wie dokładnie jakie tam są ustawienia i co tam siedzi. Wsadziłem x2 na płytę i przyznam, że różnica jest ogromna i dopiero teraz mogę "powiedzieć" i pozwolić sobie na bezstresowe i przyjemne granko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Witam. W rozdziale CORE na statku obcych jest ogromne pomieszczenie z 3 wrotami z pól siłowych. Nie potrafię wyjść z tego pomieszczenie. Spenetrowałem wszystkie części za polami, próbowałem dostać się do otwierających się otworów ale pęd powietrza mnie nie wpuszcza. Do tych urządzeń które na zmianę coś tam wypalają też próbowałem i nic. Proszę o podpowiedź gdzie jest wyjście. Pozdrawiam. W CORE troche nerwów straciłem, czasem skrypty działają, czasem nie. W Twoim miejscu też miałem problem, wybiłem wszystkich, błąkałem się i nic. Wgrałem poprzedniego sejwa, zrobiłem to samo i po jakimś czasie skrypt zadziałał. To samo potem w innym pomieszceniu. Świetna lokacja na początku, ale przez te wadliwie działające skrypty otwierania dostępu do nast. pomieszczeń może popsuć humor. Teraz mam problem z namierzaniem drugiego celu tego dużego bossa obok lotniskowca. pewnie też muszę wczytać wcześniejszego sejwa. Filtrowanie standardowo mam na x16 ustawione...Nie szkoda Ci tak dużej straty wydajności dla filtrowanie X16? Naprawdę wyjątkowo duży spadek jak na anizo. Edytowane 24 Listopada 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Witam. W rozdziale CORE na statku obcych jest ogromne pomieszczenie z 3 wrotami z pól siłowych. Nie potrafię wyjść z tego pomieszczenie. Spenetrowałem wszystkie części za polami, próbowałem dostać się do otwierających się otworów ale pęd powietrza mnie nie wpuszcza. Do tych urządzeń które na zmianę coś tam wypalają też próbowałem i nic. Proszę o podpowiedź gdzie jest wyjście. Pozdrawiam. Zaraz mnie szlag trafi...zatrzymalem sie w tym miejscu juz kilka dni temu i nie moge ruszyc dalej. Czy moglby mi ktos udostepnic save'a z tego miejsca? (wrzucic np na speedyshare.com) A raczej zaraz po wyjsciu z tego pomieszczenia (ale nie calkowicie poza statek obcych). Bede bardzo wdzieczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Ten screen powala, szczęka opada do ziemi!!! Patrząc na takie możliwości nowego Cry engine, to nie dziwię się, wysokim, wymaganiom sprzętowym. Pozdrawiam. hehe, i o to chodzi zebys tak wlasnie myslal. postac na pierwszym planie + zblurowane tło + hdr... takie efekciarskie zamydlanie oczu, ktore na pewno wymagan takich czy innych nie tlumaczy ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Czy da sie jakos wylaczyc te cholerne reklamy na poczatku gry? Jesli tak to jak to sie robi? :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Czy da sie jakos wylaczyc te cholerne reklamy na poczatku gry? Jesli tak to jak to sie robi? :?W demku wystarczyło usunąć pliki filmów - gdzie one były - nie pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Ponawiam prosbe o save'a :) Panowie przeciez to jest minuta roboty Martini, filmiki (reklamy) sa w Crysis\Game\Localized\Video ;) Po nazwach bedziesz wiedzial co wyrzucic Edytowane 24 Listopada 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Nie szkoda Ci tak dużej straty wydajności dla filtrowanie X16? Naprawdę wyjątkowo duży spadek jak na anizo. Myślę sobie... sprawdzę, włączyłem frapsa i wczytałem sobie początkowego sejwa... :blink: Pewnie się powtórzę... masakra. Przyznam szczerze, że tego nie przewidywałem. 2824288[/snapback] Ponawiam prosbe o save'a :) Panowie przeciez to jest minuta roboty Musisz tam odsiedzieć swoje i już. To żaden błąd. A... i jeszcze oficjalne podziękowania dla Gregoriego, mojego guru od "dwurdzeni" i plików konfiguracyjnych. MAXIMUM GAME. :wink: Edytowane 24 Listopada 2007 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Musisz tam odsiedzieć swoje i już. To żaden błąd. No, naprawde wielkie dzieki :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nivea Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Skoro już wiemy, że musimy odsiedzieć swoje, to powiedz przynajmniej w którym miejscu jest przejście, żebyśmy wiedzieli co obserwować ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 (edytowane) Nic nie trzeba odsiadywac bo ewidentnie jest cos skopane, przynajmniej u mnie. Raz siedzialem tam dobre 10 czy 15min szwedajac sie po katach i nic nie nastapilo. Edytowane 24 Listopada 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 A ja jak przykoczowałem w jednym miejscu tak dalej tam siedzę :(, ale przejdę to choćby miał drugi zasilacz wybuchnąć ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...