signap Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 lol nie zauwazylem licznika :) http://img246.imageshack.us/my.php?image=c...17333612yh9.jpg masz chyba wylaczone (jak to sie nazywa) bo droga dalej jest lekko rozmyta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoulN Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 Nie ma nic za darmo ;) Pewnie w tym Configu, którego używam jest coś z LOD`em pomieszane Muszę się pobawić tym system.cfg jak będe miał czas ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 lol nie zauwazylem licznika :) http://img246.imageshack.us/my.php?image=c...17333612yh9.jpg masz chyba wylaczone (jak to sie nazywa) bo droga dalej jest lekko rozmyta Filtrowanie anizotropowe :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoulN Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 Filtrowanie anizotropowe :) Nie, nie :lol: Anizo jezd na 16x :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaBlO Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 PoulN- wg. mnie to zaje*ista gra i nie tylko pod względem grafiki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
signap Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 z tym 1 bym polemizowal ;) lecz z druga czescia zdania zgadzam sie w 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 w moim przypadku patch dal wzrost fps tylko z tymi nowymi sterami, na innych fps byl zdecydowanie nizszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 7 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2008 może głupie pytanko ale jak w crysis włączyć Filtrowanie anizotropowe w grze, tylko z control panel nvidii czy można z konsoli ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janko999 Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 Mam problem! Po włączeniu gry, pokazuje mi się takie coś :( http://tnij.org/avk1 Proszę o szybką odpowiedź. Czy to trzeba jakiś patch zainstalować czy coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
signap Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 napewno o 2 w nocy mozesz liczyc na szybka odpowiedz ;) oraz ten link nic nie przedstawia procz noobowskiego forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 Jak tam pacz 1.2 jakies zmiany ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BezbronnyPL Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 Ja zacząłem grać na wersji bez patcha i wczoraj zainstalowałem 1.2. Z bugów , to nie wiedzieć czemu zniknęły tylne koła w hummerach. Z samego gamepleya-wreszcie broń którą dysponujemy ma jakąś moc obalającą, bo nic tak nie wnerwiało jak strzelanie do gości, którym niewiele się działo, a kilka ich celnych strzałów i było po nas. Teraz 1-3 celne trafienia i po gościu.Gra sie przez to przyjemniej.W każdym bądź razie zbyt duża odporność przeciwników mnie wnerwiała. Change log jest długi-sporo poprawek . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaBlO Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 Oo to może jaasobie też tego patcha zaaplikuję ;] , bo faktycznie wywalanie połowy magazynka na jednego koreańca to przegięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jang Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) Ja to co zauwazylem to lepiej sie prowadzi pojazdy, szybciej wpadaja w poslizg.Lekki wzrost fps, np: na moim konfigu i Viscie mapka MASE, wszystko bardzo wysokie oprocz cieni srednie i jakos cieni wysokie to w porywach 70 i minimum to 26 jak patrze gdy obiektow jest wiecej(Tu mi sie wydaje ze predzej bylo troszke lepiej)srednio to 40-50 caly czas.Pojazdy widac lepiej z daleka, bo predzej takie kropki byly i z krzaków jest wiecej...narazie tyle zauwazylem.. EDIT : Sterowniki Forceware 173.65 Vista beta (32-bit) na czysty system wgrane Edytowane 8 Marca 2008 przez Jang Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 w moim przypadku patch dal wzrost fps tylko z tymi nowymi sterami, na innych fps byl zdecydowanie nizszyDokładnie. Wywaliłem te stery 169.44 i powróciłem do 168.28, bo na tamytch, chociaż pięknie chodził Crysis, wywalał mi się eksplorer podczas gry w UT3. Sam patch raczej nic nie daje w kwestii wydajności, bo na 168.28 spaczowany Crysis chodzi jak wcześniej. Poza tym zawuażyłem, że na 168.28 mam dużo mniejsze zużycie proca przy odtwarzaniu filmu zapisanego w rozdziałce 1920x1080. No coż, tak to jest, jak się robi stery pod gry, a nie na odwrót. Dodatkowo coś mi się zrobiło, że przy każdej zmianie sterów rozwalają mi się ikony na pulpicie. Wcześniej tego nie miałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaBlO Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 No , kryzys się skończył. po zakończeniu można by się spodziewać crysisa 2 ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek-irl Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 Bo to ma byc trylogia :D , przynajmniej tak zapowiadali tworcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jang Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 Wyszlo nowe sterowniki specjalnie pod patch 1.2 "Alongside the new 1.2 patch for Crysis comes the new 169.44 beta version of NVIDIA's Forceware drivers for PCs with GeForce based graphics cards that is designed to work specifically for the new 1.2 version release. You can download the beta drivers at NVIDIA's web site for Windows XP (32-bit), Windows Vista (32-bit and 64-bit) and Windows XP Media Center)." http://downloads.guru3d.com/ForceWare-169....nload-1874.html http://downloads.guru3d.com/ForceWare-169....nload-1872.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszex Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 Na 8800 gt 512 @ 725/2000 i c2d e6750 @ 3.5 ghz mam ok 35-50 (65 w pomieszczeniach) fps. Wszystko na wysokie rozdziałka 1280x1024 aa off. Jak myslicie fpsy w crysisie proporcjonalne do kompa? Ogolnie gra naprawde swietna. Nie bylem przekonany do niej poki nie zagralem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derick Opublikowano 8 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2008 Na 8800 gt 512 @ 725/2000 i c2d e6750 @ 3.5 ghz mam ok 35-50 (65 w pomieszczeniach) fps. Wszystko na wysokie rozdziałka 1280x1024 aa off. Jak myslicie fpsy w crysisie proporcjonalne do kompa? Ogolnie gra naprawde swietna. Nie bylem przekonany do niej poki nie zagralem.Jak na high to w sam raz, bo na verynice to za dużo klatek. :razz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
signap Opublikowano 9 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2008 Na 8800 gt 512 @ 725/2000 i c2d e6750 @ 3.5 ghz mam ok 35-50 (65 w pomieszczeniach) fps. Wszystko na wysokie rozdziałka 1280x1024 aa off. Jak myslicie fpsy w crysisie proporcjonalne do kompa? Ogolnie gra naprawde swietna. Nie bylem przekonany do niej poki nie zagralem.ja bym cos zmiejszyl by bylo min ok 60 :) typu fizyka czy cos zbednego :} Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zitah Opublikowano 9 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2008 Ja na swoim zestawie (nic nei podkrecane) taki jak jest zamieszczony ponizej na rozdziałce 1680x1050x60hz, AA x4 i do tego ultra high details + filtrowanie miałem przedział 19-27 klatek... Ale gra wygladała znakomicie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@nita Opublikowano 9 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2008 (edytowane) Czy patch 1,2 usuwa sejwy z wersji 1,0 ? Edytowane 9 Marca 2008 przez B@nita Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardas Opublikowano 9 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2008 Witam. Czy ktos sie moze wypowiedziec jak Crysis bedzie sie sprawowal na configu jak moj z podpisu? Bo na necie sa sprzeczne info. Najlepiej niech sie wypowie ktos kto ma taki sam sprzet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario19x9 Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2008 Czy patch 1,2 usuwa sejwy z wersji 1,0 ? Nie usuwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2008 (edytowane) Witam. Czy ktos sie moze wypowiedziec jak Crysis bedzie sie sprawowal na configu jak moj z podpisu? Bo na necie sa sprzeczne info. Najlepiej niech sie wypowie ktos kto ma taki sam sprzet. mocno przeciętnie. na tweakowanym konfigu ( gdzieś się tu walał ) pograsz w rodzielczosciach rzędu 1024 na detalach : SHADERS i SHADOWS - średnie, OBJECTS na niskie, reszta ustawien mozesz dac na wysokie, i bedziesz mial na ogol grywalne FPS'y, czyli w granicach 20-25 fps i w górę, zas podczas jakichs wiekszych akcji niestety momentamiodrobine mniej, ale nadal w granicach grywalnosci ( na drugim poziomie, gdzie uwalniasz babke uwięzioną w budynku szkoły, dalej nie gralem bo dalem sobie spokoj na tym moim sprzecie )... sam mam podobny konfig do twojego, i jestem zdania ze Crysisem sie na nim nacieszyc niestety nie da... :/ ustawienia wysokie i co najmniej 1024 lub 1280, bez aa ani anizo ( przynajmniej dla mnie ) dlatego np ja pykne dopiero po zakupie nowej karty grafiki kiedys tam, a poki co gra lezy na półce. moze jestem wybredny, bo dla mnie grywalne fps w Crysisie to dolna granica na poziomie 30, a najlepiej 35 fps ( jest subtelna roznica :) )... no i tak się miotam, 8800 gts czy 3870 x2, i zdecydowac nie mogę, takze nie kupuję nic zanim sie nie prekonam do konkretnego rozwizania :/. czy jakis uzykownik nowego radeona moglby sie podzielic wrazeniami z catalystów 8.3 i patcha 1.2? fpsy srednie i minimalne? jakies spadki? itd? z gory dzieki. Edytowane 10 Marca 2008 przez slimeck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 10 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2008 (edytowane) @kardas Na X1950gt 512MB, czyli karcie słabszej o 25%, grałem na 1024x768: shaders medium + HDR wymuszone w cfg cienie medium obiekty własne ustawienia pomiędzy low i medium reszta high Na tych ustawieniach przez większość gry 25-40 fps (ale w walkach nie spadało niżej), z wyjątkiem misji RELIC, gdzie musiałem cienie dać na low bo schodziło poniżej 20 i później jak śnieg sypał, to trzeba było dać na low jakieś ustawienie z gęstością cząsteczek chyba i obniżyć do 800x600. Jednak drugi raz zagram dopiero po zmianie karty również. Edytowane 10 Marca 2008 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 12 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2008 hmm... moze jeszcze, bo o plynnosci byla mowa co dopiero, czy mi sie zdaje, czy patch 1.2 i/lub catalysty 8.3 zauwazalnie zwiekszaja plynnosci dzialania gry? chyab dobrze mi sie wydaje, teraz na tym konfigu ( sprzet i konfig crysisa ) mozna mozna z przyjemnoscia pykac przy 30 klatkach w trakcie wiekszych akcji takich jak RESCUE... aczkowliek przy nadal crapowatych srednich ustawieniach...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek2323 Opublikowano 12 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2008 Mam problem z cieniami w Crysisie, są one nierówne, schodkowate, poszarpane. Występuje na high i medium detalach. Nie pomogło przeinstalowanie sterowników. Ten błąd pojawił mi się kiedy zmieniłem ustawienia w crysisie z high na very high. Przeinstalowłem windowsa wraz z crysisem i nie pomogło... Proszę o pomoc, radę jak rozwiązać problem. karta graf. gf 8600gt procesor: amd athlon x2 4200 ram:1gb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 12 Marca 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2008 http://www.tweakguides.com/Crysis_11.html Shadow Effects e_shadows [0,1] - Turns all shadows on or off, and if disabled, can provide a large boost in FPS at the cost of realism. e_shadows_cast_view_dist_ratio [value] - This setting controls the distance to which you can view shadows cast from most objects. The lower the setting, the less objects will cast shadows, which can improve performance at the cost of realism. e_shadows_max_texture_size [value] - This setting allows you to set the resolution for the shadow maps in the game, with resolution values such as 256, 512, 1024 progressively providing sharper and more detailed shadows at the cost of a drop in FPS. If you want even better shadow quality, you can set higher values such as 2048 or 4096, but this will bring about a major drop in performance. r_ShadowJittering [value] - This setting controls the way the edges of shadows 'jitter' in the game, effectively blurring and covering up jagged shadow edges. If set to 0, this makes shadow edges much crisper and can improve performance, but some shadows (such as your own) will appear more jagged; a value of 1 makes shadow edges more blurry. r_ShadowMaskResolution [0,1,2] - This setting effectively impacts on the general appearance of shadows, with values above 0 noticeably reducing the quality of more distant shadows, in return for higher FPS. e_gsm_range [value] - In essence appears to control how dispersed shadow edges appear. Experiment with values to see what you prefer, but on my system anything other than 3 would result in an increase in blurriness as well as a drop in FPS. If you simply want to control the sharpness of shadow edges, you might prefer to use the r_ShadowJittering command instead. e_gsm_lods_num [0-5] - Controls the number of shadow maps used, with the higher the value, the more detailed the number and type of shadows. A value of 0 removes all shadow maps, including those cast by fixed objects. Lowering or disabling this option can boost FPS noticeably, though it reduces realism as well. Mam nadzieje ze nie musze tlumaczyc [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...