Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

Gość OpenSource

Tak, zmieniam cyferki na najwieksze i mysle ze to vhigh :mur: :mur: OMFG, czytam twoje posty w tym temacie i nie rozumiem jaki jest twoj problem :mur: Co ktos cos napisze to zaraz wyskakujesz jak filip z konopii i bawisz sie w detyktywa niedowiarka. Jak bys sie chcial dowiedziec co tam "niby" zmieniam to chociaz bys otworzyl te pliki i porownal z oryginalnymi. Az mi cisnienie podskoczylo... O teksturach juz chyba bylo pisane ze ich jakosc ogranicza ram na grafice... Wszyscy widza roznice miedzy high a vhigh tylko nie ty, i probujesz wszystkim wmowic ze maja zbiorowa halucynacje

spokojnie, jesli jest dla Ciebie problemem wyjasnic co i jak to trudno , sorry ze Ci zawracam glowe. Szanuje to ze chcialo Ci sie podzielic z forum tymi konfigami ale nie dziw sie ze ktos moze miec jakies watpliwosci. Roznice pewne widac , ale czytajac wiekszosc postow wszyscy tak przejaskrawiaja ze wydaje sie ze na tych konfigach nie wiadomo co mozna uzyskac, dlatego pytam bo zastanawiam sie czemu kilka promieni slonca obcina mi polowe klatek.

niewazne, nie bylo tematu, sorry ;)

 

edit: dzieki za wyjasnienie .

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz mowie co zmieniam, kazdy element grafiki(+fizyka i dzwiek) ma swoj osobny konfig(sys_spec_shadow/particles/shading itd), ktory jest podzielony na cztery sekcje: 4-domyslny/vhigh (posiada najlepsze ustawienia ktore sa korygowane/redukowane w pozostalych sekacjach), 1-ustawienia low, 2-medium, 3-high. Ja poprostu wklejam ustawienia z sekcji vhigh(domyslny) do low (wczesniej do high) + jeszcze pare innych kombinacji ktorych dzialania do konca nie rozumiem.

 

jesli np w pliku sys_spec_shadow, w sekcji 1-low wytniesz wszystkie wpisy to silnik potraktuje te ustawienia jak 4-vhigh bo te sa domyslne

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

doswiadczylem dziwnych anomalii graficznych po szybkim spojrzeniu w niebo

 

Dołączona grafika

 

a pozniej powtorzyly sie jeszcze raz

 

Dołączona grafika

 

pozniej wszystko wrocilo do normy.

 

 

wszystko wydarzylo sie bez zmienianych konfigow, grafika nie krecona, procesor 45 stopni tylko miał. Tylko w Crysis cos takiego mi sie zdarzylo wiec chyba raczej to nie sa artefakty .

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może gdzie jest zapisana klawiszologia?

Chciałem sobie jeszcze polatać heli w edytorze, ale pasuje mi odwórcić myszkę, a w grze te ustawienia zablokowane.

 

A tak na marginesie, ten edytor to masakra. Znacznie podniósł atrakcyjność demka :lol2:

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wicie może gdzie jest zapisana klawiszologia?

Chciałem sobie jeszcze polatać heli w edytorze, ale pasuje mi odwórcić myszkę, a w grze te ustawienia zablokowane.

 

A tak na marginesie, ten edytor to masakra. Znacznie podniósł atrakcyjność demka :lol2:

zgadza sie, dzieki niemu moglem w koncu zobaczyc u siebie nuka :D crysis z edytorem zezarl mi caly weekend <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość l33tno0b1n

stawiasz czolg z nukiem na mapie, wchodzisz do gry (w edytorze), strzelasz z dziala i patrzysz jak rosna grzybki ;)

Ale ten czołg jest tylko w mapie multi :/ A ja bym sobie nuke walnął na mapie z single :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stawiasz czolg z nukiem na mapie, wchodzisz do gry (w edytorze), strzelasz z dziala i patrzysz jak rosna grzybki ;)

E tam czołg ;). Nie lepiej TAC GUNa dać ? :). W entities/iteams (czy tam weapons) szuajcie Tac guna :). niestety w edydorze nie rozwala drzew (ale to pewnie da sie nastawić - ale2 to pewnie bym miał niezły slideshow po wystrzale w las :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i lipa wyszla, faktycznie te super efekty jakie mialy byc pod dx 10 a ktorych mielismy niby nie uswiadczyc pod xp to mit, wlaczylem gierke pod xp z plikami ustawionymi na veryhigh (nie kopiowalem plikow od carsona tylko sam zmienilem tzn. przekopiowalem ustawienia recznie w tych plikach tak by wszedzie byly ustawienia 4 czyli odpowiadajace ustawieniom very high pod vista) i porownalem je ze screenami z visty, okazalo sie ze screeny prawie niczym sie nie roznia, jedyna mala zmiana jaka uchwycilem to odbicie skal na tafli wody, ktore pod vista sa wyrazne (a wlasciwie to powiem inaczej wygladaja one tak jak pod xp w trybie high !!!) a pod xp (w trybie wymuszonym veryhigh) jakby rozmyte lekko sa, karta to 8800 gts

 

konkluzja jest taka ze panowie z cryteka leca sobie w kulki i sciemniaja z ta ich hiper obsluga dx10 !!!

 

co ciekawe gierka pod xp i vista biegala tak samo wolno z tymi ustawieniami na veryhigh

Edytowane przez lukas666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i lipa wyszla, faktycznie te super efekty jakie mialy byc pod dx 10 a ktorych mielismy niby nie uswiadczyc pod xp to mit...

ziomek ale podaj screeny porównawcze z very high xp i very high vista, prosze już dziś chyba 4 raz, jeśli możesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i lipa wyszla, faktycznie te super efekty jakie mialy byc pod dx 10 a ktorych mielismy niby nie uswiadczyc pod xp to mit,

Nie masz do końca racji. Różnica jest widoczna w jakości oświetlenia (na liściach itd), w wodzie, w jakości shaderów. Ale zgodzę się, że nie jest to kolosalna różnica zmuszająca do zakupu Visty;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze, fajnie że demko się już pojawiło.

Zainstalowałem i nawet zostałem miło zaskoczony.

1024x768 i wszystko na low - wygląda jak kupa g*wna ale chodzi bardzo płynnie. Juz nie miałem czasu się bawić rano bo do pracy szedłem ale myślę że da się to zoptymalizować miedzy medium a low zeby w miare fajnie wygladalo i "grywalnie" chodziło.

Opcja ze skafandrem wypas, bardzo podobał mi się filmik początkowy jak tam się wszystko wchłania w ciało te molekuły :) Nastraja to klimacik. Swietna interakcja z krzakami. Myslalem ze tylko w DX10 krzaki będą się rozsuwały jak się będzie przez nie przechodziło...a tu zaskoczenie. Wszystko fajnie fizyką obsadzone. Frajda jest jak się marnuje cały magazynek żeby sciąć palmę (w dowolnym miejscu pnia) na kawałeczki :) Nawet liscie się ruszają jak się w nie strzela. Fajnie fajnie. Generalnie jestem pozytywnie zaskoczony ze w to na low idzie pograć - myslalem ze bedzie gorzej zważywszy na dziadka pentiuma ktorego mam w sigu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

apo5, na naszych sprzętach nawet na medium da się pograć w 800x600

...

ale nadal wygląda jak kupa g*wna (używając kolokwialnego języka).

Mnie ciagle zastanawia jak to jest ze na mid niektorzy mowia ze wyglada jak Far-Cry? :rolleyes:

btw. Happy Birthday...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

x2 @ 2800mhz,2gb ram, sonic + 675/1700/2000 pozwalaja na gre przy takich ustawieniach detali ( rozdzielczosc 1024:768 ):

 

http://img148.imageshack.us/img148/1760/ustawieniadt5.jpg

 

przy fps >28 i gra wyglada nadal bardzo dobrze

 

http://img147.imageshack.us/img147/1803/wygladvw8.jpg

 

ciekawe czy daloby rade na sli 8600gt sonic+ wyciagnac >30fps przy postprocesing na high - na jednej karcie skacze od 20-28 ;/

sli 8600gt sonic+ osiagnac detale o ktorych mowie to do crysisa za 750zl chyba nie ma lepszego wariantu ( mowa o nowych kartach ) - sytuajca zmienia sie po premierze 8800gt smilies/smile.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dx10

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab66f334fca5f183.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4b7bdb69b86aea0.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a02a2f8df8f7157d.html

 

dx9 tryb veryhigh (wszystkie pliki z katalogu CVarGroups recznie edytowane, wartosci z punktu 4 odpowiadajace za tryb veryhigh przekopiowane do punktu 3 odpowiadajacego za high, dodatkowo zmodyfikowany plik game.cfg (domyslnie w katalogu Moje dokumenty\My Games\Crysis_SP_DEMO), wartosci 3 zastapione wartosciami 4)

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...6db95d9e0d.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b196d7009fae8565.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41b67e57cd7e082b.html

 

dx9 tryb high

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74ad7ce776ca0c32.html

 

odbicia skal na tafli wody w trybie dx9 high sa podobne do tych w dx10 w trybie very high

Edytowane przez lukas666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość OpenSource

Mnie ciagle zastanawia jak to jest ze na mid niektorzy mowia ze wyglada jak Far-Cry? :rolleyes:

ja zauwazylem ze najwiecej zmienia tutaj przestawianie Shaders. Na low rzeczywiscie troche przypomina to Far Cry ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zolwik w dx10

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/587c9ae7572f0088.html

 

zolwik w dx9 tryb veryhigh

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a398fc6847c2307e.html

 

ujecia troszke inne bo zapomnialem zrobic save pod dx 10

 

jakos nie widze miedzy nimi roznicy... moim zdaniem pod dx10 gierka wcale nie wykorzystuje mozliwosci shaderow 4.0

Edytowane przez lukas666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrzac na skriny z Twojego poprzedniego posta, pokazujace odbicia skal w tafli wody, uwazam, ze najlepiej (najbardziej realistycznie) wyglada to na dx9@vhigh potem dx9@high, a najbardziej bajkowo/plastikowo na dx10.

Edytowane przez Martinii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...