Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

Placz i lament panowie.. :cry: Kupilem sobie maszynke na wiosne i sobie pogralem pieknie..Mialem nadzieje po tych przeciekach ze na 8XXX nie bedzie problemow z detalami na maxa ale sie przeliczylem grubo..Piekny high-end sprzedaja,wszystko smiga tylko nie zaje..fajny Crysis..Trudno..W przyszlym roku kupi sie 9XXX i wtedy zagram, na razie tylko podelektuje sie widokami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak Sulaco tylko że idąc też tym tokiem rozumowania to za chwile wyłączą np. HDR w jakiejś nowej grze pod dx 9 ,dadzą możliwość załączenia tylko pod dx 10 i wyjdzie na to że to jest jakiś super efekt możliwy tylko do uzyskania na kartach ze sprzętową obsługą dx 10 (nowy dx , nowe lepsze efekty, dx 10 i crisis nowe efekty? jakie? roznica w grafice? jaka roznica?) . Motion blur nie jest jakimś nowym efektem , widzieliśmy go już w innych grach... poprzednie wersje dx wprowadzały efekty których wcześniej jeszcze nie widzieliśmy lub np. w znacznym stopniu je ulepszały... nie mówcie że motion blur w Crisis jest wyznacznikiem tego że gra jest dx 10 ready, i gdzie te nowe efekty :). Chodzi o to że po podmianie kilku plików jest możliwość uzyskania efektów z zablokowanej opcji Vhigh przeznaczonej zapewne tylko pod dx 10. Niech więc ktoś w końcu zrobi liste zmian w grafice pod dx 10...

 

Bartolomius napisał że motion blur jest jak najbardziej widoczny w DX9.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

konio68 no pięknie, zrob jeszcze tylko screena xp very high z tym plikiem Carsona, tylko 2 identyczne screeny, zobaczymy jaka jest różnica względem visty very high.

 

takich wybuchów jeszcze nie widziałem w rzadnej grze !

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

konio68 no pięknie, zrob jeszcze tylko screena xp very high z tym plikiem Carsona, tylko 2 identyczne screeny, zobaczymy jaka jest różnica względem visty very high.

 

takich wybuchów jeszcze nie widziałem w rzadnej grze !

niestety nie mam Xp ... musi zrobić ktoś inny scriny z XP Very High i wtedy dać obie fotki obok siebie. Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Pograłem" trochę na veryhigh. Różnicę widać tu i tu, czyli ładniejsze efekty + z "darmowym" pokazem slajdów :(

Żeby gra przestała haczyć musiałem zjechać z rozdziałką,ale wtedy wyglądało to jak kupa :( Brak AA dał się we znaki.

HIGH

post-13597-1193589163_thumb.jpg

 

VERYHIGH

post-13597-1193589224_thumb.jpgpost-13597-1193589372_thumb.jpg

 

A tutaj "drobne" niedopatrzenia w fizyce i grafice:

post-13597-1193589574_thumb.jpgpost-13597-1193589645_thumb.jpg

Edytowane przez jurek911

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

konio68 no pięknie, zrob jeszcze tylko screena xp very high z tym plikiem Carsona, tylko 2 identyczne screeny, zobaczymy jaka jest różnica względem visty very high.

 

takich wybuchów jeszcze nie widziałem w rzadnej grze !

Pewnie też "rzadnego" słownika dawno nie widziałeś...

 

wybuchy są ok, tylko u mnie freezuje w tych momentach np jak rozwalam auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos jak w tym SandBoxie po dodaniu np. palmy wprawic w ruch liscie i caly konar ? Chodzi mi by sie poruszaly na wietrze. Po dodaniu stoja jak slup, zadnego efektu. Pogrzebalem w opcjach i nici.

 

P.S Fajnie sie lata helikopterem. Fajne tez sa bronie obcych.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CarsonPoland proszę Cię zrób screena z ustawień grafiki bo mamy identyczny sprzęt a u mnie gra chodzi po prostu beznadziejnie. Nie wiem czy to wina hardwaru (w sensie że coś go boli) Czy mój windows jest tak zasyfiały że mam freezy i bardzo kiepski fps :/ Tak więc jak możesz to będe wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

konio68, ale chyba nie powiesz mi, że grasz w takich ustawieniach z jakich zapisałeś te screeny...?

Pewnie że nie , bo fps za mały ale przycinek nie ma.

gram na Very High , cienie High i 1024 x768 AAx4 na 17" CTR .... i jest ok. Zostawiłem ten monitorek z myslą o rozdziałkach 1024 heh.

Edytowane przez konio68

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..."Wie ktos jak w tym SandBoxie po dodaniu np. palmy wprawic w ruch liscie i caly konar ? Chodzi mi by sie poruszaly na wietrze. Po dodaniu stoja jak slup, zadnego efektu. Pogrzebalem w opcjach i nici.

 

P.S Fajnie sie lata helikopterem. Fajne tez sa bronie obcych."

 

Pewnie ustawić jakoś wiatr .. tylko jak to zrobic?! ;)

 

Jak w edytorze załączyłeś helikopter i inne bronie?! :D

Edytowane przez *Kamil*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może lamerskie pytanie ale czy jezt możliwośc puszczenia jakiegoś timedemo? Chodz mi o to aby mozna było podziwiac widoki z gry że tak powiem bezobsługowo :):)

W katalogu Bin32 masz dwa *.bat - GPU fly-by i CPU zabawa rakiernica przy domkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

..."Wie ktos jak w tym SandBoxie po dodaniu np. palmy wprawic w ruch liscie i caly konar ? Chodzi mi by sie poruszaly na wietrze. Po dodaniu stoja jak slup, zadnego efektu. Pogrzebalem w opcjach i nici.

 

P.S Fajnie sie lata helikopterem. Fajne tez sa bronie obcych."

 

Pewnie ustawić jakoś wiatr .. tylko jak to zrobic?! ;)

 

Jak w edytorze załączyłeś helikopter i inne bronie?! :D

 

W zakładce Entity masz Items (m.in bronie ) no i Vehicles. Tam sobie wybierasz Asian_helicopter i stawiasz w jakim miejscu chcesz. Co mnie dziwi to to ,że po załadowaniu gry w edytorze nie widać przeciwników. Po prostu ich nie ma. Może coś źle robię. W podglądzie mapy Island ich widać ,ale jak dam Switch to Game to jest pusto. Chciałem na kimś po testować te bronie ;) ,bez konieczności ładowania przez grę i dochodzenia do tego miejsca. Tak żeby było prościej i szybciej. Czekam aż ktoś się wypowie kto zna dobrze ten edytor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pod dx10 obiekty w oddali, sa bardziej szczegolowe, oprocz tego odbica na wodzie, sa bardziej "ostre". jest tez lekka roznica w samym oswietleniu, moze HDR.

framerate jest zblizony, na vista troche nizszy

Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z edytorem się jeszcze nie bawiłem, ale grać już grałem :)

 

Całkiem fajnie się tego gościa prowadzi, szybko wybiera "implanty" itp.

AI na narmalu kuleje trochę, ale ujdzie ;]

Na Delcie jeszcze nie grałem.

 

1440x900 wszystko na High oprócz cieni i bez AA średnio 15 klatek, Na medium około 22. Nie jest źle, chociaż by się lepszy komp przydał żeby pograć ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś miałem takiego buga że chciałem skosić sobie drzewo pień był już przecięty w pół a drzewko nic, nie poleciało na ziemie :D. Wrzuciłem sobie te pliczki od CP i grafa na very high w dx9 wgniata wszystko pod względem graficznym co widziałem w dotychczasowych grach, no ale coś za coś mój 7900GS jest za leciwy do very high miałem z 10fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No na very high u mnie na trutniu z podpisu w 1280x1024 to tak fps od 14 do 25 oczywiscie bez aa bo z aa to o 50% mniejszy jeszcze.

Konio podsunoł jednak plan jak tu tanim kosztem pograc w very high i zszedlem do 1024x768 - fpsik juz na poziomie 20-36 wiec nie jest zle teraz tylko trzeba znalezc jakas tania plaska 17 crt ;].

Przydaloby sie tak zrobic te pliki uruchamiające efekty very high pod xp, tak aby wszystko bylo na vhigh oprócz cieni ktore by były na high bo cos mi sie wydaje ze to one zabijaja karty, efekt przeswitu sloneczka przez liscie musi byc !!! ;).

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też sobie pograłem chwilę w demko. Gra się bardzo przyjemnie i w ogóle, ale rozwalił/rozbawił mnie drobny szczegół. Strzelam się z koreańcami, dwóch biegnie obok siebie, a właściwie jeden za drugim. Ustrzeliłem pierwszego, a drugi zupełnie niespodziewanie potknął się o tego pierwszego i wywrócił, dzięki czemu ustrzeliłem go bez problemu gdy się podnosił:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...