surix Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Wrażenia z gry jak najbardziej pozytywne :) oprócz szybkości działania, ale vhigh wygląda obłędnie :D najlepszy jest kamuflaż, podejście do koreanca, złapanie, siła i wyrzut :D :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) 1280 High Zamigotał świat :wink: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1fcdecd498b8fbd7 Edytowane 28 Października 2007 przez epoxer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Porównanie: Dx9: Dx10: Dx9: Dx10: Dx9: Dx10: editL troche namieszałem w linkach :) teraz jest OK Edytowane 28 Października 2007 przez Nerevar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiki20 Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 witam moim zdaniem roznieca jest kolosalna ale na korzyść DX9 widac to zwalszcza na 2 pierwszych skrinach ( na te gory po lewej stronie obrazka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Nie ma co się roztkliwiać. Graficznie na high przeżyłem szok w dx9. Oczywiście na 7600 wtedy widać FPS w granicach 5-15 ;) Na medium wygląda jak F-C również na medium i pograć można na moim sprzęcie bardzo komfortowo. Ale przepaść jaka dzieli medium od High jest olbrzymia. Przy następnej zmianie sprzętu (w okolicach Bożego Narodzenia 2008 :) ). Zagram sobie w tą grę na Very High w DX10 bo narazie nie marnuję oczu na medium. Sama rozgrywka dzięki kombinezonowi jest dość fajna. Trzeba opanować go i można robić niezłą jazdę kolesiom, którzy nie powinni się nawet skapować kiedy zginęli. Silniki Crytek rządzą i nie ma tutaj zdania sprzeciwu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 SLI dziala tylko na xp?? jaki wzrost wzgledem jednej karty bo na viscie chyba nie dziala??? pod xp w sumie dziala Avg: 14.429 - Min: 12 - Max: 20 Avg: 21.324 - Min: 17 - Max: 35 w przyszlosci moze byc tylko lepiej ;) pod vista64 wszysko mi sie wiesza :/ stery do poprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 witam moim zdaniem roznieca jest kolosalna ale na korzyść DX9 widac to zwalszcza na 2 pierwszych skrinach ( na te gory po lewej stronie obrazka) Moje odczucia : blur ładniejszy jest na dx10, niestety niektóre odległe obiekty są rozmyte... nie wiem o czym ludzie pisali że na dx10 jest blur jak się biega ja tam nic nie wiedziałem, shadery wydają się mieć bardziej ciemno/brązowo-zielony kolor na dx10 choć może to być jedynie takie odczucie... hdr w niektórych miejscach wydaje się być bardziej intenywny Ogólnie rzecz biorąc Dx10 w tej grze nie wnosi nic poza kijowym framerate koniec kropka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Ogólnie rzecz biorąc Dx10 w tej grze nie wnosi nic poza kijowym framerate koniec kropka moze dlatego ze opcje Very High mialy byc dostepne tylko pod vista+karta dx10 ps. niestety niektóre odległe obiekty są rozmyte... nie wiem czy ludzie z crytek'a wzieli to pod uwage czy to tylko przypadkowy efekt ale mocno wilgotne powietrze (tropikalne) pogarsza widocznosc odleglych przedmiotow, wiec moze chcieli to zasymulowac w swoim silniku ;) a moze nie... Edytowane 28 Października 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Chyba wszyscy zapomnieli, że zaawansowana fizyka, dynamiczny cykl nocy/dnia będzie dostępny w SP na DX9, ale w MP tylko i wyłącznie w DX10 i tu raczej nie pomoże podmianka plików, a więc żeby cieszyć się z zaawansowanej fizy w MP trzeba mieć kartę z DX10 i Viste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 No dzisiejsze karty nie zabardzo pozwolą na gre w high z rozsądnym frameratem :). Ja kupuje 8800gt (albo nowego radosława ;p) ale nie do Crysisa bo szkoda mi grać (w może naprawdę ciekawą gre) z fpsem mniejszym niż 40 (a najlepiej stałe 60 bym widział ;p). Trza czekać na nowe karty. pod xp w sumie dziala Avg: 14.429 - Min: 12 - Max: 20 Avg: 21.324 - Min: 17 - Max: 35 w przyszlosci moze byc tylko lepiej ;) pod vista64 wszysko mi sie wiesza :/ stery do poprawy. Zal pupe ściska jak patrze na te wyniki ale, jak dużo wcześniej już pisałem nawet 8800 nie bedzie sie nadawać do crysis ;p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Przydaloby sie tak zrobic te pliki uruchamiające efekty very high pod xp, tak aby wszystko bylo na vhigh oprócz cieni ktore by były na high bo cos mi sie wydaje ze to one zabijaja karty, efekt przeswitu sloneczka przez liscie musi byc !!! ;).Przywróć pierwotny plik sys_spec_Shadows.cfg Ewentualnie spróbuj z cieniami na medium, bo nadal nie są takie złe. Sam nie sprawdzałem ,zagram najwcześniej w poniedziałek dopiero. up) przydało by się zrobić taki config w którym high odpowiadało by very high, medium-high a low - medium :] wtedy można było by ładnie poustawiać na XP'ku...Da się zrobić, kwestia czasu i posiadania gry. Edytowane 28 Października 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 up) przydało by się zrobić taki config w którym high odpowiadało by very high, medium-high a low - medium :] wtedy można było by ładnie poustawiać na XP'ku... a z tego co widziałem niektórzy są obeznani w plikach crysisa, więc lekko sugerując prosił bym o coś takiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 pod xp w sumie dziala Avg: 14.429 - Min: 12 - Max: 20 Avg: 21.324 - Min: 17 - Max: 35 w przyszlosci moze byc tylko lepiej ;) pod vista64 wszysko mi sie wiesza :/ stery do poprawy. jaka rozdzialka ?? aa ? af? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 zamieszczacie tak te screeny a jak tak patrze i chyba tylko ktos zboczony doszukiwalby sie roznic na niektorych ;) naprawde, masakra :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cozaq Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) dokladnie, u mnie tak samo 'cudnie' wyglada na high :D niektorzy zamiast grac kminią jakieś niepotrzebne rzeczy :D Edytowane 28 Października 2007 przez Itachi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Zauważyłem że Crysis chodzi mi o wiele lepiej na 32 bitach, może to jeszcze niedopracowane sterowniki czy rzeczywiście 64bity bardziej pochłaniają procka? Mógłby ktoś sprawdzić różnicę bo mi coś niestabilnie ten crysis chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 moge zrobic ten konfig ale wydaje mi sie ze lepiej bedzie pozostawic wiekszosc bez zmian, a tylko LOW zamienic na VHIGH. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 jaka rozdzialka ?? aa ? af?1920x1200 bez fsaa, aniso 16x, veryhigh mod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moulder Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Gram w Viście 64bit w 64 bitową wersję (stery oficjalne nie najnowsze bo na nich się wiesz) i chodzi zauważalnie lepiej jak wersja 32bit. Rozdzielczość 1280x1024 AF8x i gra sie płynnie. Silnik gry jest o tyle "dziwny", że 20-25 klatek zapewnia płynna rozgrywkę, nei czuć wyrażnego spowolnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) moge zrobic ten konfig ale wydaje mi sie ze lepiej bedzie pozostawic wiekszosc bez zmian, a tylko LOW zamienic na VHIGH. Jak możesz to zrób ;] prosiłbym też o jakiś defaultowy config :D o mi gdzieś backupa wcięło :/ co do płynności przy 20 klatkach to owszem ale jak się będziesz szybko rozglądał to idzie odczuć że nie jest zupełnie płynnie :/ Edytowane 28 Października 2007 przez Nerevar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 przy 25 klatkach czuc spowolnienie (subiektywne odczucia), jak juz jest okolo 30 klatek to gra sie calkiem przyjemnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) No to wyszlo na jaw cos ciekawego, okazuje sie (tak mi sie wydaje), ze te kombinacje z cfg nie wlaczaja makxymalnie mozliwych detali. Przy podmianie high na vhigh gra dziala na na ustawieniach high tyle, ze dodaje efekty z vhigh. Jesli low zamienimy na vhigh i wybierzemy low to gra wyglada jakos dziwnie ale posiada te rozne efekty specjalne z vhigh. Szczerze mowiac to juz sam nie wiem co tu sie dzieje, w calym folderze "config" jest balagan (oczywiscie dla kogos niewtajemniczonego), w jednych plikach jest skala ustawien 0-3 a w innych 1-4. A i sa jeszcze dwa pliki z lista kart graf i ich numerami ID do ktorych sa przypisane max mozliwe detale do ustawienia. Jeden wielki mix :lol: moglby mi ktos zuploadowac caly folder "config", w stanie nienaruszonym oczywiscie, narobilem ladnego balaganu a nie mam backupa ps. jak nie chcecie ogladac wszsytkich reklam przy wlaczaniu gry to usuncie wszystkie pliki z folderu Crysis SP Demo\Game\Localized\Video oprocz bg i intro Edytowane 28 Października 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Payti Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 W załączeniu orginalne settingi Crysis SP Demo i VeryHigh dla DX9. Pozdrawiam, CVarGroups_original.zip CVarGroups_VeryHigh_settings_DX9.zip Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Sulaco zapodajesz tymi liczbami, zapodałbyś 2 screeny porównawcze xp very high [pliki] i vista very high, jak to wygląda. chyba jest ktoś kto ma 2 systemy na dysku i mocny sprzęt kurde bolek mać.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 ok, powinno dzialac, u mnie dziala. http://www.speedyshare.com/977286335.html Low zamienione na VeryHigh, reszta bez zmian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) CarsonPoland to może oswiecisz nas co zmieniasz w tych cfg konkretnie i jakie funkcje odpowiadaja za okreslone efekty ? czy poprostu zmieniasz tylko cyferki na jak najwieksze i myslisz ze to very high ? bo ja szczerze mowiac mam mieszane uczucia do tych configow, nie ma kolosalnych roznic poza kontrastem oswietlenia, light beams i drobnymi szczegolami, tekstury np pozostaja identyczne. Napewno to nie jest ten sam efekt co przy DX10, roznice widac bylo widac na screenach. oto porownanie, po lewej na konfigach Carson-a ( rzekomo very high ), po prawej bez jego modyfikacji na high Edytowane 28 Października 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aenwu Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) ok, powinno dzialac, u mnie dziala. http://www.speedyshare.com/977286335.html Low zamienione na VeryHigh, reszta bez zmian Co te ustawienia zmieniają, bedzie jakaś poprawa pogroszenie fps/s, może ktoś zrobic konfing pod karty takie jak moja wspominana wczesniej. Bo obecnie mam wszystko na medium cienie na low w granicach 22fps/s ale przez większość czasu grania w demo miałem 11fps/s czasem te 16fps sterowniki do karty mam wgrane najnowsze bety na stronie nvidi te niby zalecane Edytowane 28 Października 2007 przez aenwu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość l33tno0b1n Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Crysis i 8800GT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 Na medium :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 CarsonPoland to może oswiecisz nas co zmieniasz w tych cfg konkretnie i jakie funkcje odpowiadaja za okreslone efekty ? czy poprostu zmieniasz tylko cyferki na jak najwieksze i myslisz ze to very high ? bo ja szczerze mowiac mam mieszane uczucia do tych configow, nie ma kolosalnych roznic poza kontrastem oswietlenia, light beams i drobnymi szczegolami, tekstury np pozostaja identyczne. Napewno to nie jest ten sam efekt co przy DX10, roznice widac bylo widac na screenach. oto porownanie, po lewej na konfigach Carson-a ( rzekomo very high ), po prawej bez jego modyfikacji na high Tak, zmieniam cyferki na najwieksze i mysle ze to vhigh :mur: :mur: OMFG, czytam twoje posty w tym temacie i nie rozumiem jaki jest twoj problem :mur: Co ktos cos napisze to zaraz wyskakujesz jak filip z konopii i bawisz sie w detyktywa niedowiarka. Jak bys sie chcial dowiedziec co tam "niby" zmieniam to chociaz bys otworzyl te pliki i porownal z oryginalnymi. Az mi cisnienie podskoczylo... O teksturach juz chyba bylo pisane ze ich jakosc ogranicza ram na grafice... Wszyscy widza roznice miedzy high a vhigh tylko nie ty, i probujesz wszystkim wmowic ze maja zbiorowa halucynacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...