Gość OpenSource Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) Tak, zmieniam cyferki na najwieksze i mysle ze to vhigh :mur: :mur: OMFG, czytam twoje posty w tym temacie i nie rozumiem jaki jest twoj problem :mur: Co ktos cos napisze to zaraz wyskakujesz jak filip z konopii i bawisz sie w detyktywa niedowiarka. Jak bys sie chcial dowiedziec co tam "niby" zmieniam to chociaz bys otworzyl te pliki i porownal z oryginalnymi. Az mi cisnienie podskoczylo... O teksturach juz chyba bylo pisane ze ich jakosc ogranicza ram na grafice... Wszyscy widza roznice miedzy high a vhigh tylko nie ty, i probujesz wszystkim wmowic ze maja zbiorowa halucynacjespokojnie, jesli jest dla Ciebie problemem wyjasnic co i jak to trudno , sorry ze Ci zawracam glowe. Szanuje to ze chcialo Ci sie podzielic z forum tymi konfigami ale nie dziw sie ze ktos moze miec jakies watpliwosci. Roznice pewne widac , ale czytajac wiekszosc postow wszyscy tak przejaskrawiaja ze wydaje sie ze na tych konfigach nie wiadomo co mozna uzyskac, dlatego pytam bo zastanawiam sie czemu kilka promieni slonca obcina mi polowe klatek. niewazne, nie bylo tematu, sorry ;) edit: dzieki za wyjasnienie . Edytowane 28 Października 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) juz mowie co zmieniam, kazdy element grafiki(+fizyka i dzwiek) ma swoj osobny konfig(sys_spec_shadow/particles/shading itd), ktory jest podzielony na cztery sekcje: 4-domyslny/vhigh (posiada najlepsze ustawienia ktore sa korygowane/redukowane w pozostalych sekacjach), 1-ustawienia low, 2-medium, 3-high. Ja poprostu wklejam ustawienia z sekcji vhigh(domyslny) do low (wczesniej do high) + jeszcze pare innych kombinacji ktorych dzialania do konca nie rozumiem. jesli np w pliku sys_spec_shadow, w sekcji 1-low wytniesz wszystkie wpisy to silnik potraktuje te ustawienia jak 4-vhigh bo te sa domyslne Edytowane 28 Października 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 28 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2007 (edytowane) doswiadczylem dziwnych anomalii graficznych po szybkim spojrzeniu w niebo a pozniej powtorzyly sie jeszcze raz pozniej wszystko wrocilo do normy. wszystko wydarzylo sie bez zmienianych konfigow, grafika nie krecona, procesor 45 stopni tylko miał. Tylko w Crysis cos takiego mi sie zdarzylo wiec chyba raczej to nie sa artefakty . Edytowane 28 Października 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) Wiecie może gdzie jest zapisana klawiszologia? Chciałem sobie jeszcze polatać heli w edytorze, ale pasuje mi odwórcić myszkę, a w grze te ustawienia zablokowane. A tak na marginesie, ten edytor to masakra. Znacznie podniósł atrakcyjność demka :lol2: Edytowane 29 Października 2007 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Wicie może gdzie jest zapisana klawiszologia? Chciałem sobie jeszcze polatać heli w edytorze, ale pasuje mi odwórcić myszkę, a w grze te ustawienia zablokowane. A tak na marginesie, ten edytor to masakra. Znacznie podniósł atrakcyjność demka :lol2: zgadza sie, dzieki niemu moglem w koncu zobaczyc u siebie nuka :D crysis z edytorem zezarl mi caly weekend <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość l33tno0b1n Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 zgadza sie, dzieki niemu moglem w koncu zobaczyc u siebie nuka :D crysis z edytorem zezarl mi caly weekend <_< To tak jak mi : / BTW jak zrobić nuke! ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) stawiasz czolg z nukiem na mapie, wchodzisz do gry (w edytorze), strzelasz z dziala i patrzysz jak rosna grzybki ;) Edytowane 29 Października 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość l33tno0b1n Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 stawiasz czolg z nukiem na mapie, wchodzisz do gry (w edytorze), strzelasz z dziala i patrzysz jak rosna grzybki ;) Ale ten czołg jest tylko w mapie multi :/ A ja bym sobie nuke walnął na mapie z single :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CBZ Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Demo lezy u mnie od 3 dni i jakos nie mam werwy ;] Jednak... Musze zobaczyc muchomorka [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 stawiasz czolg z nukiem na mapie, wchodzisz do gry (w edytorze), strzelasz z dziala i patrzysz jak rosna grzybki ;)E tam czołg ;). Nie lepiej TAC GUNa dać ? :). W entities/iteams (czy tam weapons) szuajcie Tac guna :). niestety w edydorze nie rozwala drzew (ale to pewnie da sie nastawić - ale2 to pewnie bym miał niezły slideshow po wystrzale w las :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) no i lipa wyszla, faktycznie te super efekty jakie mialy byc pod dx 10 a ktorych mielismy niby nie uswiadczyc pod xp to mit, wlaczylem gierke pod xp z plikami ustawionymi na veryhigh (nie kopiowalem plikow od carsona tylko sam zmienilem tzn. przekopiowalem ustawienia recznie w tych plikach tak by wszedzie byly ustawienia 4 czyli odpowiadajace ustawieniom very high pod vista) i porownalem je ze screenami z visty, okazalo sie ze screeny prawie niczym sie nie roznia, jedyna mala zmiana jaka uchwycilem to odbicie skal na tafli wody, ktore pod vista sa wyrazne (a wlasciwie to powiem inaczej wygladaja one tak jak pod xp w trybie high !!!) a pod xp (w trybie wymuszonym veryhigh) jakby rozmyte lekko sa, karta to 8800 gts konkluzja jest taka ze panowie z cryteka leca sobie w kulki i sciemniaja z ta ich hiper obsluga dx10 !!! co ciekawe gierka pod xp i vista biegala tak samo wolno z tymi ustawieniami na veryhigh Edytowane 29 Października 2007 przez lukas666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 no i lipa wyszla, faktycznie te super efekty jakie mialy byc pod dx 10 a ktorych mielismy niby nie uswiadczyc pod xp to mit...ziomek ale podaj screeny porównawcze z very high xp i very high vista, prosze już dziś chyba 4 raz, jeśli możesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidson88 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Nie jestem pewien czy dobrze wyczytałem... w demku poki co nie ma obsługi dwu-rdzeniowych procesorów? czyli mój c2d działa na razie tylko na 50 %? rozumiem że w full wercji bedzie lepiej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Crysis i 8800GT yyy na jakich to ustawieniach ? LOW ? tyle klatek to ja na 2 razy niższej rozdz. nie mam :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moulder Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 no i lipa wyszla, faktycznie te super efekty jakie mialy byc pod dx 10 a ktorych mielismy niby nie uswiadczyc pod xp to mit, Nie masz do końca racji. Różnica jest widoczna w jakości oświetlenia (na liściach itd), w wodzie, w jakości shaderów. Ale zgodzę się, że nie jest to kolosalna różnica zmuszająca do zakupu Visty;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zebius Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) Robione na szybko testy 8800GT w Crysis DX10 z IN4: LINK Edytowane 29 Października 2007 przez Zebius Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Curly18 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Dla wszystkich niedoinformowanych: Crysis i to całe dx10 to jedna wielka ŚCIEMA :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 heh, nie ma to jak dosadna argumentacja ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moulder Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 W najnowszych betach, aby uruchomić wersję Crysisa 64bit wystarczy w sterach wymusić Vsync. Rzeczywiście wg licznika klatek jest więcej, natomiast mysz dostaje strasznych lagów. Lepiej pozostać przy oficjalnych póki co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martins2000 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 jak umiecie pozmieniac w pliku to niech ktos zrobi z low na medium wszystko zeby dzialalo bo na high mi tnie niemiłosiernie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Po pierwsze, fajnie że demko się już pojawiło. Zainstalowałem i nawet zostałem miło zaskoczony. 1024x768 i wszystko na low - wygląda jak kupa g*wna ale chodzi bardzo płynnie. Juz nie miałem czasu się bawić rano bo do pracy szedłem ale myślę że da się to zoptymalizować miedzy medium a low zeby w miare fajnie wygladalo i "grywalnie" chodziło. Opcja ze skafandrem wypas, bardzo podobał mi się filmik początkowy jak tam się wszystko wchłania w ciało te molekuły :) Nastraja to klimacik. Swietna interakcja z krzakami. Myslalem ze tylko w DX10 krzaki będą się rozsuwały jak się będzie przez nie przechodziło...a tu zaskoczenie. Wszystko fajnie fizyką obsadzone. Frajda jest jak się marnuje cały magazynek żeby sciąć palmę (w dowolnym miejscu pnia) na kawałeczki :) Nawet liscie się ruszają jak się w nie strzela. Fajnie fajnie. Generalnie jestem pozytywnie zaskoczony ze w to na low idzie pograć - myslalem ze bedzie gorzej zważywszy na dziadka pentiuma ktorego mam w sigu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 apo5, na naszych sprzętach nawet na medium da się pograć w 800x600 ... ale nadal wygląda jak kupa g*wna (używając kolokwialnego języka). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 DirectX 9 vs DirectX 10 in the Crysis Demo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 apo5, na naszych sprzętach nawet na medium da się pograć w 800x600 ... ale nadal wygląda jak kupa g*wna (używając kolokwialnego języka). Mnie ciagle zastanawia jak to jest ze na mid niektorzy mowia ze wyglada jak Far-Cry? :rolleyes: btw. Happy Birthday... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Mnie ciagle zastanawia jak to jest ze na mid niektorzy mowia ze wyglada jak Far-Cry? :rolleyes: ... Dawno nie grali w FC i zapomnieli, jak to sztucznie dzisiaj wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wallec Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 x2 @ 2800mhz,2gb ram, sonic + 675/1700/2000 pozwalaja na gre przy takich ustawieniach detali ( rozdzielczosc 1024:768 ): http://img148.imageshack.us/img148/1760/ustawieniadt5.jpg przy fps >28 i gra wyglada nadal bardzo dobrze http://img147.imageshack.us/img147/1803/wygladvw8.jpg ciekawe czy daloby rade na sli 8600gt sonic+ wyciagnac >30fps przy postprocesing na high - na jednej karcie skacze od 20-28 ;/ sli 8600gt sonic+ osiagnac detale o ktorych mowie to do crysisa za 750zl chyba nie ma lepszego wariantu ( mowa o nowych kartach ) - sytuajca zmienia sie po premierze 8800gt smilies/smile.gif Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) dx10 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab66f334fca5f183.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4b7bdb69b86aea0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a02a2f8df8f7157d.html dx9 tryb veryhigh (wszystkie pliki z katalogu CVarGroups recznie edytowane, wartosci z punktu 4 odpowiadajace za tryb veryhigh przekopiowane do punktu 3 odpowiadajacego za high, dodatkowo zmodyfikowany plik game.cfg (domyslnie w katalogu Moje dokumenty\My Games\Crysis_SP_DEMO), wartosci 3 zastapione wartosciami 4) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...6db95d9e0d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b196d7009fae8565.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41b67e57cd7e082b.html dx9 tryb high http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74ad7ce776ca0c32.html odbicia skal na tafli wody w trybie dx9 high sa podobne do tych w dx10 w trybie very high Edytowane 29 Października 2007 przez lukas666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Mnie ciagle zastanawia jak to jest ze na mid niektorzy mowia ze wyglada jak Far-Cry? :rolleyes:ja zauwazylem ze najwiecej zmienia tutaj przestawianie Shaders. Na low rzeczywiscie troche przypomina to Far Cry ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) zolwik w dx10 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/587c9ae7572f0088.html zolwik w dx9 tryb veryhigh http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a398fc6847c2307e.html ujecia troszke inne bo zapomnialem zrobic save pod dx 10 jakos nie widze miedzy nimi roznicy... moim zdaniem pod dx10 gierka wcale nie wykorzystuje mozliwosci shaderow 4.0 Edytowane 29 Października 2007 przez lukas666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) Patrzac na skriny z Twojego poprzedniego posta, pokazujace odbicia skal w tafli wody, uwazam, ze najlepiej (najbardziej realistycznie) wyglada to na dx9@vhigh potem dx9@high, a najbardziej bajkowo/plastikowo na dx10. Edytowane 29 Października 2007 przez Martinii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...