*Kamil* Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 http://webpages.charter.net/bliss/ - dx9 jest pokazany chyba bez modyfikacji plików... tak że modyfikacja plików + kontrola motion blur i hdr (której oczywiście nie ma) i praktycznie różnica bedzie niezauważalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Bartolomius ale w farcry'u nie masz takiej fizyki ;) A jak juz zainstalowales fc to sprawdz sobie nowe shadery wody: http://pl.youtube.com/watch?v=lPTOZsrHGSs http://files.filefront.com/The+Projectrar/...;/fileinfo.htmlE tam, jak przywalę z mortara w samochód albo łódź to ładnie odskakuje. W Crysis jest tego więcej, nie przeczę, ale chodzi mi o przepaść w wymaganiach, która nie przekłada się na przepaść w grafice i fizyce. Cóż, mogę sobie marudzić, kijem rzeki nie zawrócę. EOT. A woda bomba, taki jest efekt jak za grę zabiorą się pasjonaci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Ostatnio fajnie sie bawiłem granatami, czrwoną beczką i hamerem:D pod koniec demka, ale co chwile musiałem latać po granaty i to było wkurzające, dlatego mam pytanie czy są jakieś kody na broń i najlepiej jeszcze na beczki i hamera(wiem wiem teraz troche przesadziłem, ale z tymi kodami na broń to poważnie sie pytam). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Graj w edytorze i będziesz miał wszystko, co chcesz. Rozkminił ktoś, gdzie zpisywana jest klawiszologia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Odpalaliście wbudowany benchmark? Całkiem przyjemnie wygląda i w miarę solidnie grzeje kartę: Crysis SP Demo\Bin32\Benchmark_GPU.bat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manieq1 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Widze, ze wszyscy odpalaja gre na dobrym sprzecie, wszystko na high, rozdzialka spora itd. Ja puszczam na bartonie 2500+ 1gb ram i 6800. Wszystko na low i narazie 800x600 i nic sie nie tnie. Grafika wyglada fajnie, nawet na takich detalach. Fizyka tez calkiem przyjemna, grac nie umierac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chalwa88 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 a jak działa Crysis na GF 7300GT, A64 3000 i 1 GB ramu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro18 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 niestety dzungla nie wyglada lepiej pod dx10 - sprawdzone, kilka postow wyzej masz linki to moich screenowwidziałem screeny, ale w swojej naiwności liczę, że w pełnej wersji jednak będzie to lepiej wyglądało... :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 a jak działa Crysis na GF 7300GT, A64 3000 i 1 GB ramu?Pewnie podobnie jak u manieq1'a. Imo nawet lepiej powinno pójść bo proc lepszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 up) ja bym lepiej liczył na lepszą optymalizacje przy wyzszych ustawieniach... bo w przciwnm razie ta gra nie zaliczy ciepłego powitania :( I zadam swoje pyanie ile macie klatek w dx10 pod vista ? to normalne ze chodzi traaaagicznie, czy to u mnie vista wymaga reanimacji ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 A ja mam pytanie odnośnie ustawień grafiki. Ktoś tu podawał screeny z ustawień Very High n,a miał zdaję się radeona x1950 i do tego pod XP. U mnie tej opcji w ogóle nie da się odpalić. Myślałem że jest dostępna pod DX10. Ktoś wie czemu tak może być ? Albo coś ja źle zrozumiałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 A ja mam pytanie odnośnie ustawień grafiki. Ktoś tu podawał screeny z ustawień Very High n,a miał zdaję się radeona x1950 i do tego pod XP. U mnie tej opcji w ogóle nie da się odpalić. Myślałem że jest dostępna pod DX10. Ktoś wie czemu tak może być ? Albo coś ja źle zrozumiałem. Musisz ręcznie poustawiać wszystkie opcje na high, bo po tej zmianie plików high to jest tak jak by very high. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) Musisz ręcznie poustawiać wszystkie opcje na high, bo po tej zmianie plików high to jest tak jak by very high. Jakiej zmianie plików ? Niczego nie zmieniałem.Nie śledziłem ostatnio tematu . Trzeba coś zmienić jeszcze ? EDIT: Ok już znalazłem. ;) Edytowane 29 Października 2007 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 wiecie co mi się bardzo podoba: efekt jak staniemy na brzegu i strzelamy do wody , nie wspominając tych oczek wodnych co powstaj a i piany ale efekt piasku pod wodą , który się podnosi jak strzelimy i powoli rozpływa w wodzie ... poprostu bajka , nawet o tym pomyśleli :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Jakiej zmianie plików ? Niczego nie zmieniałem.Nie śledziłem ostatnio tematu . Trzeba coś zmienić jeszcze ? EDIT: Ok już znalazłem. ;) poczytaj ze 3 strony wstecz, ktoś podawał pliki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaX Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 popieram konio68 woda jest super , gdy wale caly magazynek woda leci jak na funtannie , a nawet lepiej :D ps. uzylem niewidzialnosci podnioslem beczke zeby udezyc wroga :D a on cos w stylu "yyyy?" i zaczał strzelac do mnie , a juz myslalem ze nie bedzie walic :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 A ja mam pytanie odnośnie ustawień grafiki. Ktoś tu podawał screeny z ustawień Very High n,a miał zdaję się radeona x1950 i do tego pod XP. U mnie tej opcji w ogóle nie da się odpalić. Myślałem że jest dostępna pod DX10. Ktoś wie czemu tak może być ? Albo coś ja źle zrozumiałem.Ja dawałem te screnny, jeśli chodzi o zamianę plików, to poczytaj dokładnie posty CarsonPoland. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) wiecie co mi się bardzo podoba: efekt jak staniemy na brzegu i strzelamy do wody , nie wspominając tych oczek wodnych co powstaj a i piany ale efekt piasku pod wodą , który się podnosi jak strzelimy i powoli rozpływa w wodzie ... poprostu bajka , nawet o tym pomyśleli :) To chyba na tym właśnie polega rozwijanie silników fizyki, żeby nawet nie musieli takich 'bajerów' w specjalny sposób implementować. :) Ja niestety chyba Crysisa odpuszczę dopóki nie przesiądę się na coś z generacji 8800GT. :( Edytowane 29 Października 2007 przez borsuczy_król Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Pojawiły się nowe stery 169.02. Sprawdźcie czy jest jakaś różnica w Crysisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaX Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 http://rapidshare.com/files/66068905/CVarG...gs_DX9.zip.html gotowy plik z very high :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Testować stery panowie ;) może jakiś mały wzrost minimalnego fps będzie :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF11 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Jedna różnica pomiędzy 169.01 a 169.02 to obsługa Geforce 8800GT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Mi na 169.02 działa RivaTuner 2.06 w Vista x64 a na 169.01 już nie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Crysis GONE GOLD! Electronic Arts has just made an announcement that Crysis is finally done and the Gold Master disc has been sent to mass production. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerevar Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Ajajaj przeszedłęm sobie na Delta, to jest dopiero zabawa, choć troche wkurza mnie w tej grze że ciężko o porządną rozpierduche- bezpośredni kontakt zazwyczaj kończy się śmiercią i walka musi wygladać tak: niewidzialnosc, kulka w łeb (oponenta ofc) ,schowanie się za przeszkodą i powtarzamy czynnosci... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) Dwa rdzenie na DX9 i crap na DX10 Na dx9 widać, że jak się rozglądam, poruszam to skacze użycie jednego rdzenia, a jak robię rozpierduchę, samoloty przelecą to skacze na drugim rdzeniu. Na DX10 jeden rdzeń się nudzi. No i jeszcze to czerwone nieładnie wygląda A, jeszcze coś zrobiłem w edytorze, że jak się mapa załaduje, to cały czas się kamera oddala i nie mogę tego zatrzymać. Edytowane 29 Października 2007 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Zrobiłem porównanie u mnie: HIGH VERY HIGH Jak widać różnica jest dość spora ;) Nie zwracajcie uwagi na cienie na dwóch pierwszych screenach (high), bo akurat te miałem ustawione na Medium. Ale potem zmieniłem na high i zrobiłem porównanie z tymi po modyfikacji na very high. Różnica też jest zauważalna. Są bardziej miękkie IMO. Do tego Blur chyba jest większy ,ale mogę się mylić. Wg. mnie grafice pod DX9 nie ma co zarzucić. Na co komu DX10 jak DX9 nie wygląda wcale gorzej. Różnica chyba nie jest tak ogromna jeśli chodzi o tekstury. Nie wiem jak z innymi efektami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Może by w pierwszym poście zebrać dotychczasowe informacje i zrobić FAQ (w tym na temat ustawień Very High na XP i DX9)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vennor Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Zacząłem się dzisiaj zastanawiać co jest za ograniczającymi gracza skałami. Po dłuższych poszukiwaniach udało mi się znaleźć miejsce, przez które udało mi się wskoczyć na skały i rozpocząłem poszukiwania: z dołu; z góry; skały; spojrzenie w stronę góry. Znalazłem też, ym, powiedzmy błędy w teksturach. Jeszcze raz w dół; korony drzew; czysta tekstura podłoża; przez niektóre drzewa można było przejść; Niestety dalej iść nie mogłem, spodziewałem się niewidzialnej ściany, ale zostało to rozwiązane inaczej. Idąc w drugą stronę znalazłem ładny skrawek ziemi bez krzaków. Idąc dalej zastanowiło mnie co jest za tym pagórkiem, wydawało mi się, że nie ma możliwości przejścia (po krótkotrwałym zniekształceniu obrazu Nomad ginie). W końcu jednak udało mi się uchwycić kawałek plaży nieprzeznaczonej dla oczu gracza. Udało mi się też uniknąć wystrzeliwanych ze statku rakiet, których celem był główny bohater (jako, że nie wykonywał zleconego zadania) i dotarłem na wspomnianą plażę. Odczekałem chwilę, ale przed kolejną rakietą nie było już ucieczki. Przydałaby się jakaś modyfikacja umożliwiająca swobodne eksplorowane wyspy :). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeekee Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Ajajaj przeszedłęm sobie na Delta, to jest dopiero zabawa, choć troche wkurza mnie w tej grze że ciężko o porządną rozpierduche- bezpośredni kontakt zazwyczaj kończy się śmiercią i walka musi wygladać tak: niewidzialnosc, kulka w łeb (oponenta ofc) ,schowanie się za przeszkodą i powtarzamy czynnosci... Rzeczywiscie tak jest . A co do ustawien Very High na Xp. Powiem wam szczerze że jestem zawiedziony .. Poodobnie gra wyglada w ustawieniach Medium / High . Co prawda na moim 8800 GTS 320 mb na Very High nie ma co mówić o przyjemnje grze bo mam jakies 10-12 FPS przy rozdziałce 1280x1024 z AA 16xQ . Dlatego też wole mniej cieszyć się grafiką a grać na Medium przy 25-35 FPS a tak jak mówie kolosalnej róznicy nie ma .Jednak co do wymagan to jednak zbyt duże chyba ... Kupiłem kompa jakieś 1,5 Tyg temu i co ? Crysis gładko chodzi na ustawieniach Medium ;/ Mam nadzieje ze Full wersja bedzie bardziej zooptymalizowana ... i może jeszcze jakiś patch wyjdzie :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...