Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

ja nawalam bzdety ? pisze o graniu bo to dzial gry chyba a nie karty graficzne ?! omg ... moze ty nie zwracasz uwagi na AI tylko na chmurki i sloneczko ... zreszta nikt Ci nie kaze tego czytac. no offence ale gadanie o efektach graficznych w kolko i to samo mnie nie jara .

W recenzji pisałeś, że nie używa AI kolby a później włączyłem gre i dostałem 2 razy kolbą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam grać na najwyższym poziomie trudności ( Delta >? )- wówczas gra się bardziej po cichu ( z elementami hałasu ) a nie jak na najniższym głośny b...del z elementami ciszy :lol: No i amunicji jest wtedy znaczny nadmiar.

 

Widze, ze wszyscy odpalaja gre na dobrym sprzecie, wszystko na high, rozdzialka spora itd. Ja puszczam na bartonie 2500+ 1gb ram i 6800. Wszystko na low i narazie 800x600 i nic sie nie tnie. Grafika wyglada fajnie, nawet na takich detalach. Fizyka tez calkiem przyjemna, grac nie umierac.

Ja odpalam w 1280x960 ... wszystko LOW poza shaderami które na X1950PRO muszę mieć na max bo inaczej grafika się rozkaszania. Swoją drogą ... działa Ci AA ... ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie stwierdzili, że skoro nawalasz bzdety na forum to po co w ogóle mają do Ciebie strzelać :lol: Nie wiem co Ty masz ale u mnie AI działa normalnie.

:lol:

 

właśnie konkrety daje a nie co chwila zachwyty/opinie o grafie itp.

Ja niestety podobne akcje miałem z AI (niektóre podobne do tych z moh:aa). Oby to w fullu zmienili czy patchem.

Ważne ze jest solidne MP w Crysis (nie sam dm po prostu dodany jak to czesto bywa ;p).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no crysiso maniacy jak u was z tymi nowymi sterami, daja cosik czy nie ? ktos sam testowal pod systemem 64 bitowym ?

 

co do ai przeciwnikow to nie sa za bardzo rozgarnieci (poziom delta niewiele pomaga), jedyna ich przewaga jest ich liczba, poza tym w demku jest wiele burakow, i akcje kiedy jeden strzela a dwoch np. wogole nie reaguje stojac obok tego strzelajacego to dosc czesty bug w demie, wiec uprasza sie o nie obrazanie innych graczy majacych inne zdanie o ai przeciwnika, mam nawet nagrane kilka filmikow kiedy przeciwnik sie zawiesza i mimo ze stoje przed nim to on nie reaguje, malo tego moge przejsc przez niego i nie mozna go zabic !!!

Edytowane przez lukas666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W recenzji pisałeś, że nie używa AI kolby a później włączyłem gre i dostałem 2 razy kolbą.

napisalem w recenzji to co zauwazylem i wtedy nie dostalem kolba ani razu po 5h gry, teraz skoro na zamieszczonych filmikach przez kogos zobaczylem to na wlasne oczy - nie bede zaprzeczal. Recenzja byla recenzja po klku godzinach ciorania i tyle. ale ocene dalej podtrzymuje.

w miare grania wiele nowych rzeczy wychodzi wiec pisze ... nie wiedzialem ze niektorym bedzie to przeszkadzac .

Edytowane przez OpenSource

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie AI potrafi conamniej dziwnie sie zachowac czasami ;p np jak podjechalem jeepem do tej stacji nad woda to dwoch żołnierzy zamiast mnie atakowac skradalo sie gdzies po bokach 2m ode mnie na otwartym terenie i mnie nie widzieli ;p dopiero jak wpakowalem im lufe pod szyje ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem wreszcie w demko SP i określenie "maximum game" pasuje tu jak najbardziej.

Kombinezon + fizyka + efekty + konfigurowalność broni daje takie możliwości, że nie wiem, jak tu się można nudzić. Pewnie, jak ktoś woli prowadenie za rączkę to będzie się nudzić, bowiem nic nie ma podane na tacy i samemu należy sobie zorganizować odpowiednie walki wedle uznania.

AI może i nie jest idealne, za to jest wystarczające, aby czerpać radość z gry.

Fizyka jest miejscami daleka od realnej, naciągana wytrzymałość beczek, słabość drzew, czy słynne wybuchanie zbiorników, ale nie ma co narzekać w ogólnym rozrachunku.

 

Wrócę do grafiki (jest to ważna część gry, to czemu nie wspomnieć) i w very high najbardziej fps'y zabijają cienie, na drugim miejscu objekty. te 2 opcje warto dać na medium i jest duży wzrost fps.

Ja i tak sobie ustawiłem 800x600 high, cienie i obiekty medium a z very high jedynie dźwięk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem wreszcie w demko SP i określenie "maximum game" pasuje tu jak najbardziej.

Kombinezon + fizyka + efekty + konfigurowalność broni daje takie możliwości, że nie wiem, jak tu się można nudzić. Pewnie, jak ktoś woli prowadenie za rączkę to będzie się nudzić, bowiem nic nie ma podane na tacy i samemu należy sobie zorganizować odpowiednie walki wedle uznania.

AI może i nie jest idealne, za to jest wystarczające, aby czerpać radość z gry.

Fizyka jest miejscami daleka od realnej, naciągana wytrzymałość beczek, słabość drzew, czy słynne wybuchanie zbiorników, ale nie ma co narzekać w ogólnym rozrachunku.

 

Wrócę do grafiki (jest to ważna część gry, to czemu nie wspomnieć) i w very high najbardziej fps'y zabijają cienie, na drugim miejscu objekty. te 2 opcje warto dać na medium i jest duży wzrost fps.

Ja i tak sobie ustawiłem 800x600 high, cienie i obiekty medium a z very high jedynie dźwięk.

Jak dasz shadery na minimum to grafika jest prawidłowo wyświetlana? Jakie masz sterowniki ? Działa Ci AA ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dasz shadery na minimum to grafika jest prawidłowo wyświetlana? Jakie masz sterowniki ? Działa Ci AA ?

cat 7.9

Jak dam shadery na low to wygląda biednie, ale bez błędów. Jak przy shaderach na low włączę AA, to się przestawiają na high.

Już nawet w becie pry ustawieniu AA + shadery low lub medium były krzaki, a teraz zamiast tego automatycznie się przestawia na high.

Widać, że AA może być tylko z high i very high.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety podobne akcje miałem z AI (niektóre podobne do tych z moh:aa). Oby to w fullu zmienili czy patchem.

Ważne ze jest solidne MP w Crysis (nie sam dm po prostu dodany jak to czesto bywa ;p).

Ai juz chyba nie poprawia, w sumie to juz wiele nie poprawia - poszedl gold, no chyba, ze faktycznie w jakims patchu, ale watpie.

a AI - grajac przy 10fps, wycialem sporo chlopa, bo ustawiali sie w kolejce do drzwi, albo czaili sie za sciana, jakby podkop chcieli robic :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam instalke najnowszych sterowników nvidii (dla posiadaczy nvidii oczywiscie ;) ). 169.01. Wczesniej miałem jakieś bety 163.xx. Po instalacji najnowszych mogę swwobodnie (20-25 fps) grać na ustawieniach 1024x768 - wszystko na high oprócz shadows (medium albo low) i shaders na medium. :) Żaby nie były to puste słowa, różnicę i to znaczącą zauważyłem też po odpaleniu demka unreala 3. Coraz bardziej mnie najnowsze "forsłery" zadziwiają. Co do samego gameplayu, jedynym urozmaiceniem to jest fajne kombinowanie z mozliwosciami skafandra. Sztuczna inteligencja przeciwników pozostawia wiele do życzenia (jestem niewidzialny, podplywa łódka na brzeg, wyskakuje 3 kolesi i biegną do chatki - zaczynam strzelać w tego ostatniego, oczywiscie niewidzialnosc znika a koles się nawet nie odwraca juz nie mówię że tamci nie reagują :D ). Dla mnie plusy tego demka to:

- grywalne na starszym sprzęcie

- dobra fizyka gry/interakcja z naturą (rzucając beczkę w liscie palmy, liscie reagują odpowiednio - bardzo to poprawia "realistycznosc" świata gry)

- urozmaicenie rozgrywki dzięki naszemu magicznemu suitowi.

- zabawa w kotka i myszkę z przeciwnikami (strzały, cloak, zmiana pozycji :) )

- wspaniała grafika

 

Minusy:

- Sztuczna inteligencja przeciwników

- zbyt szybkie zuzycie się paska energii (kwestia gustu, mam nadzieje ze bedzie mozna w dalszej czesci gry troszkę podrasować czas zuzycia paska energii)

Edytowane przez apo5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe... dobiłem się tylko tym co zrobiłem. :D Na tych samych ustawieniach gra chodzi dużo gorzej a to za sprawą, że są efekty dx10. Najwidoczniej grając na vista po zainstalowaniu gry na ikspeku miałem ustawienia i jakość obrazu jak po podmianie ustawień na bardzo wysokie ale dx9. I teraz dopiero zobaczyłem dx10 ustawione na max'a... a co. Pomimo, że nie specjalnie już po tym co widziałem ale jednak łał w porównaniu z dx9. Grać u mnie się nie da na takich ustawieniach oczywiście ale widać różnicę w całej rozciągłości i przykłady można by mnożyć a różnica jest naprawdę spora.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Masakra... super grafika ale nie jest tak z optymalizacją jak zapowiadali i tu jest lipa niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę pograłem, co mnie dziwi to w edytorze w wyższej rozdzielczości na tych samych ustawieniach działa lepiej niż w samej grze. Zabawa jest świetna z bronią obcych (zamrażarka), można narobić sporo figurek lodowych, często kiedy zamrozimy samochód z kolesiem przy karabinie to on nadal strzela. :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym teście co widziałem , podali wyniki , ale nie podali czy to na viscie czy na xpeku.

 

http://www.techspot.com/article/73-crysis-...ance/page8.html

 

Dzisiaj sprawdze , na xp 64bit czy rzeczywiście daje kopa , 20% to już jest coś.

jakies postepy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...