Gość l33tno0b1n Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 ja nawalam bzdety ? pisze o graniu bo to dzial gry chyba a nie karty graficzne ?! omg ... moze ty nie zwracasz uwagi na AI tylko na chmurki i sloneczko ... zreszta nikt Ci nie kaze tego czytac. no offence ale gadanie o efektach graficznych w kolko i to samo mnie nie jara . W recenzji pisałeś, że nie używa AI kolby a później włączyłem gre i dostałem 2 razy kolbą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Zgadzam się z OpenSource, częśc dotyczącą efektów graficznych Crysisa wyczerpaliśmy, teraz "wyciskacie już suchą ścierkę". Proponuję zacząc rozmawiac o gameplay. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Polecam grać na najwyższym poziomie trudności ( Delta >? )- wówczas gra się bardziej po cichu ( z elementami hałasu ) a nie jak na najniższym głośny b...del z elementami ciszy :lol: No i amunicji jest wtedy znaczny nadmiar. Widze, ze wszyscy odpalaja gre na dobrym sprzecie, wszystko na high, rozdzialka spora itd. Ja puszczam na bartonie 2500+ 1gb ram i 6800. Wszystko na low i narazie 800x600 i nic sie nie tnie. Grafika wyglada fajnie, nawet na takich detalach. Fizyka tez calkiem przyjemna, grac nie umierac.Ja odpalam w 1280x960 ... wszystko LOW poza shaderami które na X1950PRO muszę mieć na max bo inaczej grafika się rozkaszania. Swoją drogą ... działa Ci AA ... ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Pewnie stwierdzili, że skoro nawalasz bzdety na forum to po co w ogóle mają do Ciebie strzelać :lol: Nie wiem co Ty masz ale u mnie AI działa normalnie.:lol: właśnie konkrety daje a nie co chwila zachwyty/opinie o grafie itp. Ja niestety podobne akcje miałem z AI (niektóre podobne do tych z moh:aa). Oby to w fullu zmienili czy patchem. Ważne ze jest solidne MP w Crysis (nie sam dm po prostu dodany jak to czesto bywa ;p). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaX Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 ej da sie w trakcje gry w edytorze dodac cos ? czy tylko esc i od nowa zaczynac gre ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) no crysiso maniacy jak u was z tymi nowymi sterami, daja cosik czy nie ? ktos sam testowal pod systemem 64 bitowym ? co do ai przeciwnikow to nie sa za bardzo rozgarnieci (poziom delta niewiele pomaga), jedyna ich przewaga jest ich liczba, poza tym w demku jest wiele burakow, i akcje kiedy jeden strzela a dwoch np. wogole nie reaguje stojac obok tego strzelajacego to dosc czesty bug w demie, wiec uprasza sie o nie obrazanie innych graczy majacych inne zdanie o ai przeciwnika, mam nawet nagrane kilka filmikow kiedy przeciwnik sie zawiesza i mimo ze stoje przed nim to on nie reaguje, malo tego moge przejsc przez niego i nie mozna go zabic !!! Edytowane 29 Października 2007 przez lukas666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 (edytowane) W recenzji pisałeś, że nie używa AI kolby a później włączyłem gre i dostałem 2 razy kolbą.napisalem w recenzji to co zauwazylem i wtedy nie dostalem kolba ani razu po 5h gry, teraz skoro na zamieszczonych filmikach przez kogos zobaczylem to na wlasne oczy - nie bede zaprzeczal. Recenzja byla recenzja po klku godzinach ciorania i tyle. ale ocene dalej podtrzymuje. w miare grania wiele nowych rzeczy wychodzi wiec pisze ... nie wiedzialem ze niektorym bedzie to przeszkadzac . Edytowane 29 Października 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DdK Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Faktycznie AI potrafi conamniej dziwnie sie zachowac czasami ;p np jak podjechalem jeepem do tej stacji nad woda to dwoch żołnierzy zamiast mnie atakowac skradalo sie gdzies po bokach 2m ode mnie na otwartym terenie i mnie nie widzieli ;p dopiero jak wpakowalem im lufe pod szyje ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Pograłem wreszcie w demko SP i określenie "maximum game" pasuje tu jak najbardziej. Kombinezon + fizyka + efekty + konfigurowalność broni daje takie możliwości, że nie wiem, jak tu się można nudzić. Pewnie, jak ktoś woli prowadenie za rączkę to będzie się nudzić, bowiem nic nie ma podane na tacy i samemu należy sobie zorganizować odpowiednie walki wedle uznania. AI może i nie jest idealne, za to jest wystarczające, aby czerpać radość z gry. Fizyka jest miejscami daleka od realnej, naciągana wytrzymałość beczek, słabość drzew, czy słynne wybuchanie zbiorników, ale nie ma co narzekać w ogólnym rozrachunku. Wrócę do grafiki (jest to ważna część gry, to czemu nie wspomnieć) i w very high najbardziej fps'y zabijają cienie, na drugim miejscu objekty. te 2 opcje warto dać na medium i jest duży wzrost fps. Ja i tak sobie ustawiłem 800x600 high, cienie i obiekty medium a z very high jedynie dźwięk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Pograłem wreszcie w demko SP i określenie "maximum game" pasuje tu jak najbardziej. Kombinezon + fizyka + efekty + konfigurowalność broni daje takie możliwości, że nie wiem, jak tu się można nudzić. Pewnie, jak ktoś woli prowadenie za rączkę to będzie się nudzić, bowiem nic nie ma podane na tacy i samemu należy sobie zorganizować odpowiednie walki wedle uznania. AI może i nie jest idealne, za to jest wystarczające, aby czerpać radość z gry. Fizyka jest miejscami daleka od realnej, naciągana wytrzymałość beczek, słabość drzew, czy słynne wybuchanie zbiorników, ale nie ma co narzekać w ogólnym rozrachunku. Wrócę do grafiki (jest to ważna część gry, to czemu nie wspomnieć) i w very high najbardziej fps'y zabijają cienie, na drugim miejscu objekty. te 2 opcje warto dać na medium i jest duży wzrost fps. Ja i tak sobie ustawiłem 800x600 high, cienie i obiekty medium a z very high jedynie dźwięk. Jak dasz shadery na minimum to grafika jest prawidłowo wyświetlana? Jakie masz sterowniki ? Działa Ci AA ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 29 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2007 Jak dasz shadery na minimum to grafika jest prawidłowo wyświetlana? Jakie masz sterowniki ? Działa Ci AA ?cat 7.9 Jak dam shadery na low to wygląda biednie, ale bez błędów. Jak przy shaderach na low włączę AA, to się przestawiają na high. Już nawet w becie pry ustawieniu AA + shadery low lub medium były krzaki, a teraz zamiast tego automatycznie się przestawia na high. Widać, że AA może być tylko z high i very high. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Niestety w Viscie 64 wersja 64 nie chce dzialac w trybie pełnoekranowym. Po wylaczeniu Fullscreen dziala ok ale nie widze wzrostu wydajnosci w stosunku do wersji 32 bit. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 A czy jest jakaś różnica jeżeli odpalimy Crysisa na Viscie x64 w wersji 32 bitowej między Vistą x86? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 A czy jest jakaś różnica jeżeli odpalimy Crysisa na Viscie x64 w wersji 32 bitowej między Vistą x86? Według Legion Hardware jest różnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Ja niestety podobne akcje miałem z AI (niektóre podobne do tych z moh:aa). Oby to w fullu zmienili czy patchem. Ważne ze jest solidne MP w Crysis (nie sam dm po prostu dodany jak to czesto bywa ;p). Ai juz chyba nie poprawia, w sumie to juz wiele nie poprawia - poszedl gold, no chyba, ze faktycznie w jakims patchu, ale watpie. a AI - grajac przy 10fps, wycialem sporo chlopa, bo ustawiali sie w kolejce do drzwi, albo czaili sie za sciana, jakby podkop chcieli robic :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Polecam instalke najnowszych sterowników nvidii (dla posiadaczy nvidii oczywiscie ;) ). 169.01. Wczesniej miałem jakieś bety 163.xx. Po instalacji najnowszych mogę swwobodnie (20-25 fps) grać na ustawieniach 1024x768 - wszystko na high oprócz shadows (medium albo low) i shaders na medium. :) Żaby nie były to puste słowa, różnicę i to znaczącą zauważyłem też po odpaleniu demka unreala 3. Coraz bardziej mnie najnowsze "forsłery" zadziwiają. Co do samego gameplayu, jedynym urozmaiceniem to jest fajne kombinowanie z mozliwosciami skafandra. Sztuczna inteligencja przeciwników pozostawia wiele do życzenia (jestem niewidzialny, podplywa łódka na brzeg, wyskakuje 3 kolesi i biegną do chatki - zaczynam strzelać w tego ostatniego, oczywiscie niewidzialnosc znika a koles się nawet nie odwraca juz nie mówię że tamci nie reagują :D ). Dla mnie plusy tego demka to: - grywalne na starszym sprzęcie - dobra fizyka gry/interakcja z naturą (rzucając beczkę w liscie palmy, liscie reagują odpowiednio - bardzo to poprawia "realistycznosc" świata gry) - urozmaicenie rozgrywki dzięki naszemu magicznemu suitowi. - zabawa w kotka i myszkę z przeciwnikami (strzały, cloak, zmiana pozycji :) ) - wspaniała grafika Minusy: - Sztuczna inteligencja przeciwników - zbyt szybkie zuzycie się paska energii (kwestia gustu, mam nadzieje ze bedzie mozna w dalszej czesci gry troszkę podrasować czas zuzycia paska energii) Edytowane 30 Października 2007 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Jeszcze dodam znakomitą jakość dźwięku (szczególnie po tym, co usłyszałem w COD 4). AI niestety nieco zawiodło, tutaj spodziewałem się większego dopracowania. I tak kupię pełną wersję. Edytowane 30 Października 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Ja zainstalowałem na ikspeku i na vista nie mam wyboru trybu 64bit czy 32. Czyli co? Powinienem zainstalować na 64bitowym vista? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Ja zainstalowałem na ikspeku i na vista nie mam wyboru trybu 64bit czy 32. Czyli co? Powinienem zainstalować na 64bitowym vista?na sys 64bit installer tworzy dwa foldery - 32 i 64 bit wersja (exeki, dll, itd) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 No to trza sprawdzić. Jeśli to ma choć 5-6 frejmsówpersekondsów dodać. Pewnie te nowe bety od razu muszę zainstalować. Tak więc zrobię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fllanker Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) probowalem podmienic te ustawinia w configu crisisa dzieki ktorym uaktywnai sie tryb very high, ale cos u mnei dziala probowaliscie ? u mnie cos nie dziala to. Edytowane 30 Października 2007 przez fllanker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Hehe... dobiłem się tylko tym co zrobiłem. :D Na tych samych ustawieniach gra chodzi dużo gorzej a to za sprawą, że są efekty dx10. Najwidoczniej grając na vista po zainstalowaniu gry na ikspeku miałem ustawienia i jakość obrazu jak po podmianie ustawień na bardzo wysokie ale dx9. I teraz dopiero zobaczyłem dx10 ustawione na max'a... a co. Pomimo, że nie specjalnie już po tym co widziałem ale jednak łał w porównaniu z dx9. Grać u mnie się nie da na takich ustawieniach oczywiście ale widać różnicę w całej rozciągłości i przykłady można by mnożyć a różnica jest naprawdę spora. Masakra... super grafika ale nie jest tak z optymalizacją jak zapowiadali i tu jest lipa niestety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 maly bug :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Co Ty...? Dobra i mocna konstrukcja. :-D I jeszcze jedna uwaga. Poprzednio przy 25fps odczuwalna była płynność a teraz pomimo 30 jest brak tej płynności. :shock: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 dla tego co tam chcial wyspe explorowac ... to dalej po prostu jest sama geometria ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro18 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 No dżungla to im ładna wyszła :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) @maro18, jakie masz ustawienia w grze i sterach do Crysisa bo widzę, że jako jedyny masz bardzo dobrze wygładzoną grafikę, bez szczerbatych krawędzi i ziarnistości. Edytowane 30 Października 2007 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beerd Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Trochę pograłem, co mnie dziwi to w edytorze w wyższej rozdzielczości na tych samych ustawieniach działa lepiej niż w samej grze. Zabawa jest świetna z bronią obcych (zamrażarka), można narobić sporo figurek lodowych, często kiedy zamrozimy samochód z kolesiem przy karabinie to on nadal strzela. :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wallec Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 W tym teście co widziałem , podali wyniki , ale nie podali czy to na viscie czy na xpeku. http://www.techspot.com/article/73-crysis-...ance/page8.html Dzisiaj sprawdze , na xp 64bit czy rzeczywiście daje kopa , 20% to już jest coś. jakies postepy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas666 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 a u mnie nie dziala ten edytor wywala jakies bledy ice cos tam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...