Gość OpenSource Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 takie rzeczy to pewnie jak beda 16sto rdzeniowe procki :lol:niee, takie rzeczy byly pod koniec jednego z trailerow Crysis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemanhi Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 no chyba temu nukowi co mozemy zobaczyc w demie brakuje troche do http://pl.youtube.com/watch?v=gLwh9S0jtak :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 skad to jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Payti Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Tak z ciekawości zapytam jak demko Crysis obecnie chodzi na konfigu Q6600, 2 x 8800GTX SLI i 2GB RAM ? Chodzi mi o najmniejszą liczbę klatek na DX9 pod XP i DX10 pod Vista dla rozdz. 1680x1050 i ustawień VeryHigh oraz AAx2 i AAx4 + AFx16 czyli generalnie na max ... Jeżeli ktoś z Was testował lub zna link do takich testów to prośba o podanie ... Edytowane 30 Października 2007 przez Payti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 skad to jest?Z materiałów promocyjnych Crysisia. Ciekawe jak to będzie w full'u. Czy zabija procki, czy w ogóle nie będzie, tak jak i z tą super dżunglą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Tak z ciekawości zapytam jak demko Crysis obecnie chodzi na konfigu Q6600, 2 x 8800GTX SLI i 2GB RAM ? Chodzi mi o najmniejszą liczbę klatek na DX9 pod XP i DX10 pod Vista dla rozdz. 1680x1050 i ustawień VeryHigh oraz AAx2 i AAx4 + AFx16 czyli generalnie na max ... Jeżeli ktoś z Was testował lub zna link do takich testów to prośba o podanie ... slabiutko Dx9 jeszcze jakos idzie, ale pod vista juz lipa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Mam nadzieje , ze rozgrywka bedzie tak wygladac ja tu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Widzialem dzisiaj na filmiku (youtube) z gameplay'a z obecnego demka jak po strzale w beczke wyplywal z niego jakis olej <_< Nie przypominam sobie zeby cos takiego mialo u mnie miejsce. Dziwne zastanawiam sie nad zrobieniem jakiegos ciekawego konfiga ktory bazowalby na "all high" z przymruzeniem oka na obiekty/roslinnosc w oddali (ktora pewnie w znaczym stopniu obniza fps) Edytowane 30 Października 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 slabiutko Dx9 jeszcze jakos idzie, ale pod vista juz lipa... z tego "slabiutko" to mamy z fusow czytac??-jakies cyferki moze,o ile wypowiadasz sie jako uzytkownik SLI,bo poki co to w sigu 1 karta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Niektore efekty sa "odgornie" obcinane przez opcje "shading", mozna ustawic volumetric effects na vhigh a opcja shading na medium czesc efektow po prostu obetnie. ... Właśnie zauważyłem, że przy shaders high i postprocessing veryhigh nie działa depthoffield i należy mu ustawić 1 zamiast 2. W ogóle za stonowane kolory odpowiada r_colorgrading=1, za słońce przez liście: r_sunshafts=1 , oba w postprocessing. Te 2 parametry dają dużo przy znikomym wpływie na wydajność. r_colorgrading=1 nawet przy shaderach na medium poprawia obraz. Edytowane 30 Października 2007 przez WDK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrrcin Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Zmieniłem stery na te najnowsze bety 169.04 z dość starych 162.18 i musze przyznać że jest widoczny przyrost wydajności i jak ktoś jeszcze ich nie ma zainstalowanych to powinien to zrobić. Tak BTW zrobiłem małe porównanie które jest poniżej. Dzięki tym nowym sterom to wg GPU_BENCHMARK wychodzi na to że nawet mógłbym na all High pograć, ale musze to sprawdzić osobiście. :) Konfig jak z podpisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Widzialem dzisiaj na filmiku (youtube) z gameplay'a z obecnego demka jak po strzale w beczke wyplywal z niego jakis olej <_< Nie przypominam sobie zeby cos takiego mialo u mnie miejsce. DziwneNie w każdej beczce jest olej , na przystani gdzie są beczki niektóre z nich są z olejem :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Mam nadzieje , ze rozgrywka bedzie tak wygladac ja 2797584[/snapback] z tego "slabiutko" to mamy z fusow czytac??-jakies cyferki moze,o ile wypowiadasz sie jako uzytkownik SLI,bo poki co to w sigu 1 karta Było już wiele razy pisane o tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrrcin Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Czy wy też uważacie że jak sie da shadery na high to grafika jest jakaś taka wyblakła? Ja stwierdziłem że lepiej mi się gra z shaderami na medium, bo grafa mi sie bardziej podoba i jest więcej FPS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 juz pal licho to AI bo przy takiej swobodzie jak w Crysis to rzeczywiscie masa roboty by z tym byla, musieli by stworzyc osobny engine cos takiego jak w Oblivion bylo podobno. Wazne zeby gierka nie byla nudna po kilku godzinach zmieniania trybow w kombinezonie i strzelania a nie ze dorzucili edytor i niech gracze sami sobie rozrywke zapewnia - bo to jak dla mnie jest kpina zeby olac Single Player w grze kosztujacej 140zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 (edytowane) Pare screenów ode mnie po instalce 169.01. Dodam tylko że na 163.76 beta mogłem pomarzyć o takim fpsie. Screeny robione shift+printscreen wiec zadnego spadku fpsa nie było, podczas jadki odejmijcie sobie po 5-10 fpsów w zaleznosci od ilosci przeciwników. Ustawienia: 960x600 Myślę, że jak na sprzęt z podpisu to crysis chodzi nad wyraz bajecznie. Niedługo zmiana sprzętu więc bedzie jeszcze lepiej, ale póki co wyciskam ostatnie soki z tego co jeszcze mam :) Edytowane 30 Października 2007 przez apo5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 jakosc obiektow na low? Jak ktos chce sobie porobic akcje w matrixowym stylu (slow motion) to wystarczy pobawic sie opcja (w konsoli) time_scale :D domyslnie jest wpisana wartosc 1, a ustawiajac np 0.5 zwalniamy uplyw czasu o polowe :) przy wartosciach 0.2/0.3 swietnie wygladaja wylatujace luski z karabinu i fruwajace we wszystkie strony deski z ostrzelanego plotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaX Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 dzieki za to CarsonPoland super bajer :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 No niestety, w moim przypadku jakosc obiektow high (odleglosc pojawiania sie niektorych obiektow, jak skaly tudziez beczki) jest rowna utracie 10ciu fpsów. Wiec smigam na low :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 first (?) crysis review from german 'pc action' #1 crysis graphics: 95% :lol2: sound: 93% controls: 93% multiplayer: 85% single player: 92 % this is how they reach that score: 100% - 4% for occasional problems with the a.i. - 2% because some levels are too monotonous - 2% because of the steep learning curve = 92% pros and cons: + incredible graphics + unbelievably exciting/thrilling + a lot of variation - some issues with the a.i. a tak w ogóle to ciekawe jak gra prezentuję się w zamkniętych pomieszczeniach ? czy równie dobrze jak farcry :] kilka lat temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Przy tym zwolnieniu czasu w configu, mogli też w kombinezonie takie coś zastosować jak jest w FEAR. Fajną zabawę byśmy mieli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPaweł Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 A ja mam pytanie o kwestię benchmarków... Jak odpalę sobie skrypt benchmarkowy po jego zakończeniu wszystkie okienka się zamykają i nie mam dostępu do wyników. Czy ktoś wie czy ta gra gdzieś zapisuje wynik testu? U szwagra nie wiem jakim cudem okienko z trybem tekstowym nie zamyka się po zakończeniu i można odczytać wynik. P.S. W WinXP 169.01 1280x1024x32xAA4xHIGH mam Av 22.22 FPS Pod Vistą 64 w tym samym benchmarku w trybie 64 bit wogóle w czasie testu nie wyświetla mi FPS czy tylko ja tak mam? a tak off topic... Szczeże mówiąc jak mam grać w Crysisa na Viście w VeryHigh i mieć 15FPS to ja wolę sobie przejść FarCry na Max detalach z Pakami do 64 bitów i tam grafika wcale nie jest aż tak dużo gorsza od tej z Crysisa przy ustawieniach i tak średnio grywalnych czyli HIGH.... a gra jest z 2004roku..... natomiast z Crysisem poczekam sobie do premiery 9800GTX :) czyli przynajmniej rok aż ceny jej spadną do poziomu dla normalnych ludzi.... Reasumując Crysisa traktuję w tym momencie bardziej jako benchmark niż grę. Jak już gram to chcę mieć płynność i grafikę na maksa... Wszystkim sflustrowanym polecma FARCRY 64BIT... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 poczekam sobie do premiery 9800GTX :)sorry za OT ale wlasnie zauwazylem ze nVidia dogonila ATI z oznaczeniami :P tzn ze ich GF9800 bedzie konkurowal na pierwszy rzut oka z Radeonem 9800 :razz: ciekawe kiedy Radeon HD przejdzie spowrotem na 9800 wkoncu cofneli licznik na 2900... w takim razie ja tez poczekam na Radeona 9800 zeby sobie pograc na full w Crysis :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 W sumie z 7200-8500 już to zrobili, powinni imao zmienic nazewnictwo bo sie ludziom bedzie chrzaniło :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Duzo ostatnio gram na xboxie 360 i przyzwyczailem sie do stalego frameratu (na piecu z tym jest problem często z winy architektury). więc moim zdaniem kupywanie geforca 8800 z myslą o komfortowej grzew crysisa to bezsens , jesli mowimy o stalej plynnej grafice na maksymalnych detalach to ta karta nam tego nie zapewni. Trzeba poczekac na kolejną generacje kart niestety. tymczasem tornado-tutorial (oczywiscie z edytora): http://www.cryengine2.org/sandbox-tutorial...ting-tornadoes/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 pierwszy raz slysze ze konsola=staly fps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 pierwszy raz slysze ze konsola=staly fps Carson nie wdawaj sie w kłótnie z konsolowcem .... c.d.n. a i off-topic będzie a komu to potrzebne zreszta jak konsola=stały FPS... to ja widocznie nie grałem na konsoli.. i nie widzialem czestych framerate'ów Dobra zamykam się, a żeby nie było off-topicu to nawiąze do serii 8800, że faktycznie 8800 nie zapewni pełnej płynosci w rodzielczosciach HD (1900x1200) ale mysle ze w stand. typu 1280x1024 są już jakies szanse ;) Jesli się myle to mnie poprawcie :unsure: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 W 720P, czyli 1280x720 z maksymalnymi detalami z wyjątkiem cieni taki 8800GTX sobie radzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 (edytowane) pierwszy raz slysze ze konsola=staly fps W większosci przypadków tak , zdarzają się oczywiscie w niektorych tytułach spadki animacji ale nie są tak duze i zauwazalne jak na piecu. Na pececie mozliwy jest do uzyskania bardzo duzy framerate (na odpowiednich konfiguracjach ofkors), ale problemem czesto jest stały stały framerate oraz freezy w momencie gdy sie cos doczytuje (widac to doskonale w crysisie w paru momentach) Osobisicie wole stałe 30 klatek niz gra chodząca np 50 klatek ale freezująca i spadająca w momentach akcji do 20 klatek, oczywiscie najlepiej miec stałe 60 klatek B-) Carson nie wdawaj sie w kłótnie z konsolowcem .... juz mnie zaszufladkowałeś...szybki jesteś (-_-) , dla mnie ważne są gry a nie platformy (dla paru gier kupiłbym i ps3 gdybym miał sporo kasy) Edytowane 31 Października 2007 przez ZATOICHI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Ja ogolnie jestem w szoku bo spodziewalem sie , ze moj konfig polegnie na tej grze a odpalilem ja w 1280x1024 z wszystkim na high poza cieniami i gra mi sie calkiem przyjemnie . Nie wiem jaki mam sredni fps , moze sie w koncu zmusze do zainstalowania frapsa i wtedy sprawdze , na ta chwile delektuje sie gra , ktora urzekla mnie przede wszystkim fizyka ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...