marcell Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 juz mnie zaszufladkowałeś...szybki jesteś (-_-) , dobrze wybacz może faktycznie ... nie pownieniem :-| sam posiadam konsolke.. zreszta dobra konczymy wątek .. konsol bo Crysis narazie na owa platforme (czyt. konsole) sie nie ukazał.... :) Pozdrawiam YoOshi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 moze sie w koncu zmusze do zainstalowania frapsa i wtedy sprawdze , Fraps ssie [; RT rlz ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 (edytowane) Ja ogolnie jestem w szoku bo spodziewalem sie , ze moj konfig polegnie na tej grze a odpalilem ja w 1280x1024 z wszystkim na high poza cieniami i gra mi sie calkiem przyjemnie . Nie wiem jaki mam sredni fps , moze sie w koncu zmusze do zainstalowania frapsa i wtedy sprawdze Chyba niezbyt sledzisz ten temat , ale to nic juz pomagam: nie ma sensu instalowac frapsa, wystarczy podczas gry w demko uruchomic menu konsoli i wpisac: r_DisplayInfo 1 z kolei "r_DisplayInfo 0" wyłącza te statystyki. Drugi sposób na sprawdzenie ilosci klatek do odpalenie pliku benchmark_gpu.bat (nazwe podaje z pamięci), jest on w jednym z katalogów (chyba w bin 32), gdy benchmark sie juz zapętla wychodzimy klawiszem ESC i w malym oknieku ktore zostalo n pulpicie widzimy usredniony fps i inne dane dobrze wybacz może faktycznie ... nie pownieniem :-| sam posiadam konsolke.. zreszta dobra konczymy wątek .. konsol bo Crysis narazie na owa platforme (czyt. konsole) sie nie ukazał.... :) Pozdrawiam YoOshi Spox, nie ma problemu. Co do Crysisa na konsole to mocno wątpię, za mało ramu zeby pomiescic takie sceny, jesli juz zrobią to raczej od nowa (sami o tym mowili w jakims wywiadzie). Koniec OT. Pozdrawiam. Edytowane 31 Października 2007 przez ZATOICHI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 (edytowane) nie ma sensu instalowac frapsa, wystarczy podczas gry w demko uruchomic menu konsoli i wpisac:r_DisplayInfo podaje sredni framerate, tak mi sie przynajmniej wydaje. w kazdym bardz razie fraps reaguje szybciej na zmiany fps. Drugi sposób na sprawdzenie ilosci klatek do odpalenie pliku benchmark_gpu.bat (nazwe podaje z pamięci), jest on w jednym z katalogów (chyba w bin 32), gdy benchmark sie juz zapętla wychodzimy klawiszem ESC i w malym oknieku ktore zostalo n pulpicie widzimy usredniony fps i inne danenajlepiej przepuscic timedema min 2-3 razy , bo wtedy dopiero fps sie stabilizuje. podbnie bylo w Far Cry Edytowane 31 Października 2007 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mugrimma Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Zrobil juz ktos testy jak to chodzi pod 8800GT? Ma ktos z forumowiczow juz wogole ta karcioszke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Zrobil juz ktos testy jak to chodzi pod 8800GT? Ma ktos z forumowiczow juz wogole ta karcioszke? http://www.incrysis.com/index.php?option=c...view&id=542 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 ... jak to chodzi pod 8800GT?.. config testowy CPU Intel Core 2 Quad QX6850 (FYI: similar to the E6850 in games) Motherboard Asus P5K3 Deluxe Memory Kingston 2 x 1024 MB setup in DDR-3 800 6-6-6-15-21 Hard Drive Hitachi T7K250 250 GB DVD-ROM DVD Player Asus 12x Power Supply Tagan U15 Easycon 530 W Źródło TOM HARDWARE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mugrimma Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Dzieki chlopaki ale mi zalezy na testach w rozdzilakach 1024x768 i 1280x1024 a serwisy ktore ta karte testowaly raczej nie ,,znizaja sie do takiego poziomu" :? . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Dzieki chlopaki ale mi zalezy na testach w rozdzilakach 1024x768 i 1280x1024 a serwisy ktore ta karte testowaly raczej nie ,,znizaja sie do takiego poziomu" :? .a ruszyles (_!_) , aby chociaz przejrzec te 18 linkow? zapewniam Cie, ze znajdziesz to co potrzebujesz. normalnie, zapakowac, wstazeczke i jeszcze liscik dolaczyc :huh: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 co do roznic miedzy dx9 a dx10: w dx9 prawdopodobnie nie da sie wlaczyc SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) http://en.wikipedia.org/wiki/Ambient_occlusion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanEk Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 co do roznic miedzy dx9 a dx10: w dx9 prawdopodobnie nie da sie wlaczyc SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) http://en.wikipedia.org/wiki/Ambient_occlusion X-ray w Stalkerze miał zaimplementowany ambient occlusion, dx9.0 , w Crysis dx9.0 vhigh występuje także, widać zresztą na wielu screenach np. liściach w dżungli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość OpenSource Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 (edytowane) moze czas zmienic nazwe topicu z Crysis na Cry-Tek engine discussions? :P :P Edytowane 31 Października 2007 przez OpenSource Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Widzialem dzisiaj na filmiku (youtube) z gameplay'a z obecnego demka jak po strzale w beczke wyplywal z niego jakis olej <_< Nie przypominam sobie zeby cos takiego mialo u mnie miejsce.Jest taki efekt widoczny jak najbardziej ( już w DX9 ). Może to kwestia ustawienia shaderów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 hej mam pytanko - jest jakiś ładny i wydajny cfg na 8600gts? Odpaliłem kompa po tygodniowej chorobie i chyba nie dam rady przebić się przez te kilkadziesiąt stron ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Umnie dobrze chula wszystko high tylko cienie medium przy 1024*768 AF*4 , no i jeszcze blur ręcznie wyłączyłem i włączyłem promienie słońca przechodzące przez roślinność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 hmmm ja odpaliłem sobie w 1400x900 high/medium i mam na oko 17 fps :/ nie wiem może te nowe stery zainstalować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 (edytowane) W większosci przypadków tak , zdarzają się oczywiscie w niektorych tytułach spadki animacji ale nie są tak duze i zauwazalne jak na piecu. Na pececie mozliwy jest do uzyskania bardzo duzy framerate (na odpowiednich konfiguracjach ofkors), ale problemem czesto jest stały stały framerate oraz freezy w momencie gdy sie cos doczytuje (widac to doskonale w crysisie w paru momentach) Osobisicie wole stałe 30 klatek niz gra chodząca np 50 klatek ale freezująca i spadająca w momentach akcji do 20 klatek, oczywiscie najlepiej miec stałe 60 klatek B-) juz mnie zaszufladkowałeś...szybki jesteś (-_-) , dla mnie ważne są gry a nie platformy (dla paru gier kupiłbym i ps3 gdybym miał sporo kasy) Skonfiguruj że ten swój zestaw do porządku ... :wink: (zacznij od wyłączenia pliku strony skoro masz 3 GB RAM) ps. choć mi Crysis bez problemu mieści się w 2 GB RAM Edytowane 31 Października 2007 przez Kyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Umnie dobrze chula wszystko high tylko cienie medium przy 1024*768 AF*4 , no i jeszcze blur ręcznie wyłączyłem i włączyłem promienie słońca przechodzące przez roślinność.Ile masz fps'ów? Mam podobny konfig i na Viście x64 w 1024.768, wszystko na medium mam 25-30fps a w ostrych walkach spada do 17-20 :angry: Dziwne jest dla mnie że przy 30fps nie widać wcale płynnego obrazu <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Ile masz fps'ów? Mam podobny konfig i na Viście x64 w 1024.768, wszystko na medium mam 25-30fps a w ostrych walkach spada do 17-20 :angry: Dziwne jest dla mnie że przy 30fps nie widać wcale płynnego obrazu <_<Dla mnie nie dziwne, bo plynny obraz to ~60fps;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 a mi sie ten blurik podoba ;] fajnie jakos tak sie gra :) ciekawe czy ktos zrobi predator moda do crysisa :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Ile masz fps'ów? Mam podobny konfig i na Viście x64 w 1024.768, wszystko na medium mam 25-30fps a w ostrych walkach spada do 17-20 :angry: Dziwne jest dla mnie że przy 30fps nie widać wcale płynnego obrazu <_<Nie wiem ile mam fpsów , jak dla mnie jest ok. Sprawdzałem tylko cpu test - 29fps średnio i gpu 32fps średnio , grafa 900(2000)/2106.Mógłbym podkręcić jeszcze rop/tmu o 100mhz , ale wzrost fps będzie pomijalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apo5 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Ja jestem ciekaw jak w multiplayerze wyglada znikanie. Czy widac chociaz kontury postaci czy sie znika calkowicie. Jesli calkowicie to zajefajnie urozmaica to rozgrywke. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Nie zniknie , bo tak jak w Predator oraz ten kombinezon tylko załamuje światło , w bez ruchu jesteś prawie niewidoczny , ale w ruchu to już nie bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Dokładnie. Jak się będziesz ruszał, to cię bez problemu ubiją. Jak się nie ruszasz, to jest różnie. Czasami cię nikt nie zobaczy, ale zależy gdzie jesteś, bo twój cień można przyuważyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martins2000 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Bardzo bym prosił jakiegos znawce od tych plików config.Chcialbym zeby mógł zrobic albo powiedziac jak mozna z robic zeby czytało z low, a było ustawione(po zmianie na high) bo ja mam wszystko na low i sie nieda ustawic wyzej a wiem ze mozna poustawiac(TYLKO MÓWIĘ ZE NA HIGH A NIE NA VERY HIGH!!!!) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 (edytowane) Dla mnie nie dziwne, bo plynny obraz to ~60fps;] Hmm .. to szkoda ze przykladowo film 30 fps .. i co nie jest płynny ? i z tego co mnie uczono w przedszkolu to 30 fps ma film w kinie a 25 fps obraz telewizyjny Pozdrawiam Edytowane 31 Października 2007 przez marcell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GURU500 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Gram na multi w Bete i i jak sie snajpilem i bylem nie widzialny to koles kololmnie przeszedl ale jak mowie i tak widac takiego tzn lekko niebieskawy sie blyszczy .. do tego w tym demku single widze ze po strzale sie robisz widzialny na multi natomiast nie .. pytanie czy bedzie tak tez na multi jak wyjdzie demo GOLD na mp ( w co watpie ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Jak to nie. Strzał w multi odrazu zdejmuje osłonę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Hmm .. to szkoda ze przykladowo film 30 fps .. i co nie jest płynny ? i z tego co mnie uczono w przedszkolu to 30 fps ma film w kinie a 25 fps obraz telewizyjny Pozdrawiam A co to za przedszkole? :) O ile mi wiadomo to obraz w telewizorze ma 50 półobrazów/s a w kinie na tasmie 35mm 24FPS. Podobnie w BR i chyba HD-DVD. Dodam, że 24FPS w kompie i filmie to inna płynność. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 O ile mi wiadomo to obraz w telewizorze ma 50 półobrazów/sCzyli 25fps dla Pal-u , przy dynamicznych filmach wskazane 30fps :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...