Buziak Opublikowano 7 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2007 (edytowane) Crysis jest bardzo czuły na wszelkie niestabilności procka, pamięci, czy przekręconej karty, nawet gdy inne gry chodzą stabilnie. Gdy mi 2 razy gra się wywaliła, olałem to myśląc, że wina gry, a się okazało, że jeden moduł pamięci wykazuje błędy w GM. PC jest stabilny jak skala ... wszystkie pod zespoly po OC przeszly testy bez blednie. Z tego co narazie wypatrzylem to na cat 7.11 jest to samo i podejrzewam, ze DX9 sie wywalil ;/ pojawija sie bledy z biblioteka d3dx9_34.dll zaraz bede robil dalsze sledztwo bo juz mnie to wnerwia na maxa ;/ Dobra chodzi, nareszcie ... mimo iz nie zauwazylem przyrostu FPS to gra chodzi o wiele plynniej co mnie zdziwilo pozytywnie teraz to moge sobie w to zagrac ;] OK ide grac ;P Edytowane 7 Grudnia 2007 przez Buziak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2007 PC jest stabilny jak skala ... wszystkie pod zespoly po OC przeszly testy bez blednie. Z tego co narazie wypatrzylem to na cat 7.11 jest to samo i podejrzewam, ze DX9 sie wywalil ;/ pojawija sie bledy z biblioteka d3dx9_34.dll zaraz bede robil dalsze sledztwo bo juz mnie to wnerwia na maxa ;/ Dobra chodzi, nareszcie ... mimo iz nie zauwazylem przyrostu FPS to gra chodzi o wiele plynniej co mnie zdziwilo pozytywnie teraz to moge sobie w to zagrac ;] OK ide grac ;P potwierdzam, engine baaardzo czuły na oc ;) a tak btw dzis ukończyłęm singla i hmmm 9.2/10 jak dla mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chaos Opublikowano 7 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2007 (edytowane) wciaga ta giera nawet .. nie wiem co tak ludzie marudza ;] biegne teraz do kopalni ... ;] metoda rambo najbardziej mi sie tu podoba .. wskakujesz gdzies na skróty a potem zaskakujesz ich z innej strony ;] edit: na 169.17 jeszcze troszke lepiej smiga ;] Edytowane 8 Grudnia 2007 przez Chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicko13 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 no to skończyłem ;) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Na końcu z tym "egzoskafandrem" trzeba się nieźle namęczyć :) ,myślałem że gra będzie dalej i wrócę po Propheta ;p ale niestety to już w drugiej części :( Gra wkręca i jest wypaśna :) polecam każdemu kto gra w strzelanki ,tym co nie grają też ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techno_Boy Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 Płynąc łodzią i patrząc na drzewa na wzgórzach widzę jakby arty(jakby co chwile cień się zmieniał) nie ma tego dużo i wszędzie na roślinności, wy tez tak macie?? Druga sprawa to jakby "draw distance" np. z GTAIII, idąc widzę już zarys np. krzaczka ale robiąc krok do przodu natychmiast go wyostrza, nie ma płynności w przejściach pomiędzy elementami grafiki. Karta to Evga 8600GTS nie kręcona a komp z podpisu też bez @. Sprawdzałem na sterach 169.13 Modded By Side i 169.75(najnowsze ze strony nvidi) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 no to skończyłem ;) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Na końcu z tym "egzoskafandrem" trzeba się nieźle namęczyć :) ,myślałem że gra będzie dalej i wrócę po Propheta ;p ale niestety to już w drugiej części :( Gra wkręca i jest wypaśna :) polecam każdemu kto gra w strzelanki ,tym co nie grają też ;) » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « Mi się gra wywaliła na pulpit (jedyny raz zresztą) właśnie w trakcie ostatniej sceny. Już się domyślałem, że na dalszy ciąg przyjdzie mi poczekać do drugiej części, ale jeszcze cień nadziej przy reloadzie był :)) PS A propos fizyki w grze :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GuC!o^ Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 Mam pytanie. Czy porównywał ktoś przypadkiem działanie Crysisa na Viście 64bit ? Ponieważ patrząc "na oko" na płynność, to wydaje się nie wystarczająca. Bo podczas walki z przeciwnikiem spadki FPS są tak wielkie że, mam trudności z trafieniem kogokolwiek. 1024x768 all high AAx0 DX9 Podobno na Viście 64 Crysis chodzi wolniej ale chciałbym poznać opinie z wiarygodnego źródła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 Tak działa znacznie wolniej , nowe sterowniki troche poprawiły wydajność(163.13 i 163.17) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 Znacznie wolniej w porównaniu do wersji 32-bitowej ? Hmmm, nie zauważyłem. W obydwu przypadkach grając na domyślnych ustawieniach ( czyt. bardzo wysokich ) w 1280x960, bez AA, z 16-krotnym aniso, fps potrafi spaść do poziomu 14-15 :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partyboy666 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 (edytowane) napisze tutaj moj problem gdyz w temacie o 8800gt bez odzewu :/ "wyniki benchmarka crysis demo (wiem ze nie obsluguje sli podobno ale i tak wyniki sa dziwne): proc i grafy stock, MIN/AVG/MAX 11,43/25,97/35,65 - loop 0 11,43/30,30/45,86 loop 1 proc stock, grafy 675/1950 10,63/26,59/35,95 10,63/30,85/48,85 proc@ 3ghz, grafy stock 10,39/27,55/36,16 10,39/31,26/48,92 proc@ 3ghz, grafy 675/1950 15,47/28,44/39,90 15,47/31,88/51,68 testy w detalach high, bez AA, przy 1680x1050 dlaczego wzrost avg praktycznie zerowy ?? PS: xp swieza kopia, najnowsze forceware bety" PS2: w wersji full zapuscilem bencha i srednia 30fps sie nie zmienila.... Edytowane 8 Grudnia 2007 przez partyboy666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 V-sync zalaczony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partyboy666 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 nie, a powinien ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 Raczej nie [; Po prostu to mi sie rzucilo w oczy ze avg jest stabilne jak skala. Ostatnie bety FW nie napawaja optymizmem swoja droga [; Ktore to? 169.13? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partyboy666 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 169.13, ta stabilnosc mnie przeraza :) ,btw co winno byc w tej zakladce ?? nvidia zaleca "jeden procesor gpu' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elCooL Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 Witam, Nie wiem o co chodzi, ale popatrzcie na moje wyniki na Viscie x64: 2007-12-08 20:18:30 - Vista 64Run #1- DX10 1680x1050 AA=No AA, 64 bit test, Quality: Custom ~~ Last Average FPS: 40.992007-12-08 20:21:09 - Vista 64Run #1- DX10 1680x1050 AA=No AA, 32 bit test, Quality: Custom ~~ Last Average FPS: 43.72 Jak to mozliwe, ze emulujac 32bity gra ma lepsza wydajnosc ? :D Magia. Sterowniki karty graf. to beta 169.09 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worms14 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 (edytowane) Mnie też coś ostatnio wzięło i porobiłem testy w Crysis, po których stwierdzam że nie jest tak źle, ale następna wymiana podzespołów będzie miała sens jak w tej grze przy full ustawieniach fps-y nie spadną poniżej 40. Szkoda że w roku 2008 nic takiego się nie pokaże hehe Crysis Bench GPU HIGH ALL 2.4GHz mem 1066 / OC 3.6GHZ mem 1080, GTX 576/900 / GTX 613/1002 1920x1200 / 1920x1200 min10 / min 20 max 28 / max30 avg24 / avg26 1680x1050 / 1680x1050 min13 / min19 max36 / max38 avg30 / avg32 Ustawienia zmienione Gra - W,W,S,W,S,S,W,W,W,W,W 1920x1200 / 1920x1200 min21 / min28 max47 / max51 avg37 / avg40 1680x1050 / 1680x150 min24 / min35 max59 / max60 avg44 / avg48 AAx4 AFx8 + Ustawienia zmienione Gra - W,W,S,W,S,S,W,W,W,W,W 1920x1200 / 1920x1200 min 23 / min 26 max 47 / max 50 avg 35 / avg 37 1680x1050 / 1680x1050 min 17 / min 35 max 58 / max 62 avg 41 / avg 44 CPU BENCHMARK AAx4 AFx8 Ustawienia gra W,W,S,W,S,S,W,W,W,W,W, 2.4GHz, mem 1066, GTX 576/900 / OC 3.6GHZ mem 1080, GTX 613/1002 1920x1200 1920x1200 min 4 min 18 max 41 / max 43 avg 33 / avg 35 Fraps w grze / Fraps w grze min 18 / min 17 max 63 / max 68 avg 32 / avg 32 Edytowane 8 Grudnia 2007 przez Worms14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 Jak to mozliwe, ze emulujac 32bity gra ma lepsza wydajnosc ? :D Magia. Sterowniki karty graf. to beta 169.09 Eeeee co ta za porównanie , porównań Vista 32bit i Vista 64bit przekonasz się , że różnica jest bardzo duża. Za jakiś czas Ms ma zrobić łatke i zniwelować tą niską wydajność w 64bitowej Viscie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GuC!o^ Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 Dobrze by było gdyby się pośpieszył, bo narazie przyjemność z gry mała. :-| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 169.13, ta stabilnosc mnie przeraza :) ,btw co winno byc w tej zakladce ?? http://img409.imageshack.us/img409/6540/sliks7.jpg nvidia zaleca "jeden procesor gpu' Porownaj podzielonych z naprzemiennych 1 w GPU test. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partyboy666 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 (edytowane) te same nastawy "jeden procesor graficzny" 10,66/28,20/42,90 10,66/32,98/48,71 "rend. klatek przemiennych 1" 12,20/28,12/43,11 12,20/33,52/49,96 edit: "rend. klatek przemiennych 2" 10,64/28,10/42,29 10,64/32,85/47,79 "rend. metoda klatek podzielonych" 9,68/28,38/42,79 9,68/33,36/49,84 Edytowane 8 Grudnia 2007 przez partyboy666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 Pozostaje grzebanie na inCrysis :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elCooL Opublikowano 8 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2007 Eeeee co ta za porównanie , porównań Vista 32bit i Vista 64bit przekonasz się , że różnica jest bardzo duża. Za jakiś czas Ms ma zrobić łatke i zniwelować tą niską wydajność w 64bitowej Viscie.Roznica bardzo duza na korzysc, ktorego systemu ? Na korzysc 32bit ? Nie bede przeciez instalowac 32bit Visty, zeby tylko to sprawdzic :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dia8el Opublikowano 9 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2007 A ja mam dla Was filmik. Tylko się nie śmiać, bo gameplay trąci n00bem chwilami, ale to przez pośpiech ;) Meritum przekazu: jakże pięknie byłoby (będzie? bo z tego co wiem, to mod już powstaje...) zagrać w dopracowanego moda w realiach filmu... http://uk.youtube.com/watch?v=NbHQLVdWUgE :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimeck Opublikowano 9 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2007 piekne by bylo jakby ktos zrobil taki singlowy "instant action" poziomik z rozpierduchy w tej wiosce z filmu, tylko ze nie jestem pewny czy z filmu da by sie ją odtworzyc, bo w widac tam poszczególe mijsca i ani razu calosci. a na muze imo bardziej by pasował "jungle trek" albo "payback time" ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 9 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2007 HOLLY SHIED :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek-Placek Opublikowano 9 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2007 WItam podzielę się z wami moimi wynikami : stery 169.13 Run #1- DX10 1024x768 AA=4x, 64 bit test, Quality: High ~~ Last Average FPS: 35.82 Run #1- DX10 1024x768 AA=4x, 32 bit test, Quality: High ~~ Last Average FPS: 35.99 Run #1- DX9 1024x768 AA=4x, 64 bit test, Quality: High ~~ Last Average FPS: 40.35 Run #1- DX9 1024x768 AA=4x, 32 bit test, Quality: High ~~ Last Average FPS: 38.64 Mam tez poważny problem Niezależnie od sterowników podczas gry (drugi etap), kiedy zainstaluję celownik szturmowy, zaczyna mi wariować grafika. Znikają mi drzewa i postacie. Wygląda to mniej więcej tak : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dia8el Opublikowano 9 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2007 piekne by bylo jakby ktos zrobil taki singlowy "instant action" poziomik z rozpierduchy w tej wiosce z filmu, tylko ze nie jestem pewny czy z filmu da by sie ją odtworzyc, bo w widac tam poszczególe mijsca i ani razu calosci. a na muze imo bardziej by pasował "jungle trek" albo "payback time" ;-) czego by nie użyć jako podkład biorąc to z filmu Predator, to byłoby to piękne:) Temat muzyczny tego filmu jest jednym z najlepszych jakie kiedykolwiek powstały. To samo tyczy się filmu. Stąd też moje marzenie Predator @ CryEngine2 z pewnością jeszcze ujrzy światło dzienne :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moulder Opublikowano 10 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2007 (edytowane) Witam, Nie wiem o co chodzi, ale popatrzcie na moje wyniki na Viscie x64: 2007-12-08 20:18:30 - Vista 64Run #1- DX10 1680x1050 AA=No AA, 64 bit test, Quality: Custom ~~ Last Average FPS: 40.992007-12-08 20:21:09 - Vista 64Run #1- DX10 1680x1050 AA=No AA, 32 bit test, Quality: Custom ~~ Last Average FPS: 43.72 Jak to mozliwe, ze emulujac 32bity gra ma lepsza wydajnosc ? :D Magia. Sterowniki karty graf. to beta 169.09 Ja również posiadam Vistę 64bit i na nowych betach x.13 Crysis chodzi w tej chwili rewelacyjnie na very high (sprzęt z podpisu), wcześniej taką płynność miałem na high. Tak więć jak dla mnie te stery to duży krok naprzód. Oczywiście są momenty, gdzie czuć, że klatek jest zbyt mało, ale jest to sporadyczne. Jeżli chodzi o lekko niższą wydajność na 64 bit, to wynika ona prawdopodobnie z tego, że na 64 bit mamy lepsze tekstury terenu w oddali. Porównajcie sobie screeny, krzaczki itd bardzo daleko na wzgórzach są wyrażne, na 32 bit są rozmyte (inne textury?). P.S Zainstalowałem najnowszą łątkę poprawiającą wydajność SLI od MS pod Vistę (beta wersja), więc może wyższa wydajność wynika z tego powodu. Tak czy siak, w tej chwili jestem bardzo zadowolony. Jak Crytek wyda jeszcze patcha, to będzie rewelacja... Mam tez poważny problem Niezależnie od sterowników podczas gry (drugi etap), kiedy zainstaluję celownik szturmowy, zaczyna mi wariować grafika. Znikają mi drzewa i postacie. Wygląda to mniej więcej tak : A propo dziwnych bugów w Crysis, to u niektórych dzieją się baardzo dziwne rzeczy. Np. mój znajomy od samego początku gry nie miał funkcji kombinezonu tj. wylazł z wody w pierwszym etapie wciskał środkowy klawisz myszy i nic. Dopiero reinstalacja ponowna gry pomogła;-) Edytowane 10 Grudnia 2007 przez moulder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 10 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2007 A propo dziwnych bugów w Crysis, to u niektórych dzieją się baardzo dziwne rzeczy. Np. mój znajomy od samego początku gry nie miał funkcji kombinezonu tj. wylazł z wody w pierwszym etapie wciskał środkowy klawisz myszy i nic. Dopiero reinstalacja ponowna gry pomogła;-)Przecież ten kombinezon nie działa zaraz po wyjściu z wody bo jest uszkodzony, działa dopiero po niedługim czasie gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 10 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2007 Lepszymi bugami sa szybkie save'y i loady. Tak ze 3 razy mialem na ekranie Koreanczykow w bezpiecznej odleglosci ktorzy po wgraniu save'a dostawali przyspieszenia tak z 30km/s^2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...