Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

skonczylem ..

mi sie podobalo ... ;]

po wejsciu do jaskini jest tylko coraz lepiej wedlug mnie ...

nigdzie sie nie zaklinowalem i rzadnych bugów w czase gry nie mialem

 

cala przeszedlem na 169.17 wszystko na high prócz cieni i postprocesingu (wkurzalo mnie to obracanie) ...

leciwy GX2 dał rade ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wrażliwości Crysis na OC.

U mnie (teraz) na 8800GTX (648/1674/2160) z HR-03 plus wiatrak 120 temperatura w stressie podchodzi pod 65. W innych grach i 3dmarkach z reguły nie przekracza 60 stopni. Po prostu CryEnigne maksymalnie wykorzystuje i zarzyna wszystkie ropy, shadery itd.

Ja bynajmniej musiałem w porównaniu do innych gier obniżyć zarówna taktowanie ropów i mem (bo pojawiały się zwisy) jak i shaderów (bo pojawiały się artefakty).

Natomiast jeśli chodzi o pamięci i CPU to chociaż u mnie też pracują na granicy stabilności to w Crysisie nadal te elementy pozostały stabilne.

Uważam że Crysis to jest najlepszy program do testowania stabilności i artefaktów :D

 

I jeszcze jedna uwaga co do gry. To timedemo (gpu_bench) raczej mało nadaje sie do testowania wydajności grafy w tej grze. Wyjątkowo idiotyczny sposób aby mierzyć wydajność w grze typu FPP z lotu ptaka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie (teraz) na 8800GTX (648/1674/2160) z HR-03 plus wiatrak 120 temperatura w stressie podchodzi pod 65. W innych grach i 3dmarkach z reguły nie przekracza 60 stopni. Po prostu CryEnigne maksymalnie wykorzystuje i zarzyna wszystkie ropy, shadery itd.

Taaaak. Po kilku godzinkach grania w kryzysa mój chieftec musi pracować na pełnych obrotach, co się rzadko zdarza. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wrażliwości Crysis na OC.

U mnie (teraz) na 8800GTX (648/1674/2160) z HR-03 plus wiatrak 120 temperatura w stressie podchodzi pod 65. W innych grach i 3dmarkach z reguły nie przekracza 60 stopni.

(...)

Oj zgadzam sie, Crysis to zdecydowanie najlepszy wygrzewacz, u mnie temperatura rdzenia 88gtx dochodzi do 107C - rowniez HR-03 plus + 120-ka. Zegary 600/2000. Nigdy nie doswiadczylem zwisow czy artefaktow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj zgadzam sie, Crysis to zdecydowanie najlepszy wygrzewacz, u mnie temperatura rdzenia 88gtx dochodzi do 107C - rowniez HR-03 plus + 120-ka. Zegary 600/2000. Nigdy nie doswiadczylem zwisow czy artefaktow.

107C :lol2:

jeszcze na takim chlodzeniu. u mnie na SLI max 80C karty 620/2000

nawiew z przodu, obudowa stacker. ty masz chyba piekarnik w tej obudowie, albo zle zamontowane chlodzenie.

na hr3+ to ja ponizej 70C miałem na 650 i 2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

107C :lol2:

jeszcze na takim chlodzeniu. u mnie na SLI max 80C karty 620/2000

nawiew z przodu, obudowa stacker. ty masz chyba piekarnik w tej obudowie, albo zle zamontowane chlodzenie.

na hr3+ to ja ponizej 70C miałem na 650 i 2000

Pewnie masz racje. Chyba ze cos sie zmienilo o czym nie wspomnial w watku ^_^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

107C :lol2:

jeszcze na takim chlodzeniu. u mnie na SLI max 80C karty 620/2000

nawiew z przodu, obudowa stacker. ty masz chyba piekarnik w tej obudowie, albo zle zamontowane chlodzenie.

na hr3+ to ja ponizej 70C miałem na 650 i 2000

Na krotki test skrec 120-ke na HR-03 do 500rpm, w zasilaczu rowniez do 500rpm a cala reszte wylacz, tez bedziesz mial piekarnik, jeszcze gorszy od mojego ale przynajmniej bedzie cicho tzn. w Twoim przypadku pomijajac dyski ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że tych samych (czyli początkowych) lokacjach śmiga podobnie, ale obszary już niedostępne w demku mają więcej akcji (czytaj - większy cpu/gpu load).

 

W moim przypadku po demku byłem przekonany że zagram spokojnie. Full rzuciłem na razie w kąt.

Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż nie chce mi sie wierzyć że to w czasie rzeczywistym.

 

Przy 3 tysiącach beczek eksplozja trwa 5 minut :D a jak się patrzy na eksplozje to zwis po 2 sekundach :D Chyba zrobię sobie mapę z 4 tysiącami beczek i sprawdzę :D

 

To wyjaśnia dlaczego Crysis ma tak dużo bugów fizyki. Przy tak rozbudowanej i skomplikowanej trudno je uniknąć.

- wiszące w powietrzu przedmioty (po usunięciu przedmiotów niżej)

- skaczące, podskakujące drżące przedmioty po upadku. Najbardziej śmiać mi się chciało jak granatem zdmuchnąłem daszek budynku a ten wpadł do rzeki i zaczął podskakiwać i krążyć sobie na wodzie - normalnie tańczący daszek.

- Ciężarówka potrafi czasami prawie dachować najeżdżając na drewniany kij, malutki kamyk czy leżący karabin.

- Trudno to nazwać bugiem ale przedmioty doskonale reagują np z wybuchami a nie reagują z graczem (brak możliwości interakcji z martwymi koreańczykami czy ograniczona interakcja z już rozwalonymi budynkami)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzał już ktoś wydajność Crysisa na nowych betach nVidii 169.21? U mnie spadek o jakieś 2-3 klatki na XP, a jak odpałiłem GoW na Viście 64 bit to miałem taki slide show, że szok :huh: Na betach 169.12 śmigało płynnie :blink:

 

Ło Matko :blink: Nie spawdzałem na Crisisie bo nie mam go zainstalowanego na Viście, ale GoW na betach 169.21 - średnio 17 klatek! Wróciłem do sterów 169.12 i znowu mam około 36 klatek :D Oj, coś się te nowe bety panom od nVidii nie udały...

Edytowane przez Sleepwalker74

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z bugów trafiłem na razie na:

- Niezabijalny Koreańczyk - stał sobie na balkonie w budynku koło szkoły i zebrał dwa magazynki headshoot'ów, zabiłem go dopiero jak sam wszedłem na balkon.

- metalowy koreańczyk - dość powszechny bug powodujący że trup przez jakieś 15-30 sek. po śmierci podskakuje i dźwięczy jakby był z metalu.

- strzelania w trybie maskowania - strzał z pistoletu (z tłumikiem!), snajperki czy wyrzutni, w jakimkolwiek trybie powoduje wyjście z trybu maskowania, z scar w trybie auto (z tłumikiem, bez nie sprawdzałem) można walić ogniem ciągłym i pozostać niewidocznym, podczas gdy jeden strzał w trybie pojedynczym powoduje wyjście z maskowania! Absurd.

 

EDYT:

- strzelanie z przyklęku lub w pozycji leżącej - poprawy celności czy też zmniejszenia "pływania" celownika nie stwierdzono. Co najmniej dziwne.

Edytowane przez Outlander

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LPKorn3324

Jaka odleglosc? Bo przy tej misji odbijania agentki CIA gdy Prophet mowi ze wywalenie stacji w powietrze ladnie odwroci uwage :twisted:

na jednym ze stanowisk ciezkiego karabinu utluklem ~7 KPA z ak+tlumik+celownik snajperki. Srednio 3,5 strzaly - 2 niecelne, nastepny zdejmuje garnek z glowy a ostatni headshot [;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na krotki test skrec 120-ke na HR-03 do 500rpm, w zasilaczu rowniez do 500rpm a cala reszte wylacz, tez bedziesz mial piekarnik, jeszcze gorszy od mojego ale przynajmniej bedzie cicho tzn. w Twoim przypadku pomijajac dyski ;)

Wiem ze to nie temat, ale mam pytanie bo nigdy tej "mani" ciszy nie rozumialem w czasie gry!

Masz wlaczony dzwiek? Sluchawki?

No chyba ze masz 1 pokój i obok spi matka...i mowisz o grze w nocy;]

Przeciez cisze to tylko jak komp chodzi w nocy i spimy w tym pokoju, na codzien gry/muza/internet jest na tyle "glosno" ze nie ma co przypiekac kompa 107 st....podziwiam cie:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie przy takich odleglosciach moglbym sie pokusic o porownanie z i bez tlumika. Ale....

Ktos ma info o opadaniu pociskow przy wiekszych odleglosciach czy leca prosto jak strzala? ;]

 

HeatheN

Moze wezmiesz Swoj post do tematu Slow o Jego piecyku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używanie tłumika znacznie zmniejsza siłę rażenia przy większych odległościach.

 

Dokładnie, ja nie zauważyłem nieśmiertelnych. Zwróćcie uwagę jak oni są opatuleni tym kevlarem. Jeśli tylko dobrze przycelowałem to udawało się zdjąć goście z dużej odległości odpowiednią bronią jednym strzałem.

 

2844892[/snapback]

Mnie denerwowała niezwykła odporność koreańców w kombinezonach, w tej misji przed atakiem na kopalnię. Łazi taki jeden z drugim z gatlingiem i nonszalancko przyjmuje headshoty ze snajperki, rakiety, granaty. Trzeba nieźle nap!@#%, żeby ich ukatrupić.

 

Karabin gaussa dostarczyli mi chwilkę przed tym i po dwóch strzałach leżą i nawet nie kwiczą.

 

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już nie pamiętam, czy tego gausaa na nich testowałem. Za pierwszym razem grałem na NORMAL i naprawdę było z nimi ciężko. Nawet już myślałem, że to jakiś bug.

Później grałem stopień wyżej i faktycznie jak by łatwiej było ich załatwić.

Teraz mam przerwę od gierki, bo czekam na grafę.

 

Na cmentarzu to nawet fajna (chociaż krótka) zabawa z nimi była.

 

Tak, czy inaczej, to jakaś głupota, że są odporniejsi ze względu na używanie gatlinga.

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dwie sprawy:

1 - ktore stery doradzacie do Crysisa dla XP 32bit ? Używam 169.09 i nie jest źle, ale może są już lepsze?

 

2 - co do gry: dla mnie sekwencja na cmentarzu to narobiła mi tylko apetytu. Spodziewałem się później misji, w jakimś buszu, czy nawet i zabudowaniach z jakimiś sprytnymi koreańcami biegającymi w kombinezonach z włączonym kamuflarzem... a okazało się, że nic takiego nie było :( To przecież wielki niewykorzystany potencjał...*

A może mówię tak z sentymentu dla nieśmiertelnej AVP2... ;)

 

* - czekam z niecierpliwością, aż zrobią Predator-mod. Jak już pisałem - na tym engine i wa TAKIM środowisku, to byłoby cudoooo

Edytowane przez dia8el

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...