Chaos Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2007 skonczylem .. mi sie podobalo ... ;] po wejsciu do jaskini jest tylko coraz lepiej wedlug mnie ... nigdzie sie nie zaklinowalem i rzadnych bugów w czase gry nie mialem cala przeszedlem na 169.17 wszystko na high prócz cieni i postprocesingu (wkurzalo mnie to obracanie) ... leciwy GX2 dał rade ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moulder Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2007 Przecież ten kombinezon nie działa zaraz po wyjściu z wody bo jest uszkodzony, działa dopiero po niedługim czasie gry.Hehe, wiem to. Ale u niego on w ogóle nie działał podczas całej pierwszej misji;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiki20 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2007 (edytowane) pomocy utknolem i nie wiem co dalej jestem na statku spotkalem sie z glownym mechaniorem i mam teraz isc na londowiskoi dalej nie ma przejscia Edytowane 11 Grudnia 2007 przez rafiki20 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2007 Jump around... Jump... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2007 Explosions dans Crysis http://www.dailymotion.com/video/x3qd4g_ex...ysis_videogames 3k beczek w akcji :D i nie tylko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety_76 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2007 Co do wrażliwości Crysis na OC. U mnie (teraz) na 8800GTX (648/1674/2160) z HR-03 plus wiatrak 120 temperatura w stressie podchodzi pod 65. W innych grach i 3dmarkach z reguły nie przekracza 60 stopni. Po prostu CryEnigne maksymalnie wykorzystuje i zarzyna wszystkie ropy, shadery itd. Ja bynajmniej musiałem w porównaniu do innych gier obniżyć zarówna taktowanie ropów i mem (bo pojawiały się zwisy) jak i shaderów (bo pojawiały się artefakty). Natomiast jeśli chodzi o pamięci i CPU to chociaż u mnie też pracują na granicy stabilności to w Crysisie nadal te elementy pozostały stabilne. Uważam że Crysis to jest najlepszy program do testowania stabilności i artefaktów :D I jeszcze jedna uwaga co do gry. To timedemo (gpu_bench) raczej mało nadaje sie do testowania wydajności grafy w tej grze. Wyjątkowo idiotyczny sposób aby mierzyć wydajność w grze typu FPP z lotu ptaka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HucK Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2007 U mnie (teraz) na 8800GTX (648/1674/2160) z HR-03 plus wiatrak 120 temperatura w stressie podchodzi pod 65. W innych grach i 3dmarkach z reguły nie przekracza 60 stopni. Po prostu CryEnigne maksymalnie wykorzystuje i zarzyna wszystkie ropy, shadery itd.Taaaak. Po kilku godzinkach grania w kryzysa mój chieftec musi pracować na pełnych obrotach, co się rzadko zdarza. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2007 Czy ktoś modował cfg specjalinie pod serię Geforce 8600? Bardzo prosiłbym o emaila z nim na Slayer@o2.pl ;) PS- czu u kogoś ta gra wykorzystuje 2 i wiecej rdzeni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slow Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2007 Co do wrażliwości Crysis na OC. U mnie (teraz) na 8800GTX (648/1674/2160) z HR-03 plus wiatrak 120 temperatura w stressie podchodzi pod 65. W innych grach i 3dmarkach z reguły nie przekracza 60 stopni. (...) Oj zgadzam sie, Crysis to zdecydowanie najlepszy wygrzewacz, u mnie temperatura rdzenia 88gtx dochodzi do 107C - rowniez HR-03 plus + 120-ka. Zegary 600/2000. Nigdy nie doswiadczylem zwisow czy artefaktow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 11 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 11 Grudnia 2007 Oj zgadzam sie, Crysis to zdecydowanie najlepszy wygrzewacz, u mnie temperatura rdzenia 88gtx dochodzi do 107C - rowniez HR-03 plus + 120-ka. Zegary 600/2000. Nigdy nie doswiadczylem zwisow czy artefaktow. 107C :lol2: jeszcze na takim chlodzeniu. u mnie na SLI max 80C karty 620/2000 nawiew z przodu, obudowa stacker. ty masz chyba piekarnik w tej obudowie, albo zle zamontowane chlodzenie. na hr3+ to ja ponizej 70C miałem na 650 i 2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2007 107C :lol2: jeszcze na takim chlodzeniu. u mnie na SLI max 80C karty 620/2000 nawiew z przodu, obudowa stacker. ty masz chyba piekarnik w tej obudowie, albo zle zamontowane chlodzenie. na hr3+ to ja ponizej 70C miałem na 650 i 2000 Pewnie masz racje. Chyba ze cos sie zmienilo o czym nie wspomnial w watku ^_^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slow Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2007 107C :lol2: jeszcze na takim chlodzeniu. u mnie na SLI max 80C karty 620/2000 nawiew z przodu, obudowa stacker. ty masz chyba piekarnik w tej obudowie, albo zle zamontowane chlodzenie. na hr3+ to ja ponizej 70C miałem na 650 i 2000 Na krotki test skrec 120-ke na HR-03 do 500rpm, w zasilaczu rowniez do 500rpm a cala reszte wylacz, tez bedziesz mial piekarnik, jeszcze gorszy od mojego ale przynajmniej bedzie cicho tzn. w Twoim przypadku pomijajac dyski ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaBlO Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2007 (edytowane) Jak ma się płynność chodzenia dema do fulla? BO w demku moge spokojnie grać na medium (25-30fps). A pamiętam , że demko FC chodziło płynniej od fulla. Edytowane 12 Grudnia 2007 przez PaBlO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alCatraz Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2007 (edytowane) Wydaje mi się, że tych samych (czyli początkowych) lokacjach śmiga podobnie, ale obszary już niedostępne w demku mają więcej akcji (czytaj - większy cpu/gpu load). W moim przypadku po demku byłem przekonany że zagram spokojnie. Full rzuciłem na razie w kąt. Edytowane 12 Grudnia 2007 przez alCatraz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2007 http://www.dailymotion.com/video/x3qd4g_ex...ysis_videogames Ja cieeee :D Robi wrazenie, i pomyslec ze wszystko bez Ageia ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety_76 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2007 Aż nie chce mi sie wierzyć że to w czasie rzeczywistym. Przy 3 tysiącach beczek eksplozja trwa 5 minut :D a jak się patrzy na eksplozje to zwis po 2 sekundach :D Chyba zrobię sobie mapę z 4 tysiącami beczek i sprawdzę :D To wyjaśnia dlaczego Crysis ma tak dużo bugów fizyki. Przy tak rozbudowanej i skomplikowanej trudno je uniknąć. - wiszące w powietrzu przedmioty (po usunięciu przedmiotów niżej) - skaczące, podskakujące drżące przedmioty po upadku. Najbardziej śmiać mi się chciało jak granatem zdmuchnąłem daszek budynku a ten wpadł do rzeki i zaczął podskakiwać i krążyć sobie na wodzie - normalnie tańczący daszek. - Ciężarówka potrafi czasami prawie dachować najeżdżając na drewniany kij, malutki kamyk czy leżący karabin. - Trudno to nazwać bugiem ale przedmioty doskonale reagują np z wybuchami a nie reagują z graczem (brak możliwości interakcji z martwymi koreańczykami czy ograniczona interakcja z już rozwalonymi budynkami) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleepwalker74 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2007 (edytowane) Sprawdzał już ktoś wydajność Crysisa na nowych betach nVidii 169.21? U mnie spadek o jakieś 2-3 klatki na XP, a jak odpałiłem GoW na Viście 64 bit to miałem taki slide show, że szok :huh: Na betach 169.12 śmigało płynnie :blink: Ło Matko :blink: Nie spawdzałem na Crisisie bo nie mam go zainstalowanego na Viście, ale GoW na betach 169.21 - średnio 17 klatek! Wróciłem do sterów 169.12 i znowu mam około 36 klatek :D Oj, coś się te nowe bety panom od nVidii nie udały... Edytowane 12 Grudnia 2007 przez Sleepwalker74 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiety_76 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Grudnia 2007 169.21 vs 169.09 - 0.1 fps-a w gpu test 1280x960 na korzyść nowszych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 (edytowane) Ja z bugów trafiłem na razie na: - Niezabijalny Koreańczyk - stał sobie na balkonie w budynku koło szkoły i zebrał dwa magazynki headshoot'ów, zabiłem go dopiero jak sam wszedłem na balkon. - metalowy koreańczyk - dość powszechny bug powodujący że trup przez jakieś 15-30 sek. po śmierci podskakuje i dźwięczy jakby był z metalu. - strzelania w trybie maskowania - strzał z pistoletu (z tłumikiem!), snajperki czy wyrzutni, w jakimkolwiek trybie powoduje wyjście z trybu maskowania, z scar w trybie auto (z tłumikiem, bez nie sprawdzałem) można walić ogniem ciągłym i pozostać niewidocznym, podczas gdy jeden strzał w trybie pojedynczym powoduje wyjście z maskowania! Absurd. EDYT: - strzelanie z przyklęku lub w pozycji leżącej - poprawy celności czy też zmniejszenia "pływania" celownika nie stwierdzono. Co najmniej dziwne. Edytowane 13 Grudnia 2007 przez Outlander Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 ten niezabijalny koreańczyk - każdy koreańczyk jest nieśmiertelny jak przekroczysz pewną odległość - możesz wpakować karbinem z 5 magazynków a oni nadal będą żyli :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 LPKorn3324 Jaka odleglosc? Bo przy tej misji odbijania agentki CIA gdy Prophet mowi ze wywalenie stacji w powietrze ladnie odwroci uwage :twisted: na jednym ze stanowisk ciezkiego karabinu utluklem ~7 KPA z ak+tlumik+celownik snajperki. Srednio 3,5 strzaly - 2 niecelne, nastepny zdejmuje garnek z glowy a ostatni headshot [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamak Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 Używanie tłumika znacznie zmniejsza siłę rażenia przy większych odległościach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 Na krotki test skrec 120-ke na HR-03 do 500rpm, w zasilaczu rowniez do 500rpm a cala reszte wylacz, tez bedziesz mial piekarnik, jeszcze gorszy od mojego ale przynajmniej bedzie cicho tzn. w Twoim przypadku pomijajac dyski ;)Wiem ze to nie temat, ale mam pytanie bo nigdy tej "mani" ciszy nie rozumialem w czasie gry! Masz wlaczony dzwiek? Sluchawki? No chyba ze masz 1 pokój i obok spi matka...i mowisz o grze w nocy;] Przeciez cisze to tylko jak komp chodzi w nocy i spimy w tym pokoju, na codzien gry/muza/internet jest na tyle "glosno" ze nie ma co przypiekac kompa 107 st....podziwiam cie:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 W sumie przy takich odleglosciach moglbym sie pokusic o porownanie z i bez tlumika. Ale.... Ktos ma info o opadaniu pociskow przy wiekszych odleglosciach czy leca prosto jak strzala? ;] HeatheN Moze wezmiesz Swoj post do tematu Slow o Jego piecyku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 Mnie denerwowała niezwykła odporność koreańców w kombinezonach, w tej misji przed atakiem na kopalnię. Łazi taki jeden z drugim z gatlingiem i nonszalancko przyjmuje headshoty ze snajperki, rakiety, granaty. Trzeba nieźle nap!@#%, żeby ich ukatrupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 Hmm na delcie chyba przyjmowal 2 strzaly z gaussa ;] Bardziej mi sie podobala zabawa z nimi na cmentarzu... Cholery na stealth biegaly to musialem zdejmowac tlumik, wskakiwac w jakies wysokie miejsce i wabic ich pod celownik ak :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 Używanie tłumika znacznie zmniejsza siłę rażenia przy większych odległościach. Dokładnie, ja nie zauważyłem nieśmiertelnych. Zwróćcie uwagę jak oni są opatuleni tym kevlarem. Jeśli tylko dobrze przycelowałem to udawało się zdjąć goście z dużej odległości odpowiednią bronią jednym strzałem. 2844892[/snapback] Mnie denerwowała niezwykła odporność koreańców w kombinezonach, w tej misji przed atakiem na kopalnię. Łazi taki jeden z drugim z gatlingiem i nonszalancko przyjmuje headshoty ze snajperki, rakiety, granaty. Trzeba nieźle nap!@#%, żeby ich ukatrupić. Karabin gaussa dostarczyli mi chwilkę przed tym i po dwóch strzałach leżą i nawet nie kwiczą. :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 (edytowane) Już nie pamiętam, czy tego gausaa na nich testowałem. Za pierwszym razem grałem na NORMAL i naprawdę było z nimi ciężko. Nawet już myślałem, że to jakiś bug. Później grałem stopień wyżej i faktycznie jak by łatwiej było ich załatwić. Teraz mam przerwę od gierki, bo czekam na grafę. Na cmentarzu to nawet fajna (chociaż krótka) zabawa z nimi była. Tak, czy inaczej, to jakaś głupota, że są odporniejsi ze względu na używanie gatlinga. Edytowane 13 Grudnia 2007 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partyboy666 Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 nie wiem czy było: test 3way-SLI, 3x8800ultra zarzucam gdyz widze ze testy przeprowadzone na innej wersji crysisa (prawdopodobnie z patchem), i jest wzrost prawie 2krotny z 2 grafami i 3krotny z 3, wiec moze poprawia obsluge SLI :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dia8el Opublikowano 13 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Grudnia 2007 (edytowane) Ja mam dwie sprawy: 1 - ktore stery doradzacie do Crysisa dla XP 32bit ? Używam 169.09 i nie jest źle, ale może są już lepsze? 2 - co do gry: dla mnie sekwencja na cmentarzu to narobiła mi tylko apetytu. Spodziewałem się później misji, w jakimś buszu, czy nawet i zabudowaniach z jakimiś sprytnymi koreańcami biegającymi w kombinezonach z włączonym kamuflarzem... a okazało się, że nic takiego nie było :( To przecież wielki niewykorzystany potencjał...* A może mówię tak z sentymentu dla nieśmiertelnej AVP2... ;) * - czekam z niecierpliwością, aż zrobią Predator-mod. Jak już pisałem - na tym engine i wa TAKIM środowisku, to byłoby cudoooo Edytowane 13 Grudnia 2007 przez dia8el Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...