Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

ten niezabijalny koreańczyk - każdy koreańczyk jest nieśmiertelny jak przekroczysz pewną odległość - możesz wpakować karbinem z 5 magazynków a oni nadal będą żyli :)

Wiem już o tym czytałem. Problem w tym że ja stałem przy płotku czyli na oko 6m od niego! Wałę w łeb i się zrywa, rozgląda, to ja go znowu i tak z 5min zanim dałem spokój.

 

Ja z bugów trafiłem na razie na:

- Niezabijalny Koreańczyk - stał sobie na balkonie w budynku koło szkoły i zebrał dwa magazynki headshoot'ów, zabiłem go dopiero jak sam wszedłem na balkon.

- metalowy koreańczyk - dość powszechny bug powodujący że trup przez jakieś 15-30 sek. po śmierci podskakuje i dźwięczy jakby był z metalu.

- strzelania w trybie maskowania - strzał z pistoletu (z tłumikiem!), snajperki czy wyrzutni, w jakimkolwiek trybie powoduje wyjście z trybu maskowania, z scar w trybie auto (z tłumikiem, bez nie sprawdzałem) można walić ogniem ciągłym i pozostać niewidocznym, podczas gdy jeden strzał w trybie pojedynczym powoduje wyjście z maskowania! Absurd.

 

EDYT:

- strzelanie z przyklęku lub w pozycji leżącej - poprawy celności czy też zmniejszenia "pływania" celownika nie stwierdzono. Co najmniej dziwne.

Nikt nic nie napisze o reszcie ? Chociaż potwierdźcie czy to nie jednorazowa sprawa.

Na ostatniej misji (czołgi) jak wysiadłem z czołgu i biegłem to zaczołem się zanużać w ziemię, widziałem wszystko od dołu i nadal mogłem kosić przeciwników. Jak pobiegłem dalej to teren opadł i zaczołem unosić się w powietrzu ... Włączyło mi się coś w rodzaju NOCLIP tylko że ja nic nie robiłem :blink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można edytując jakieś pliki zmniejszyć health przeciwników? Maży mi się tryb w stylu Ghost Recon: AW, gdzie ludki padają po jednym celnym strzale.

 

ps - również miałem wątpliwą przyjemność spotkać nieśmiertelnych koreańczyków na dużych odległościach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może mieliście "peszka", bo ja przeszedłem całego Crysisa na Delta i headshoty zabijały w 99%. Rzeczywiscie tylko Ci goscie pod koniec misji z czolgami nie dawali sie zabic od razu.

:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nic nie napisze o reszcie ? Chociaż potwierdźcie czy to nie jednorazowa sprawa.

Na ostatniej misji (czołgi) jak wysiadłem z czołgu i biegłem to zaczołem się zanużać w ziemię, widziałem wszystko od dołu i nadal mogłem kosić przeciwników. Jak pobiegłem dalej to teren opadł i zaczołem unosić się w powietrzu ... Włączyło mi się coś w rodzaju NOCLIP tylko że ja nic nie robiłem :blink:

mialem to samo. wczytywalem gre od nowa i nic. dopiero jak uruchmilem ponownie crysisa to problem zniknal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po trzech tygodniach gry, skonczylem :) Gierka niezla. Calosc przeszedlem w trybie Delta jako "Silent Assassin" :) Akcja nabiera tempa od momentu na cmentarzu i potem jest coraz fajniej. Level z plywaniem/lataniem wewnatrz tego reaktora obcych bym zupelnie z gry wycial - kompletnie sie do gry nie nadaje. Efekty na statku (szczegolnie kleby dymu, ogien) extra! Ogolnie wolalbym jednak aby przeciwnikami byly mutanty jak w Far Cry lub cos bardziej przyziemnego niz kosmici :?

 

Co mnie w grze najbardziej wkurzalo? Zachowanie przeciwnikow (koreanczykow) i ich reakcje na strzaly... Baaardzo psuje to rozgrywke. Zeby zabic kogos z daleka trzba bylo duuuuzo w niego strzelac. Np. takie sytuacje zdarzaly sie czesto: stoi dwoch zolniezy twarza do siebie jakby rozmawiali. Strzelam pistoletem z tlumikiem w glowe jednego - zestrzelilem mu helm, ale oni dalej gadaja jak gdyby nic sie nie stalo. Strzelam drugi raz i zabijam jednego - tamten drugi ani drgnie! Potem spokojnie zabijam drugiego takze strzalem w glowe...

 

Jakis wiekszych bugow nie zanotowalem. Jedynie czasem mozna zauwazyc graficzny kontrast pomiedzy niektorymi przedmiotami - niektore sa bardzo dopracowane, a inne, np banany w domkach na plazy, sa jak wyciete z gry Duke Nukem - kwadratowe.

 

Ogolnie gra dobra. Przydalby sie jakis pacz poprawiajacy inteligencje i reakcje przeciwnikow. Moze bedzie to dopiero bardziej dopracowane w drugiej czesci? Zobaczymy.

 

Pozdrawiam

 

 

PS. I brakowalo mi jakiegos przycisku na wstrzymanie powietrza przy strzale z daleka przy uzyciu celownika snajperskiego.

Edytowane przez Martinii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam dwa kolejne bugi\lole, właściwie są ciągiem dalszym poprzednich.

1) Dorobiłem się minigana i gaussa. I efekt dokładnie taki sam jak z scarem i snajperką tzn z mini mogę walić i nie tracę kamuflażu a jeden strzał z gausa go wyłącza.

2) Lornetka "pływa" tak samo jak karabin! Ten mój "komandos" to chyba ma parkinsona. Celownik pływa tak samo w lornetce jak w snajperce i karabinie szturmowym!

 

Na szczęście restart gry rozwiązał problem "noclip" choć na ziemię nie opadłem póki się nie poruszyłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

calkiem dobra gra - przeszedlem w jeden dzien...

... 6h nonstop :D

 

Po trzech tygodniach gry, skonczylem :)

Ciekawy kontrast dla przykładu...

 

... kilka screen'ów.

:wink:

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

W tych niebieskich barwach atmosfera jest aż ciężka od klimatu a powietrze gęste od szczegółów... moim skromnym zdaniem są to najlepsze lokacje rodem s-f. Wszystko przedstawione z ogromnym rozmachem(jeżeli można rozważać to w tych kategoriach) i niespotykaną dotąd jakością pod każdym względem. Efekty z najwyższej półki jakich dotąd nie uświadczyłem dające wręcz kinematograficzną jakość... i dziwię się właśnie, że wytykając jakieś błędy nikt nie dostrzega właśnie kunsztu programistów.

 

... lepiej już skończę... ale mogę podjąć jeszcze temat.

 

:rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie bawie jeszcze ustawieniami, bo w koncu dostalem GTS 512 ;) Znalazlem fajny pliczek system.cfg i tam rzeczywiscie wszystko wyglada jak w DX10. Srednia u mnie w 1280/VeryHigh na DX9 na tym co ponizej to 32.5FPSa w GPU_bench wiec w porownaniu z DX10 gdzie jest pewnie z 18-20 to dzien do nocy ;) Ogolnie Cryzys mnie wciagnal i plywanie daje niesamowite wrazenia ;) Zreszta widze po screenach, ze bedzie tylko lepiej, wiec zacieram raczki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W vhigh to nie bardzo :(. To o czym każdy z nas marzy , trzeba będzie poczekać z roczek.

na sli mozna sensownie pograc 1920x1200 very high aa off , af16x, jak pojawia sie nowe stery z mozliwoscia obslugi TRISLI to zapodam jeszcze jedna karte (pozycze od kumpla) i sprawdze wtedy juz powinno byc mega płynnie ,min. te 30fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na sli mozna sensownie pograc 1920x1200 very high aa off , af16x, jak pojawia sie nowe stery z mozliwoscia obslugi TRISLI to zapodam jeszcze jedna karte (pozycze od kumpla) i sprawdze wtedy juz powinno byc mega płynnie ,min. te 30fps

TriSLi i sensownie przy min 30 fps? Ludzie przerażacie mnie czasami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na sli mozna sensownie pograc 1920x1200 very high aa off , af16x,

srednio. no moze bez aniso

 

jak pojawia sie nowe stery z mozliwoscia obslugi TRISLI to zapodam jeszcze jedna karte (pozycze od kumpla) i sprawdze wtedy juz powinno byc mega płynnie ,min. te 30fps

stery juz sa, ale pod vista i watpie, aby tri dzialalo pod xp. a w dx10 vh nawet quad nie pomoze w 1920x1200 :) Edytowane przez Sulaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przemaszyna ;). Będzie mi się sniło to dziś w nocy :P.

Gorzej z fps na tej maszynie, wszystko full a ok 50-60fps :-P

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale oni tam mają rozdziałke z kosmosu ;) razem z aax4 gdzie chyba jest to juz zbędne . Tak czy inaczej w normalnej rozdziałce cos w rejonach 1360 , czy 1280 to na takim sprzęcie można pograć w vhigh bez stresu , że fps nam spadnie do poziomu 10 fps jak to jest na single kartach . Są takie miejsca w grze , że strasznie klatkuje nie wiadomo dlaczego - koniec 1 levelu gdy dochodzimy do statku i jest pełno pary :(.

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam jakis dziwny problem z gra.

Chcialem teraz jeszcze pograc w crysisa dla zabawy i nie wiadomo skad co 10minut wyskakuje windowsowy blad i gra sie zamyka.

Pare dni wczesniej gralem i przeszedlem cala gre bez zadnego problemu.

Przeinstalowalem gre i dalej to samo.

 

Ktos wie co moze byc przyczyna?

 

[edit]Zainstalowalem CCC zeby sprawdzic temperature karty podczas gry i jak na zlosc (a moze i dobrze) gra dzialala caly czas normalnie a temperatura w karty w stresie wynosila 81-2 stopnie.

 

A i jeszcze jedno:

jak przy starcie pokazuja sie loga to tylko logo cryteka chodzi normalnie a reszta zarywa.

Tak samo menu glowne zarywa a menu w czasie "pausy" nie no i intro po wlaczeniu "nowej gry" zarywa a filmiki/przerywniki w trakcie gry chodza normalnie.

 

Sprzet to:

e2160

hd 3850

abit ip35

2gb ddr2 kingston

Edytowane przez Kacimiierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...