Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

gra porazka - poza oprawa a/v nie ma nic do zaoferowania gdy temat wyspy byl juz w FarCryu, upgrejdy broni moze troche inaczej zrobione ale nie daja duzej radochy podobnie jest z powerupami - sa zbyt krotkie - obecniej jestem w polowie gry (gram z nudow) i najwiecej uzywalem armora i speeda bo gdy uzywalem powera niewidzialem roznicy, niewidzialnosc szybko mija wiec lepiej speedem sobie podbiec dotego dochodzi glupie AI wroga, srednia fizyka (mozna sobie pociac palmy WOW, ale nuke ich juz nie ruszy a na trailerze bylo pokazane ze palmy leca... reszta drzew jest niezniszczalna, jak rowniez wszystkie inne domki procz tych zrobionych z blach.

 

Gra pokazala jak bedzie wygladac grafika w najbliszych latach i tylko tyle bo gameplay itp jest slabe lub srednie. Dotego dochodza megawymagania...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

signap

 

Te dobry jestes :) srednia fizyka :)

To napisz nam w jakiej grze jest Ta wysoka fizyka :) ?

Owszem gra posiada mnostwo niedorobek ,troche kulawe A.I

ale na rynku Obecnych gier jest jedna z najlepszych ,napewno w czolowce gier FPP .

 

No i wymagania sprzetowe :/ Trudno o dobre oceny skoro sprzet nie wydala .

Jak odpalilem Very High Detale 1280x960 na sprzecie z Sig2 to tez kur..wowalem na maxa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dopiero wczoraj przeszedlem :D gralem tydzien :)

Misje na plazy, w krzaczorach, z ludzmi ... to poprostu miodek :)

granie w te misje "na pałe" to jak picie piwa bezalkoholowego :P

Najlepsze sa te liscie co rosna nisko przy ziemi takie caaaaaale zielone i sie ruszaja jak sie w nie wchodzi :) Zawsze jak widzialem ta roslinke to misialem sie liscmi pobawic :D klimat, skradanie, szybkie wycofanie ... ahhh :-]

 

ale sie skonczylo jak wlazlem do pomieszczenia obcych bez grawitacji ... od tego momentu nie dalo sie juz grac jako "turysta" byla wyznaczona jedna prosta(prawie) droga ... pozniej to juz ogolnie taki pospiech byl. Tu jednego trzeba bylo ogrzewac, tam uciekac przed drugim. :)

Jak by pozniejsze etapy gry byly podobne do tych wczesniejszych to gra byla by naprawde dluga i miodna :)

 

Tylko az serce bolalo jak skrecalem detale na MEDIUM :(

 

pozdrawiam wszystkich :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja w takim razie odkładam gierkę od Mikołaja na półkę i czekam na patcha. Bo już widziałem jak wygląda na v.high i chciałbym tak pograć w natywnej rozdziałce. Ale do tego muszą poprawić wydajność w SLI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

signap

 

Te dobry jestes :) srednia fizyka :)

To napisz nam w jakiej grze jest Ta wysoka fizyka :) ?

Owszem gra posiada mnostwo niedorobek ,troche kulawe A.I

ale na rynku Obecnych gier jest jedna z najlepszych ,napewno w czolowce gier FPP .

 

No i wymagania sprzetowe :/ Trudno o dobre oceny skoro sprzet nie wydala .

Jak odpalilem Very High Detale 1280x960 na sprzecie z Sig2 to tez kur..wowalem na maxa .

fizyka niewiele sie rozni od np. z Source

moze nie najlepszych ale najladniejszych

 

moj sprzet umozliwia mi gre w ustawieniach MEDIUM (c2d e2160, 8600gt, 1gb ram)ale mnie nie interesuje granie 20fps gdy jestem atakowany wiec zmiejszylem sobie ustawienia na LOW (wiekszosc) i mam ze 2-3x wiecej a pozatym mnie na grafice niezalezy bo kazda gra przezentuje sie bardzo dobrze (poza paroma wyjatkami ;)) gorzej jest z czasem przejscia, fabula, czyms nowym wystarczy popatrzec na gry wydane w ostatnim czasie MOH:A, COD4, Kane & Lynch, Bioshock (o wiele lepsza od crysisa ale tez dosc krotka), HL2 EP2, Gears Of War itd wystarczy przejsc w 5-6h czyli 2 wieczory (portala mozna zaliczyc za 1 podejsciem ;)) a nie to co kiedys gra starczala na 2x duzej. Jedyna najdzieja tej gry sa mody bo dzisiaj grafika to nie wszystko bo niemal wszystko mielismy juz w FC

Edytowane przez signap

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm fizyka z source to 1/2 tego co jest w crysisie albo i jeszcze mniej. Grając w medium nie widzisz 60% efektów zarazem fizycznych jak i graficznych już nie wspominam jakie cuda można osiągnąć bawiąc się cfg ;).

Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gregor1230

 

Dokladnie , Tak

Ludzie oceniaja gre na podstawie niewydolnosci wlasnego sprzetu .

Niestety ,takie Kulawe czasy ze nie kuta Optymizacji kodu gry nie uswiadczysz.

 

Ja bym chcial Crysisa polonczonego z Stalkerem i zeby smigal na moim sprzecie

w Ultra Detalach 1280x1024 120fps :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm fizyka z source to 1/2 tego co jest w crysisie albo i jeszcze mniej. Grając w medium nie widzisz 60% efektów zarazem fizycznych jak i graficznych już nie wspominam jakie cuda można osiągnąć bawiąc się cfg ;).

http://www.youtube.com/watch?v=KxzkgfaiO7o napewnoe duzej roznicy w fizyce nie ma

 

w takim razie nikt komu gra nie chodzi na HIGH/VHIGH nie moze jej ocenic...

 

 

w sumie nei ma o czym dyskutowac - mi ta sie gra nie podoba ale wam tak :) rozne sa gusta

Edytowane przez signap

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2863184[/snapback]

w takim razie nikt komu gra nie chodzi na HIGH/VHIGH nie moze jej ocenic...

w sumie nei ma o czym dyskutowac - mi ta sie gra nie podoba ale wam tak :) rozne sa gusta

Dokładnie nie ma sensu odpalać tej gry w mniej niż high gdyż traci wtedy cały klimat i radość z zabawy, akurat w tej grze grafika w szczególny sposób wpływa na miodność rozgrywki. Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to crytech sam sobie wykopał mały grób. Po prostu troszke przesadził z lansowanie grafiki szczególnie dodając słówko DX10 i Vista. W efekcie ludzie zaczęli właśnie przyswajać sobie ten tytuł jakoś grafika + coś tam jeszcze. Grając w Crysisa widziałem istotny krok do przodu względem Far Cry, który to posiadał na tamte czasy również niesamowitą grafikę ale nie był lansowany w efekcie ludzie postrzegali go jako całość.

 

Szkoda mi crytecha bo patrząc na wyniki sprzedaży to bardzo krucho to wygląda ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zacząłem rozgryzać config i komendy w Crysis.

 

Gra ma olbrzymie możliwości konfiguracji praktycznie wszystkiego. W samych plikach konfiguracyjnych jest sto kilkadziesiąt komend odpowiedzialnych za jakość grafiki i fizyki do tego kilkaset innych komend nie ujętych w tych configach.

 

Kilkadziesiąt komend odpowiedzialnych za konfigurację AI i jeszcze kilkadziesiąt configów odpowiedzialnych za konfigurację nanosuit.

 

Co więcej w przypadku niektórych komend których wartości różnią się do trybu very high ... można jeszcze ustawić wyższe wartości i uzyskać grafikę lepszą niż w trybie very high.

 

 

Ja gram w trybie high z pewnymi elementami trybu very high. Nie ma sensu grać w czystym trybie very high ze względu na zbyt duży spadek wydajności. Lepiej samemu sobie stworzyć odpowiedni config i zamiast bawić się w podmianę configów stworzyć samemu swój (odpala go sie poprzez komendę konsoli exec nazwapliku) lub wkleić do stworzonego autoexec.cfg

 

 

Podstawowe parametry odpowiadające za efekty tylko dostępne w very high to:

 

r_sunshafts 1 (np efekt prześwitywania promieni słonecznych)

r_usepom 1 (np efekt zrytej przez gąsięnnice drogi)

e_water_ocean_fft 1 (efekt falującej wody)

r_WaterReflectionsQuality 4

 

Każda z nich może zjeść do kilka fpsów.

 

 

Natomiast to co najwięcej zjada fpsów w trybie very high to nie efekty graficzne tylko wszelkiego rodzaju ratio distance, gęstość roślinności i obiektów - to nie ma nic wspólnego z efektami graficznymi czy różnicami pomiędzy DX10 czy DX9, tylko polega na wyświetlaniu większej ilości obiektów lub ich widoczności z dalszego dystansu.

 

e_shadows_cast_view_dist_ratio

e_vegetation_sprites_distance_ratio

e_view_dist_ratio_detail

e_view_dist_ratio_vegetation

e_max_entity_lights

i kilka innych.

 

Jak wspomniałem te wartości można ustawić na jeszcze wyższe niż defaultowo w trybie very high.

 

 

Reszta komend w przypadku very high vs high nie różni się zbyt dużo pod względem grafiki i spadku fps-ów a nawet jest killka takich co poza zmniejszeniem ilości fps praktycznie nie wpływają na jakość grafiki.

 

 

Natomiast ja u siebie wyłączyłem motion blur (r_motionblur 1 w high lub 3 w very high) który przy poruszaniu zjada strasznie dużo fpsów nawet na moim configu a brak tego efektu mi bardzo nie przeszkadza.

 

 

Jeśli chodzi o nanosuit to ciekawie gra się z

g_suitCloakEnergyDrainAdjuster 0

- dzięki temu nie tracimy energii podczas poruszania się w trybie cloak. Co prawda wtedy gra sie łatwiej ale wtedy możemy zabawić się w pełni w grę ala predator. Raz udało mi się ściągnąć dzięki temu w jedno miejsce ponad 40 koreańczyków którzy biegali koło mnie i nie mogli znalesć. Tyle że przy 40 koreańczykach to już było widać że C2D 3,6 Ghz zaczął się trochę dusić.

 

g_suitSpeedEnergyConsumption 0 - nie tracimy energi podczas biegania - przydaje się do szybkiego zwiedzania map.

g_suitSpeedMult - jak chcemy naprawdę szybko się rozpędzić - np można się wystrzelić dzięki temu poza mapę :D

i_noweaponlimit 0 - jak kogoś wkurza limit do 2 broni.

 

Jeśli chodzi o oświetlenie to preferuję trochę jaśniejsze

r_eyeadaptionbase 0.15 lub 0.1

r_hdrlevel 0.8

 

 

Każdemu kto chce zacząć grzebać w Crysise polecam na początek ten topik:

http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=11614

Edytowane przez swiety_76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to crytech sam sobie wykopał mały grób. Po prostu troszke przesadził z lansowanie grafiki szczególnie dodając słówko DX10 i Vista. W efekcie ludzie zaczęli właśnie przyswajać sobie ten tytuł jakoś grafika + coś tam jeszcze. Grając w Crysisa widziałem istotny krok do przodu względem Far Cry, który to posiadał na tamte czasy również niesamowitą grafikę ale nie był lansowany w efekcie ludzie postrzegali go jako całość.

Muszę się z tym zgodzić, choć trzeba zauważyć pewne pozytywne aspekty, ukazania się tej gry.

Jest to w tej chwili najbardziej zaawansowany engine na rynku, ma to oczywiście swoją cenę-ogromne wymagania.Ale w przypadku Crysis , przynajmniej widać ,że ma to swoje uzasadnienie.Praktycznie wszystkie nowinki 3D prezentują się w pełnej krasie-oczywiście na odpowiednim sprzęcie.I żaden z obecnych silników graficznych nie może sie równać z CryEngine2.

 

Słaba sprzedaż na pewno wiąże się z tym co napisałeś -niepotrzebne nawiązanie do DX10 i Visty, zwłaszcza ,że nowe API prezentuje się na razie zupełnie odwrotnie do zamierzeń, a i Vista nie jest jakoś specjalnie lubiana.

 

Z tym ,że trzeba zwrócić na ogromny potencjał marketingowy tego tytułu.Ten producent ,który zaoferuje kartę grafiki pozwalającą na zabawę @HIGH za dobre pieniądze(czyt.-jak najtaniej),może sporo ugrać .I nieważne czy Crysis będzie dobrze się sprzedawał czy nie, to ryzyko bierze na siebie wydawca.

W światku graczy, o tytule jest głośno, i niezależnie od tego czy komuś podoba się produkt Crytecha , czy też nie, na pewno zwróci uwagę na słupki z wykresem wydajności, nowej karty graficznej w tej grze.Właśnie tu jest wartość marketingowa Crysis.

Coś, co sprawdzi się w niemieckiej produkcji, z b.dużym prawdopodobieństwem sprawdzi się w każdym nadchodzącym tytule.

Zwłaszcza ,że za sobą mamy już głośne premiery -przede wszystkim UT3 i Cod4, ET:QW,STALKER i inne.W nadchodzącym czasie, nowy engine graficzny zaprezentuje Carmack, no i jest jeszcze Alan Wake.

 

Można powiedzieć ,że chyba jak nigdy wcześniej ,zakup karty grafiki-NOWEJ generacji dla Crysis pozwoli nam cieszyć się znacznie dłużej z zakupu.Nawet jeśli wcale nie mamy zamiaru w to grać.

 

Pozdrawiam i ... hepi nju jer :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam natomiast wszystko na High przócz jednego nie pamiętam co. No i rozdzielczość 1280x1024 i mam średnio 30 fps spada w miejscach do 22. Nie jest może aż tak, żle ale zastanawiam się czy nie kupić 2xRadeon 3870 Sapphire 512MB. Aktualnie mam 8800 GTS 320 MB od EVGA wersja KO, ale very high nie daje rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

320 MB dostaje czkawki zawsze gdy pojawia się mgła bądź efekt parującego lodu i dramatycznie spada fps do 8 ;) juz nie wspominając o ostatnim levelu na lotniskowcu w jego czesci zewnętrznej :(.

Jakoś nie zauważyłem w/w efektów u siebie, a gierkę przeszdłem 2 razy na normal i hard. Mam GTS 320 od gigabyte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam do ogółu pytanie a mianowicie mam następujący problem: po instalacji gry nie miałem z nią żadnych problemów aż do 4 misji gdzie komp zaczął mi wariować. Najpierw przycinki w praktycznie każdym miejscu a później zwis i pomaga tylko hard reset. Przeinstalowałęm grę i dałem radę przejść jeszcze 2 punkty zapisu i dalej to samo. Ma ktoś pomysł czym mogą być te zwisy spowodowane?? mam najnowsze stery ze strony Nvidii i te do płyty i te do grafy(dodam że gram na niskich i w rozdziałce 800x600)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to byłoby do zrobienia gdyby mocno okroić tekstury. Na dalsze obiekty/otoczenie nałożyć jakąś mgłę czy rozmycie. Modelom postaci, pojazdów i innych obiektów uciąć ładnych parę polygonów, i jakoś by mocarny X0 pociągnął tego Crysisa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie zauważyłem w/w efektów u siebie, a gierkę przeszdłem 2 razy na normal i hard. Mam GTS 320 od gigabyte.

Nie możliwe na 3 kompach z 320 stkami to samo było. Moze grasz na medium ?? Stopien trudności nie wiele ma tu do znaczenia. Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śledzę cały czas temat, ale w sumie nikt nie pisze o multiplayerze (ciekawe czemu :wink:). Więc, czy mógłby mi ktoś powiedzieć, czy istnieje jakiś sposób na włączenie fizyki w multiplayerze w DX9 (wpisać coś w konsoli, czy co?)? A może można zrobić własne mapki, na którym fizyka będzie chodzić w multiplayerze? Wiem, że chodzi o obciążenie łącza, ale w sumie na 6 mbit uploadzie chyba mógłbym pograć z kumplem 1vs 1 z fizyką!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakos w bete się grało i lagów nie było. Tez mnie dziwi to , ze nie mozna poscinac drzewek w multi :(. Pozatym chłopaki grają ostro w multi w undergroundzie ;) ja akurat mam oryginałek i nie muszę grac na "wybranych" serwach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...