killer805 Opublikowano 16 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2008 mam problem z gra crysis, w misji gdzie trzeba zniszczyc 2 dziala. w pewnym momencie cos sie stalo, nie moge nic podniesc, jak strzelam to nie widac broni a jak wciagam piachy to to tez ich nie ma :/ gra oryginalna :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 16 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2008 mam problem z gra crysis, w misji gdzie trzeba zniszczyc 2 dziala. w pewnym momencie cos sie stalo, nie moge nic podniesc, jak strzelam to nie widac broni a jak wciagam piachy to to tez ich nie ma :/ gra oryginalna :wink: tez tak mialem,na szczescie do konca misji bylo niedaleko i kiedy wczytalo nowa misje problem zniknal.Chyba bedziesz musial poradzic sobie podobnym sposobem bo to wyglada na buga w grze,a patha nie instaluje bo sa z nim wieksze problemy niz bez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 19 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2008 Ja tam czekam na tego modzika... może być lepszy niż podstawka :) http://www.moddb.com/mods/8320/jurassic-pa...ak-out#imagebox Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 19 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2008 Krótsze to mogli zrobić ;/. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 19 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2008 Pytanie czy mod w ogóle kiedyś doczeka się premiery i czy będzie to przed 3 częścią Crysis'a ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 19 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2008 Widać naprawdę... że pada deszcz ;] Taki Crurok=Crysis+Turok ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 19 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2008 to jest render ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 20 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2008 Prawdopodobnie to jakis render ale silnik Crysisa potrafilby pewnie wyswietlic cos podobnego . Tyle ze na moda z taka animacja nie ma szans to przerasta mozliwosci domowych coderow , szkoda ,pozostaje pomarzyc ze jakas duza firma zrobi gre Jurasic Park na silniku Crysisa z grafika i animacja podobnej klasy . Zeby tylko nie bylo jak z silnikiem FAR CRY ,mozliwosci ogromne wykozystane tylko w jednej (2 liczac FC Instinct ) grze :/ dziwny niedorobiony jest ten swiat gier Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 20 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2008 Czy to mod, czy to render, ktoś musiał wykonać animację T-Rex-a więc jest to możliwe. Nie wiem jak można zobaczyć coś i powiedzieć, że to niemożliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 20 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2008 (edytowane) a kto powiedzial ze to jest niemozliwe? :D Zrobic pojedyncza animacje, a wypelnic nimi cala gre jest roznicą. edit: wydaje mi sie ze mial na mysli dokladnie to co napisalem ;) Edytowane 20 Lutego 2008 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 20 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2008 Tyle ze na moda z taka animacja nie ma szans to przerasta mozliwosci domowych coderow Mario tak napisał :) Chociaż możliwym jest mój błąd w zrozumieniu tego co chciał napisać. Ja tam jestem dobrej myśli i nastawiam się na dobrego moda :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2008 Przesiadłem się na Vistę i zrobiłem mały test i wynik jest ciekawy co o tym sądzicie? Vista 32-bit DX10 VeryHigh Vista 32-bit DX10 VeryHigh + Crysis v.high config 1.3 FINAL (autoexec.cfg) No to jak to jest? Najlepsze efekty miały być pod DX10 w Viście na VeryHigh, a tu jak dołożę to tego config z XP na VeryHigh to jakość skacze do góry i to jak. Niech ktoś mi to wytłumaczy bo już zgupiałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2008 A czym to się różni? Bo ja widzę tylko, że więcej szczegółów generuje na dalszym planie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2008 Tą różnice robi POM - parallax mapping , na pierwszym screenie jest włączony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2008 A dlaczego on jest wyłączony w Viście w DX10 na maxa? Chyba powinien być włączony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2008 (edytowane) Tą różnice robi POM - parallax mapping , na pierwszym screenie jest włączony.Raczej wyłączony dopiero na drugim jest widoczny ;). Możesz go sobie zawsze włączyć samemu pod vistą też , ale jaki w tym sens skoro na xp jest znacznie lepiej ;). Edytowane 26 Lutego 2008 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 26 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2008 Właśnie , że nie sprawdż :wink: . Przez ten parallax mapping , wydaje mi się że textury nie podlegają filtrowaniu anizotropowemu :wink: . Włączysz AF*2 czy 16 cały czas są rozmyte textury , wystarczy wyłączyć Pom i wszystko jest ostre jak żyleta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 Dream Experimental Map Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 Fajny modzik, piękna grafika i oświetlenie, super zabawa na 1,5h :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_27 Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 Jak to uruchomić tą mapkę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 Mógłby ktoś to wrzucić na rapidshare albo coś bo z tego gów... mu nie mogę ściągnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
signap Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 a masz toolbar od megauplad? :} Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) a masz toolbar od megauplad? :}Nie będę instalował jakiegoś syfu po to tylko, aby ściągnąć mapkę do Crysis'a. Jak już ktoś zainstalował ten syf i ściągnął mapkę to niech wrzuci na jakiś normalny serwer, który nie wymaga instalacji zbędnych śmieci. Edytowane 27 Lutego 2008 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) http://www.crymod.com/filebase.php?fileid=974 :D Zajebiście wygląda na screen'ach no i wszyscy chwalą. Edytowane 27 Lutego 2008 przez qqrydza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 Mam to odpalić w edytorze czy jak.? Mapka prezentuje się niesamowicie. P.S nie śledziłem ostatnio tematu, więc zapytam jaki obecnie config do Crysisa jest najlepszy pod względem jakości obrazu ? Oczywiście pod Very High na DX9. ;) Prosiłbym o linka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_27 Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 Jak uruchomić i grać na tej mapce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 Właśnie , że nie sprawdż :wink: . Przez ten parallax mapping , wydaje mi się że textury nie podlegają filtrowaniu anizotropowemu :wink: . Włączysz AF*2 czy 16 cały czas są rozmyte textury , wystarczy wyłączyć Pom i wszystko jest ostre jak żyleta.Co nie zmienia faktu iż na drugim zwłaszcza widać to na górce są wypukłości bardziej widoczne, na 1 screenie gorzej to wygląda według mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 Jak uruchomić i grać na tej mapce. Zainstalować tego moda trzeba. Instaluje się na C: więc przeniosłem plik "levels" do folderu z grą. Uruchomić grę, włączyć konsolę, wpisać "con_restricted 0" po czym nazwę mapy "map dreamexperimental". Jest kilka błędów i gość przegiął z ociekającą wodą po wszystkim i wszędzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 qqrydza Dzieki za linka . Mapka przetestowana , widac tworca sie musial duzo nasiedziec jest troche zakamarkow , wszystkie obiekty obciekaja woda ( nawet te wewnatrz budynkow ,ale to maly szczegol ) Sam deszcz ( spadajace krople ) jest dosc malo widoczny :/ Jak by tak ktos przysiedzial i poprawil babole w tej mapce , to jest szansa na kawal dobrej rozgrywki . W tej mapce jak narazie widzialem najwieksze fale jakie mozna chyba zrobic w Crysisie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 27 Lutego 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Rzeźba tafli wody jest najlepsza jaką widziałem w grze. Twórca mapki troszkę przesadził z tą ociekającą wodą . Jest praktycznie wszędzie (prócz liści :blink: ) nie pomijając budynków. Edytowane 27 Lutego 2008 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...