Skocz do zawartości
nrl

Crysis

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dragonlore

mam problem z gra crysis, w misji gdzie trzeba zniszczyc 2 dziala.

w pewnym momencie cos sie stalo, nie moge nic podniesc, jak strzelam to nie widac broni a jak wciagam piachy to to tez ich nie ma :/

gra oryginalna :wink:

tez tak mialem,na szczescie do konca misji bylo niedaleko i kiedy wczytalo nowa misje problem zniknal.Chyba bedziesz musial poradzic sobie podobnym sposobem bo to wyglada na buga w grze,a patha nie instaluje bo sa z nim wieksze problemy niz bez

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie to jakis render

ale

silnik Crysisa potrafilby pewnie wyswietlic cos podobnego .

Tyle ze na moda z taka animacja nie ma szans

to przerasta mozliwosci domowych coderow , szkoda ,pozostaje pomarzyc

ze jakas duza firma zrobi gre Jurasic Park na silniku Crysisa z grafika i animacja podobnej klasy .

 

Zeby tylko nie bylo jak z silnikiem FAR CRY ,mozliwosci ogromne

wykozystane tylko w jednej (2 liczac FC Instinct ) grze :/ dziwny niedorobiony jest ten swiat gier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a kto powiedzial ze to jest niemozliwe? :D Zrobic pojedyncza animacje, a wypelnic nimi cala gre jest roznicą.

 

edit: wydaje mi sie ze mial na mysli dokladnie to co napisalem ;)

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze na moda z taka animacja nie ma szans

to przerasta mozliwosci domowych coderow

Mario tak napisał :) Chociaż możliwym jest mój błąd w zrozumieniu tego co chciał napisać.

Ja tam jestem dobrej myśli i nastawiam się na dobrego moda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesiadłem się na Vistę i zrobiłem mały test i wynik jest ciekawy co o tym sądzicie?

 

Vista 32-bit DX10 VeryHigh

Dołączona grafika

 

Vista 32-bit DX10 VeryHigh + Crysis v.high config 1.3 FINAL (autoexec.cfg)

Dołączona grafika

 

No to jak to jest? Najlepsze efekty miały być pod DX10 w Viście na VeryHigh, a tu jak dołożę to tego config z XP na VeryHigh to jakość skacze do góry i to jak. Niech ktoś mi to wytłumaczy bo już zgupiałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tą różnice robi POM - parallax mapping , na pierwszym screenie jest włączony.

Raczej wyłączony dopiero na drugim jest widoczny ;). Możesz go sobie zawsze włączyć samemu pod vistą też , ale jaki w tym sens skoro na xp jest znacznie lepiej ;). Edytowane przez Gregor1230

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie , że nie sprawdż :wink: . Przez ten parallax mapping , wydaje mi się że textury nie podlegają filtrowaniu anizotropowemu :wink: . Włączysz AF*2 czy 16 cały czas są rozmyte textury , wystarczy wyłączyć Pom i wszystko jest ostre jak żyleta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a masz toolbar od megauplad? :}

Nie będę instalował jakiegoś syfu po to tylko, aby ściągnąć mapkę do Crysis'a. Jak już ktoś zainstalował ten syf i ściągnął mapkę to niech wrzuci na jakiś normalny serwer, który nie wymaga instalacji zbędnych śmieci. Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to odpalić w edytorze czy jak.? Mapka prezentuje się niesamowicie.

 

P.S nie śledziłem ostatnio tematu, więc zapytam jaki obecnie config do Crysisa jest najlepszy pod względem jakości obrazu ? Oczywiście pod Very High na DX9. ;) Prosiłbym o linka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie , że nie sprawdż :wink: . Przez ten parallax mapping , wydaje mi się że textury nie podlegają filtrowaniu anizotropowemu :wink: . Włączysz AF*2 czy 16 cały czas są rozmyte textury , wystarczy wyłączyć Pom i wszystko jest ostre jak żyleta.

Co nie zmienia faktu iż na drugim zwłaszcza widać to na górce są wypukłości bardziej widoczne, na 1 screenie gorzej to wygląda według mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak uruchomić i grać na tej mapce.

Zainstalować tego moda trzeba. Instaluje się na C: więc przeniosłem plik "levels" do folderu z grą. Uruchomić grę, włączyć konsolę, wpisać "con_restricted 0" po czym nazwę mapy "map dreamexperimental".

 

Jest kilka błędów i gość przegiął z ociekającą wodą po wszystkim i wszędzie.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

qqrydza

 

Dzieki za linka .

Mapka przetestowana , widac tworca sie musial duzo nasiedziec

jest troche zakamarkow , wszystkie obiekty obciekaja woda

( nawet te wewnatrz budynkow ,ale to maly szczegol )

Sam deszcz ( spadajace krople ) jest dosc malo widoczny :/

 

Jak by tak ktos przysiedzial i poprawil babole w tej mapce ,

to jest szansa na kawal dobrej rozgrywki .

W tej mapce jak narazie widzialem najwieksze fale jakie mozna chyba zrobic w Crysisie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeźba tafli wody jest najlepsza jaką widziałem w grze. Twórca mapki troszkę przesadził z tą ociekającą wodą . Jest praktycznie wszędzie (prócz liści :blink: ) nie pomijając budynków.

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...