garnek11 Opublikowano 27 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2007 (edytowane) Witam, zwracam sie do was, drodzy forumowicze o pomoc. Mam problem z karta graficzna Intela IGA X3100 na chipsecie GM965. Szukalem rozwiazania tego problemu wszedzie - zwlaszcza w Mr. Google, ale spotkalem sie z podobnymi do mojego jekami i zadna odpowiedzia, umozliwiajaca naprawienie bledu. Mam XP Prof. SP2 na Acerze Extensa 5620z (wiec odpadaja za wysokie wymagania sprzetowe dla nizej wspomnianych gier). Wszystkie najnowsze sterowniki (ver. 14.31.1) do karty zainstalowane. Najnowszy DirectX (9.0c). Robilem juz format, jak rowniez instalowalem sterowniki pod safe mode. Czyscilem tez przed instalacja sterownikow rejestr CCleanerem. Diagnozowalem hardware - RAM, chlodzenie itp - bylo wszystlko OK. Nic nie pomoglo. A teraz o problemie: problem objawia sie tym, ze w trakcie gry w niektore strzelanki, np. Battlefield 1942, Europa Universalis III (ta gra to akurat nie jest strzelanka..), po pewnym czasie (ok. 30 min.) nieprzerwanej gry, ekran zaczyna sie "burzyc" i wyskakuje BSOD z komunikatem identycznym (tyle ze po pol-angielsku) jak w tym linku (problem zreszta tez jest identyczny) http://www.helpwithpcs.com/tech-support-forum/viewtopic.php?p=8675 Komunikat mniej wiecej taki: "The problem seems to be caused by the following file: igxpdx32.DLL PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA Próbowan (Some Text) Technical information: *** STOP: 0x00000050 (0xE5088050, 0x00000000, 0xBF246A48, 0x00000001) *** igxpdx32.DLL - Address BF246A48 base at BF1D9000, DateStamp 46cf2200" Probowalem rowniez zgodnie z porada z powyzszego linka, czyli "start>run>type cmd Then Type. regsvr32 igxpdx32.dll Press Enter. It should say dll.file has registered" i wyskoczyl nastepujacy komunikat: "Funkcja LoadLibrary("igxpdx32.dll") nie powiodła się - Próbowano uzyskać dostęp do nieprawidłowego adresu." Problem lezy IMHO w pliku karty graficznej igxpdx32.dll, jednak nie potrafie znalezc odpowiedniego rozwiazania. Czy ktos moze pomoc? Edytowane 24 Listopada 2007 przez garnek11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garnek11 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 A oto, co otrzymalem od Intela, jako odpowiedz... Nie wiem, czy smiac sie, czy plakac... "Hello garnek11, Thank you for contacting Intel® Technical Support. The issue you are experiencing appears to be related to the operating system itself. We have tested this driver version along with the graphics controller you have and we have not replicated such issue. This is a known issue with that operating system. Our engineering department has duplicated this issue and found that whenever Windows* XP crashes; it will examine all the applications running and try to know which one caused the crash. Unfortunately, the graphic driver is always running so the operating system might blame it on the driver when it will not necessarily be the cause." Oni chyba leca w jakies kule, bo ten slynny engineering department pracuje juz nad tym od lutego br... Moja rekomendacja: nie kupujcie nowych produktow intela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...