forest kila zbila Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 http://www.in4.pl/komentarze_Po_co_nam_DX1...sisa),14506.htm jak możemy przeczytać niżej w komentarzach - pod XP wszystko działa jak pod dx10/vista i jeszcze sporo szybciej ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 prawie wszystko ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 To nie jest tak do końca.... odpalałeś osobiście pod DX10 ja odpalałem i tak i tak. co do szybkości - proste . pod Dx9 demo używa 2 jajek , pod DX10 tylko jednego dlatego jest wydajność niższa. Co do efektów to sa róznice .... oswietlenie jest bardziej " miękkie " i zdecydowanie inne efekty odbić w wodzie jak i jej wygląd , odcień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 Moze tego po screenach nie wiadac, ale roznica jest w sumie mala - a mialo byc na odwrot. Z obsluga jednego yayka to tez ladnie sie usmialem ;] Gdzie ta nowa jakosc, zwracam uwage na slowo jakosc, a nie kilka efektow :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 powinno być Microsoft i jego DX10 :angry: :ploom: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niko2003 Opublikowano 30 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2007 http://webpages.charter.net/bliss/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 czyli widzimy że różnice na korzyść dx10 są jakby to powiedzieć - zamierzone ;] ktoś jeszcze ma takie wrażenie ? skoro większość rzeczy da się dodać do dx9 bez problemu i przy dobrej wydajności to mamy chyba taką sytuację.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Jak najeżdzam myszką na obrazek to jest DX10 pod vistą tak? A defaultowo jest DX10 pod XP? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 (edytowane) All screenshots were captured with FRAPS at 1280x1024 with 16Q AA and downsized. The DX9 screens have all video settings set high while DX10 screens are set to very high The default picture is the DirectX 9 version. Roll over it to see the DirectX 10 shot.Z tego co jest tam napisane wnioskuje, że default'owo jest dx9 i ustawienia na high. Na końcu jest tylko info, że można zmodyfikować pliki konfiguracyjne ... Other differences: * DX10 renders vegetation and other objects at greater distances than DX9 does * "God rays" (like this) are artificially limited to the DX10 version, but can be somewhat added to the DX9 version by modifying config files. Edytowane 31 Października 2007 przez satoshie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chetau Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Jak najeżdzam myszką na obrazek to jest DX10 pod vistą tak? A defaultowo jest DX10 pod XP? OMG.. The default picture is the DirectX 9 version. Roll over it to see the DirectX 10 shot :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Najłatwiej sprawdzić czy sie udało "emulować" nurkując(promienie świetlne pod wodą), patrząc przez liście na słońce(pasy cienia rzucanego przez każdego liścia), spadek fpsów(tak ,tak -ci co go nie mają najwyraźniej nie podmienili ustawień w plikach -nic sie z niczego nie dzieje).Kolorystyka też jest nieco inna w DX9d(moja własna interpretacja tego "DX10" :wink: ).Tak jakby suwak przesunąć od Far Cry nieco w kierunku np.Half Life 2.Po prostu bardziej stonowana, bardziej realistyczna.Do tego odblaski tęczowe na wodzie jakoby(chyba je widzę na kamieniach omywanych wodą).Jest słowem ładniej i...wolniej :D .Pliki z linka na IN4 są gotowe do modyfikacji(w każdym jest na wstępie pakiet ustawień dla Very High) ,a nie już gotowe do podmiany.Stąd wynikło też nieco nieporozumień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wegorz91 Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 (edytowane) grając na medium/hight można zauważyć różnice między Vistą a XP ? i na korzyść którego systemu grać będzie się lepiej ? np. gdzie uzyskam więcej FPS ? Edytowane 31 Października 2007 przez wegorz91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 31 Października 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2007 Narazie na Xp bedzie szybciej a różnice w wyglądzie są minimalne. Na Viscie chodzi wolnie ale to pewnie przez brak wsparcia dla multi core. Już w full'u (albo z patchem dla fulla ;p) powinno być lepiej a może nawet lepiej od XP. Trza poczekać chociaż imo Vista to krap ;p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 (edytowane) Nie będzie lepiej moim zdaniem -Vista zabiera zasoby i tyle.20% nie jest do nadgonienia pseudo DX10(mowa o Crysis cały czas).Dodatkowo to historia z ilością rdzeni.....Osobiście pod XP zamieniłem pliki cfg oprócz tekstur i detali obiektów na próbę i jest dość ładnie i dość szybko.Myślę ,że po Vmodzie karty graficznej...Bo jest prawie dobrze.Ogólnie mimo afery z DX-ami uważam silnik Crysisa za udany. A co do różnic wyglądu to po wymianie plików cfg umożliwiających grę na Very High to nie ma żadnych...I o to całe zamieszanie :D Edytowane 1 Listopada 2007 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Topic o Crysisie więc tu wrzucam. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Hmmmm....Jadę na 169.04 ale widzę ,że może jeszcze wrócę do 169.02 :rolleyes: .Numer 169.03?Wszyscy co go widzieli pewnie zniknęli bez śladu hehe.Tak czy siak 169ki dużo szybsze w grach i markach niż np.163ki. @Pussik -może dotarłaś gdzieś przypadkiem do informacji co pozmieniano w ostatnich sterownikach, że aż takiego kopa dają?Niektórym około 400pkt w 3D06!U mnie skok około 300pkt.Do diaska -przecież tu coś kombinacją lekko trąca :wink: .Pamiętasz pewnie jako znana fanka NV numer z obiedzoną anizotropią(no AF) dla GF 8-ek?W stosunku do FXa krok w gorszą jakość ale kop był :sad: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 1 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2007 Pewnie zmieniono Filtrowanie Textur na -10. Teraz w Colinie nie ma różniczy czy trawa czy asfalt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Listopada 2007 Ale co ta gadka o sterach ma do tematu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron72 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2007 (edytowane) Sterowniki od 169.01 do 169.04 włącznie są dedykowane grze Crysis i powstały(zostały zaktualizowane) w ciągu około 3 dni od wyjścia demka.Ponieważ "...jego DX10..." okazał się manipulacją to chyba oczywiste jest wypłynięcie tematu sterowników dających rzadko(niemal wcale) spotykanego "kopa" w grze z tytułu wątku...No i jest dzięki nim ta gra jeszcze szybsza w działaniu... Edytowane 5 Listopada 2007 przez miron72 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...