Skocz do zawartości
Tompior

Problemy Z Copperheadem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

posiadam copperheada od poltora roku, mam z nim 2 problemy.

 

1. Myszka raz na jakis czas sie zawiesza (przestaje sie swiecic i ruszac a razem z nia wiesza sie caly komp). Raz na 2-3 dni potrafi sie zawiesic w losowym momencie.

2. Problem od poltora tygodnia z klikiem (lpm). Lewy przycisk cos zle dziala, kiedy klikam na cos raz, to potrafi zamiast raz kliknac 2 razy a czasami w ogole nie kliknie , kiedy przeciagam jakis plik, ikone, suwak to go gubi. Zauwazylem, ze problemu nie ma gdy wciskam przycisk z calej sily "na chama", z czego wnioskuje, ze jest to jakis problem sprzetowy a nie oprogramowania.

 

Myszka posiada jeszcze z pol roku gwarancji, ale boje sie, ze jak ja odesle, to powiedza, ze wszystko z nia ok i bede musial oplacic koszty transportu i sprawdzenia myszy :P

 

 

Co proponujecie?? Wiecie co to moze byc?:)

Edytowane przez Tompior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do drugiego to rozkręć i wyczyść myszkę w środku (nie ma zadnych plomb, śrubka jest pod ślizgaczem) - u mnie to pomogło na jakiś czas, potem problem znowu powrócił to pewnego razu ze złości wgniotłem przycisk tak mocno że coś w środku chrupnęło i od tego czasu działa dobrze :lol2: Co do gaśniecia to być może naderwane przewody w kablu, prawdopodobnie gdzieś przy wyjściu kabla z myszki. U mnie też było podobnie choć nie pamiętam zwiech przy gaśnięciu, ale odciąłem jakieś 15cm kabla od wtyczki w górę i przylutowałem druciki na nowo (można i bez lutowania).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do drugiego to rozkręć i wyczyść myszkę w środku (nie ma zadnych plomb, śrubka jest pod ślizgaczem) - u mnie to pomogło na jakiś czas, potem problem znowu powrócił to pewnego razu ze złości wgniotłem przycisk tak mocno że coś w środku chrupnęło i od tego czasu działa dobrze :lol2: Co do gaśniecia to być może naderwane przewody w kablu, prawdopodobnie gdzieś przy wyjściu kabla z myszki. U mnie też było podobnie choć nie pamiętam zwiech przy gaśnięciu, ale odciąłem jakieś 15cm kabla od wtyczki w górę i przylutowałem druciki na nowo (można i bez lutowania).

 

Pod tym najwiekszym slizgaczem u dolu myszki?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, tutaj jest to dokładnie opisane http://razerblueprints.net/index.php?optio...0&Itemid=42

Ja dodam że najtrudniejsze jest wysunięcie górnej części obudowy z dolnej i tak samo wsunięcie, i przy składaniu trzeba zwrócić uwagę żeby dobrze ułożyć ten świecący przewód (ale jak się przytrzaśnie to i tak nic się z nim nie stanie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wieszania się to miałem to samo z moim diamondbackiem, po oględzinach zauważyłem że to kabelek w miejscu gdzie łączy się z myszką nawalał, oddałem ją na gwarancję to mi przysłali nową :D to ją sprzedałem jako nową i kupiłem nowszy model razer'a :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche sobie pokorespondowalem z razerzone.com (technical support) i powiedzieli mi zebym ja odeslal. Dzisiaj wypelnilem formularz, a w poniedzialek kurier odbierze myszke :)

 

Wiecie moze, ile okolo trwa wymiana? Po jakim czasie (+/-) odesla ?(bo teraz musze grac na slaaaabej myszce optycznej labteca 400dpi :P)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja odsyłałem do MMV i zajęło to im dwa tygodnie... daj znać jeśli u Ciebie będzie szybciej.

Tak, bylo szybciej.

Kurier odebral myszke w piatek, a w poniedzialek tydzien pozniej juz byla :P

Wymienili mi gorna obudowe myszki, przyslali ale pojawil sie nowy klopot. LPM mial cos w rodzaju podwojnego (dwustopniowego) klika. Odeslalem ja z powrotem dzien pozniej. Teraz czekam az mi ja odesla :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak widać bezpośrednio u razera się nie obijają... ja ostatnio kupiłem nowa klawe od razera i nie dostałem gwarancji od naszego MMV, oznacza to nie mniej nie więcej tylko że teraz to już nie MMV się tym zajmuje, ale sam razer :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak widać bezpośrednio u razera się nie obijają... ja ostatnio kupiłem nowa klawe od razera i nie dostałem gwarancji od naszego MMV, oznacza to nie mniej nie więcej tylko że teraz to już nie MMV się tym zajmuje, ale sam razer :D

Razer ma swoja siedzibe w Polsce? :P

A co do gwarancji, to przyznaje, bardzo podoba mi sie to jak to wszystko zalatwiaja. Jest problem, dostajesz numer zgloszenia, nastepnego dnia kurier zabiera paczke, po ~~5-7 dniach kurier przychodzi i oddaje nowy sprzet (nawet mi gwarancje o 9 dni przedluzyli) ;P Czego chciec wiecej :D

Edytowane przez Tompior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do siedziby w Polsce to prędko pewnie mieć nie będzie, wciąż nie oferują w międzynarodowym sklepie internetowym razera polskiej lokalizacji. Ostatnio się do nich żaliłem na maila to trzeba pisać do nich do stanów i trochę sprawę olewczo potraktowali (choć na początku było dobrze, dostałem własny numer zażalenia, i błyskawiczną odpowiedz, a właściwie zapytanie o więcej szczegółów) ale nic więcej, nie wiem czy coś z tym robią teraz czy jak....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...