Skocz do zawartości
PCHaCkiN

Potrzebne Głośniki Do 150 Zł, Doradzcie Proszę :) !

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam zamiar kupić niezwłocznie głosniki do 150 zł, nie ważne jakiej firmy, ale ważny jest jak najlepszy dzwięk i, żeby można było poczuć basy ;p

Nie znam się na głośnikach, ale chciałbym, żeby były one w kolorze czarnym. Może być każdy sklep, ale wolałbym allegro.

Pomożcie prosze :)

pozdrawiam

p.s ewentualnie może być troche wiecej niz 150 zł.

Edytowane przez PCHaCkiN

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hmmm, własnie tych mi odradzano kupić w sklepie :P bo mają dzwięk 2.1 czy coś w tym stylu, jak coś to też najlepiej by bylo zeby to bylo 5 głośników + subwoofer.

Dobra 200 zł moge dać za głośniki :P

;)

p.s wlasnie sie dowiedziałem ze 2.1 to nie dzwięk a ilosc glosników i subwoofer :P :):), no ale jakoś mi tam tego odradzali kupić :(:(

Edytowane przez PCHaCkiN

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Logitechy są dobre porównując do Creative'ów i innych Labteców. Ja bym brał bez obaw tamten model, albo jesli bardzo chcesz to taki sam tylko 5.1

http://allegro.pl/item264353472_glosniki_l...m_ce_nowe_.html

Do 300 zł to są najlepsze 5.1, ale nie mam znowu wszytskich modelów w domu żeby przetestować, więc może ktoś inny się niezgadzać, w każdym razie najlepiej poczytaj opinie innych uzytkowników tutaj

http://www.komputronik.pl/Glosniki/katalog,kat,582/

(tylko nie sugeruj się cenami bo mają tam drogo)

Edytowane przez Juziu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

kurde no gowniane te logi są ale czego się spodziewać za 150zł... z subem na minimum jakoś to brzmi,, no i jest bas a pewnie w t20 nie ma :P

swego czasu lepiej oceniałem brzmienie s200 wartego polowe kasy,, tez lipa ale lpeiej brzmi jak sie slucha cicho

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi