Skocz do zawartości
Fredek

Msi P35 Neo2-fr/fir

Rekomendowane odpowiedzi

ale te Bety to są jak wersje stabilne możesz smiało instalować beta 1.A1 polecam kilka stron wstecz masz linka zawsze jade na betach biosów tej płyty i nie ma najmniejszych problemów zapewniam

 

DejwiT11 IbanezRG dobrze gada instaluj betę 1.A1 i będzie wsio ok. Ja oficjala to miałem na swojej mobo chyba tylko po zakupie.

 

Oki panowie. Tylko ogolnie zawsze mam stresa z wgrywaniem biosow mimo ze robilem to na roznego rodzaju sprzecie. od starych plyt glownych przez nagrywaki po grafy typu 8800GTS :lol: nie chcial bym uwalic swiezej plytki. Powiedzcie jak jest najlepiej ( najbezpieczniej / najlatwiej ) wgrac biosa do naszej plytki... :wink:

 

PS. acha, i powiedzcie czy rozni sie czyms 1.A1 od 1.9, cos w stylu nowe opcje, korzysci, lepsza wydajnosc a moze podkrecanie... :D

 

EDIT:

bo szczerze to az tak bardzo mi nie zalezy na mnozniku 9.5 bo aktualnie mam go ustawionego na 8x a podbite ostro FSB celem zwiekszenia wydajnosci pamieci takze o sam mnozkik juz nie chodzi w sumie...

Edytowane przez DejwiT11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako że mam u siebie floopa to wale z dosa+parametry, a poprawia właśnie połówkowe mnożniki i chyba dodaje nowe procki.

no ja tez mam floopa ale w szufladzie wiec nie ma problemu z podlaczeniem chociaz sprobuje najpierw pendrivem. Oki. Jak skompletuje wszystko to zaktualizuje. dzieki. :wink:

 

EDIT:

No i krotka pilka, zrobilem spod windows wg instrukcji i plikow na str.106 i fryka mnoznik 9.5 juz mam :D ale poza tym nic innego nie zauwazylem nowego w opcjach. Dzieki ziomki ;-)

Edytowane przez DejwiT11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie mam duzy problem.Zmienilem grafike na radka 4850.wiec robie sobie formata zeby ladnie wszystkie stery wyczyscic no i wlasnie...myszka mi przestaje dzialac jak wgram sterowniki do mobo intela do chipsetu.usb chyba sie calkiem wylacza bo mp3 przestaje dzialac.dopuki ich nie wgram mysz chodzi a po wgraniu [gluteus maximus].wgrywalem stery i z www najnowsze i te dodane do plyty i [gluteus maximus].wczesniej nigdy nie mialem takich problemow wiec sie pytam o co biega.w biosie wszytko jest ok.usb enabled zmienilem nawet ustawienia na default i nic nie dalo.

Zresetuj biosa przyciskiem na płycie głównej albo daj w biosie reset ot default czy jakoś tak.Poustawiaj wszystko na nowo tak jak ma być i mysza z całą resztą będzie działać.Tu chodzi chyba o konflikt irq czy coś w tym stylu miałem podobny problem i ta operacja pomogła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja tez mam floopa ale w szufladzie wiec nie ma problemu z podlaczeniem chociaz sprobuje najpierw pendrivem. Oki. Jak skompletuje wszystko to zaktualizuje. dzieki. :wink:

 

EDIT:

No i krotka pilka, zrobilem spod windows wg instrukcji i plikow na str.106 i fryka mnoznik 9.5 juz mam :D ale poza tym nic innego nie zauwazylem nowego w opcjach. Dzieki ziomki ;-)

Ciesze się, że się przydało. Jednak następnym razem lepiej odpalić to z pod dosa - ja akurat nie miałem takiej możliwości więc poszło z pod windowsa - na szczęście bez problemów ;)

 

Nikt nie słyszał o jakimś nowym biosie? :]

Edytowane przez $kubi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bij w MHZ a timingami sie nie przejmuj bo nawet 1033Mhz 5 5 5 16 52 5 5 5 5 bedzei wydajniejsze sporo od 800Mhz 4 4 4 12 38 itd...

 

wypadalo by podkrecic tez procka ale mam intela 8400 3Ghz z feralnymi czujnikami temperatury. Na dzien dobry przy otwartej obudowie 2 waitraki procek ma niby 55 stC , pasta nalozona ok, radiator tez. ale strach krecic tym bardziej ze komp sie wylacza bo niby bios sygnalizuje zawyzona temp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bij w MHZ a timingami sie nie przejmuj

Właśnie panowie, jak to jest?? IbanezRG skoro robiłes testy pamięci na różnych ustawieniach i jestes obeznany w temacie to powiedz czy gdy fsb idzie synchronicznie z pamięciacmi to jest najlepsza wydajność? Bo tak słyszałem. Jednak kusi mnie przestawić dzielnik tak żeby pamiątki wyżej podbić i je podkręcić jednak to juz nie bedzie synchro i obawiam sie o wydajność czy to nie wyjdzie na gorzej... :? Obecnie mam zaniżony mnożnik na moim E7200 a podniesione fsb celem podniesienia pamięci i mieć synchro.

No i jeszcze jedna kwestia, które timingi z tych mniej ważnych można troche poluźnić - chodzi mi o te które by pozwalały na większe MHZ. Np. miałem > 5-5-5-15-35-5-5-5-5 < to nie chciały nawet na 830MHz przy byle jakim napięciu. A na > 5-5-5-15-35-6-6-6-6 < (czyli tylko alphatimingi o jeden) i idą do ~880MHz :wink:

Moje pamiątki to dwie kostki Corsair CM2X2048-6400C5 :rolleyes:

 

PZDR

Edytowane przez DejwiT11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki scenariusz odnosnie pracy pamieci synchronicznie z FSB jest tylko (nie wiem czy nadal bo nie jestem super znawcą AMD) tylko prawdziwy w Athlonach... w platformie Intelowskiej licza sie Mhz a dzielnik pamieci ma marginalne znaczenie.. tak w wielkim skrócie... zresztą porób sobie testy np super pi i everestem a sam się przekonasz... 800Mhz to jest juz na dzisiaj słaba wydajnosć zbijanie timingów nic prawie nie poprawia a twój ram Corsaira powinien dobić nawet w okolice 1100 Mhz jak dobrze trafiłeś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki scenariusz odnosnie pracy pamieci synchronicznie z FSB jest tylko (nie wiem czy nadal bo nie jestem super znawcą AMD) tylko prawdziwy w Athlonach... w platformie Intelowskiej licza sie Mhz a dzielnik pamieci ma marginalne znaczenie.. tak w wielkim skrócie... zresztą porób sobie testy np super pi i everestem a sam się przekonasz... 800Mhz to jest juz na dzisiaj słaba wydajnosć zbijanie timingów nic prawie nie poprawia a twój ram Corsaira powinien dobić nawet w okolice 1100 Mhz jak dobrze trafiłeś...

:blink: mój ram 1100MHz?? a jak źle trafiłem to ile :lol2: W jakimś serwisie redakcja pisała że overclacking na intelu p35 nie ma wręcz sensu gdy nie jest synchronicznie dlatego sie pytam ale widze że rózne opinie są. Masz rację, najlepiej samemu robić testy. W evereście jeżeli mam synchro to własnie są najlepsze wyniki ale nie w kazdym tescie. To znaczy że mawet lepiej dać CL6 a dobić do 1100MHz? Spróbuję pokombinować ale na napięciu nie większym niż 2.2v po boje sie o pamięci / ich żywotność... :wink:

 

Edit:

Oki, spłodziłem coś takiego na 2,2v dzielniku 1:1,25 i alphatimingach \'45-9-9-9-9\'. ^_^ post-164893-1225973909_thumb.jpg. Na \'45-8-8-8-8\' sie goldmemory wieszał. Żeby dobić do 1100MHz to już bym musiał użyć dzienika 1:1,5 i zjechać z procem do 3500 na mnożniku 9,5x a niechce mi sie zaniżać procka :D To mi wystarczy narazie.

 

PS. Jak podbiłem procka do 3,92 to wynik w SPi 16M był tylko lepszy o ~5 sekund niż na pamięciach 820MHz :wacko: więc dużej różnicy między 800 a 1050 nie widzę w sumie...

 

Edit:

Pojechałem na maksa w synchro i oto co wyszło :D

post-164893-1225974094_thumb.jpg post-164893-1225974235_thumb.jpg

Edytowane przez DejwiT11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo ładny wyniczek jak na ten procesorek ;) czy mogłbyś zrobić takie porównanie w tescie everesta Cache benchmark aby na jednym obrazku był ram na ten 1000Mhz synchro a na drugim jakiś inny dizelnik przy podobnej predkosci???

 

PZDR i gratki z owocnego podkrecania ;) kolega kupił ostatnio 7200 i ledwo mu idzie na 3.6 z groszami i do tego trzeba podbić aż ponad 1.45v... kaszankę mu sprzedano ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm moj na 3500mhz potrzebuje 1,3325v w biosie cpu z pokazuje 1,3v:S na 4000mhz da rade go odpalic ale juz na zasilaniu 1,4v przechodzi stabilnie superpi 16;] ale wywala sie juz w orthosie po paru minutach:S nie chcialo mi sie bardziej bawic;]

 

@DejwiT11: tak z ciekawosci ile dales na nb sb vit?;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm moj na 3500mhz potrzebuje 1,3325v w biosie cpu z pokazuje 1,3v:S na 4000mhz da rade go odpalic ale juz na zasilaniu 1,4v przechodzi stabilnie superpi 16;] ale wywala sie juz w orthosie po paru minutach:S nie chcialo mi sie bardziej bawic;]

 

@DejwiT11: tak z ciekawosci ile dales na nb sb vit?;>

 

a co ma dawanie na Southbridge do OC?? ta nasza gupia płyta ustawia co i raz 1.8 mnie to już denerwuje ;) ja ma mzawsze 1.6 na SB i jest cacy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A firin nie zauważyłem że to z Toba gadam w dwóch różnych tamatach :lol2:

Oki, ja chcialem zauważyć że mój wynik w superPi na 4GHz też nie był wogóle stabilny w orthosie tyle że ja dałem mu mniej papu niż ty :wink:

Ja przy 4000 = 500x8 miałem następujące wartości:

VTT FSB najniższa po auto czyli chyba 1,175v

NB - 1,45v

SB - 1,7v

 

IbanezRG zaraz zrobię testy dla Ciebie :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@DejwiT11 hehe fakt;p

 

ja mam takie

Vitt fsb: 1.2 stale nie auto:S auto moze dac dziwne wartosci:S a powyzej 1.2 podobno szybciej wykancza procka

nb: 1,5

sb: 1,7

 

w sumie nb i sb ustawilem tak bo zasugerowalem sie pierwszym postem w tym topicu;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A firin nie zauważyłem że to z Toba gadam w dwóch różnych tamatach :lol2:

Oki, ja chcialem zauważyć że mój wynik w superPi na 4GHz też nie był wogóle stabilny w orthosie tyle że ja dałem mu mniej papu niż ty :wink:

Ja przy 4000 = 500x8 miałem następujące wartości:

VTT FSB najniższa po auto czyli chyba 1,175v

NB - 1,45v

SB - 1,7v

 

IbanezRG zaraz zrobię testy dla Ciebie :wink:

podbij VTT do 1.4 co jest bezpieczne i obadaj stabilność przy FSB 500 powinno być sporo lepiej

 

a NB mozesz smiało na codzień podbić do 1.55v jak masz jakios nawiew.. ja przykleiłem sobie wiatrczek 40mm na NB na kropelkę punktowo tylko by się trzymał i NB nie jest nawet goracy ;)

 

natomiast znaczek MSI z SB mozna odkleić i zobie zrobić czaderski STICKER na obudowę aluminiowy ;)

przy okazji odsłaniając FIny chłodzenia SB co poprawia termoprzewodnosc ;)

i dzięki za pamiec czekam na "obrazky"

Edytowane przez IbanezRG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IbanezRG Więc tak. Obrazki mówią to co sie spodziewałem pytając Cie kilka postów wyżej odnośnie synchro. 99% dokładności testu. Ta sama częstotliwość procka jak i RAMu. Tylko FSB i dzielnik inne dając synchro. Wyniki bez komentarza.

post-164893-1226091618_thumb.jpg post-164893-1226091641_thumb.jpg

 

Odnośnie VTT to 1,4 zdecydowanie za dużo. Nie powinno się ponoć tego wyżej ustawiać jak samego procka a procka nigdy na 1,4 nie biore. Z kolei na NB mogę podnieść bo mam baaardzo duży nawiew od chłodzenia procka więc o to sie nie martwię.

 

PS. No a chciałem zaznaczyć że te napięcia które podałem w poprzednim poście dają mi PEŁNĄ stabilność przy fsb 500. Bo widzę to na niższych MHz procka. więc przy fsb 500 i procku 4000 wiem że to proc ma za mało papu albo po prostu juz wiecej nie może... :D

 

EDIT:

Podbiłem VTT na 1.2v, NB na 1,5v (i tak zimne rurki :D) i procka na 1,365v w biosie co daje ~1,32v w stresie i chodzi na 3750MHz (8,5x500) w synchro z ramem i faktycznie może i coś dało te nieco wyższe VTT i NB. Orthos chodzi już 15 minut (wiem że to jeszcze nic nie znaczy) i wszystko by było oki gdyby nie temp dochodząca do 69*C :angry: W grach i tak by tyle nie było ale nawet 65 na codzień chyba niebardzo prawda?? Chyba narazie zobacze co da arctic silver 5, jak niewiele to chyba chłodzenie nowe trzeba bedzie sprawic... :sad:

 

IbanezRG tak sobie pomyślałem, wogóle jakiego Ty masz procka i pochwal się swoim OC :D Jeżeli już pokazywałeś to sorry ale nie czytałem wszystkich stron zanim wbiłem sie na to forum :wink:

Edytowane przez DejwiT11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam wiele procków hehehe ;) bo pracuję i babram się z kompami codziennie praktycznie ;) co tu się chwalić.. chwalić to się moga koledzy z "RURA" od odkurzacza i azotem ;) ;)

 

dzieki za te testy kolego ale dziwne bo u mnie jest zupełnie przeciwnie tzn najlepsze rezultaty osiągam przy dzelniku 1:1.25

 

wracając do twoich temperatur sa jeszcze do przejscia jakoś .. pamiętaj że takich tempów nie osiagniesz nigdy w grach i programach tylko tych Katujących programach... a pasta Arctic Silver ci zbije jak ją dobrze wygrzejesz temperatury nawet do 5 stopni... średnio 3/4 stopnie wszystko zalezy od wentylacji obudowy.. ja np mam zawsze otwartą bude bo isę ładniej prezentuje wtedy ;) ale przy okazji i tempy mam nizsze sporo ;) powiem tak wg moich obserwacji procki wolfdale z AC freezerem 7 PRO PWM i AC Silver dają radę spokojnie przy 4 Ghz.. nie wiem czym tam chłodzisz ale Fryzjer albo Karakorum ci styknie spokojnie a nie sa drogie... ja mam Thermalrighta ultra 120 extreme i powiem ,ze za duzo kłopotu z nim było... po pierwsze montaz jest niewygodny, dwa okazało się ze mam of kors krzywą podstawę... oddałem do wujka tokarza precyzyjnego, co by mi wyszlifował.. i kolejne rozmontowywanie itp... a powiem ci szczerze... w ekstremalnym stresie owszem róznica jest duża..ale w zastosowaniach codziennych ten cooler jest IMO przereklamowany mimo ze poprawiłem docisk, podstawa jest lustrem i uzywam dobrej pasty ... trochę załuję teraz ze sobie nie kupiłem wtedy HDD nowego zamiast tego chłodzenia ;)

obecnie zbieram na zestaw H2O jakiś skomponowany ;) dosyc szumu mam ;)

Edytowane przez IbanezRG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam wiele procków hehehe ;) bo pracuję i babram się z kompami codziennie praktycznie ;) co tu się chwalić.. chwalić to się moga koledzy z "RURA" od odkurzacza i azotem ;) ;)

 

dzieki za te testy kolego ale dziwne bo u mnie jest zupełnie przeciwnie tzn najlepsze rezultaty osiągam przy dzelniku 1:1.25

 

wracając do twoich temperatur sa jeszcze do przejscia jakoś .. pamiętaj że takich tempów nie osiagniesz nigdy w grach i programach tylko tych Katujących programach... a pasta Arctic Silver ci zbije jak ją dobrze wygrzejesz temperatury nawet do 5 stopni... średnio 3/4 stopnie wszystko zalezy od wentylacji obudowy.. ja np mam zawsze otwartą bude bo isę ładniej prezentuje wtedy ;) ale przy okazji i tempy mam nizsze sporo ;) powiem tak wg moich obserwacji procki wolfdale z AC freezerem 7 PRO PWM i AC Silver dają radę spokojnie przy 4 Ghz.. nie wiem czym tam chłodzisz ale Fryzjer albo Karakorum ci styknie spokojnie a nie sa drogie... ja mam Thermalrighta ultra 120 extreme i powiem ,ze za duzo kłopotu z nim było... po pierwsze montaz jest niewygodny, dwa okazało się ze mam of kors krzywą podstawę... oddałem do wujka tokarza precyzyjnego, co by mi wyszlifował.. i kolejne rozmontowywanie itp... a powiem ci szczerze... w ekstremalnym stresie owszem róznica jest duża..ale w zastosowaniach codziennych ten cooler jest IMO przereklamowany mimo ze poprawiłem docisk, podstawa jest lustrem i uzywam dobrej pasty ... trochę załuję teraz ze sobie nie kupiłem wtedy HDD nowego zamiast tego chłodzenia ;)

obecnie zbieram na zestaw H2O jakiś skomponowany ;) dosyc szumu mam ;)

Hmm, skoro u Ciebie jest zupełnie odwrotnie z tymi wynikami to ciekawe od czego to zależy. :blink: może od pamięci... Wiesz ja też mam zawsze otwartą obudowe mimo że nie jest za świeża, pewnie otwarte budy ma ponad 90% osób z tego forum :wink: AC Freezera 64 Pro miałem na Athlonie X2 i bardzo go sobie chwaliłem, był wyśmienity. No i myślałem żeby kupić odpowiednik czyli AC Freezer 7 Pro na E7200 jednak w czas zakupu zabrakło mi funduszy i wziąłem na razie stary cooler, Pentagram QVC 120 cu ten niżej większy na paście wziętej z tego Fryzjera 64Pro już wygrzanej na athlonie :D Szkoda procka, narazie mam na 3600MHz przy ~1,28v w stresie (1,325 w biosie chyba) i mam max 64 stopnie w prime95 na średnich obrotach więc chyba nie najgorzej jeszcze :wink: ogólnie myślę że na chłodzenie niewarto wydawać więcej jak 100 złociszy. Tak jak mówisz, za 150 można dostać dysk 250 albo nawet 320GB a za 50 zeta Freezera 7 Pro :rolleyes:

Pozdro :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kocham moją MSI, dłużej nie działa niż działa. -_-

Dziś po odłączeniu czytnika kart pamięci (USB) mobo umarła. Nie chce wstać wogóle, przy próbie włączenia mam jedynie krótkie mrugniecie niebieskiej diody nad PCI-Ex i koniec. Jedynie po odłączeniu wtyczki 4pin mobo startuje, jednak są tylko czerwone diody i BIOSu ani widu ani słychu. Pomyślałem że to PSU jednak na innej zasiłce sytuacja się powtarza. Reset BIOS'u nic nie dał. Dodam może że przy tym niby "starcie" (bez wtyczki 4pin) mobo podaje napięcie na RAM'y, na proca już jednak nie (sprawdzane w pkt. pomiarowych). Czy może podczas odłączania nastąpiło jakieś zwarcie w okolicy sekcji zasilania (porty USB są wyjątkowo jej blisko)?

Jakieś sugestie ? Może to proc kaput ?

Edytowane przez rafwlkp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@rafwlkp w instrunkcji masz opis diodek ktore sie pala i jakie kolory wystarczy wyczytac:S nikt tu sie nie bawi w znachora a jak chcesz zeby strzelac to mozna strzelac

 

 

wyciagam magiczna rozdzke i mowie ze to proc:S

A ja wyciągam magiczną różdżkę i stwierdzam ze nie czytasz dokładnie...

Głównie nurtuje mnie to dlaczego "startuje" bez wtyczki EPS, jest to co najmniej dziwne i wskazuje albo na proca albo coś nie tak z sekcją zasilania CPU.

Pozostaje chyba odesłać ją po raz kolejny do serwisu i modlić się aby tym razem nie trwało to 6 miechów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wyciągam magiczną różdżkę i stwierdzam ze nie czytasz dokładnie...

Głównie nurtuje mnie to dlaczego "startuje" bez wtyczki EPS, jest to co najmniej dziwne i wskazuje albo na proca albo coś nie tak z sekcją zasilania CPU.

Pozostaje chyba odesłać ją po raz kolejny do serwisu i modlić się aby tym razem nie trwało to 6 miechów...

sekcja zasilania jakaś zwara miałem to samo kombinowałem z zasiłka aż dym z niej poszedł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: to pierwsze, i raczej ostatnie MSI jakie posiadam/-łem. Dość tego syfu. Mobo mam 7miesięcy z tego 6 przeleżało w serwisie. Trzeba kupić inne, już nerwy mi puściły.

Edytowane przez rafwlkp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kocham moją MSI, dłużej nie działa niż działa. -_-

Dziś po odłączeniu czytnika kart pamięci (USB) mobo umarła. Nie chce wstać wogóle, przy próbie włączenia mam jedynie krótkie mrugniecie niebieskiej diody nad PCI-Ex i koniec. Jedynie po odłączeniu wtyczki 4pin mobo startuje, jednak są tylko czerwone diody i BIOSu ani widu ani słychu. Pomyślałem że to PSU jednak na innej zasiłce sytuacja się powtarza. Reset BIOS'u nic nie dał. Dodam może że przy tym niby "starcie" (bez wtyczki 4pin) mobo podaje napięcie na RAM'y, na proca już jednak nie (sprawdzane w pkt. pomiarowych). Czy może podczas odłączania nastąpiło jakieś zwarcie w okolicy sekcji zasilania (porty USB są wyjątkowo jej blisko)?

Jakieś sugestie ? Może to proc kaput ?

 

@rafwlkp w instrunkcji masz opis diodek ktore sie pala i jakie kolory wystarczy wyczytac:S nikt tu sie nie bawi w znachora a jak chcesz zeby strzelac to mozna strzelac

 

 

wyciagam magiczna rozdzke i mowie ze to proc:S

firin ma rację. Takie coś to przypadek zupełnie losowy i chyba nikt nie jest w stanie (jeżeli nie miał nic podobnego) stwierdzić od czego to. Jeżeli twierdzisz że na procka nie jest podawany wogóle prąd to musisz spróbować 'startnąć' na innym procku. I koniecznie zobaczyć co sugerują diody na płycie. Jeżeli zasugerują problem z procem to rozwiązanie będzie bliżej. Jeżeli na innym procu nie wystartuje to pewnie coś z zasilaniem na płycie i płyte pod pache i do serwisu. Takie moje zdanie i taka by była moja kolej czynności :wink:

 

Powiem tak: to pierwsze, i raczej ostatnie MSI jakie posiadam/-łem. Dość tego syfu. Mobo mam 7miesięcy z tego 6 przeleżało w serwisie. Trzeba kupić inne, już nerwy mi puściły.

I proszę nie klnij na nią. To b. dobra mobo i ja też ją kocham :D jeżeli by mi umarła z niewiadomych przyczyn bym uznał że po prostu miałem pecha. To że jest syfem się nie zgodzę i uważam że pisałeś w złości i emocjach które Cie poniosły. To jest sprzęt elektroniczny i kupisz Asusa czy Foxconna i też może Ci paść. Szczerze wole MSI niż Asusa. Asus mi podpadł. Tobie MSI podpadło. więc każda płyta może być syfem ale nie cała marka. Ta płytka jest naprawdę spoko. Tak jak powiedziałem, ja bym nie miał pretensji do firmy. MSI to mój powód do dumy że ją posiadam. Cudo i polecam wszystkim którzy chcą ją kupić :>

Edytowane przez DejwiT11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...