Jump to content
Fredek

Msi P35 Neo2-fr/fir

Recommended Posts

Raczej nie radeon. Ja na nv też mam jakieś 7-8 pasków (ncq włączone). Nawet nie wnikam dlaczego bo mi to nie przeszkadza.

W końco odzyskałem swoją płyte :D Ponad 3 tygodnie w serwisie :/ Nawet sie nie dowiedziałem co padło, w każdym razie płyta ta sama.

Edited by fazi86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, zastanawiam się nad tą płytką i jeszcze Abitem IP35 (ze wskazaniem na MSI). Z początku nie podobały mi się te oc'zworki, ale widzę że to drobnostka.

Martwi mnie inna rzecz, przeglądając temat widzę że wielu osobom te płytki padły i poszły na serwis. Czy to naprawdę zdarza się tak często z MSI? Abit wydaje się być zdecydowanie mniej awaryjny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Czy to normalne, że przy zamykaniu tej klapki od gniazda procesora, procesor lekko skrzypi?? Od razu mówię, że był dobrze osadzony w gnieździe tylko ta klapka ciężko szła.

Jeżeli komp odpalił bez problemu to nie ma się czym martwić.

 

 

Witam, zastanawiam się nad tą płytką i jeszcze Abitem IP35 (ze wskazaniem na MSI). Z początku nie podobały mi się te oc'zworki, ale widzę że to drobnostka.

Martwi mnie inna rzecz, przeglądając temat widzę że wielu osobom te płytki padły i poszły na serwis. Czy to naprawdę zdarza się tak często z MSI? Abit wydaje się być zdecydowanie mniej awaryjny.

Chyba nie aż tak wielu osobom. Co do padania to wydaje mi się że ogólnie jest tak samo jak z innymi mobasami.

No chyba że ktoś podaje na CPU 2V, tyle było u ciebie opo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, zastanawiam się nad tą płytką i jeszcze Abitem IP35 (ze wskazaniem na MSI). Z początku nie podobały mi się te oc'zworki, ale widzę że to drobnostka.

Martwi mnie inna rzecz, przeglądając temat widzę że wielu osobom te płytki padły i poszły na serwis. Czy to naprawdę zdarza się tak często z MSI? Abit wydaje się być zdecydowanie mniej awaryjny.

Jak każdemu producentowi tak i MSI zdarzą się sztuki które padną ;] Chyba że...ktoś katuje mobo to inna sprawa :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złozyłem wczoraj komputer i niestety nie da sie uruchomic komputera,zasilanie jest dobrze podłaczone/wtyczkla 20pin+dodatkowa 4pin+dodatkowa 4 pin /,zasilacz sprawny,przycisk power dobrze podlaczony,po nacisnieciu jego nie ma zadnej reakcji,wentylatory sie nie właczaja,nic nie piszczy,komputer jest martwy,prosze o pomoc,bo ja juz nie potrafie nic wymyslec.wydaje mi sie ze proc albo plyta jest walnieta.

konfiguracja:

MSI P35 NEO2-FIR

procesor E2160

palit 8800gt

OCZ ddr 2 800mhz special ops

zasilacz huntkey 400w

Panowie moja plyta ozyła,przypadkiem znalazłem sposob na jej reanimacje,zwarłem przewody na zasilaczu /zielony i czarny/ ktore załaczaja zasilacz i mobo ruszyła,chodzi teraz bezblednie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to była wina proca :D i nie było 2v ale 2.125v :P

juz dostałem nowy zamiast 2140 mam 2160 z mikroskopijnym radiatorkiem w komplecie jak w E8x00

Ostatnio jak selekcjonowalem proce tez zauwazylem ze nowe serie maja juz ten mikroskopijny radiatorek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak woogle mam pytanie do tych ktorzy maja RAID'a...

 

czy macie tez tak... ze jak odpalacie komputer normalnie to wszystko laduje sie expresowo... ale potem jak dam uruchom ponownie... to po uruchomieniu ponownie plyta z 1 minute wykrywa dyski... po prostu stoi w oknie biosowym.... i potem naraz rach ciach leci dalej i wsyztsko normalnie...(bios 1.3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to jest NB ? Bo nie wiem tez jakie napiecie dla niego ustawic :P

Mam nadzieje ze zrobiłem dobrą fotke :P

normalnie zabiłeś mnie tym pytaniem :mur: moja rada nie wciskaj "DEL" podczas postu, najpierw trochę poczytaj skoro zadajesz takie pytania, bo sądzę że wynikaja raczej z niewiedzy a nie z późnej pory... a tak serio to jest napięcie mostka półocnego(chipset-u) :-| a na ile masz to dokładnie ustawić tego Ci nikt nie powie bo każda płyta jest inna podnieś sobie o 2 oczka dla świętego spokoju do Twojego e2160 napewno starczy. Edited by oliwer21

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak woogle mam pytanie do tych ktorzy maja RAID'a...

 

czy macie tez tak... ze jak odpalacie komputer normalnie to wszystko laduje sie expresowo... ale potem jak dam uruchom ponownie... to po uruchomieniu ponownie plyta z 1 minute wykrywa dyski... po prostu stoi w oknie biosowym.... i potem naraz rach ciach leci dalej i wsyztsko normalnie...(bios 1.3)

Nie mam Raida tylko AHCL i czasem jak kręcąc kartą lub procem osiągnę bsoda lub freez to potem zatrzymuje się szukając dysku na pare sekund. Wydaje się, że freez ale po paru sekundach leci dalej. Robiłem też ctrl/alt/del i po tym leciało już bez zatrzymywania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pytanie , które może wszystkich zaskoczyć B-)

jak przywrócić Dual-Boot ???

 

po wgraniu biosa 1,8b3 - nie mam już DB - początkowo sie bardzo cieszyłem

 

ale wczoraj chcialem na starym dysku P-ATA postawić LINUXa

który byłby podstawowym system i miałby startować jako pierwszy

 

niestety zaraz po uruchomieniu kompa nie widać tego dysku w Biosie i nie moge go ustawić jako startujący

zgaduje że P-ATA jest na innym kontrolerze, który jest inicjowany z opóźnieniem

stary dysk widać w systemie ale w biosie widać go dopiero restarcie

lub resecie wykonanym przed ładowaniem systemu (taki ręczny DB ;) )

 

moge sie mylić bo sprawdzałem to bardzo pobieżnie

no i w sumie nie zainstalowałem tego LINUXa

 

prosze o podpowiedź

czy dysk na taśmie P-ATA można ustawić jako startowy, biorąć pod uwagę że nie ma Dual-Boot'a ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak woogle mam pytanie do tych ktorzy maja RAID'a...

 

czy macie tez tak... ze jak odpalacie komputer normalnie to wszystko laduje sie expresowo... ale potem jak dam uruchom ponownie... to po uruchomieniu ponownie plyta z 1 minute wykrywa dyski... po prostu stoi w oknie biosowym.... i potem naraz rach ciach leci dalej i wsyztsko normalnie...(bios 1.3)

U mnie czasem z niewiadomych przyczyn nastąpi reset po którym, zazwyczaj bardzo długo wykrywa dyski w biosie( jakby jakieś opóźnienie w rozkręcaniu talerzem miały).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...