TomaszPaweł Opublikowano 19 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2007 Witam! Mam 190cm a ważę 115-120..... postanowiłem trochę zrzucić a wiadomo ruch to zdrowie. Chcę kupić sobie ORBITREK. Zastanawiam się nad takim modelem: http://www.allegro.pl/item271831866_nowy_o...ogr_f_vat_.html Czy ktoś może mi doradzić czy będzie to dobry zakup? Powiem szczerze, że w kategorii Fitness jestem zielony... Z parametów jakie są w opisie wygląda na kawał porządnej mechaniki ale czy tak jest ? Czy ktoś miał kiedyś jakieś produkty tej firmy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 nie wiem jak ten orbitrek, jedynie co mogę polecić to orbitrek firmy hms model 6006 z tego co pamiętam, z pomiarem pulsu i magnetyczny. A polecić mogę bo matula używa takiego sprzętu już drugi rok bezproblemowo. Ja też lekki nie jestem i spokojnie daje radę pode mną ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@TI Opublikowano 20 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2007 (edytowane) na początek polecam bieganie,pływanie i skakankę bo urządzonkiem można się łatwo znudzić a 1k to już troszke jest EDIT i obowiązkowo dieta ;) Edytowane 24 Listopada 2007 przez M@TI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 24 Listopada 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2007 Basen a nie żaden tam orbitrek :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...